Mijn heupen!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:27 schreef Perruche het volgende:
Ik geloof dat ik dit ga maken dit weekend:
[ afbeelding ]
Oew, dat klinkt goed!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:20 schreef Perruche het volgende:
Escargots? Bweeeeh!
Henk, als ik er de tijd voor kan vinden kan ik ze misschien wel maken als we naar Rijswijk gaan? Voor het ontbijt de volgende dag.
Recept is hier: Link
Oe ja lust ik ook, waldkornbeschuiten met kaas enzoquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Rijstwafels.. doen weinig geloof ik, ze zijn licht..Het enige foute is het beleg geloof ik.
Zelf vind ik volk. beschuit of volk. crackers lekkerder.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:54 schreef Nallie het volgende:
Hai! Ik leef nog half en m'n spullen zijn allemaal over. 1 kamer geverfd. Broodjes pindakaas, dropjes en een maaltijdsalade...![]()
Ben wel echt verliefd op m'n huis. Nu slapen, morgen weer verder
Klinkt goed!!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:54 schreef Nallie het volgende:
Hai! Ik leef nog half en m'n spullen zijn allemaal over. 1 kamer geverfd. Broodjes pindakaas, dropjes en een maaltijdsalade...![]()
Leuk!! Zelfs ik heb een beetje een crush op jouw huis, begrijp het helemaalquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:54 schreef Nallie het volgende:
ik heb zelfs gefaald met sporten om half 8. Morgen nieuwe poging.quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:37 schreef anna82 het volgende:
Hoe ver is het fietsen naar je werk Henk?
Ik heb gefaald met sporten om half zes. Morgen weer een poging!
Lijstje:
O: twee boterhammen pindakaas
T: appeltje
L: twee boterhammen met ei en een rauwkost salade
T: 200 gram wortels
D: ws pannenkoeken
S: 30 K wielrennen
T: bakje kwark met bosbessen, havermout en lijnzaad
quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Whoo! Collega zei vanochtend dat ze in m'n gezicht kon zien dat ik was afgevallen. Leuk! Ik zie het zelf ook wel, m'n onderkin is stukken minder
. De wii fit weegschaal vindt alleen nog steeds van niet.
ah, de eerste D is L. Was m'n D gister, en nu een kleinere portie voor L. Was echt lekker trouwens, dit recept: http://vegetarianchickie.(...)inoa-stir-fry-vegan/quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:06 schreef Perruche het volgende:
Twee D's, Jagar? Ik wil nog steeds je oude naam typen.
Anna, niet sporten, zo vroeg, is geen falen, dat is normaal.
Haha dat klopt, zelfs mjin sport-stimulerende ega vindt het gekkenwerk. Maar toch, Sigme doet het ook!quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:06 schreef Perruche het volgende:
Twee D's, Jagar? Ik wil nog steeds je oude naam typen.
Anna, niet sporten, zo vroeg, is geen falen, dat is normaal.
Ik fiets slechts een ruim kwartier naar het station. Maar ben bij poging 2 toch maar wel met de auto gegaan, anders had ik weer een trein gemist.quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:37 schreef anna82 het volgende:
Hoe ver is het fietsen naar je werk Henk?
Ik heb gefaald met sporten om half zes. Morgen weer een poging!
Lijstje:
O: twee boterhammen pindakaas
T: appeltje
L: twee boterhammen met ei en een rauwkost salade
T: 200 gram wortels
D: ws pannenkoeken
S: 30 K wielrennen
T: bakje kwark met bosbessen, havermout en lijnzaad
Ongekalibreerd prul dat op een kleed in de kamer staat. Wat denk jij?quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
De wii fit weegschaal vindt alleen nog steeds van niet.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ongekalibreerd prul dat op een kleed in de kamer staat. Wat denk jij?
Het was niet eens een bewuste keuze. Ik werd wakker om 5:30, dacht "Why so early?!", sliep verder tot 6:15 en toen moest ik eruit om naar mijn werk te gaanquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik fiets slechts een ruim kwartier naar het station. Maar ben bij poging 2 toch maar wel met de auto gegaan, anders had ik weer een trein gemist.
Lag je bed te lekker?
Ik vind het overigens ook niet raar dat je het niet gehaald hebt.![]()
Ik ben trouwens geen fan van pannekoeken als diner, maar voordat je 30 km gaat fietsen is het misschien wel een goede bodem.
Terecht!quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:24 schreef anna82 het volgende:
[..]
Het was niet eens een bewuste keuze. Ik werd wakker om 5:30, dacht "Why so early?!", sliep verder tot 6:15 en toen moest ik eruit om naar mijn werk te gaan![]()
Ik ben ook geen fan van pannenkoeken, maar mijn schoonfamilie wel, hoera!
quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:30 schreef V1z0R het volgende:
Ik weet niet wat het zijn HPKW, maar klinkt wel lekker inderdaad!Al is een normale pannekoek met droge worst ook erg lekker!
http://allrecipes.com/recipe/banana-pancakes-i/quote:
in het weekend wil ik wel eens dat soort zaken maken. Dan mag het. En je kunt ze ook gezond maken, met volkorenmeel, of spelt. Lekker!quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:40 schreef V1z0R het volgende:
Dat zou er zo 's ochtends wel goed ingaan ja!
Sorry, ik ben een feeder.quote:
Lekker! En mooi!quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:43 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
in het weekend wil ik wel eens dat soort zaken maken. Dan mag het. En je kunt ze ook gezond maken, met volkorenmeel, of spelt. Lekker!
Dit weekend heb ik dit gemaakt:
[ afbeelding ]
Hoohhh wat is het? kaneel/chocolade brood?quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:43 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
in het weekend wil ik wel eens dat soort zaken maken. Dan mag het. En je kunt ze ook gezond maken, met volkorenmeel, of spelt. Lekker!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:43 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het helemaal niet veel..... eerlijk gezegd. Je zou alleen wel andere producten kunnen gebruiken met meer voedingswaarde ipv de sultana/cruesli/speculaas etc.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:48 schreef Quinazoline het volgende:
Wat denken jullie van mijn lijstje van gisteren? Is dat veel te veel of is het een goed begin?
jups, chocolate babka, heet het.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:45 schreef Siral het volgende:
[..]
Hoohhh wat is het? kaneel/chocolade brood?![]()
Rijstwafels met pindakaas zijn heilig! Beste non guilty snackquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:55 schreef Nallie het volgende:
Oh en rijstwafels eet ik ook regelmatig, vaak meergranen, met pindakaas! Nom
Ik vind het moeilijk inschatten eigenlijk. Het is zeker niet te veel. Als je wilt afvallen hebben zoute stokjes en speculaasjes geen meerwaarde. Hoeveel calorieen is het in totaal?quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:48 schreef Quinazoline het volgende:
Wat denken jullie van mijn lijstje van gisteren? Is dat veel te veel of is het een goed begin?
Het lijkt zo'n 2100 kcal te zijn, dus het is wel echt te veel (ben maar 1.62m). Die foccacia levert een hoop kcal op, speculaas en stokjes zijn overbodig natuurlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:52 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk inschatten eigenlijk. Het is zeker niet te veel. Als je wilt afvallen hebben zoute stokjes en speculaasjes geen meerwaarde. Hoeveel calorieen is het in totaal?
Koude Brinta.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:00 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Het lijkt zo'n 2100 kcal te zijn, dus het is wel echt te veel (ben maar 1.62m). Die foccacia levert een hoop kcal op, speculaas en stokjes zijn overbodig natuurlijk.
Die cruesli is volvezel cruesli dus volgens mij nog niet zo slecht (http://www.quakercruesli.(...)esli-volvezel-noten/). Sinds ik het te warm vind voor brinta 's ochtends heb ik nog niet echt een lekker/geschikt ontbijt kunnen vinden.
Tof!quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
jups, chocolate babka, heet het.
@HPKW: ik heb dit recept gemaakt: http://traceysculinaryadv(...)chocolate-babka.html
En de duutser noemt mij tegenwoordig ook een feeder...
Foccacia idd inruilen voor groenten, de zoutjes en speculaasjes laten staan. Dan kom je al een heel eindquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:00 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Het lijkt zo'n 2100 kcal te zijn, dus het is wel echt te veel (ben maar 1.62m). Die foccacia levert een hoop kcal op, speculaas en stokjes zijn overbodig natuurlijk.
Die cruesli is volvezel cruesli dus volgens mij nog niet zo slecht (http://www.quakercruesli.(...)esli-volvezel-noten/). Sinds ik het te warm vind voor brinta 's ochtends heb ik nog niet echt een lekker/geschikt ontbijt kunnen vinden.
Niet meer?quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Sorry, ik ben een feeder.
Ik hou te veel van eten om dun te worden, dus mest ik iedereen om me heen gewoon een beetje vet, zodat mijn dikke kont niet zo opvalt.
Ter compensatie sport ik wel veel.
[..]
Lekker! En mooi!
Welk recept was dit ook alweer?
Ik hoef niemand meer te verleiden met mijn kookkunsten, maar ik ben een feeder jeweets.
Ik mag zelfs mee naar Oerol! Nou, dan weet je het wel. Dan zijn ze snel tevreden.quote:
Jij hebt zeker geen mogelijkheid om ergens in je lunchpauze iets te doen?quote:Nallie, ik sport ook 's avonds, nou ja, ik heb gisteravond gesport, maar ik wil graag beide: 's ochtends kracht, 's avonds cardio (hardlopen/wielrennen). Als ik beide 's avonds zou doen zit ik om 21:00 aan mijn avondeten en anderhalf uur later kan ik al richting bed.
Gestaagquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:53 schreef Nallie het volgende:
Morningheb er al 1 muur en een cv meneer opzitten. Nu ff koffie
Foto's komen wel uniek! Maar als dt een beetje klaar is, want nu is t puinzooi vooral
Sterkte voor Mar
Oh ja, Anna, als je een avondmens bent, kan je dan niet beter 's avonds gaan sporten
Viz! Hoe gaat t bij jou?
Leuk!!quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik mag zelfs mee naar Oerol! Nou, dan weet je het wel. Dan zijn ze snel tevreden.
[..]
Jij hebt zeker geen mogelijkheid om ergens in je lunchpauze iets te doen?
Of direct na het werk voordat je de file induikt?
Ik heb een tijdje niet meegelezen, maar is er inmiddels al gezoend?quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:48 schreef Siral het volgende:
I'm oficially in love you guuuuuuuys.
Gister was weer te fijn, we hadden na zaterdag maar meteen een dinsdag erachter geplakt![]()
Oh geloof me ik ben maar 156 en eet nu de laatste anderhalve week zo'n 2500 calorieen en ben alsnog in vetpercentage gezakt. Dus lengte zegt niksquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:00 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Die van gisteren niet nee, maar de meeste dagen dat ik hier lijstjes heb gepost heb ik savonds nog bij zitten bunkeren wat hier niet gepost is. Ik heb zelfs die ene dag dat ik XCO en RPM marathon had zo'n 4000 kcal gegeten toen Viz er 2400 aanraadde. Haalde niks uit, bleef op gewicht?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:37 schreef Perruche het volgende:
Siral, kweenie hoor, maar die lijstjes die jij post zijn echt geen 2500 kcals.
Daarom geef ik de specs even, in deze cruesli zit veeel minder suiker. Verder doe ik niet aan krachttraining, alleen 3 keer per week hardlopen en iedere dag 2x20 minuten van/naar werk fietsen, dus ben niet zo actief. 2100 is dus wel echt te veel als ik nog wil afvallen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:34 schreef Siral het volgende:
[..]
Oh geloof me ik ben maar 156 en eet nu de laatste anderhalve week zo'n 2500 calorieen en ben alsnog in vetpercentage gezakt. Dus lengte zegt niksJe activiteiten level en je stofwisseling wel.
Je kunt beter biologische muesli eten dan die "krokante" mueslies, die zitten boordevol suiker dat je taden ervan uit vallen.
Ja van 1 dag zoveel eten kom je natuurlijk niet aan. Misschien zou het voor de beeldvorming goed zijn als je dat soort lijstjes ook eens zou posten. Het commentaar wat jij geeft komt vreemd over icm de lijstjes die ik hier van je ziequote:Op woensdag 2 mei 2012 10:39 schreef Siral het volgende:
[..]
Die van gisteren niet nee, maar de meeste dagen dat ik hier lijstjes heb gepost heb ik savonds nog bij zitten bunkeren wat hier niet gepost is. Ik heb zelfs die ene dag dat ik XCO en RPM marathon had zo'n 4000 kcal gegeten toen Viz er 2400 aanraadde. Haalde niks uit, bleef op gewicht?
Voel je je nog erg rottig probje?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:48 schreef Probability het volgende:
Lijstjes hier zijn bagger, veel gedronken en geen eetlustforceer wel wat naar binnen maar niet genoeg
Kun jij leven op die zachte bolletjes? Ik heb altijd het idee dat ik die wel kan blijven eten, dat vult bij mij echt voor geen meter.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:39 schreef Mini. het volgende:
Net als de andere Mini even een dagboekpost...
Met een lijstje, maar wel een slechte. Het brood was op in de supermarkt gisteren dus had ik broodjes meegenomen, en die riepen vanochtend dat ze veel lekkerder waren dan havermout.
O: anderhalf volkorenbroodje met kipgrillworst en mayo
T: andere helft van het broodje
L: 2 broodjes, 1 met kipgrillworst en 1 met leverworst
T: banaan, bakje Activia
D: moet ik nog verzinnen
Aan de positieve kant drink ik nu zeker een liter (cafeïnevrije) thee op een werkdag, dat is echt fijn!
Straks maar even een D verzinnen met heel veel groente en verder niet te veel, want het weekend was ook al niet echt slank-verantwoord en ik heb al een paar dagen last van m'n keel en algehele meh. Vriendje is door mij aangestoken en die is nu écht ziek, ik vind het zo zielig.
Hoeveel gezonde vetten eet je? (visjes e nzo)quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:39 schreef Siral het volgende:
[..]
Die van gisteren niet nee, maar de meeste dagen dat ik hier lijstjes heb gepost heb ik savonds nog bij zitten bunkeren wat hier niet gepost is. Ik heb zelfs die ene dag dat ik XCO en RPM marathon had zo'n 4000 kcal gegeten toen Viz er 2400 aanraadde. Haalde niks uit, bleef op gewicht?
Ik denk dat jouw lijstje niet zozeer teveel is maar dat je, wat anderen ook al zeiden, wel beter andere voedingsmiddelen zou kunnen kiezen. Alhoewel er met die cruesli misschien niets mis is!quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:50 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Daarom geef ik de specs even, in deze cruesli zit veeel minder suiker. Verder doe ik niet aan krachttraining, alleen 3 keer per week hardlopen en iedere dag 2x20 minuten van/naar werk fietsen, dus ben niet zo actief. 2100 is dus wel echt te veel als ik nog wil afvallen.
Ja en ook een beetje in de war ivm andere gevoelens waardoor ik ook niet zo goed kan etenquote:
Hoe werkt dat? Hoeveel van wat laat ik dan een nacht weken? Havermout heb ik nog in huis, dus ik wil het zeker wel proberen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:52 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw lijstje niet zozeer teveel is maar dat je, wat anderen ook al zeiden, wel beter andere voedingsmiddelen zou kunnen kiezen. Alhoewel er met die cruesli misschien niets mis is!
Vind je "overnight oats" trouwens niet lekker als koud ontbijt? Geweekte havermout, al klinkt dat viezer dan Overnight Oats.
Meer dan dat kun je niet doenquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:48 schreef Probability het volgende:
Lijstjes hier zijn bagger, veel gedronken en geen eetlustforceer wel wat naar binnen maar niet genoeg
Gewoon havermout in een bakje + vocht (melk, amandelmelk, sojamelk, whatevah) en een nacht laten rusten. Ik doe ze zelf altijd eerst warm maken (5 minuutjes pruttelen) omdat ik rare oats heb die 15 minuten moeten kokenquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:53 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Hoeveel van wat laat ik dan een nacht weken? Havermout heb ik nog in huis, dus ik wil het zeker wel proberen.
De volkorenversie vult wel redelijk vind ik, niet veel slechter dan volkorenboterhammen. Of misschien heb ik gewoon geen honger omdat ik niet lekker ben... Maar morgen wordt het hier ook weer havermout en gewoon brood.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:51 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Kun jij leven op die zachte bolletjes? Ik heb altijd het idee dat ik die wel kan blijven eten, dat vult bij mij echt voor geen meter.
Veel de laatste tijd.. probeer er echt aan te werken aangezien ik dus nog steeds niet ongesteld word en ik het er met mijn dietiste over heb gehad dat ik nog te weinig vetten binnen krijg waarschijnlijk. Dus de laatste maand eet ik veel vette vis, avocado, pindakaas, noten, hummus..quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoeveel gezonde vetten eet je? (visjes e nzo)
Heb het nog nooit in water gedaan. Ik doe meestal mijn oats (in het nederlands heet het 4-korenvlokken) + amandelmelk aan de kook brengen (omdat ze bij mij anders hard blijven). In een bakje in de koelkast, slapen dit dat. Volgende ochtend dat ding eruit, douchen en als ik klaar ben zijn ze niet meer zo koud.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:57 schreef Quinazoline het volgende:
Dus dan zou ik ze kunnen laten weken in water? En dan daar yoghurt of kwark bij doen? En bijv. ontdooid diepvriesfruit ofzo?
Thanks voor de linkjes, ik ga het proberen!
Ik wil het ook inderdaad een keer proberen met amandelmelk, volgende keer eens in de supermarkt kijken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:56 schreef Perruche het volgende:
[..]
Gewoon havermout in een bakje + vocht (melk, amandelmelk, sojamelk, whatevah) en een nacht laten rusten. Ik doe ze zelf altijd eerst warm maken (5 minuutjes pruttelen) omdat ik rare oats heb die 15 minuten moeten koken.
Volgende dag kan je er een beetje yoghurt bij doen, of vers fruit, of agave siroop, of kaneel, of alles tegelijk.
Linkjes:
Kath Eats
Ohsheglows
Ik heb nu ongezoete amandelmelk en die is vet viesquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik wil het ook inderdaad een keer proberen met amandelmelk, volgende keer eens in de supermarkt kijken.
Nu moet eerst de kwark op
Nouja meestal ga ik dan los op de boterhammen met pindakaas en yoghurt met muesli.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:51 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja van 1 dag zoveel eten kom je natuurlijk niet aan. Misschien zou het voor de beeldvorming goed zijn als je dat soort lijstjes ook eens zou posten. Het commentaar wat jij geeft komt vreemd over icm de lijstjes die ik hier van je zie
ik doe altijd 1 deel havermout, 2 delen yoghurt, 1 deel melk. Soms diepvriesfruit erdoor, dat ontdooit vanzelf 's nachts in de koelkast. 's ochtends eventueel nog wat muesli ofzo, lekker!quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:59 schreef Perruche het volgende:
[..]
Heb het nog nooit in water gedaan. Ik doe meestal mijn oats (in het nederlands heet het 4-korenvlokken) + amandelmelk aan de kook brengen (omdat ze bij mij anders hard blijven). In een bakje in de koelkast, slapen dit dat. Volgende ochtend dat ding eruit, douchen en als ik klaar ben zijn ze niet meer zo koud.
Dan doe ik er vers fruit in (diepvriesfruit zou ook kunnen maar dan wel eerst ontdooien? kan er misschien ook al in als het in de koelkast gaat!). En maple syrup, of vanille extract, of zonnebloempasta, of tahin, of vanilleextract, of banaan, ofofof en dan mixen & eten!
maar post eens een lijstje dan, hoe je aan die 2100 of 2700 kcals komt?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:03 schreef Siral het volgende:
[..]
Nouja meestal ga ik dan los op de boterhammen met pindakaas en yoghurt met muesli.
Soms raak ik er gewoon gefrustreerd van weet je, als ik op gevoel eet, zoals bijv gister, heb ik 0,0 honger en voor mijn gevoel eet ik dan genoeg. Wat het dus absoluut niet is. En als ik moeite doe om meer te eten gebeurd er nog geen ene reet.
Voorbeeldje van een kleine week.
2700
2200
4000
2000
2100
gemiddeld zo'n 2600, en ben niks aangekomen in die 5 dagen en zelfs 0.1 kg vet kwijt.
Ik snap jequote:Op woensdag 2 mei 2012 11:02 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik heb nu ongezoete amandelmelk en die is vet viesdus die gebruik ik wel voor mijn cinnamon rolls dit weekend, daar zit zoveel suiker in dat ik het hopelijk niet proef! Sojamelk (gewoon Alpro, niet de light!) vind ik ook lekker erin, of havermelk, maar mentaal heb ik daar problemen mee (havermout met havermelk weet je).
Die 2100 is meestal een 'normaal' lijstje zoals ik ze meestal post. Die uitschieters zijn vaak bijbunkerdagen in de avond met boterhammen pindakaas en bakken muesli.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:04 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maar post eens een lijstje dan, hoe je aan die 2100 of 2700 kcals komt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:17 schreef Siral het volgende:
Dit is wat er gebeurd na een week gemiddeld zo'n 2600 kcal eten en 5 van de 7 dagen sportschool, daarnaast ook proberen gematigd te zijn met de cardio.Je eet goed, je eet veel, als je je ook goed voelt zou ik niet zo op de getalletjes focussen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination
Dit is wat er gebeurd na een week gemiddeld zo'n 2600 kcal eten en 5 van de 7 dagen sportschool, daarnaast ook proberen gematigd te zijn met de cardio.Zijn die metingen wel nauwkeurig genoeg om echt naar verschillen van een tiende te kunnen kijken? Misschien wordt het verschil gewoon pas duidelijk/meetbaar als het wat groter is, maar ben je echt wel op weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Know that while you sleep
Everything has changed
Dit is wat er gebeurd na een week gemiddeld zo'n 2600 kcal eten en 5 van de 7 dagen sportschool, daarnaast ook proberen gematigd te zijn met de cardio.Zie je vetpercentage. Daar zit 'm waarschijnlijk de verklaring waarom je nog niet menstrueert. Denk ik. Weet loveli vast beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Ik vind het altijd heel moeilijk jouw lijstjes te begrijpen, maar mij lijkt het prima!quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:16 schreef Sjaapje het volgende:
Goedemorgen!
Succes Marmar! Op naar beterschap!
Hier op het werk gehele stress omwille van een bezoekje van een tennis'ster'.
Lijstje:
O: Pruim
O2: 150 gram magere kwark met een half lepeltje luikse stroop. Stukje rabarbertaart.
L: Koude schotel met gebraden kip. Soep
T: Kwark met havermout en pompelmoes + appel.
T: Rauwkost (bloemkool, komkommer, wortel, paprika). Volkoren boterham met ricotta-pesto
D: Restje chinees (Kip in kung po stijl). Wat extra rauwkost.
T: ?
S: Jillian *2
Maargoed, als je een kilo spiermassa zo even verliest terwijl je jezelf ram eet... nou dan vind ik dat echt vervelend...quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:19 schreef Probability het volgende:
[..]
Je eet goed, je eet veel, als je je ook goed voelt zou ik niet zo op de getalletjes focussen..
Die zijn behoorlijk nauwkeurig schijnt..quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:19 schreef Mini. het volgende:
[..]
Zijn die metingen wel nauwkeurig genoeg om echt naar verschillen van een tiende te kunnen kijken? Misschien wordt het verschil gewoon pas duidelijk/meetbaar als het wat groter is, maar ben je echt wel op weg.
Volgens de dietiste zit dat wel prima, ik moet gewoon meer vetten gaan/blijven eten. Wat ik nu dus ook doe.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zie je vetpercentage. Daar zit 'm waarschijnlijk de verklaring waarom je nog niet menstrueert. Denk ik. Weet loveli vast beter.
"Je ram eten" sorry hoor siral, maar volgens mij eet jij je heul niet ram.Wel gezond enzo, maar echt niet superveel. Maar goed, ik ga me er weer buiten houden, je zal het wel wetenquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:20 schreef Siral het volgende:
[..]
Maargoed, als je een kilo spiermassa zo even verliest terwijl je jezelf lam eet... nou dan vind ik dat echt vervelend... :\
Doe eens een keer een meting, drink een liter water en doe nog een meting. Weet je meteen hoe nauwkeurig het is.quote:
Ik zou gokken een Henin of Clijsters...quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:20 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik vind het altijd heel moeilijk jouw lijstjes te begrijpen, maar mij lijkt het prima!
Komt Nadallangs?
Weet ik, maar ik weeg altijd smorgens op hetzelfde tijdstip, dezelfde dag, zelfde ontbijt etc. Dus in die zin redelijk nauwkeurig.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Doe eens een keer een meting, drink een liter water en doe nog een meting. Weet je meteen hoe nauwkeurig het is.
Nou voor mijn doen eet ik belachelijk veel ja. Voor jullie maatstaven misschien niet..quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:22 schreef Perruche het volgende:
[..]
"Je ram eten" sorry hoor siral, maar volgens mij eet jij je heul niet ram.Wel gezond enzo, maar echt niet superveel. Maar goed, ik ga me er weer buiten houden, je zal het wel weten.
Daar zal het hem zitten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:26 schreef Siral het volgende:
[..]
Nou voor mijn doen eet ik belachelijk veel ja. Voor jullie maatstaven misschien niet..
Die 'maar' bevalt me niet zoquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:26 schreef Siral het volgende:
Weet ik, maar ik weeg altijd smorgens op hetzelfde tijdstip, dezelfde dag, zelfde ontbijt etc. Dus in die zin redelijk nauwkeurig.
Niet in deze week nee, maar heb een tijd terug op dit vetpercentage gezeten met een kilo meer.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:22 schreef Mini. het volgende:
Waar zie jij dat je een kilo spiermassa verloren bent?
Om spieren aan te zetten lijken boterhammen en muesli me nou niet het ideale eten, of wel? [/n00b]
Maar zie je het ook in de spiegel?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:30 schreef Siral het volgende:
[..]
Niet in deze week nee, maar heb een tijd terug op dit vetpercentage gezeten met een kilo meer.
Mijn beweeg/eetpatroon is redelijk gelijk. En ik ga me niet wegen als ik de dag ervoor een vreetbui heb gehad nee.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Die 'maar' bevalt me niet zo
Alleen nauwkeurig als je altijd de dag ervoor precies hetzelfde eet, drinkg, beweegt, bladibladibla.
Ja. ik ging juist eerder wegen omdat ik mezelf dunner vind ogen/broeken losser.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:31 schreef Probability het volgende:
[..]
Maar zie je het ook in de spiegel?
Dat betekent niet dat je een kilo spier bent kwijtgeraakt, rekenen met percentages zit iets anders in elkaar.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:30 schreef Siral het volgende:
[..]
Niet in deze week nee, maar heb een tijd terug op dit vetpercentage gezeten met een kilo meer.
Dan is dus 16% van die kilo al vet, en de andere 84% was ook vocht en andere dingen, toch? Dan ben je dus geen hele kilo spiermassa verloren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:30 schreef Siral het volgende:
[..]
Vetmassa/vochtmassa gelijk, maar meer gewicht. Dan ga ik ervan uit dat het spiermassa is. En het is ook duidelijk te zien. Maargoed die cijfertjes van die weegschaal focus ik me ook niet zo zozeer op, ik zie het zelfs in de spiegel en merk het aan mijn kleding. Mijn armen zijn gewoon dun....quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat je een kilo spier bent kwijtgeraakt, rekenen met percentages zit iets anders in elkaar.
Heb tijdens een onderhandelig iemand meegemaakt die 4 percentages op telde en door 4 deeldequote:Op woensdag 2 mei 2012 11:32 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dan is dus 16% van die kilo al vet, en de andere 84% was ook vocht en andere dingen, toch? Dan ben je dus geen hele kilo spiermassa verloren.
Oh, wat loveli zegt...
Dan hoop ik voor je dat die andere gevoelens een beetje positief zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:52 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja en ook een beetje in de war ivm andere gevoelens waardoor ik ook niet zo goed kan eten
^^quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat die andere gevoelens een beetje positief zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |