yep, die partij is uit mijn bouwjaarquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Staat die 66 in je naam waarvoor ik denk dat het staat?
en ik heb er in het verleden ook nog verdomde vaak op gestemdquote:
Je kan in je profiel zetten "fantasierijk" en "humor"quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:49 schreef DigitalGirl het volgende:
trusten schat vanavond een keertje niet ok?
Ik heb niks met datingsites.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:55 schreef DigitalGirl het volgende:
Jij ook op paiq heloef drop even de link zodat ik je toevoeg kun je de fijne kneepjes van de meester leren.
Waar neig je momenteel naar dan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en ik heb er in het verleden ook nog verdomde vaak op gestemd
Dat is waar snarf kun je ook hosselen zonder paiq.quote:
Niet echt mijn leeftijdscategorie.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:58 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is waar snarf kun je ook hosselen zonder paiq.
Denk het niet.quote:
een vleeskeuring voor de mensen die zijn overgeblevenquote:Op woensdag 2 mei 2012 01:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Denk het niet.
Een datingsite is een vleeskeuring.
Ik overleef geen enkele vleeskeuring.
Heb jij paiq???quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:05 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
een vleeskeuring voor de mensen die zijn overgebleven
Ja zelfs die overleef ik niet. Genoeg singles met knappe koppen en six-packs.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:05 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
een vleeskeuring voor de mensen die zijn overgebleven
nee weet wel dat hetovergebleven singes zijn ,het kaf zeg maarquote:
Nogmaals heb je paiq?quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:09 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
nee weet wel dat hetovergebleven singes zijn ,het kaf zeg maar
die hebben geen datingsites nodigquote:Op woensdag 2 mei 2012 01:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja zelfs die overleef ik niet. Genoeg singles met knappe koppen en six-packs.
Genoeg wel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:10 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
die hebben geen datingsites nodig
Dikke onzin. Tuurlijk, ze zitten ertussen. Maar velen zijn gewoon ervaren in relaties, sociaal genoeg irl, maar zoeken een manier om op eigenschappen te selecteren, iets wat in de kroeg gewoon moeilijker is.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:09 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
nee weet wel dat hetovergebleven singes zijn ,het kaf zeg maar
Hoe bedoel je als ik voor mezelf praat...quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:10 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
die hebben geen datingsites nodig
hete singles ontmoeten elkaar in RL denk ik de rest gaat naar datingsitesquote:
was het zijn verlegenheid?quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:13 schreef heloef het volgende:
Ik ken een knappe man, eind 20 die was tot een paar maanden geleden nog maagd.
Ondanks zijn knappe kop en strakke buik.
pardon?quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:13 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hoe bedoel je als ik voor mezelf praat...
Zou kunnen.quote:
Nou mijn sterkste punt blijft toch mijn karakter, ik heb toch echt de meeste kans als ik iemand gewoon IRL tegenkom.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:14 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
hete singles ontmoeten elkaar in RL denk ik de rest gaat naar datingsites
je bent gewoon normaal je overleeft een datingsite wel
Welk beeld is wel realistisch dan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:22 schreef DigitalGirl het volgende:
Denk dat jullie niet echt een realistisch beeld hebben van online dating.
Ik heb er gewoon weinig vertrouwen in.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:22 schreef DigitalGirl het volgende:
Denk dat jullie niet echt een realistisch beeld hebben van online dating.
je hebt ook datingsites waar je pas na een paar chats elkaar zietquote:Op woensdag 2 mei 2012 01:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou mijn sterkste punt blijft toch mijn karakter, ik heb toch echt de meeste kans als ik iemand gewoon IRL tegenkom.
Vooraf dingen uitsluiten is in ieder geval dé manier om je kansen te verkleinen...quote:
Dat het allemaal niet zoveel voorstelt, some woman are nice some are bitches. Is op een datingsite niet anders, voor de rest heeft het geen enkele waarde.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:28 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ja nu ben je nog te jong daarvoor,ik ook
hoe oud ben jij?quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:37 schreef DigitalGirl het volgende:
Volgens mijn zie ik weer een fokker voorbij komen, en het is ditmaal niet seven.
leuk dat het je opvaltquote:Op woensdag 2 mei 2012 01:41 schreef El_Matador het volgende:
strawberry is in een betere bui dan gisteren...
Je kunt het verschil op een hand tellen wat ik ouder ben.quote:
leuk dat je een betere bui hebt.quote:
flauw hoor niet eens je echte leeftijd vertellen heb ik toch ook gedaan!quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:46 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je kunt het verschil op een hand tellen wat ik ouder ben.
Hey anders zou ik niet meer mysterieus zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:48 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
flauw hoor niet eens je echte leeftijd vertellen heb ik toch ook gedaan!
hoe gaat het dan wel in zijn werk?quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:50 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hey anders zou ik niet meer mysterieus zijn.![]()
Maar goed raar dat de "jongeren" in dit topic nog zo'n klassiek beeld hebben over dating.
wel, met internetdaten heb je in ieder geval niet het probleem dat ze direct in je tieten knijpen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:53 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
hoe gaat het dan wel in zijn werk?
maar wel dat het engerds kunnen zijn die ergere dingen doen dan datquote:Op woensdag 2 mei 2012 01:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
wel, met internetdaten heb je in ieder geval niet het probleem dat ze direct in je tieten knijpen.
heb je zulke ervaringen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 02:00 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
maar wel dat het engerds kunnen zijn die ergere dingen doen dan dat
quote:Op woensdag 2 mei 2012 02:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
heb je zulke ervaringen?
en wat is enger? laten ze hun misvormde piemel zien via de cam?
ik heb het meestal met Thaise chats.quote:
ik doe niet aan datingites,jij blijkbaar welquote:Op woensdag 2 mei 2012 02:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
heb je zulke ervaringen?
en wat is enger? laten ze hun misvormde piemel zien via de cam?
Ik val niet zo op Aziaten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 02:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ik heb het meestal met Thaise chats.
Waar blijkt dat 'blijkbaar' uit?quote:Op woensdag 2 mei 2012 02:08 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik doe niet aan datingites,jij blijkbaar wel
donkerharig, welgevormd, assertief, goed kunnen dansen, lief, sterk en in voor veel nieuwe dingen.quote:
Wel labiel en jaloers en brutaal.quote:Op woensdag 2 mei 2012 02:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
donkerharig, welgevormd, assertief, goed kunnen dansen, lief, sterk en in voor veel nieuwe dingen.
Latinas
Een travokop???quote:Op woensdag 2 mei 2012 06:33 schreef Faxie het volgende:
Ik vind Latina's allemaal een travokop hebben
Tevens goedemorgen en weltrusten
Ik ga er vanuit dat hij er ook flink geld voor krijgt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:39 schreef Flippiee het volgende:
Jeetje weet D66 al dat Drommel campagne voert op FOK! ?
Tevens goedemorgen.
Moguhquote:Op woensdag 2 mei 2012 08:39 schreef Flippiee het volgende:
Jeetje weet D66 al dat Drommel campagne voert op FOK! ?
Tevens goedemorgen.
Mur maakt je alleen hard zeker?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:58 schreef twi het volgende:
[..]
Hard to get spelen met jou, daar faal ik altijd hard in.
exact.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:11 schreef twi het volgende:
[..]
Geen idee, hij heeft nog niet bij me op schoot gezeten.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:11 schreef twi het volgende:
[..]
Jij mag best bij mij op schoot zittenquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:11 schreef twi het volgende:
[..]
Dat weet ik HEEL zekerquote:
Ja.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:25 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel bij mur op schoot gezeten volgens mij. Not sure.
Wat een burn voor Mur, dit.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:25 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel bij mur op schoot gezeten volgens mij. Not sure.
Burn?quote:
Ja dat was het dus.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Burn?Ze wisselde me af met Pala, dus feitelijk zit ik even lekker als pala. Lijkt me geen burn.
Afwisselen is voor mietjes.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Burn?Ze wisselde me af met Pala, dus feitelijk zit ik even lekker als pala. Lijkt me geen burn.
En dan ben je "opeens" het pijpen op de wc ook vergeten zeker?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:33 schreef Myraela het volgende:
Sommige schootjes vergeet ik dan weer niet.
Ik dacht dat we dit buiten het forum zouden houden? Ik heb hier een reputatie van een net meisje die ik graag hoog wilt houden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
En dan ben je "opeens" het pijpen op de wc ook vergeten zeker?
Pijp roken bedoelde ik natuurlijk hiihiii.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik dacht dat we dit buiten het forum zouden houden? Ik heb hier een reputatie van een net meisje die ik graag hoog wilt houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan helemaal niets als je niet betaald?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:45 schreef twi het volgende:
Vind ik het verdomme lullig om nee te zeggen op een reactie op m'n nieuwe RP-profiel, moet je gewoon geld betalen wil je überhaupt berichtjes sturenZak er dan maar in met je RP
Ja, dan had DigitalGirl wel gelijk: Online dating, het is net het echte levenquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kan helemaal niets als je niet betaald?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:55 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, dan had DigitalGirl wel gelijk: Online dating, het is net het echte leven
Daar is het wel het weer voor jaquote:
Hier is het mistig. Starbucks zou inderdaad beter zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:14 schreef twi het volgende:
[..]
Niet? De zon schijnt als een gek. Nouja, Frappuccino klinkt ook goed.
Arme jijquote:
Behoorlijk jaquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:17 schreef twi het volgende:
Tsja, warme chocolademelk of glühwein is ook weer een brug te ver hoor.
Hangt van het avondje en het gezelschap af?quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:21 schreef Myraela het volgende:
Is het raar als ik twijfel om een koffer mee te nemen terwijl ik maar 1 avondje weg ga?
Vriendinnetje, daarom wil ik mn pumps meenemen om te laten zien. En ik heb hier schoentjes voor haar staan, dus die moeten ook mee. Dan heb ik nog allemaal cadeautjes en ik moet mn laptop mee nemen want dan kunnen we GLEE kijken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hangt van het avondje en het gezelschap af?
Voor watvoor 'n soort gezelschap zou jij een koffer vol bagage meenemen voor 1 nachtje?quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:22 schreef Barbusse het volgende:
Hangt van het avondje en het gezelschap af?
Zijn koffer met seksspeeltjes natuurlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:25 schreef twi het volgende:
Vrouwen en bagage, het blijft toch altijd weer een show waard.
[..]
Voor watvoor 'n soort gezelschap zou jij een koffer vol bagage meenemen voor 1 nachtje?
Als het één of ander duur feest is wat de hele dag duurt.... Heb ik 1 keer gehad. Feest op een boot, dus zwemkleding en luchtige zomerkleding mee. Daarna galadiner, dus pak mee. Daarna stappen, dus wat minder chique outfit aan. Doe ik ook nooit meer kan ik je vertellen, was iets tè allemaal.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:25 schreef twi het volgende:
Vrouwen en bagage, het blijft toch altijd weer een show waard.
[..]
Voor watvoor 'n soort gezelschap zou jij een koffer vol bagage meenemen voor 1 nachtje?
Wat denk jij wel niet van mij?quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zijn koffer met seksspeeltjes natuurlijk.
Ik wist dat je voor extra functionaliteit zou moeten betalen, maar voor het reageren op iemand die op jouw profiel reageert? Dat vind ik wel een beetje kansloos, hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:33 schreef DigitalGirl het volgende:
Je wist niet dat rp niet gratis was???
Dus jij fantaseert over mij met seksspeeltjes....quote:
Inderdaad. Dat is net zo als de hele stad briefjes rondhangen dat je hondje Fikkie is weggelopen, en dat je 'm zo mist. En dan geen telefoonnummer of adres vermelden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:38 schreef Myraela het volgende:
Maar dan kan je toch eigenlijk helemaal niets met zo'n profiel?
Doe creatief: ga stalken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:40 schreef DigitalGirl het volgende:
Je kunt creatief zijn... gebruik je zoekskills om iemand een bericht te sturen.
Ja, dan zou ik het sowieso al een enorme creep vindenquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:40 schreef DigitalGirl het volgende:
Je kunt creatief zijn... gebruik je zoekskills om iemand een bericht te sturen.
quote:
Ja, want even op hyves zoeken is nogal creepy.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik het sowieso al een enorme creep vinden
Mensen die hyves nog gebruiken zijn sowieso niet helemaal gezond.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:43 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
[..]
Ja, want even op hyves zoeken is nogal creepy.
Dat.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mensen die hyves nog gebruiken zijn sowieso niet helemaal gezond.
En dat helemaal. Zou het een beetje raar vinden iemand die je in het geheel niet kent vanuit het niets zo te benaderen.quote:En ja, dat is creepy. Wel als je daar contact gaat zoeken.
Tjah, als diegene dat al creepy vindt dan laat maar. Zie totaal niet in wat daar nu zo creepy aan is, datzelfde geldt overigens hier ook hoor bijvoorbeeld snarf.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
En ja, dat is creepy. Wel als je daar contact gaat zoeken.
Nouja, de discussie werd aangezwengeld doordat je op RP iemand die jou een berichtje stuurt niet kunt beantwoorden zonder een abonnement te nemen. Dus geheel uit het niets... Maar toch, met vreemden contact opnemen is wel een drempel, laat staan hoe het overkomt dat je wel berichtjes wilt sturen, maar het er niet voor over hebt om ervoor te betalen. En het is nog wel een brug verder dat je opmerkingen over de zus van iemand gaat maken, nadat je ze via via hebt opgezochtquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:49 schreef Barbusse het volgende:
En dat helemaal. Zou het een beetje raar vinden iemand die je in het geheel niet kent vanuit het niets zo te benaderen.
Wait, whud?quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:57 schreef twi het volgende:
[..]
Nouja, de discussie werd aangezwengeld doordat je op RP iemand die jou een berichtje stuurt niet kunt beantwoorden zonder een abonnement te nemen. Dus geheel uit het niets... Maar toch, met vreemden contact opnemen is wel een drempel, laat staan hoe het overkomt dat je wel berichtjes wilt sturen, maar het er niet voor over hebt om ervoor te betalen. En het is nog wel een brug verder dat je opmerkingen over de zus van iemand gaat maken, nadat je ze via via hebt opgezocht(
![]()
![]()
)
DigitalGirl is een beetje pissed dat het niet wordt begrepen dat hij naar het zusje van snarf heeft zitten loeren op Facebook om daar vervolgens hier in 't topic verder over te gaan praten.quote:
Wacht eens even, dat is al redelijk lang geleden gebeurd toch? Bevind hij zich in het ISS dat het kwartje niet wilt vallen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:03 schreef twi het volgende:
[..]
DigitalGirl is een beetje pissed dat het niet wordt begrepen dat hij naar het zusje van snarf heeft zitten loeren op Facebook om daar vervolgens hier in 't topic verder over te gaan praten.
Dat zou 'ie wel willen, dan is 'ie bij landing een paar duizend kilometer dichter bij z'n droomvrouw.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wacht eens even, dat is al redelijk lang geleden gebeurd toch? Bevind hij zich in het ISS dat het kwartje niet wilt vallen?
Wie heeft er hier nu geen abonnement, doe toch normaal man een berichtje sturen betekend geen fuck dus ja daar ga ik zeker niet betalen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:57 schreef twi het volgende:
[..]
maar het er niet voor over hebt om ervoor te betalen
Haha ja dat is wel erg cheap. Zet meteen de toon voor een eventuele date lol.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:13 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou het ook wel creepy vinden hoor als iemand mij gaat zoeken op facebook omdat ie me op rp geen berichtje kan sturen (puur hypothetisch want ik heb geen rp)
en ik zou het ook cheap vinden
als je me toch zo graag wil vinden neem dan een abbo!
Ik snap ook niet zo goed waarom FOK!kers mij op facebook zouden zoeken. Maar misschien ben ik de enige wie het gewoon totaal niet kan boeien. Ik vind het anders als ik bewust een poosje met iemand zit te praten, maar de meeste voeg ik pas toe na een meet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:12 schreef Tangledup het volgende:
Met iemand bijna elke avond op het forum zitten en daarna eens op Hyves gaan kijken: niet creepy.
Een volstrekt onbekende op Hyves aanspreken: creepy.
Als mensen mij op facebook willen toevoegen die ik niet ken, kunnen ze van mij ook de pot op
preciesquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:14 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Haha ja dat is wel erg cheap. Zet meteen de toon voor een eventuele date lol.
Daar zou ik niet eens zo erg mee bezig zijn, ik zou zelf ook nooit betalen voor zo'n site. Maar ik zou dan ook meteen van die site af gaan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:13 schreef rhubarbje het volgende:
Mja, vind ik ook logisch hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap ook niet zo goed waarom FOK!kers mij op facebook zouden zoeken. Maar misschien ben ik de enige wie het gewoon totaal niet kan boeien. Ik vind het anders als ik bewust een poosje met iemand zit te praten, maar de meeste voeg ik pas toe na een meet.
Ik heb geen abonnement, maar dat betekent nog niet dat ik buiten de site om ga zitten Googlen hoe ik wél in contact kan komen met iemand. En al zeker niet om te zeggen dat ik geen interesse hebquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:11 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wie heeft er hier nu geen abonnement, doe toch normaal man een berichtje sturen betekend geen fuck dus ja daar ga ik zeker niet betalen.
En dit, ja!quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:13 schreef rhubarbje het volgende:
Je hoeft natuurlijk het hoe niet uit te leggen, en vrouwen die gelijk beginnen over eten. Hahaha, nee dank je.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
precies
lekker uit eten en dan mee genomen worden naar de mac of zo
dus je geeft niet eens aan dat je haar op rp hebt gezien maar je begint vanuit het niets tegen iemand te praten?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:17 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk het hoe niet uit te leggen, en vrouwen die gelijk beginnen over eten. Hahaha, nee dank je.
Ik zal eens aan Watertornado vragen hoe je in het Russisch zegt dat een rare man uit Nederland je uit het niets een eng berichtje heeft gestuurd.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:19 schreef rhubarbje het volgende:
ik zou, als ik een berichtje kreeg, het aan al mijn vriendinnen laten lezen om er hartelijk om te lachen
sorry
Wel in dat geval een uitstekende test, je scheidt gelijk het kaf van de koren... de hooghartige die het not done vinden en denken dat een eerste date uit een duur etentje bestaat die vermijdt je zo perfect.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dus je geeft niet eens aan dat je haar op rp hebt gezien maar je begint vanuit het niets tegen iemand te praten?
dat vind ik misschien nog wel meer not done!
quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:21 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zal eens aan Watertornado vragen hoe je in het Russisch zegt dat een rare man uit Nederland je uit het niets een eng berichtje heeft gestuurd.
hoe is het hooghartig dat je het een creepy idee vind dat iemand social netwerk sites af zit te speuren om zoek naar een knap snoetje?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:23 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wel in dat geval een uitstekende test, je scheidt gelijk het kaf van de koren... de hooghartige die het not done vinden en denken dat een eerste date uit een duur etentje bestaat die vermijdt je zo perfect.
Waarom? Daar is Facebook toch voor?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:23 schreef rhubarbje het volgende:
het was een matter of speech
al je vriendinnen is ook zo onpraktisch
dan ben je weken later nog aan het zeulen met je laptop
Inderdaad, dan houd je lekker de asociale en de hopeloze over.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:23 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wel in dat geval een uitstekende test, je scheidt gelijk het kaf van de koren... de hooghartige die het not done vinden en denken dat een eerste date uit een duur etentje bestaat die vermijdt je zo perfect.
En de rekening delen natuurlijkquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
precies
lekker uit eten en dan mee genomen worden naar de mac of zo
nee joh daar zitten geen vriendinnen op, alleen een kudde fokkersquote:
vriendjes worden?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee joh daar zitten geen vriendinnen op, alleen een kudde fokkers
quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:25 schreef Myraela het volgende:
Ik vind uit eten niet altijd tof als eerste date overigens. Liever ergens iets drinken.
Hooghartig, dit is weer een uitstekend voorbeeld.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad, dan houd je lekker de asociale en de hopeloze over.
Inderdaad, wat een hooghartigheid. Valt me van je tegen, Myraela...quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:28 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hooghartig, dit is weer een uitstekend voorbeeld.
Meer een kwestie van weten waar je te goed voor bent.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:28 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hooghartig, dit is weer een uitstekend voorbeeld.
* twi grinniktquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:31 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar twi even wat anders, je bent nu weer de grappige jongen aan het spelen maar intussen is dit wel weer een faal van je heh. Je kunt beter naar anderen gaan luisteren in plaats van die grappigheid die je niet verder brengt.
Met die humor komt die verder dan jij met je socialnetwork stalking.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:31 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar twi even wat anders, je bent nu weer de grappige jongen aan het spelen maar intussen is dit wel weer een faal van je heh. Je kunt beter naar anderen gaan luisteren in plaats van die grappigheid die je niet verder brengt.
Has to agree.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met die humor komt die verder dan jij met je socialnetwork stalking.
Op basis van wat... vrouwen zoals dit vermijdt ik liever dus indien ze geen bericht terug sturen " dank je".quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meer een kwestie van weten waar je te goed voor bent.
ik ookquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:25 schreef Myraela het volgende:
Ik vind uit eten niet altijd tof als eerste date overigens. Liever ergens iets drinken.
Wat moet je in Nijmegen wanneer we vanavond kampioen worden?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:32 schreef heloef het volgende:
Ik ben vandaag weer op een hele spann0nde plek in Nederland namelijk Nijmegen.
Einde bericht.
Faal training.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:32 schreef heloef het volgende:
Einde bericht.
was dit een bewuste kree imitatie zo met die knipoog?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:26 schreef twi het volgende:
[..]
vriendjes worden?
hoeft niet hier hoor, kan ook in pm
of niet, maakt niet uit haha
Ik heb weer hartelijk gelachen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:31 schreef DigitalGirl het volgende:
Ik snap dit bericht niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:32 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Op basis van wat... vrouwen zoals dit vermijdt ik liever dus indien ze geen bericht terug sturen " dank je".
Mee eensquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met die humor komt die verder dan jij met je socialnetwork stalking.
maar even serieus, hoe vaak krijg je wat terug?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:32 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Op basis van wat... vrouwen zoals dit vermijdt ik liever dus indien ze geen bericht terug sturen " dank je".
Wat doe je daar eigenlijk?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:32 schreef heloef het volgende:
Einde bericht.
Inderdaad.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
als het dan niks is ben je sneller weg
ja als het wel klikt hoef je minder lang te wachten voor je kunt tongenquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad.En het praat makkelijker en het is minder afstandelijk.
Jij snapt het.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja als het wel klikt hoef je minder lang te wachten voor je kunt tongen
anders staat zo'n tafel met eten toch altijd wat in de weg
quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
als het dan niks is ben je sneller weg
Goeie redenen welquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja als het wel klikt hoef je minder lang te wachten voor je kunt tongen
anders staat zo'n tafel met eten toch altijd wat in de weg
Je vooringenomenheid dat je beter bent... moet toch ergens op gebaseerd zijn.quote:
Scheelt weer een dagdeel en dus een setje kleren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:35 schreef Myraela het volgende:
Ik wil godverdomme naar Groningen maar mn pakketje is er nog niet.
Werktraining.quote:
Vanavond kijk ik 't hier, morgen ga ik het wel even vieren in A'dam denk ik.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Werktraining.
Maak je geen zorgen twi ik ben gewoon terug als we ons kronen tot kampioenen.
het feit dat ze beter kan krijgen dan iemand die social netwerk sites af moet struinen op zoek naar alles dat reageerd misschien?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:36 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je vooringenomenheid dat je beter bent... moet toch ergens op gebaseerd zijn.
*Badum-tssjjquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het feit dat ze beter kan krijgen dan iemand die social netwerk sites af moet struinen op zoek naar alles dat reageerd misschien?
Dat zijn gewoon de keuzes die je maakt. Je bepaald zelf je eigen niveau, zolang je de mogelijkheid hebt tot kiezen tenminste.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:36 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je vooringenomenheid dat je beter bent... moet toch ergens op gebaseerd zijn.
Wat, jij hebt een paar dates gehad dit jaarquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:41 schreef heloef het volgende:
Dat pijnlijke moment dat je je beseft dat je geen haar beter bent dan DG.
grappigquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon de keuzes die je maakt. Je bepaald zelf je eigen niveau, zolang je de mogelijkheid hebt tot kiezen tenminste.
Ik heb genoeg dates, dan is zo'n manier niet iets wat ik zou kiezen , vind het nou niet bepaald een charmante manier, dus dan voel ik mezelf daar te goed voor.
Net als dat ik kies om geen putjesschepper te worden, ik heb andere mogelijkheden die ik beter vind, dus ik voel me daar te goed voor.
DG is een reality checkquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:41 schreef heloef het volgende:
ON-MO-GE-LIJK!!!quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:41 schreef heloef het volgende:
Dat wel natuurlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:41 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, jij hebt een paar dates gehad dit jaarHeld
Heb geen enkel probleem daarmee, zoals ik al eerder zei het is niet iets wat ik met je deel. Besef wel je kunt ook verkeerde keuzes maken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon de keuzes die je maakt. Je bepaald zelf je eigen niveau, zolang je de mogelijkheid hebt tot kiezen tenminste.
Ik heb genoeg dates, dan is zo'n manier niet iets wat ik zou kiezen , vind het nou niet bepaald een charmante manier, dus dan voel ik mezelf daar te goed voor.
Net als dat ik kies om geen putjesschepper te worden, ik heb andere mogelijkheden die ik beter vind, dus ik voel me daar te goed voor.
Koning dat je bent.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk.
Maar toch.
Ik heb iemand toegevoegd op Facebook puur omdat ik haar knap vond en haar vervolgens wijsgemaakt dat ik haar kende.
Daar is wel lef voor nodig heloefquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk.
Maar toch.
Ik heb iemand toegevoegd op Facebook puur omdat ik haar knap vond en haar vervolgens wijsgemaakt dat ik haar kende.
Linkje?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk.
Maar toch.
ik ooit 1 keerquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:48 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit iemand die ik heb leren kennen via het internet oprecht leuk gevonden (lees: relatiemateriaal).
Dat is toch 100%quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ooit 1 keer
maar ik heb ook maar ooit 1 keer iemand van internet gedate
Maar je date dan helemaal niet met die mensen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:45 schreef Tangledup het volgende:
Ik heb nauwelijks dates als ik vrijgezel ben, maar dan nog ben ik vrij kritisch met wie ik afspreek.
Dat komt simpelweg omdat ik geen zin in gezeik heb. Dus zodra ik doorheb dat iemand teveel issues heeft, zich te afhankelijk opstelt, te graag wil, of whatever dan stop ik met het contact.
Helaas is dat de meerderheid van mensen die ik leer kennen via internet
Ik dan weer wel.. maar het duurt een behoorlijke tijd voordat je zo iemand tegenkomt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:48 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit iemand die ik heb leren kennen via het internet oprecht leuk gevonden (lees: relatiemateriaal).
Dat dus.quote:
ja precies ik had hem net al ge-editquote:
Ik zit mobiel Kaneel stuurt wel even een foto door.quote:
Maar dat is IRL toch ook zo?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:50 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik dan weer wel.. maar het duurt een behoorlijke tijd voordat je zo iemand tegenkomt.
En hoe ouder je wordt, hoe kleiner die kans is. Als je zelf nog 20 bent, dan zijn er op internet wel leuke vrouwen te vinden van dezelfde leeftijd. Maar als je in de 30 bent, dan wordt het aanbod wel erg karig. Dan kom je alleen de leftovers tegen.
nou mijn punt was ook meer dat ik verder nog nooit iemand via internet heb leren kennen (op internet bedoel ik) waar ik zo van onder de indruk was dat het tot een echte date kwamquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik heb wel heel vaak via internet gedate, maar nooit echt een enorme klik gevoeld, verder dan 'wel een aardig persoon'.
En jij bent toch zo'n beetje meest ervaren met daten via internet of niet?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:48 schreef Mystikvm het volgende:
Nog steeds je vriendje?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ooit 1 keer
maar ik heb ook maar ooit 1 keer iemand van internet gedate
dus 100% uit 100% is wel mooi eigenlijk
oh neequote:
Ik voelde me wel een evil genius.quote:
Wel grappigquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh nee
mijn lief ken ik gewoon ouderwetsch van school
Niet van Fok ofzoquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En jij bent toch zo'n beetje meest ervaren met daten via internet of niet?
Toch wel een date per maand, toch?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet van Fok ofzoMisschien wel van dit topic.
Hoezo?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:55 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar goed even een paar weken wachten en daarna even myr door het stof laten kruipen.
Tegenwoordig niet meer. Heb het een maand of twee geleden aan de wilgen gehangen en ben nu iemand gewoon in het echt tegen gekomenquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Toch wel een date per maand, toch?
Vaak kap ik het contact inderdaad af voordat het ueberhaupt tot een ontmoeting komt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar je date dan helemaal niet met die mensen?
Mijn ervaring is namelijk wel dat mensen totaal anders zijn irl dan online. En voor zichzelf "problemen en issues" nogal makkelijk verwoorden en snel vertellen, waar je dan uiteindelijk niets van merkt.
Alleen te graag willen vind ik een beetje eng, al ben ik zelf ook behoorlijk overduidelijk en accepteer ik geen nee, mannen die al snel gaan claimen of hoteldebotel verliefd gaan doen vind ik niet zo tof.
Heb je nu een relatie dan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer. Heb het een maand of twee geleden aan de wilgen gehangen en ben nu iemand gewoon in het echt tegen gekomenZoals ik eigenlijk wel verwacht had dat het zou gaan toen ik er ooit mee begon
Echt?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:57 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Vaak kap ik het contact inderdaad af voordat het ueberhaupt tot een ontmoeting komt.
En mensen zijn naar mijn ervaring IRL vaak nog erger dan online. Dat komt vaak omdat ze dingen op internet genuanceerd kunnen verwoorden, maar als ze voor je staan kunnen ze het niet meer verbergen.
Ik heb het zelfs meegemaakt dat mensen volledig dichtklappen als ze mij ontmoeten en dan heb ik toch zoiets van "WTF"
Nee joh, dat duurt nog wel even, if that ever happens. Ik zie wel hoe het loopt maar wat ik bedoelde te zeggen is dat het met deze persoon al meer klikt dan met al die internetdates samenquote:
Ik ben benieuwd hoe ik me bij een date zou gedragen ;')quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt?Dat heb ik gelukkig nooit meegemaakt.
Tot je naar de sportschool gaat...quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:00 schreef heloef het volgende:
Ik heb wel een groot voordeel weinigen voelen zich ongemakkelijk bij mij.
Ik dacht altijd dat ik stil zou zijn. Maar eigenlijk ben ik een beetje springerig en druk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ik me bij een date zou gedragen ;')
Ik weet wel dat ik altijd een beetje onwennig ben als ik bijvoorbeeld een volle woonkamer binnen stap![]()
En dat ik soms niet goed uit mijn woorden kom
maar opsporen via social netwerksites valt niet onder internet?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:54 schreef DigitalGirl het volgende:
Vindt internet dating heleeeemaal niets, hoe heb je je huidige vriend leren kennen. Via het internet.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:53 schreef Myraela het volgende:
Ik heb dat eigenlijk alleen gehad met mensen van internet waar ik niet mee afsprak als "date" maar gewoon random. Daarom zouden datingsites ook niets voor mij zijn.
Ik ben altijd heel luid als ik binnenkom.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik altijd een beetje onwennig ben als ik bijvoorbeeld een volle woonkamer binnen stap![]()
Niet echt hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel luid als ik binnenkom.
Klopt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:04 schreef Myraela het volgende:
Ik vind iemand op het internet leren kennen trouwens anders dan op een datingsite leren kennen.
Heloef bustedquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:04 schreef Myraela het volgende:
Op de meet kwam je heel voorzichtig binnen lopen.
Dan zou ik aantrekkelijk worden dat moeten we niet hebben natuurlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Tot je naar de sportschool gaat...
Ja niet in een dood cafe.quote:
Worst dates ever:quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt?Dat heb ik gelukkig nooit meegemaakt.
Neehoor, niet anders dan iedereen. Er zijn meer mensen die zonder dates van stalkers en datingsites kunnen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:07 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je denkt anders te zijn dan de andere heh.
als ze anders zou zijn dan andere zou ze juist in gaan op random berichtjes op hyvesquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:07 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je denkt anders te zijn dan de andere heh.
"Hoi, ken je mij nog? Ik zag jou vroeger altijd bij ... "quote:
Ga voor Lynn.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:10 schreef heloef het volgende:
Ik moet ook weer eens een date regelen.
Maar hoe en met wie.
Neuhhhh.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als ze anders zou zijn dan andere zou ze juist in gaan op random berichtjes op hyves
want de meeste vrouwen doen dat juist niet
Dat doe ik niet altijd hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:10 schreef Tangledup het volgende:
[..]
"Hoi, ken je mij nog? Ik zag jou vroeger altijd bij ... "
De heloef methode.
het is bijna de moeite om een fake profiel aan te maken en eens even procentueel weer te geven hoevaak ik raak kan schietenquote:
Hallo, ik ben heloef. Ik zit op het Fokforum en daar noemen ze mij een eindbaas. Ik ben van beroep gepensioneerd hosselaar en klus wat bij op Radio69.quote:
Die wil ik niet.quote:
veel plezier!quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:13 schreef Myraela het volgende:
Ik geef het op, mijn pakketje is te laat. Ik ga naar Groningen. Houdoe.
Daar wordt geen enkele vrouw blij van.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hallo, ik ben heloef. Ik zit op het Fokforum en daar noemen ze mij een eindbaas. Ik ben van beroep gepensioneerd hosselaar en klus wat bij op Radio69.
Nee dus?quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hallo, ik ben heloef. Ik zit op het Fokforum en daar noemen ze mij een eindbaas. Ik ben van beroep gepensioneerd hosselaar en klus wat bij op Radio69.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
wat ik meestal doe is even snel iedereen groeten en onbekenden eventueel een hand geven. Daarna snel een stoel of plekje om te staan opzoeken en eerst gaan lullen met een bekende. Of eerst even cadeautje afgeven als het om een verjaardag gaat.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]ben je dan ook een beetje stil en wacht je met praten tot iemand tegen jou praat?
Vind het altijd wel geinig om een vreemd iemand binnen te zien komen, daar zit altijd zo een verschil in qua gedrag. Altijd leuk om te zien
Maar maak je wel zelf snel vontact op een vreemde verjaardag?
Zeg dat het chanant is dat ze soberso patat voor 2 keer de helft verkopen en vertel er nog een leuke (matige) grap bij.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik krijg een mail met een vacature om in een "frietkraam" te staan voor een dagje.
Het eerste dat ik wil doen is zeggen dat het "patat" is. Damn you FOK!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |