Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:03 schreef DutchSL het volgende:
Webapp gaat hier gewoon zo snel als altijd.
Jouw internet is gewoon slecht.
Toen ik Fifa 12 had gegoogled om de goedkoopste te vinden heb ik drie maanden lang Fifa 12/PS3/Bol.com ads gehadquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:03 schreef Lindgren. het volgende:
Die banners weten gewoon wat ik wil.
[ afbeelding ]
KOFFIE!1!
Die ik postte was van vannacht om een uur of 3, dus dat klopt wel zo'n beetje.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:06 schreef marcie216 het volgende:
ik doe het op de zelfde manier als Lindgren, maar vind ik alleen maar spelers waar ik 400 a 500 winst op maak..
Nee idd, ik bied er dan op. maar dan heb ik ze en twijfel ik van raak ik die wel kwijt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die ik postte was van vannacht om een uur of 3, dus dat klopt wel zo'n beetje.Op deze tijden vind ik ook minder koopjes. Maar met die van 400 en 500c winst ben ik ook gewoon blij mee, niets mis mee.
Ik kijk meestal even een minuutje de markt aan voordat ik ga kopen, zo vind ik meestal wel wat. Als ik een speler voor 500c langs zie komen, wil ik bijvoorbeeld nog wel eens zijn persoonlijke zoekgegevens opzoeken. (Dus club, nationaliteit, etc.) Vaak staat er dan bij die lijst nog wel een koopje, of pak ik de goedkoopste bin als het een goede positie is. Daarna ga ik gewoon weer terug naar de 'gewone' lijst..quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:10 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee idd, ik bied er dan op. maar dan heb ik ze en twijfel ik van raak ik die wel kwijt.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:11 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Zo doe ik het, Thomas voor 450 oppikken, Castaignos 750, Fabian 300 Navarro 300, Maniatis 300 en Sigurdarson als CAM voor 300.
die vind ik dus nooit, is dat wel bieden of BIN?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:11 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Zo doe ik het, Thomas voor 450 oppikken, Castaignos 750, Fabian 300 Navarro 300, Maniatis 300 en Sigurdarson als CAM voor 300.
Bieden, dat kan bijna niet anders.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:13 schreef marcie216 het volgende:
[..]
die vind ik dus nooit, is dat wel bieden of BIN?
Bieden, ik kom daar vaak zat koopjes tegen en zo had ik in 2 uurtjes tijd gister genoeg coins getrade om Drenthe te kopenquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:13 schreef marcie216 het volgende:
[..]
die vind ik dus nooit, is dat wel bieden of BIN?
NICE MANquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bieden, ik kom daar vaak zat koopjes tegen en zo had ik in 2 uurtjes tijd gister genoeg coins getrade om Drenthe te kopen
Heb je hem gekochtquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:14 schreef Lindgren. het volgende:
Er gaat nu bijvoorbeeld op PS3 een Castaignos in een prima formatie voor 1800 coins. De rest staat erop voor zo'n 2,5k. Het is niet veel, maar winst.
Heb een draxler (die van Schalke dacht ik) opgepikt voor 400 in 41212, ik kon zijn naam vandaar dat ik hem wou, maar hij had toch laatst zijn debuut gemaakt in het 1e?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee. Ik heb niet genoeg coins. [ afbeelding ][ afbeelding ]
En hij is al weg.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Haten op Ospina
Prima keeper, beter dan die Thibaut Courtois die mij aangeraden werd.
Is nog een jonkie, maar speelt alweer ruim anderhalf seizoen mee in het eerste.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:20 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Heb een draxler (die van Schalke dacht ik) opgepikt voor 400 in 41212, ik kon zijn naam vandaar dat ik hem wou, maar hij had toch laatst zijn debuut gemaakt in het 1e?
ok.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Klopt, en Ospina helpt mij beter uit de brand dan die Belg.
oh vandaar kon ik hem. hoeveel kan ik er eigenlijk bij tellen aangezien hij in 41212 is?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Is nog een jonkie, maar speelt alweer ruim anderhalf seizoen mee in het eerste.
Draxler is niet zo duur meer als eerstquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:28 schreef marcie216 het volgende:
[..]
oh vandaar kon ik hem. hoeveel kan ik er eigenlijk bij tellen aangezien hij in 41212 is?
Nu ook merkel van AC milan binnen
quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:29 schreef GuRBuH het volgende:
Deze TOTY heeft dan weer géén blauwe kaartjes, wtfhttp://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#ireVZMdKbaOB4
Goedkoopste op markt 1500 en de volgende 2000. Zet hem dus op 1700 BIN, 450 gekocht.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:29 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Draxler is niet zo duur meer als eerst
----
Deze TOTY heeft dan weer géén blauwe kaartjes, wtfhttp://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#ireVZMdKbaOB4
je kon zijn naam?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:20 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Heb een draxler (die van Schalke dacht ik) opgepikt voor 400 in 41212, ik kon zijn naam vandaar dat ik hem wou, maar hij had toch laatst zijn debuut gemaakt in het 1e?
4-1-2-1-2 ST ? Dan nog heel duur, maar anders heb je wel een hele domme koper getroffen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:30 schreef Duuc-nl het volgende:
Gister robinho opgepikt voor 5k, vannacht verkocht voor 16k, zo doe ik dat
Imgur.comquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:38 schreef marcie216 het volgende:
hoe zet je hier eigenlijk een foto neer zoals Lindgren. net deed?
Thanksquote:
Ik hoop dat het 0-23 wordt en dat ze zondag weer verliezen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:40 schreef koenie95 het volgende:
Nu al zin in vanavond![]()
Nog meer mensen die naar Ajax - VVV gaan?
Nee 4-3-3, maar was de enige op de markt dus had hem er overpiced opgezetquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
4-1-2-1-2 ST ? Dan nog heel duur, maar anders heb je wel een hele domme koper getroffen.
je bent wel lekker bezig met handelen zegquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:42 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Nee 4-3-3, maar was de enige op de markt dus had hem er overpiced opgezet
60k cash en nog zon 35k in spelersquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je bent wel lekker bezig met handelen zegHoeveel heb je nu?
not badquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:44 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
60k cash en nog zon 35k in spelersheb nu 7 kandj's allemaal gekocht voor 150
quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:01 schreef vandermar het volgende:
Marvel the avengerslijkt mij echt een fucking vette film.
Joepie de poepietwitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 02-05-2012 om 14:01:01From 4-5.50pm UK time TODAY we're having another Last Chance Happy Hour! reageer retweet
MARKETCRASHHHquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:02 schreef Walxie het volgende:
Joepie de poepietwitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 02-05-2012 om 14:01:01From 4-5.50pm UK time TODAY we're having another Last Chance Happy Hour! reageer retweet
Bovendien maak je alleen maar met Hulk en Pepe een klapper.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:03 schreef wieisboos het volgende:
Als je tijdens dat Happy Hour een pack koopt heb je minder kans op een IF dan als je het later doet zonder Happy Hour
Laat maar komen die Happy Hoursquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hoop dat er na vandaag heel lang geen happy hours meer komen, je hebt al genoeg kans op een IF met die 2 TOTYs en het TOTW. Maar het is ook de laatste dag dat consumables nog redelijk duur zijn, na vandaag kun je de silver en gold contracten weer makkelijk voor 200 oppikken.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:07 schreef Walxie het volgende:
Vanavond twee 15k packs kopen, nu maar hopen dat er een IF inzit; anders wordt ik boos..
Dan moet je wel veel geluk hebben om een IF te krijgen als je 2 15k packs koopt. Ook al zijn er zoveel IFs, dan nog is de kans enorm klein dat je er 1 krijgt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:07 schreef Walxie het volgende:
Vanavond twee 15k packs kopen, nu maar hopen dat er een IF inzit; anders wordt ik boos..
quote:
Je bent gewoon arm. Zoveel is dat nietquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:11 schreef marcie216 het volgende:
Kijk die danny gaan dan. hij heeft 10x zoveel waarde op zijn trade pile dan dat ik ooit heb gehad hahah
Welke opstelling is ibrah ? (en ps3?)quote:
dat weet ik, zoveel is dat niet? tog zeker een waarde van 5 a 6 ton..quote:
word...quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:07 schreef Walxie het volgende:
4-3-3 en Xboxquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:11 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Welke opstelling is ibrah ? (en ps3?)
Dat koop ik wel voor 30,-quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:14 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
4-3-3 en Xbox
Ik ga denk alles verkopen wat ik heb want ik speel toch bijna niet meer. Dan hou ik nog wat silver teammpjes over en dan kijken of ik nog paar eurotjes kan vangen voor dat geld.
Zou 500k voor 30 euro weg gaan?
Wordt er nog steeds zo veel voor gegeven ja ? Het is al mei..quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat koop ik wel voor 30,-
(¤15,- profit)
Bij ons ja, maar ik UK niet..quote:
2 weken terug had ik binnen een paar uur 600K verkocht voor meer dan ¤50,- en er is echt veel vraag naar.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:16 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wordt er nog steeds zo veel voor gegeven ja ? Het is al mei..
Begin er dan ook niet over droplulquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:16 schreef Walxie het volgende:
[..]
Bij ons ja, maar ik UK niet..
GJE, omdat jij vroeger ook zo was bent ga je nu anderen zo behandelen? Leuk man!!!!!!
Maar laten we het maar zo houden, geen zin meer in dit again.
Oh chillquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
2 weken terug had ik binnen een paar uur 600K verkocht voor meer dan ¤50,- en er is echt veel vraag naar.
Leuk verkoop praatje er neer zetten van wil jij graag jouw sterspelers hebben maar kost wedstrijden spelen te veel tijd of gaat het traden jou niet zo goed af, koop dan nu FUT coins om zo op een snelle manier jouw sterspelers te halen.
Je ging er zelf op in zurematlulquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Begin er dan ook niet over droplul
Gaan alleen maar verder dalen, TOTY's komen vanaf vandaag.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:22 schreef Papiafca het volgende:
Denken jullie dat de prijzen over een weekje weer wat aantrekken, wat ze zakken nu echt als een malle. Prijs van Maikon Leite in 1 weekje 190k --> 150k o.O Twijfel of ik die 40k verlies voor lief moet nemen of dat ik beter kan wachten.
Markt herstelt nu niet meer, TOTY's blijven komen en ook steeds meer mensen die alles gaan verkopen voordat ze definitief stoppen met UT.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:22 schreef Papiafca het volgende:
Denken jullie dat de prijzen over een weekje weer wat aantrekken, wat ze zakken nu echt als een malle. Prijs van Maikon Leite in 1 weekje 190k --> 150k o.O Twijfel of ik die 40k verlies voor lief moet nemen of dat ik beter kan wachten.
Waar ging ik op in?quote:
Over dat stam+t gedoe, je hebt ook geen sterk geheugen jij ehquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waar ging ik op in?
Jij gaat uit het niets over mij lopen posten
Komt door al die maltjesquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:24 schreef Walxie het volgende:
[..]
Over dat stam+t gedoe, je hebt ook geen sterk geheugen jij eh
Ik weet niet waar je het allemaal vandaan haalt hoor, maar okéquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:24 schreef Walxie het volgende:
[..]
Over dat stam+t gedoe, je hebt ook geen sterk geheugen jij eh
Die silver healing kaartjes in bronze pakjes zijn ook wel chill (leg bijv 800). Net een Osborne maar die is ook nog maar 5k ofzo ?quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Een silver contract, silver player fitness en 3 bronze player fitnesses in 1 400c pack.
Maikon Leite kost gewoon nog maar 120k, zijn prijs is dan wel heel snel gedaald. Maar ik ga die van mij niet verkopen.
Ga toch fietsen joh, 'droplul'quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het allemaal vandaan haalt hoor, maar oké
Dat hangt van de formatie af, maar 5k is nog best veel. Die silver healing kaarten gaan voor meer dan de gouden, je kan een leg healing idd voor 700-800 verkopen terwijl je daarvoor makkelijk een gold heals all hebtquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die silver healing kaartjes in bronze pakjes zijn ook wel chill (leg bijv 800). Net een Osborne maar die is ook nog maar 5k ofzo ?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:25 schreef Fuszy het volgende:
Oh god... ga ajb naar de speeltuin toe om dit akkefietje op te lossen
quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:29 schreef Fuszy het volgende:
Ga dit even in een DM gevecht oplossen. Totaal geen zin om ALWEER een kindergevecht te zien in dit topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Dit heb je al 100000x gezegd en ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teveel, en dan heb ik nog 2000+ spelers in mijn club met een aantal dure BraSilvers en best wel veel zero weight spelers. Ook nog wat golds maar die zijn niet echt veel waard.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
@DarkSonic hoeveel coins heb jij eigenlijk wel niet
BOSSquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Teveel, en dan heb ik nog 2000+ spelers in mijn club met een aantal dure BraSilvers en best wel veel zero weight spelers. Ook nog wat golds maar die zijn niet echt veel waard.
ik wil wel 100k aan je verkopen voor 10 euro, moet het alleen wel afgerond worden vóór 3 uur want dan ga ik weg.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:34 schreef BDIL het volgende:
Godver, ik wil wel 100k coins van iemand overnemen voor 10 euro maar dan moet ik ze vandaag hebben met Happy Hour
Als je het wil, dan stuur ik je ook een printscreen van online bankieren dat het is afgeschreven zonder problemenquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wil wel 100k aan je verkopen voor 10 euro, moet het alleen wel afgerond worden vóór 3 uur want dan ga ik weg.
prima, ik stuur mijn gegevens over de dm.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als je het wil, dan stuur ik je ook een printscreen van online bankieren dat het is afgeschreven zonder problemen
Donktwitter:Ryan_Donk18 twitterde op woensdag 02-05-2012 om 14:43:51Vind deze twitter maar raar ik zie steeds Banga's in me list. Die Vrienden van mij Retweeten! Hoe haal je dat weg? reageer retweet
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 02-05-2012 om 14:00:10We have a smashing #FUT TOTW to announce at 3pm UK today! Chelsea and Liverpool fans will want to stick around! But first… reageer retweet
Dan lach ik jullie allemaal uitquote:
En wij jou. Want wij kunnen hem betalen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan lach ik jullie allemaal uit
Hij vraagt hem gewoon aan SB jwzquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En wij jou. Want wij kunnen hem betalen.
Waarom lach je ons dan uit?quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan lach ik jullie allemaal uit
Fakjoequote:Op woensdag 2 mei 2012 14:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En wij jou. Want wij kunnen hem betalen.
Altijd haten op hem, en hem uitlachen.quote:
Lol, wel bazige stats though voor een voetballende verdediger. Een snelle baas er naast en je bent klaar.quote:
ja hij is eigenlijk cdm dus voetballend veel beter dan andere CB's. Wel random, een bid en ik had hemquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lol, wel bazige stats though voor een voetballende verdediger. Een snelle baas er naast en je bent klaar.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:51 schreef Dudeweiser het volgende:
zo, BDIL 100k rijker, ik 10 euro rijker. Iedereen blij.
De zon schijnt hier en het is benauwd ondanks dat het 18 graden isquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:58 schreef Fuszy het volgende:
BOEM BOEM BOEM en de hemel komt weer naar beneden
het onweer gaat precies over waalwijk heenquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
De zon schijnt hier en het is benauwd ondanks dat het 18 graden is
Nederlandquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
De zon schijnt hier en het is benauwd ondanks dat het 18 graden is
Het is hier al een paar dagen mooi weer en vrijdag wanneer ik op begrafenis moet is het kut weerquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
het onweer gaat precies over waalwijk heen
Het is net hier gestopt met regenen.(Eindhoven)quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
het onweer gaat precies over waalwijk heen
LOLquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
ER IS HELEMAAL GEEN 86 JAVI MARTINEZ!
[ afbeelding ]
Die ene die je met V Bommel schoot had je nog een keer terug moeten tikken dan waren we met 3 1-2tjes over het hele veld gegaanquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:09 schreef Rijst het volgende:
Lekker gespeeld. ff geen zin in party mn headset ligt boven
Ja en als Feyenoord wint, dan heeft Heerenveen baat bij een verlies tegen Feyenoord omdat dan de nummer 5 een plek krijgtquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:17 schreef pascal08 het volgende:
Het wordt trouwens nog een heel tactisch spel tussen de nummer 2 t/m 6 in de eredivisie.
"Heracles zal daar echter een stokje voor willen steken. Niet alleen omdat de ploeg nog kans maakt op de play-offs, maar vooral omdat Heracles er belang bij heeft dat niet Feyenoord, maar PSV tweede wordt. In dat geval gaat Heracles, als verliezend bekerfinalist, namelijk de Europa League in."
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 02-05-2012 om 15:19:16This Torres chap seems pretty popular. I wonder how people will feel later today reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen als Heerenveen vandaag van Twente wintquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja en als Feyenoord wint, dan heeft Heerenveen baat bij een verlies tegen Feyenoord omdat dan de nummer 5 een plek krijgt
Als ze verliezen kunnen ze het helemaal schudden, want dan hebben ze bij een winst ook geen baat volgens mijquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:22 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Alleen als Heerenveen vandaag van Feyenoord wint
Heerenveen heeft er alleen baat bij als ze vandaag van FC Twente winnenquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als ze verliezen kunnen ze het helemaal schudden, want dan hebben ze bij een winst ook geen baat volgens mij
Of een gelijkspelquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:24 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Heerenveen heeft er alleen baat bij als ze vandaag van FC Twente winnen
Neuer vs Neuer.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:25 schreef marcie216 het volgende:
Misschien iemand op de ps3 die Manuel vs Manuel wilt doen?
Dan lig je er gewoon uit. H2H in een FUT-toernooi is bullshit, omdat wanneer je een ronde verder komt je dan gewoon wel tegen FUT'ers moet. Moet je je team maar niet verkopen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:27 schreef marcie216 het volgende:
Iemand die voor het toernooi wilt spelen, H2H? heb geen fut team
GJE en Fuszy hebben hetzelfde probleem volgens mij.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dan lig je er gewoon uit. H2H in een FUT-toernooi is bullshit, omdat wanneer je een ronde verder komt je dan gewoon wel tegen FUT'ers moet. Moet je je team maar niet verkopen.
Dan speel ik niet voor het toernooiquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dan lig je er gewoon uit. H2H in een FUT-toernooi is bullshit, omdat wanneer je een ronde verder komt je dan gewoon wel tegen FUT'ers moet. Moet je je team maar niet verkopen.
Nee. Opschieten.quote:
Ja, superdom.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
GJE en Fuszy hebben hetzelfde probleem volgens mij.
Ja baas.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee. Opschieten.
Ik dacht dat het toernooi vorig weekend al afgerond zou zijn.
Ik schrijf me vaak in voor tennistoernooien en dan speel ik met een honkbalknuppel. Niets mis mee toch?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee. Opschieten.
Ik dacht dat het toernooi vorig weekend al afgerond zou zijn.
[..]
Ja, superdom. [ afbeelding ]
Je schrijft je in voor een FUT-toernooi, dan ga je niet ineens de helft H2H spelen.
Dus omdat jij besloot je team te verkopen, moet de rest van het toernooi maar 2 weken wachten?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:30 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja baas.
Nee ik heb momenteel geen team, en als ik dan aanbied om H2H te spelen mag dat niet. Dan moet ik een team gaan bouwen, maar dat duurt nog even.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik schrijf me vaak in voor tennistoernooien en dan speel ik met een honkbalknuppel. Niets mis mee toch?
Nee dat niet. maar dan kan ik als oplossing toch wel H2H spelen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dus omdat jij besloot je team te verkopen, moet de rest van het toernooi maar 2 weken wachten?
Ik stel voor dat we gewoon een deadline bepalen, de potjes die dan nog niet gespeeld zijn tellen gewoon niet. Je hebt tijd genoeg gehad..
Maak dan gewoon snel een teampjequote:Op woensdag 2 mei 2012 15:33 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee dat niet. maar dan kan ik als oplossing toch wel H2H spelen?
En niks deadline, vooraf hebben we besloten dat die er niet kwam.
met 7,5k ?quote:
quote:
Dat kan makkelijk!quote:
Als je geen coins hebt om een FUT team te maken, en de rest daarom moet laten wachten is eigenlijk best a-sociaal.quote:
Doe je nog iets anders dan fifa?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat kan makkelijk!
Gewoon serie A:
Hernandez Suazo
Bojan Boateng
Vidal Gargano
Amero Caceres Gamberini Konko
Keeper
van mij hoeft de rest niet te wachten hoor, ik zie dat ik moeilijk door kan gaan, 3x winnen van de 3 wedstrijden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je geen coins hebt om een FUT team te maken, en de rest daarom moet laten wachten is eigenlijk best a-sociaal.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:36 schreef ploegende_boer het volgende:
Die happy hours zijn die op vaste tijden, een vriend van me wilt wat packs kopen.
sorry hoor maar jij bent echt strontdomquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:37 schreef marcie216 het volgende:
De rest ging in pakjes
en als het echt niet anders kan maak ik wel snel teampje
diskwalificeren dan. Onwil zorgt er voor dat het een maanden plan wordt. Zo kunnen we in de fifa 12 jaargang hooguit 3 toernooien afwerken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:38 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb wel een team, maar de enige tegenstander tegen wie ik moet is GJE en die heeft geen team.
Die heeft in een maand tijd ook pas 2 wedstrijden weten te spelen.
Ik heb MLS'ertsquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:38 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb wel een team, maar de enige tegenstander tegen wie ik moet is GJE en die heeft geen team.
Die heeft in een maand tijd ook pas 2 wedstrijden weten te spelen.
Wordt aangegeven op welke tijden ze zijn, op woensdag vlak voor het nieuwe TOTW uitkomt van 17.00 - 18.50 en op andere dagen, niet elke dag, van of 19.00 - 20.00 of 20.00 - 21.00quote:
Je komt erg sympathiek over.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:40 schreef ploegende_boer het volgende:
[..]
Antwoord geven op de vraag een idee?
je hebt niet eens een vraag geformuleerd dus waar moet je dan antwoord op gevenquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:40 schreef ploegende_boer het volgende:
[..]
Ik heb in deze hele vakantie pas 2 uur fifa gedaan ofzo.quote:
Heb je mijn silverteam al weer verkocht dan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:42 schreef marcie216 het volgende:
stel dan een deadline in die voor iedereen is? dan kan ik dan kijken of ik ze nog speel ja of nee. zo niet dan diskwalificeren jullie mij ofso
Maak je niet druk, je 2k ben je toch wel kwijtquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:42 schreef marcie216 het volgende:
stel dan een deadline in die voor iedereen is? dan kan ik dan kijken of ik ze nog speel ja of nee. zo niet dan diskwalificeren jullie mij ofso
Binnen 2 minuten? In die tijd had niemand je vraag misschien ook nog maar gelezenquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:40 schreef ploegende_boer het volgende:
[..]
Bij e..quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb in deze hele vakantie pas 2 uur fifa gedaan ofzo.Ben veel aan het tennissen. Waar hang jij uit dan?
Ja, dat bedoel ik.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:42 schreef Dudeweiser het volgende:
Wie verkoopt sowieso al zijn teams als je weet dat je in een toernooi zit?
Mag malt ook?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:44 schreef Fuszy het volgende:
DEADLINE
ZONDAG 6 mei 24:00
TadaZo niet, diskwalificatie en je mag een rondje pils halen
quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:44 schreef Fuszy het volgende:
DEADLINE
Waarom niet?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:45 schreef Lindgren. het volgende:
Als ik überhaupt voor zondag nog in UT kom.
Je bent zelf een hommoquote:
Serverproblemen heeft 'iequote:
Jij gaat toch ook niet douchen zonder waterquote:
quote:
Ik sluit mij hier bij aan. Ik heb hetzelfde nodig!quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:47 schreef Duuc-nl het volgende:
Wilde eigenlijk wachten tot de verhuizing maar dat gaat nog wel even duren, iemand tips voor een scherm voor me ps3 voor op kamer? Met hdmi aansluiting of course. Iemand tips uit eigen ervaring? max 150 euro, iets van 60+ cm.
Klinkt duidelijk, maar wie wordt er gediskwalificeerd? Er zijn altijd twee ploegen en niet altijd twee ploegen die schuld hebben.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:44 schreef Fuszy het volgende:
DEADLINE
Aan diegene waaraan het ligt natuurlijk. DM me maar als iemand niet kan spelen of niet wil spelen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Klinkt duidelijk, maar wie wordt er gediskwalificeerd? Er zijn altijd twee ploegen en niet altijd twee ploegen die schuld hebben.
Waarheid.. Er worden mensen benadeeld. Aan de andere kant; er zijn genoeg kansen geweest om te spelen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Klinkt duidelijk, maar wie wordt er gediskwalificeerd? Er zijn altijd twee ploegen en niet altijd twee ploegen die schuld hebben.
Samsung LE32D550?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:47 schreef Duuc-nl het volgende:
Wilde eigenlijk wachten tot de verhuizing maar dat gaat nog wel even duren, iemand tips voor een scherm voor me ps3 voor op kamer? Met hdmi aansluiting of course. Iemand tips uit eigen ervaring? max 150 euro, iets van 60+ cm.
Same here, mag rond de 400-500quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik sluit mij hier bij aan. Ik heb hetzelfde nodig!
Niemand reageertquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik sluit mij hier bij aan. Ik heb hetzelfde nodig!
Tja.. als ik nu zeg dat iemand er nooit is dan ligt het aan hem, maar als hij er wel is en ik ben er niet dan ligt het aan mij. Het komt altijd van twee kanten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Aan diegene waaraan het ligt natuurlijk. DM me maar als iemand niet kan spelen of niet wil spelen.
Neem dan gewoon een monitor. Deze bijvoorbeeld: Dell Ultrasharp U2312HMquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:52 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
300 euro iets teveel voor op kamer, en 32 inch past jammer genoeg niet op bureau
Maarten vroeg net of er iemand was die een potje wou spelen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:53 schreef DutchSL het volgende:
Maar we mogen geen H2H spelen dus?
Dan moet GJE maar met zijn bronzes tegen een silver team van mij. Moet nog een wedstrijd tegen Diedjuh, dat komt wel goed. MaartenFM zie ik nooit online.
Die kun je in ieder geval niet verkopen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:54 schreef Fuszy het volgende:
Nee, geen H2H toernooi. Als mensen dat willen dan regelen ze het maar in het normale Fifa topic
Ja, hij is er dus blijkbaar alleen als ik moet werken. Dat bedoel ik dus, moet je dan hem of mij diskwalificeren als hij er nooit 's avonds is en ik nooit overdagquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:55 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Maarten vroeg net of er iemand was die een potje wou spelen.
Hij vroeg dat een half uurtje geleden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, hij is er dus blijkbaar alleen als ik moet werken. Dat bedoel ik dus, moet je dan hem of mij diskwalificeren als hij er nooit 's avonds is en ik nooit overdag
GMTA,quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:57 schreef n0ir het volgende:
Sowieso de TECHWOOD IF 22883.
Heb em zelf ook, echt een topding
quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:57 schreef n0ir het volgende:
Sowieso de TECHWOOD IF 22883.
Heb em zelf ook, echt een topding
Ja dat snap ik, maar ik kan pas over een paar uur als ik thuis ben en dan kan hij waarschijnlijk weer nietquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:57 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Hij vroeg dat een half uurtje geleden.
Lekker binnen gehaald man, wat was de uiteindelijk prijsquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:59 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb een Sony Bravia.Ooit eens een actie bij de MediaMarkt, hadden ze er wat klaargezet. Degene die vóór 6:00 aanwezig waren, mochten 'm voor de helft van de prijs meenemen.
275 euro.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Lekker binnen gehaald man, wat was de uiteindelijk prijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |