ja datquote:
zo een krater ?quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:08 schreef Ticootje het volgende:
Ik haal er bijna hele spijkerbroeken uit.
ruis op de lijn.quote:
Wel altijd van die dure merken .quote:
Toch een rijk vriendje.. Voel ik niets van.quote:
Nee die paar cm ...quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Toch een rijk vriendje.. Voel ik niets van.
Ja daar ligt het aan ja.quote:
Ach misschien kietelt het een beetje.quote:
Dat.quote:
Kan ook.. Maar das zo onpersoonlijk. Als ik genaaid wordt wil ik ook zoenen.quote:
Kinderen gaat me iets te ver.quote:
Die kunnen ook best 18+ zijn.quote:
Mij om het even?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Moet [voornoemde fuckbuddy] overigens een p-nis hebben of mag in plaats daarvan een flamoes en jesters ook?
Ik vraag het voor J, uiteraard, zodat de selectie voor hem ook.... bevredigend is.quote:
Maar het is toch mijn speeltje?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik vraag het voor J, uiteraard, zodat de selectie voor hem ook.... bevredigend is.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:31 schreef Joene het volgende:
Ik vind alles goed als ze maar gelukkig is ?
Ik hoor dat ook ja.quote:
Ik zou er, als ik jou was, niks achter zoeken dat tc-tje en ik allebei onweer horen terwijl ze op zoek is naar één of meer fuckbuddies. Hoor.quote:
Maak jij ff slapende honden wakker?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik zou er, als ik jou was, niks achter zoeken dat tc-tje en ik allebei onweer horen terwijl ze op zoek is naar één of meer fuckbuddies. Hoor.
Nee, op zn hondjes.quote:
Ja, jij begrijpt het.quote:
*pets.quote:
Zit je mn vriending te beuken ?quote:
Meisjes slaan mag niet ?quote:
Dat is net zo iets als een ferme tik op de billen ?quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach, slaan, slaan, ik zie het meer als liefde- en respectvol stompen?
ik hou dr van ?quote:
Jij slaat hard...quote:
Op je billen ?quote:
Ik heb een prima kont hoor.quote:
Hoe hard Joene waar slaat hoef ik niet te wetenquote:
Nee ? Jammer ?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:35 schreef just me het volgende:
[..]
Hoe hard Joene waar slaat hoef ik niet te weten
Ik zie dat elk weekend?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:50 schreef just me het volgende:
Ieder zijn eigen ding toch of zijn/haar eigen fantasie.
Nu ga ik straks slapen en zie ik Joene in een zwart latex pakje met een zweepje
Dit weekend nietquote:
Je had het niet bij jequote:
Voordat die lucht mn huis weer uit is staat ie alweer voor de deurquote:Op maandag 7 mei 2012 10:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je bent blij als je samen bent, maar ook weer blij als-ie oprot?
Daar plast ie ook al, want hij weigert om zittend te plassen.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kun je hem niet buiten laten kramperen in een tentje?
Die Westfriese bonkigzilte zeeklei is een formidabele uitdaging inderdaad.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:52 schreef Joene het volgende:
Zinloos JK, ik heb 31 jaar erover gedaan om deze penetrante lucht te maken dat is er niet zomaar af.
En ik vouw het plee papier ook al niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Daar plast ie ook al, want hij weigert om zittend te plassen.
Nee, zaterdagavond bij een heaumeaux stelletje geweest. Kenissen van ons. Van die handtasjes. Je kent ze wel. Beetje veel cola wodka naar binnen geslagen.quote:
ik heb gewoon 3 plekken JK .quote:Op maandag 7 mei 2012 10:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Altijd handig, van die lange afstands-patchworkrelaties, dan ben je nergens thuis en je spullen liggen altijd ergens anders?
Aan de overkant bij die ? heaumeaux ?quote:Op maandag 7 mei 2012 10:55 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, zaterdagavond bij een heaumeaux stelletje geweest. Kenissen van ons. Van die handtasjes. Je kent ze wel. Beetje veel cola wodka naar binnen geslagen.
En je bent een stuk van de avond kwijt en hebt nu moeite met zitten?quote:Op maandag 7 mei 2012 10:55 schreef Armageddon het volgende:
Nee, zaterdagavond bij een heaumeaux stelletje geweest. Kenissen van ons. Van die handtasjes. Je kent ze wel. Beetje veel cola wodka naar binnen geslagen.
Weet inderdaad niet meer hoe ik thuis ben gekomen maar gelukkig was de vriendin er ook bij dus ik heb geen pijn aan m'n aars!quote:Op maandag 7 mei 2012 10:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En je bent een stuk van de avond kwijt en hebt nu moeite met zitten?
*girlfriend, the Lord knows we've all been there*.
Oh, dat gebeurde thuis pas, naar goed Haags gebruik?quote:Op maandag 7 mei 2012 11:00 schreef Armageddon het volgende:
Weet inderdaad niet meer hoe ik thuis ben gekomen maar gelukkig was de vriendin er ook bij dus ik heb geen pijn aan m'n aars!
Normaal is relatief.quote:
Wat vind jij normaal ? lafjes er tegen aan hangen ?quote:
Nee, gewoon missionaris met het licht uit en sokken aan. Doe maar gewoon, dan doe je in deze donkere tijden al meer dan gek genoeg. Aan mijn lijf geen polonaise. Baas in eigen buikanus.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:46 schreef Joene het volgende:
Wat vind jij normaal ? lafjes er tegen aan hangen ?
Missio wat ? das gewoon zo zij poten wijd en jij er tussen ?quote:Op maandag 7 mei 2012 11:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, gewoon missionaris met het licht uit en sokken aan. Doe maar gewoon, dan doe je in deze donkere tijden al meer dan gek genoeg. Aan mijn lijf geen polonaise. Baas in eigen buikanus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |