Ik denk 2007. Als ik m'n computer aan en uit moet zetten om het te kunnen zien, dan gaat dat wel een tijdje duren ben ik bang. Er staat Word, Excel en die programma's 2007 dus ik denk dat dat het isquote:
LOLquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:53 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik denk 2007. Als ik m'n computer aan en uit moet zetten om het te kunnen zien, dan gaat dat wel een tijdje duren ben ik bang. Er staat Word, Excel en die programma's 2007 dus ik denk dat dat het is
Hoe ziet je startknop er uit?quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:58 schreef el-blanchito het volgende:
Het spijt me, maar ik heb niet zo heel erg veel verstand van computers. Is de versie heel erg belangrijk? Want dan zoek ik het even op
dat sowieso maar misschien kunnen we TS her nog wat verder helpen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:00 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik zou een vriend zoeken die je meer kan helpen dan 'even de stekker eruit'.
Misschien daarvoor even zorgen dat 'ie een backup heeft.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:02 schreef Deetch het volgende:
[..]
dat sowieso maar misschien kunnen we TS her nog wat verder helpen.
Heb je misschien ook ng de installatie DVD van je windows. Dus niet van microsoft office maar van windows (XP/Vista/7)
Hmmm, die zal ik even moeten gaan zoeken dan. Het lijkt me dat ik dan gewoon alles helemaal opnieuw moet installeren?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:02 schreef Deetch het volgende:
[..]
Heb je misschien ook ng de installatie DVD van je windows. Dus niet van microsoft office maar van windows (XP/Vista/7)
nauwelijks, dat de computer naar veilige modus wilt is een symptoon van een onbekend probleem. Dat probleem dient te worden opgelost, maar iets zegt me dat weten wat het probleem is al erg moeilijk wordt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:02 schreef Deetch het volgende:
[..]
Dat is niet eens het Vista opstartschermquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:00 schreef Deetch het volgende:
Je kunt kiezen uit de smaken:
Windows XP
[ afbeelding ]
Windows Vista
[ afbeelding ]
Windows 7
[ afbeelding ]
Erg rigoreuze oplossing, maar als er niks belangrijks op je pc staat lijkt me dat in jou geval het bestequote:Op woensdag 2 mei 2012 13:04 schreef el-blanchito het volgende:
Windows XP it is!
[..]
Hmmm, die zal ik even moeten gaan zoeken dan. Het lijkt me dat ik dan gewoon alles helemaal opnieuw moet installeren?
Hmmm, dus alle hulp verder is nutteloos?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:04 schreef Adames het volgende:
[..]
nauwelijks, dat de computer naar veilige modus wilt is een symptoon van een onbekend probleem. Dat probleem dient te worden opgelost, maar iets zegt me dat weten wat het probleem is al erg moeilijk wordt.
oh ja, dan is het probleem wegquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Even naar MSCONFIG gaan en je Safe Mode unchecken
ligt aan je kunde om te beschrijven hoe het probleem is ontstaan. Sinds wanneer heb je dit?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:06 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hmmm, dus alle hulp verder is nutteloos?
Zou kunnen toch?quote:
Dat is het vreemde juist. Ik heb geen idee hoe het komt. Een maandje of 4 terug kreeg ik opeens dat scherm. Toen koos ik voor de optie "windows gewoon starten" maar toen bleef hij (zoals in de OP beschreven) maar steeds opnieuw opstarten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:07 schreef Adames het volgende:
[..]
ligt aan je kunde om te beschrijven hoe het probleem is ontstaan. Sinds wanneer heb je dit?
Oh je was serieus.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zou kunnen toch?
Eerst proberen voordat je iets uitsluit
Dat betekent dat de computer dingen probeert op te starten die niet allemaal meer even goed zijnquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:09 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Dat is het vreemde juist. Ik heb geen idee hoe het komt. Een maandje of 4 terug kreeg ik opeens dat scherm. Toen koos ik voor de optie "windows gewoon starten" maar toen bleef hij (zoals in de OP beschreven) maar steeds opnieuw opstarten.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik wil je wel helpen via TeamViewer, ik kan je probleem waarschijnlijk oplossen
quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zou kunnen toch?
Eerst proberen voordat je iets uitsluit
Heb al aardig wat computers gefixed, zulke kleine dingen zie je vaak over het hoofd.quote:
Leuk, al is dit een belachelijk voorstel. Hij kan zijn pc niet normaal starten en dan ga jij dat even fixen met Teamviewer.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb al aardig wat computers gefixed, zulke kleine dingen zie je vaak over het hoofd.
Hij kan z'n PC wel gewoon starten hoorquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Leuk, al is dit een belachelijk voorstel. Hij kan zijn pc niet normaal starten en dan ga jij dat even fixen met Teamviewer.
Jawel toch? Hij komt gewoon in veilige modus, alleen is dat niet ideaal.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:19 schreef ZodiaX het volgende:
[..]![]()
Hoe wou die dat doen als die windows niet in komt?
Je hebt ze toch zeker wel garantie geboden daarna?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb al aardig wat computers gefixed, zulke kleine dingen zie je vaak over het hoofd.
Leuk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Je hebt ze toch zeker wel garantie geboden daarna?
Bij veilige modus heb je geen video drivers en geen audio e.d., en dingen als flash enzo werken ook niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Jawel toch? Hij komt gewoon in veilige modus, alleen is dat niet ideaal.
Was een rare virus, startte mee en daardoor kwam hij in een soort loop te zitten. Even een rondje Malwarebytes was gelukkig genoegquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:53 schreef LompeHork het volgende:
En wat was het uiteindelijk?
Wel tof van je, top
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |