Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:03 schreef DutchSL het volgende:
Webapp gaat hier gewoon zo snel als altijd.
Jouw internet is gewoon slecht.
Toen ik Fifa 12 had gegoogled om de goedkoopste te vinden heb ik drie maanden lang Fifa 12/PS3/Bol.com ads gehadquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:03 schreef Lindgren. het volgende:
Die banners weten gewoon wat ik wil.
[ afbeelding ]
KOFFIE!1!
Die ik postte was van vannacht om een uur of 3, dus dat klopt wel zo'n beetje.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:06 schreef marcie216 het volgende:
ik doe het op de zelfde manier als Lindgren, maar vind ik alleen maar spelers waar ik 400 a 500 winst op maak..
Nee idd, ik bied er dan op. maar dan heb ik ze en twijfel ik van raak ik die wel kwijt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die ik postte was van vannacht om een uur of 3, dus dat klopt wel zo'n beetje.Op deze tijden vind ik ook minder koopjes. Maar met die van 400 en 500c winst ben ik ook gewoon blij mee, niets mis mee.
Ik kijk meestal even een minuutje de markt aan voordat ik ga kopen, zo vind ik meestal wel wat. Als ik een speler voor 500c langs zie komen, wil ik bijvoorbeeld nog wel eens zijn persoonlijke zoekgegevens opzoeken. (Dus club, nationaliteit, etc.) Vaak staat er dan bij die lijst nog wel een koopje, of pak ik de goedkoopste bin als het een goede positie is. Daarna ga ik gewoon weer terug naar de 'gewone' lijst..quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:10 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee idd, ik bied er dan op. maar dan heb ik ze en twijfel ik van raak ik die wel kwijt.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:11 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Zo doe ik het, Thomas voor 450 oppikken, Castaignos 750, Fabian 300 Navarro 300, Maniatis 300 en Sigurdarson als CAM voor 300.
die vind ik dus nooit, is dat wel bieden of BIN?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:11 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Zo doe ik het, Thomas voor 450 oppikken, Castaignos 750, Fabian 300 Navarro 300, Maniatis 300 en Sigurdarson als CAM voor 300.
Bieden, dat kan bijna niet anders.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:13 schreef marcie216 het volgende:
[..]
die vind ik dus nooit, is dat wel bieden of BIN?
Bieden, ik kom daar vaak zat koopjes tegen en zo had ik in 2 uurtjes tijd gister genoeg coins getrade om Drenthe te kopenquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:13 schreef marcie216 het volgende:
[..]
die vind ik dus nooit, is dat wel bieden of BIN?
NICE MANquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bieden, ik kom daar vaak zat koopjes tegen en zo had ik in 2 uurtjes tijd gister genoeg coins getrade om Drenthe te kopen
Heb je hem gekochtquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:14 schreef Lindgren. het volgende:
Er gaat nu bijvoorbeeld op PS3 een Castaignos in een prima formatie voor 1800 coins. De rest staat erop voor zo'n 2,5k. Het is niet veel, maar winst.
Heb een draxler (die van Schalke dacht ik) opgepikt voor 400 in 41212, ik kon zijn naam vandaar dat ik hem wou, maar hij had toch laatst zijn debuut gemaakt in het 1e?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee. Ik heb niet genoeg coins. [ afbeelding ][ afbeelding ]
En hij is al weg.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Haten op Ospina
Prima keeper, beter dan die Thibaut Courtois die mij aangeraden werd.
Is nog een jonkie, maar speelt alweer ruim anderhalf seizoen mee in het eerste.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:20 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Heb een draxler (die van Schalke dacht ik) opgepikt voor 400 in 41212, ik kon zijn naam vandaar dat ik hem wou, maar hij had toch laatst zijn debuut gemaakt in het 1e?
ok.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Klopt, en Ospina helpt mij beter uit de brand dan die Belg.
oh vandaar kon ik hem. hoeveel kan ik er eigenlijk bij tellen aangezien hij in 41212 is?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Is nog een jonkie, maar speelt alweer ruim anderhalf seizoen mee in het eerste.
Draxler is niet zo duur meer als eerstquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:28 schreef marcie216 het volgende:
[..]
oh vandaar kon ik hem. hoeveel kan ik er eigenlijk bij tellen aangezien hij in 41212 is?
Nu ook merkel van AC milan binnen
quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:29 schreef GuRBuH het volgende:
Deze TOTY heeft dan weer géén blauwe kaartjes, wtfhttp://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#ireVZMdKbaOB4
Goedkoopste op markt 1500 en de volgende 2000. Zet hem dus op 1700 BIN, 450 gekocht.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:29 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Draxler is niet zo duur meer als eerst
----
Deze TOTY heeft dan weer géén blauwe kaartjes, wtfhttp://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#ireVZMdKbaOB4
je kon zijn naam?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:20 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Heb een draxler (die van Schalke dacht ik) opgepikt voor 400 in 41212, ik kon zijn naam vandaar dat ik hem wou, maar hij had toch laatst zijn debuut gemaakt in het 1e?
4-1-2-1-2 ST ? Dan nog heel duur, maar anders heb je wel een hele domme koper getroffen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:30 schreef Duuc-nl het volgende:
Gister robinho opgepikt voor 5k, vannacht verkocht voor 16k, zo doe ik dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |