SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Doen wel meerdere voor mij.quote:
If you ever find yourself lost in the dark and you can't seequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de klas is dat lachen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:40 schreef Trollscience het volgende:
Ik ken een leuk verhaal:
Het gaat over een jongen die een woord (duidelijk hoorbaar dat stem onbeheersbaar is van het lachen), die een woord zegt en iedereen ligt dubbel voor 10 minuten.
8)quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Verboden voor mensen onder de 18 dit topic.
Haat.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Verboden voor mensen onder de 18 dit topic.
Denk je dat je 1 week achter de kassa hebt gestaan dat je meteen ID herkentquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
::') alsof ik dat verschil niet ken a zemmer
!%!&@?-@?@@quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Denk je dat je 1 week achter de kassa hebt gestaan dat je meteen ID herkent? Ga weer 12 jarige om ID vragen als ze 7up kopen.
Je hebt niet eens een piemel dus wat boeit dat nouquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
!%!&@?-@?@@
ONDER DE GORDEL DEZE!!!! IK ZEG ONDER DE GORDEL!
que?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een piemel dus wat boeit dat nou
WAAAAAAAAAAAAAAAAATquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een piemel dus wat boeit dat nou
Oh hemeltjequote:Op woensdag 2 mei 2012 12:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Meid, je moest eens weten.![]()
Jij.
en terechtquote:
NOU ZEG.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:25 schreef Bloempje. het volgende:
EN NOU IS ER OPEENS WEL WEER ZON!
Dames en heren, ik ga buiten zitten.
Buiten de foto's uploaden?quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:25 schreef Bloempje. het volgende:
Denk ik. Ik moet ook nog foto's uploaden. Dilemma.
IK HEB ME AL BEDACHT JOH, IK GA EERST DE FOTO'S DOEN.quote:
Dit kan ook natuurlijk.quote:
Wat voor foto's? Koninginnedag foto's?quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
IK HEB ME AL BEDACHT JOH, IK GA EERST DE FOTO'S DOEN.
Tenzij ze allemaal lelijk geworden zijn, dan ga ik huilen in een hoekje.
Mijn koninginnedag was heeeerlijk rustigquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dit kan ook natuurlijk.
[..]
Wat voor foto's? Koninginnedag foto's?
HOE WAS JOUW KONINGINNEDAG?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Mijn koninginnedag was heeeerlijk rustig. Gewoon in NV gebleven met de Klip en cheesecake gebakken en opgegeten en in het zonnetje gezeten en een beetje over de vrijmarkt gehuppeld. En foto's van gewoon dat ik gisteren iedereen lastig aan het vallen was en foto's aan het maken was
Jij was ook niet op de verjaardag van zusjeKlip hequote:Op woensdag 2 mei 2012 12:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]KLinkt goed, en ik zag de foto van je cheesecake ja, zag er heerlijk uit
Mij viel je niet lastig gisteren.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jij was ook niet op de verjaardag van zusjeKlip he
En dan zeg je niet eens even wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |