Alleen is dat niet waar.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:07 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat mannen seks voor de lol hebben met iedereen en vrouwen hun sekspartners als potentiėle partners zien.
Niks in dit topic is waar voor iedereen. Veel dingen zijn wel waar voor sommigen.quote:
De bewering die daar staat is niet waar. Als je slim wil doen moet je echt harder je best gaan doen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:10 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Niks in dit topic is waar voor iedereen. Veel dingen zijn wel waar voor sommigen.
Is DAT de reden dat mannen vreemdgaan, omdat de vrouw niet goed genoeg in bed is, mooi dat ik het weet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:24 schreef Warmaster88 het volgende:
TS is boos omdat z'n/haar partner is vreemdgegaan.
Huilie, had je maar beter moeten zijn in bed, dan had hij/zij daar geen behoefte aan
Zo is het. Gewoon andere wijven neuken, je bek erover houden en mooi weer spelen. Geweten is sowieso een achterhaald concept.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:12 schreef Piye het volgende:
Bij vreemdgaan geldt gewoon het don't ask don't tell beleid vind ik.
Heel eerlijk gezegd denk ik wel dat het een rol speelt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Is DAT de reden dat mannen vreemdgaan, omdat de vrouw niet goed genoeg in bed is, mooi dat ik het weet.
Oh wacht, die mannen zijn tevens te stom om hun bek open te trekken in plaats van hun rits bij een andere vrouw.
Dat snap ik dus niet. Wat Karina zegt, je moet elkaar toch een beetje aansturen. Het is niet zo dat er een grote schare aan mensen is die bij zijn of haar ontmaagding meteen de sterren van de hemel neukt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd denk ik wel dat het een rol speelt.
Als je echt geweldige seks hebt met je vriend, echt geweldig zegmaar. Dan denk ik dat je echt 0 behoefte hebt aan seks met een ander. Vooral als je weet hoe de gemiddelde Nederlandse man in bed is.
Wat snap je dan niet?quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:37 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet. Wat Karina zegt, je moet elkaar toch een beetje aansturen. Het is niet zo dat er een grote schare aan mensen is die bij zijn of haar ontmaagding meteen de sterren van de hemel neukt.
Eens wel denk ik.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als je echt geweldige seks hebt met je vriend, echt geweldig zegmaar. Dan denk ik dat je echt 0 behoefte hebt aan seks met een ander. Vooral als je weet hoe de gemiddelde Nederlandse man in bed is.
Goeie vraag.quote:
Daarom je kan elkaar wel kwetsen met voorstellen voor een open relatie of het opbiechten van een slippertje, maar als je gewoon je mond houdt is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zo is het. Gewoon andere wijven neuken, je bek erover houden en mooi weer spelen. Geweten is sowieso een achterhaald concept.
Ja tot die vrouw waar je vreemd mee ging bedenkt dat het een goed idee is dat zij het tegen jouw vrouw gaat vertellen. Zoals in het verhaal van de oorspronkelijke TS dezes.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:56 schreef Piye het volgende:
Daarom je kan elkaar wel kwetsen met voorstellen voor een open relatie of het opbiechten van een slippertje, maar als je gewoon je mond houdt is er niks aan de hand.
Maar dat is niet de situatie die ik schetste...quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:54 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Goeie vraag.Denk vooral dat er zoveel gezeurd wordt achter de rug van de partner om zonder die zelf over zijn of haar matige bedprestaties in te lichten. Niet dat ik daar helemaal niets van snap, maar het gebeurt vrij veel.
Ik vond je eerdere argument een stuk sterker.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja tot die vrouw waar je vreemd mee ging bedenkt dat het een goed idee is dat zij het tegen jouw vrouw gaat vertellen. Zoals in het verhaal van de oorspronkelijke TS dezes.
Is natuurlijk ook best stom om seks te hebben met iemand die je partner kent.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja tot die vrouw waar je vreemd mee ging bedenkt dat het een goed idee is dat zij het tegen jouw vrouw gaat vertellen. Zoals in het verhaal van de oorspronkelijke TS dezes.
Maar die gaat niet meer op als dit het vervolg is.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:02 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vond je eerdere argument een stuk sterker.
Of die weet waar je woont, zoals een collega die daar gemakkelijk achter kan komen. Maar zo ver denkt een man dan niet hč? Nee, die denkt: "neuken!" en toen niets meer.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook best stom om seks te hebben met iemand die je partner kent.
Ik haakte dan ook vooral in op jouw laatste zin en de post van Karina. Zo gaat een discussie meestal, delen eruit pakken. Beetje wazig, maargoed..quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maar dat is niet de situatie die ik schetste...
Maar ik snap niet waarom je over ontmaagding begon?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:06 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik haakte dan ook vooral in op jouw laatste zin en de post van Karina. Zo gaat een discussie meestal, delen eruit pakken. Beetje wazig, maargoed..
Hier ga je ervan uit dat seks de enige drijfveer is (als in: de gelegenheid doet zich voor, dus neuken maar). Ik denk dat veel vreemgangerssituaties voortkomen uit sleur in een relatie, uit elkaar gegroeid raken, insluipende vervreemding en aandacht die naar andere dingen gaat.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:34 schreef Sinosappel het volgende:
Maar ik ben er van overtuigd dat als je goeie seks hebt met elkaar, echt goeie seks zegmaar. Dat je dan niet in een sleur zit of uit elkaar gegroeid raakt of van elkaar vervreemd aan het raken bent.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hier ga je ervan uit dat seks de enige drijfveer is (als in: de gelegenheid doet zich voor, dus neuken maar). Ik denk dat veel vreemgangerssituaties voortkomen uit sleur in een relatie, uit elkaar gegroeid raken, insluipende vervreemding en aandacht die naar andere dingen gaat.
Of je komt juist in een sleur en dan wordt de sex minder.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maar ik ben er van overtuigd dat als je goeie seks hebt met elkaar, echt goeie seks zegmaar. Dat je dan niet in een sleur zit of uit elkaar gegroeid raakt of van elkaar vervreemd aan het raken bent.
Dit staat los van het kip of het ei aspect van goeie relatie - goeie seks.
Daarom: staat los van kip & ei verhaal.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:11 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Of je komt juist in een sleur en dan wordt de sex minder.
Ben ik met je eens: je kunt ook alleen goeie seks met elkaar hebben als je niet in een sleur zit, of in ieder geval die connectie met elkaar hebt. De kans dat je dan bij de buren gaat shoppen is daarmee natuurlijk een stuk kleiner, want waarom zou je?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maar ik ben er van overtuigd dat als je goeie seks hebt met elkaar, echt goeie seks zegmaar. Dat je dan niet in een sleur zit of uit elkaar gegroeid raakt of van elkaar vervreemd aan het raken bent.
Zouden vrouwen het gemiddeld genomen beter uitdenken denk je?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Of die weet waar je woont, zoals een collega die daar gemakkelijk achter kan komen. Maar zo ver denkt een man dan niet hč? Nee, die denkt: "neuken!" en toen niets meer.
Mwah je kan nog zulke goede seks hebben dan nog kan je wel eens wat anders willen. Daarnaast speelt streling van het ego door het feit dat naast je partner anderen je ook willen ook nog mee denk ik.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Yeah precies en ik denk dat het voor vrouwen nog extra oninteressant is om met random mannen te neuken omdat de prestatie van de man in bed toch wel echt belangrijk is.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens: je kunt ook alleen goeie seks met elkaar hebben als je niet in een sleur zit, of in ieder geval die connectie met elkaar hebt. De kans dat je dan bij de buren gaat shoppen is daarmee natuurlijk een stuk kleiner, want waarom zou je?
Ik kan me daar niks bij voorstellen. Als iemand leuk genoeg is voor dom relatie en de seks is echt goed, dan zou ik niet weten waar die sleur vandaan moet komen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:11 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Of je komt juist in een sleur en dan wordt de sex minder.
Zou zomaar kunnen. Mannen vallen er denk ik meer in, omdat die vaak wel echt met hun pik denken. "Mooie buitenkans, vriendin is er nu niet, wat kan mij gebeuren, zie morgen wel weer verder, na mij de zondvloed..."quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:13 schreef Piye het volgende:
Zouden vrouwen het gemiddeld genomen beter uitdenken denk je?
Die types heb je ook nog ja.quote:Mwah je kan nog zulke goede seks hebben dan nog kan je wel eens wat anders willen. Daarnaast speelt streling van het ego door het feit dat naast je partner anderen je ook willen ook nog mee denk ik.
Oja. De onzekere types, die zitten er ook tussen ja.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Mwah je kan nog zulke goede seks hebben dan nog kan je wel eens wat anders willen. Daarnaast speelt streling van het ego door het feit dat naast je partner anderen je ook willen ook nog mee denk ik.
Tja, als je niks tekort komt ga je ook niet op zoek lijkt me.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens: je kunt ook alleen goeie seks met elkaar hebben als je niet in een sleur zit, of in ieder geval die connectie met elkaar hebt. De kans dat je dan bij de buren gaat shoppen is daarmee natuurlijk een stuk kleiner, want waarom zou je?
Ja denk het ook. En vrouwen bepalen wanneer er seks gaat komen, niet de mannen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Mannen vallen er denk ik meer in, omdat die vaak wel echt met hun pik denken. "Mooie buitenkans, vriendin is er nu niet, wat kan mij gebeuren, zie morgen wel weer verder, na mij de zondvloed...".
Daar zouden ze ook eens iets tegen moeten doen ja.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja denk het ook. En vrouwen bepalen wanneer er seks gaat komen, niet de mannen.
De enkele daredevil daargelaten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:16 schreef Id_do_her het volgende:
Tja, als je niks tekort komt ga je ook niet op zoek lijkt me.
Dat laten we jullie graag geloven.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja denk het ook. En vrouwen bepalen wanneer er seks gaat komen, niet de mannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |