Als Gangster ?quote:
Succes!quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:52 schreef n00cL30n het volgende:
Vanmiddag sollicitatie speeddates... Zal mij benieuwen wat ik daar nu van moet verwachten.
Dit bijvoorbeeld!quote:
PAULTJUHHH!!!!quote:Op maandag 30 juli 2012 23:21 schreef Paul het volgende:
Wacht ff! Ik ben een oldbie! Ik mag hier posten
zondequote:
kennelijk is er geen behoefte meer aan Jesters ?quote:
Meer dan ooit, maar ze worden nooit meer gepotst?quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:00 schreef Joene het volgende:
[..]
kennelijk is er geen behoefte meer aan Jesters ?
ik kan ff vragen aan ticootje ?quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Meer dan ooit, maar ze worden nooit meer gepotst?
Dat je het moet vragen is al een minpunt. Ze zou zelf die zwangere jesters te pas en te onpas in dit topic moeten presenteren.quote:
dat wel natuurlijk...quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat je het moet vragen is al een minpunt. Ze zou zelf die zwangere jesters te pas en te onpas in dit topic moeten presenteren.
wat een vuige trut.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:50 schreef Joene het volgende:
Inmiddels 5 uur verder en nog geen jesters
posten vixen die jesters van je!quote:
swets, vixen d'r jesters zijn inmiddels legaal om om te vragen!quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Het blijft vreemd om Vixen om d'r Jesters te vragen.... Maar 12 jaar maakt best een verschil he...
showen is zeker weer kansloos ?quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:44 schreef VixenFromHell het volgende:
Gaat niet gebeuren iddwat jammer nou!
hoezo goed ? Dit is een jester topic.quote:
Beloof jesters. Daar kom ik (whehehe) ook altijd voor terug.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:51 schreef Tally het volgende:
Eens kijken of ik zijn mailadres nog heb. Hij moet terug
Daar heb ik geen moeite mee UIO! Dat weet je toch!quote:Op woensdag 12 december 2012 11:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Beloof jesters. Daar kom ik (whehehe) ook altijd voor terug.
en
)
Als je nog maar wel neukt zo af en toe ?quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik ben er nog, maar nieuwe baan die zo leuk is dat er geen tijd voor Fok! overschiet. Naast nog een verbouwing en andere dingen.
(met als PI's: [ afbeelding ] en [ afbeelding ])
ik krijg een baby wat denk jezelf ?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mwa, neuken, neuken, er lafjes tegenaan hangen en zulks.
en jij
;-))))))))))))))))))))
Daarvoor wel ja ?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat je daarvoor hebt moeten neuken?
We hebben een forum voor het einde van de wereld. Weet alleen niet of dat schokkend is.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is er nog iets wereldschokkends gebeurd op Fok! tijdens mijn maar liefst twee maanden afwezigheid?
Dat ligt er aan welke optie het wordt? Een zonnevlam is op een andere manier schokkend dan een megaquake?quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:01 schreef UIO_AMS het volgende:
We hebben een forum voor het einde van de wereld. Weet alleen niet of dat schokkend is.
bijna jaartje thuis ?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:31 schreef n00cL30n het volgende:
MOrgen weer eens op gesprek, en vrijdag ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |