Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:32 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik moet trouwens bekennen dat ik Gabriel Agbonlahor goed vindlinks, rechts, het maakt niet uit, alles vliegt erin. Ik voel me vies.
Hoe zien ze eruit?quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:42 schreef DutchSL het volgende:
Sjezus wat zijn die TOTY kaarten lelijk, nu hoef ik er zeker geen te hebben
Klopt, er komen speciale blauwe toernooien en daarmee kan je blauwe muntjes winnen! Bij ons ook wel bekend als bid coins.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Dus je kan met blauw ook niet mee doen aan brons/silver/gold toernooien?
Is weer eens iets anders dan een reboundje of een corner in de 120e idd.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:34 schreef Tim86 het volgende:
Tering ik win net de finale met een te zieke knal van Lukaku haha, 3-2. Was echt te spannend..was een Nederlander, minimaal gelijkwaardig. ff uploaden
edit
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/120791077
Heerlijk om zo een finale te winnen
2 van de 4 rode kaarten waren voor gasten die op de bank zaten..knokpartijtje denk ikquote:Op woensdag 2 mei 2012 01:42 schreef DutchSL het volgende:
4 rode kaarten bij Montpellier wedstrijd in de 90e minuut, wat is daar gebeurd?
Ruzie, nadat Camara penalty wou nemen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:42 schreef DutchSL het volgende:
4 rode kaarten bij Montpellier wedstrijd in de 90e minuut, wat is daar gebeurd?
http://www.sport1.nl/nieu(...)end-montpellier.htmlquote:Op woensdag 2 mei 2012 01:43 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ruzie, nadat Camara penalty wou nemen.
Was Belhanda een beetje geïrriteerd en kreeg die beetje ruzie met zijn tegenstander, die daarna hem slaat. Belhanda slaat terug. Toen kwam er nog iemand bij van Monteplier. Verder weet ik het niet.(Dit heb mee gekregen niet zeker of het waar is).
SIF Cabaye voor 15K opgehaald is dat een goede deel?
Ik kijk morgen de samenvatting wel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
http://www.sport1.nl/nieu(...)end-montpellier.html
Tuurlijk, waarom nietquote:Op woensdag 2 mei 2012 02:03 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik gebruik nu Suazo voor dat nieuwe toernooitje... Die kerel is goed, slaat echt nergens op. 14 goals in 3 wedstrijden. D. Cissé heeft de helft van de assists, heerlijk dit
De pakjes die je wint, hoe lang kan je die bewaren? Morgen gaat toch TOTY in de verkoop? Zou ik ze tot dan kunnen bewaren?
Natuurlijk gaan ze droppenquote:Op woensdag 2 mei 2012 02:25 schreef Doublepain het volgende:
Iemand enig dee of alle prijzen weer gaan droppen?
Als je gewoon tevreden bent met je huidige team niet. Prijzen zijn al als een gek gedropt nu..hoort er nou eenmaal bij.quote:
15k ook wel denk ikquote:Op woensdag 2 mei 2012 02:50 schreef Doublepain het volgende:
Ik moet alleen if zoet hebben van toty, 80K is genoeg toch?
Viel ook wel weer mee.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:40 schreef DutchSL het volgende:
Eerste keer tegen Lindgren en ik win![]()
Echt pure mazzel: 89e minuut, inworp van zijn keeper op het hoofd van mijn middenvelder die hem precies voor de voeten van Mounier kopt die 1cm geen buitenspel staat en met zijn goede linker kan uithalen: 3-2.
Ik had 4 kansen gehad ofzowerd alle hoeken van het veld op geskilled.
Heb jij misschien linkjes van al jou silverteams? Bij voorbaat dank!quote:
Ziet er goed uit, je heb wel veel geduld johquote:Op woensdag 2 mei 2012 08:55 schreef Ajacied7 het volgende:
Het begint nu goed te lopen:[ afbeelding ] Na een prijsdaling van 5k heb ik er al 4 verkocht. Er staan nu veel Olave's voor 7k BIN, het begin van de marktcrash. Dus als iemand nog makkelijk geld wil verdienen...
Moet ook wel, anders krijg je de Taiwo-situatie. Dat iedereen ongeduldig wordt en het misgaatquote:Op woensdag 2 mei 2012 08:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, je heb wel veel geduld joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |