okee, bedankt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:58 schreef Seam het volgende:
Schopje PUB graag. Vooraf even wat drinken en daarna evt naar Titanic ja, of als het mooi weer is, is wat gaan wandelen in het park een betere en leukere optie.
Daar is het donker en kan je de buurman prachtig de schuld geven als ze het niet trekt dat je binnen 2 minuten aan haar klit zit te rommelen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:55 schreef Eekhoorn_ het volgende:
Bios?
Jullie snappen er echt niks van he jongens.
Je begrijpt het exact! En wat je doet maakt niet zoveel. Zolang je elkaar maar kunt aankijken en praten (daarom is de bios niet altijd een ideale 'date' en kun je beter vooraf samen wat eten/drinken).quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
okee, bedankt.
Ik probeer mensen die zelf dit soort topics openen dan wel te helpen, maar als je dan zelf zoiets moet verzinnen is het toch ff moeilijker.
snel handelen, want anders friendzone?
ik snap hem, maar ik wil haar wel op haar gemak laten voelen, dus bij mij thuis is dan misschien niet heel slim..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:03 schreef Seam het volgende:
[..]
Je begrijpt het exact! En wat je doet maakt niet zoveel. Zolang je elkaar maar kunt aankijken en praten (daarom is de bios niet altijd een ideale 'date' en kun je beter vooraf samen wat eten/drinken).
Het is nu al laat, pak je knuffel en ga lekker slapen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:48 schreef TBakkert het volgende:
Update:
Plannen zijn veranderd, ze komt pas zaterdagavond terug...
Zondag ben ik er zelf niet, iemand nog ideeën?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:28 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Het is nu al laat, pak je knuffel en ga lekker slapen.
Welterusten.
wat ben je toch altijd weer behulpzaamquote:Op zaterdag 5 mei 2012 04:36 schreef Weissman het volgende:
Spuug in haar kont. Daar houden de vrouwtjes wel van.
Hij is 14. Wat wil je dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:55 schreef Eekhoorn_ het volgende:
Bios?
Jullie snappen er echt niks van he jongens.
Spuit een fles babyolie leeg in d'r kont. Lekker glibberengquote:Op zaterdag 5 mei 2012 04:36 schreef Weissman het volgende:
Spuug in haar kont. Daar houden de vrouwtjes wel van.
ja dat maakt het we; makkelijker he?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:10 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Spuit een fles babyolie leeg in d'r kont. Lekker glibbereng
At your service !!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
wat ben je toch altijd weer behulpzaam
Geil is dat man, echt. Sowieso babyolie. Dat meisje is nog jong en vormbaar, dus in plaats van zulke lauwe reacties te posten zou ik maar eens serieus aan de slag gaan vriend.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |