yep, die partij is uit mijn bouwjaarquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Staat die 66 in je naam waarvoor ik denk dat het staat?
en ik heb er in het verleden ook nog verdomde vaak op gestemdquote:
Je kan in je profiel zetten "fantasierijk" en "humor"quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:49 schreef DigitalGirl het volgende:
trusten schat vanavond een keertje niet ok?
Ik heb niks met datingsites.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:55 schreef DigitalGirl het volgende:
Jij ook op paiq heloef drop even de link zodat ik je toevoeg kun je de fijne kneepjes van de meester leren.
Waar neig je momenteel naar dan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en ik heb er in het verleden ook nog verdomde vaak op gestemd
Dat is waar snarf kun je ook hosselen zonder paiq.quote:
Niet echt mijn leeftijdscategorie.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:58 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is waar snarf kun je ook hosselen zonder paiq.
Denk het niet.quote:
een vleeskeuring voor de mensen die zijn overgeblevenquote:Op woensdag 2 mei 2012 01:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Denk het niet.
Een datingsite is een vleeskeuring.
Ik overleef geen enkele vleeskeuring.
Heb jij paiq???quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:05 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
een vleeskeuring voor de mensen die zijn overgebleven
Ja zelfs die overleef ik niet. Genoeg singles met knappe koppen en six-packs.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:05 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
een vleeskeuring voor de mensen die zijn overgebleven
nee weet wel dat hetovergebleven singes zijn ,het kaf zeg maarquote:
Nogmaals heb je paiq?quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:09 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
nee weet wel dat hetovergebleven singes zijn ,het kaf zeg maar
die hebben geen datingsites nodigquote:Op woensdag 2 mei 2012 01:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja zelfs die overleef ik niet. Genoeg singles met knappe koppen en six-packs.
Genoeg wel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:10 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
die hebben geen datingsites nodig
Dikke onzin. Tuurlijk, ze zitten ertussen. Maar velen zijn gewoon ervaren in relaties, sociaal genoeg irl, maar zoeken een manier om op eigenschappen te selecteren, iets wat in de kroeg gewoon moeilijker is.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:09 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
nee weet wel dat hetovergebleven singes zijn ,het kaf zeg maar
Hoe bedoel je als ik voor mezelf praat...quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:10 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
die hebben geen datingsites nodig
hete singles ontmoeten elkaar in RL denk ik de rest gaat naar datingsitesquote:
was het zijn verlegenheid?quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:13 schreef heloef het volgende:
Ik ken een knappe man, eind 20 die was tot een paar maanden geleden nog maagd.
Ondanks zijn knappe kop en strakke buik.
pardon?quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:13 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hoe bedoel je als ik voor mezelf praat...
Zou kunnen.quote:
Nou mijn sterkste punt blijft toch mijn karakter, ik heb toch echt de meeste kans als ik iemand gewoon IRL tegenkom.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:14 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
hete singles ontmoeten elkaar in RL denk ik de rest gaat naar datingsites
je bent gewoon normaal je overleeft een datingsite wel
Welk beeld is wel realistisch dan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:22 schreef DigitalGirl het volgende:
Denk dat jullie niet echt een realistisch beeld hebben van online dating.
Ik heb er gewoon weinig vertrouwen in.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:22 schreef DigitalGirl het volgende:
Denk dat jullie niet echt een realistisch beeld hebben van online dating.
je hebt ook datingsites waar je pas na een paar chats elkaar zietquote:Op woensdag 2 mei 2012 01:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou mijn sterkste punt blijft toch mijn karakter, ik heb toch echt de meeste kans als ik iemand gewoon IRL tegenkom.
Vooraf dingen uitsluiten is in ieder geval dé manier om je kansen te verkleinen...quote:
Dat het allemaal niet zoveel voorstelt, some woman are nice some are bitches. Is op een datingsite niet anders, voor de rest heeft het geen enkele waarde.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:28 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ja nu ben je nog te jong daarvoor,ik ook
hoe oud ben jij?quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:37 schreef DigitalGirl het volgende:
Volgens mijn zie ik weer een fokker voorbij komen, en het is ditmaal niet seven.
leuk dat het je opvaltquote:Op woensdag 2 mei 2012 01:41 schreef El_Matador het volgende:
strawberry is in een betere bui dan gisteren...
Je kunt het verschil op een hand tellen wat ik ouder ben.quote:
leuk dat je een betere bui hebt.quote:
flauw hoor niet eens je echte leeftijd vertellen heb ik toch ook gedaan!quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:46 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je kunt het verschil op een hand tellen wat ik ouder ben.
Hey anders zou ik niet meer mysterieus zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:48 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
flauw hoor niet eens je echte leeftijd vertellen heb ik toch ook gedaan!
hoe gaat het dan wel in zijn werk?quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:50 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hey anders zou ik niet meer mysterieus zijn.![]()
Maar goed raar dat de "jongeren" in dit topic nog zo'n klassiek beeld hebben over dating.
wel, met internetdaten heb je in ieder geval niet het probleem dat ze direct in je tieten knijpen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:53 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
hoe gaat het dan wel in zijn werk?
maar wel dat het engerds kunnen zijn die ergere dingen doen dan datquote:Op woensdag 2 mei 2012 01:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
wel, met internetdaten heb je in ieder geval niet het probleem dat ze direct in je tieten knijpen.
heb je zulke ervaringen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 02:00 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
maar wel dat het engerds kunnen zijn die ergere dingen doen dan dat
quote:Op woensdag 2 mei 2012 02:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
heb je zulke ervaringen?
en wat is enger? laten ze hun misvormde piemel zien via de cam?
ik heb het meestal met Thaise chats.quote:
ik doe niet aan datingites,jij blijkbaar welquote:Op woensdag 2 mei 2012 02:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
heb je zulke ervaringen?
en wat is enger? laten ze hun misvormde piemel zien via de cam?
Ik val niet zo op Aziaten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 02:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ik heb het meestal met Thaise chats.
Waar blijkt dat 'blijkbaar' uit?quote:Op woensdag 2 mei 2012 02:08 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik doe niet aan datingites,jij blijkbaar wel
donkerharig, welgevormd, assertief, goed kunnen dansen, lief, sterk en in voor veel nieuwe dingen.quote:
Wel labiel en jaloers en brutaal.quote:Op woensdag 2 mei 2012 02:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
donkerharig, welgevormd, assertief, goed kunnen dansen, lief, sterk en in voor veel nieuwe dingen.
Latinas
Een travokop???quote:Op woensdag 2 mei 2012 06:33 schreef Faxie het volgende:
Ik vind Latina's allemaal een travokop hebben
Tevens goedemorgen en weltrusten
Ik ga er vanuit dat hij er ook flink geld voor krijgt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:39 schreef Flippiee het volgende:
Jeetje weet D66 al dat Drommel campagne voert op FOK! ?
Tevens goedemorgen.
Moguhquote:Op woensdag 2 mei 2012 08:39 schreef Flippiee het volgende:
Jeetje weet D66 al dat Drommel campagne voert op FOK! ?
Tevens goedemorgen.
Mur maakt je alleen hard zeker?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:58 schreef twi het volgende:
[..]
Hard to get spelen met jou, daar faal ik altijd hard in.
exact.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:11 schreef twi het volgende:
[..]
Geen idee, hij heeft nog niet bij me op schoot gezeten.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:11 schreef twi het volgende:
[..]
Jij mag best bij mij op schoot zittenquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:11 schreef twi het volgende:
[..]
Dat weet ik HEEL zekerquote:
Ja.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:25 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel bij mur op schoot gezeten volgens mij. Not sure.
Wat een burn voor Mur, dit.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:25 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel bij mur op schoot gezeten volgens mij. Not sure.
Burn?quote:
Ja dat was het dus.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Burn?Ze wisselde me af met Pala, dus feitelijk zit ik even lekker als pala. Lijkt me geen burn.
Afwisselen is voor mietjes.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Burn?Ze wisselde me af met Pala, dus feitelijk zit ik even lekker als pala. Lijkt me geen burn.
En dan ben je "opeens" het pijpen op de wc ook vergeten zeker?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:33 schreef Myraela het volgende:
Sommige schootjes vergeet ik dan weer niet.
Ik dacht dat we dit buiten het forum zouden houden? Ik heb hier een reputatie van een net meisje die ik graag hoog wilt houden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
En dan ben je "opeens" het pijpen op de wc ook vergeten zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |