Dit is gelul, mannen róepen dat het in hun geval niet zo erg is omdat ze vinden dat zij ermee weg zouden moeten kunnen komen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:01 schreef Waaghals het volgende:
Veel mannen overwaarderen sex niet en vinden vreemdgaan dus niet zo erg.
Als man wil je niet dat je vrouw vreemdgaat omdat je om te beginnen natuurlijk van haar houdt en haar niet kwijt wil, maar ik denk ook dat er faalgevoel bij komt kijken als je relatie klapt om die reden (je hebt het niet gered, je vrouw niet gelukkig gemaakt).quote:Vrouwen daarentegen hechten er nogal veel waarde aan, dus logisch dat je als man niet wil dat je vrouw vreemdgaat.
Je spreekt jezelf nogal tegen. Dus mannen hechten niet veel waarde aan seks, maar toch wel als hun vrouw vreemd gaat?quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:01 schreef Waaghals het volgende:
Veel mannen overwaarderen sex niet en vinden vreemdgaan dus niet zo erg.
Vrouwen daarentegen hechten er nogal veel waarde aan, dus logisch dat je als man niet wil dat je vrouw vreemdgaat.
Hij bedoelt dat mannen seks voor de lol hebben met iedereen en vrouwen hun sekspartners als potentiële partners zien.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf nogal tegen. Dus mannen hechten niet veel waarde aan seks, maar toch wel als hun vrouw vreemd gaat?
Nee de vertrouwensquestie wordt erger...quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf nogal tegen. Dus mannen hechten niet veel waarde aan seks, maar toch wel als hun vrouw vreemd gaat?
Alleen is dat niet waar.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:07 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat mannen seks voor de lol hebben met iedereen en vrouwen hun sekspartners als potentiële partners zien.
Niks in dit topic is waar voor iedereen. Veel dingen zijn wel waar voor sommigen.quote:
De bewering die daar staat is niet waar. Als je slim wil doen moet je echt harder je best gaan doen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:10 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Niks in dit topic is waar voor iedereen. Veel dingen zijn wel waar voor sommigen.
Is DAT de reden dat mannen vreemdgaan, omdat de vrouw niet goed genoeg in bed is, mooi dat ik het weet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:24 schreef Warmaster88 het volgende:
TS is boos omdat z'n/haar partner is vreemdgegaan.
Huilie, had je maar beter moeten zijn in bed, dan had hij/zij daar geen behoefte aan
Zo is het. Gewoon andere wijven neuken, je bek erover houden en mooi weer spelen. Geweten is sowieso een achterhaald concept.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:12 schreef Piye het volgende:
Bij vreemdgaan geldt gewoon het don't ask don't tell beleid vind ik.
Heel eerlijk gezegd denk ik wel dat het een rol speelt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Is DAT de reden dat mannen vreemdgaan, omdat de vrouw niet goed genoeg in bed is, mooi dat ik het weet.
Oh wacht, die mannen zijn tevens te stom om hun bek open te trekken in plaats van hun rits bij een andere vrouw.
Dat snap ik dus niet. Wat Karina zegt, je moet elkaar toch een beetje aansturen. Het is niet zo dat er een grote schare aan mensen is die bij zijn of haar ontmaagding meteen de sterren van de hemel neukt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd denk ik wel dat het een rol speelt.
Als je echt geweldige seks hebt met je vriend, echt geweldig zegmaar. Dan denk ik dat je echt 0 behoefte hebt aan seks met een ander. Vooral als je weet hoe de gemiddelde Nederlandse man in bed is.
Wat snap je dan niet?quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:37 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet. Wat Karina zegt, je moet elkaar toch een beetje aansturen. Het is niet zo dat er een grote schare aan mensen is die bij zijn of haar ontmaagding meteen de sterren van de hemel neukt.
Eens wel denk ik.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd denk ik wel dat het een rol speelt.
Als je echt geweldige seks hebt met je vriend, echt geweldig zegmaar. Dan denk ik dat je echt 0 behoefte hebt aan seks met een ander. Vooral als je weet hoe de gemiddelde Nederlandse man in bed is.
Goeie vraag.quote:
Daarom je kan elkaar wel kwetsen met voorstellen voor een open relatie of het opbiechten van een slippertje, maar als je gewoon je mond houdt is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zo is het. Gewoon andere wijven neuken, je bek erover houden en mooi weer spelen. Geweten is sowieso een achterhaald concept.
Ja tot die vrouw waar je vreemd mee ging bedenkt dat het een goed idee is dat zij het tegen jouw vrouw gaat vertellen. Zoals in het verhaal van de oorspronkelijke TS dezes.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:56 schreef Piye het volgende:
Daarom je kan elkaar wel kwetsen met voorstellen voor een open relatie of het opbiechten van een slippertje, maar als je gewoon je mond houdt is er niks aan de hand.
Maar dat is niet de situatie die ik schetste...quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:54 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Goeie vraag.Denk vooral dat er zoveel gezeurd wordt achter de rug van de partner om zonder die zelf over zijn of haar matige bedprestaties in te lichten. Niet dat ik daar helemaal niets van snap, maar het gebeurt vrij veel.
Ik vond je eerdere argument een stuk sterker.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja tot die vrouw waar je vreemd mee ging bedenkt dat het een goed idee is dat zij het tegen jouw vrouw gaat vertellen. Zoals in het verhaal van de oorspronkelijke TS dezes.
Is natuurlijk ook best stom om seks te hebben met iemand die je partner kent.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja tot die vrouw waar je vreemd mee ging bedenkt dat het een goed idee is dat zij het tegen jouw vrouw gaat vertellen. Zoals in het verhaal van de oorspronkelijke TS dezes.
Maar die gaat niet meer op als dit het vervolg is.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:02 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vond je eerdere argument een stuk sterker.
Of die weet waar je woont, zoals een collega die daar gemakkelijk achter kan komen. Maar zo ver denkt een man dan niet hè? Nee, die denkt: "neuken!" en toen niets meer.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook best stom om seks te hebben met iemand die je partner kent.
Ik haakte dan ook vooral in op jouw laatste zin en de post van Karina. Zo gaat een discussie meestal, delen eruit pakken. Beetje wazig, maargoed..quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maar dat is niet de situatie die ik schetste...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |