Ik ga iig doorgaans niet naar kroegen om te dansenquote:
Dat zeg ik: je gaat naar de verkeerde kroegenquote:Op maandag 7 mei 2012 11:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ga iig doorgaans niet naar kroegen om te dansen
Ik heb alleen maar vriendjes die willen dansen op techno en dance en zoquote:Op maandag 7 mei 2012 11:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat zeg ik: je gaat naar de verkeerde kroegen
Weer zo iemand die hipsters toepast op een tijdsgewricht waar ze nog niet bestondenquote:Op maandag 7 mei 2012 11:36 schreef Aschkael het volgende:
Een beetje lamlendig van het ene op het andere been hopsen...ik moest altijd kostelijk lachen om die hipsters. Dansen doe ik op techno, klassieke/moderne of tangomuziek.
Dit, dansen bij rock komt op mij altijd een beetje als spastisch over. Ik ben ook een van die mensen die echt hoopt dat het publiek een beetje stil-staat bij een gemiddeld concert, al die overactieve mensen in het publiek altijd. Ik probeer van muziek te genieten, als ik ga dansen kan ik me niet concentreren op de muziek. Echt het idee dat het die generatie uit de jaren 90 is waar ik me dus aan erger, gezien deze top 5quote:Op maandag 7 mei 2012 11:36 schreef Aschkael het volgende:
Een beetje lamlendig van het ene op het andere been hopsen...ik moest altijd kostelijk lachen om die hipsters. Dansen doe ik op techno, klassieke/moderne of tangomuziek.
Ik vind dat gewoon dancerock hoor. Past precies in dat rijtje van boven, maar is misschien wat minder alternatief.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee, niet alleen roch valt hieronder..ook Underworld, Prodigy en Chemical Brothers zouden hieronder moeten vallen.
Dat zeker, gewoon dansvloer klassiekersquote:Op maandag 7 mei 2012 11:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee, niet alleen roch valt hieronder..ook Underworld, Prodigy en Chemical Brothers zouden hieronder moeten vallen.
quote:Op maandag 7 mei 2012 11:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind dat gewoon dancerock hoor. Past precies in dat rijtje van boven, maar is misschien wat minder alternatief.
Hmm zo wordt deze muziek geloof ik altijd genoemd toch? Rock met dan van die harde wat dansbaardere beats erdoorheen. Maar goed, ik ben kennelijk een leek op dit gebiedquote:
Ik heb daar nog nooit van gehoord, wij noemden dat vroeger gewoon house en dan waren dat toevallig de bandjes die wat leuker waren dan de andere housequote:Op maandag 7 mei 2012 11:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hmm zo wordt deze muziek geloof ik altijd genoemd toch? Rock met dan van die harde wat dansbaardere beats erdoorheen. Maar goed, ik ben kennelijk een leek op dit gebied
Hoezo, wij. Dat noemde ik Big Beat.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit van gehoord, wij noemden dat vroeger gewoon house en dan waren dat toevallig de bandjes die wat leuker waren dan de andere house
Hier kan ik mij nog wat bij voorstellen, maar dan snap ik de meeste lijstjes die hier gepost zijn niet.quote:Alternative dance or indie dance (also referred to as underground dance in the US)[1] is a musical genre that mixes rock subgenres with electronic dance music. Although largely confined to the British Isles, it has gained American and worldwide exposure through acts such as New Order in the 1980s and The Prodigy in the 1990s.
http://en.wikipedia.org/wiki/Alternative_dance
hahaha...je hebt gelijk. Ben zelf van de begin jaren '90 op muziek gebied. Ik geloof alleen dat hipster een state of mind is.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Weer zo iemand die hipsters toepast op een tijdsgewricht waar ze nog niet bestondenAlto's waren het!!
Ik voel hier een generatiekloof
Wij als in de mensen waarmee ik omging in de 90s maarja ik ben dan ook weer van een andere generatie dan jij, ik heb het allemaal een beetje van de zij-lijn en schoolfeesten meegekregen. Ik bezoek pas concerten, kroegen e.d. vanaf 1997 ofzoquote:Op maandag 7 mei 2012 11:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hoezo, wij. Dat noemde ik Big Beat.
Dat is ook de definitie die ik in mijn hoofd had. En 'dansen' is dan vaak wild rondspringen, eventueel een pit vormen.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:45 schreef Bookie65 het volgende:
[..]
Rockmuziek waarop gedanst wordt na rockconcerten (in kleine zalen tot HMH) of tenten als Korsakoff A'dam.
quote:Op maandag 7 mei 2012 11:49 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Dat is ook de definitie die ik in mijn hoofd had. En 'dansen' is dan vaak wild rondspringen, eventueel een pit vormen.
Misschien was het WeezerButler welquote:Op maandag 7 mei 2012 11:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]grappig trouwen ik deed dat laatst een keer samen met TCM bij de Ekko toen ze een nummer van nirvana draaiden, toen werd iedereen boos
tijden veranderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |