abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111047257
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 17:00 schreef mrdjey het volgende:

ow en hier zou ik geen rijles van nemen
http://www.facebook.com/bobrijschool

Ene welke idioot heeft hij een papiertje gegeven?
  woensdag 2 mei 2012 @ 17:58:16 #277
367601 GrunnigsTrots
ja, nu blij?
pi_111048119
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 16:24 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Mijn bek valt open. Een bloemlezing:

[..]

Volwassen mensen :')
op zich hebben ze wel gelijk, als die ouwe 13 jaar met plezier aan die auto heeft gewerkt kan ie nog een tijdje doorgaan :Y
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
  woensdag 2 mei 2012 @ 18:44:00 #278
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_111049850
quote:
Sanne Barmentloo Jaa stanley ook niet, die komt uit den haag maar die is zo gek om elke x hierheen te rijden haha
Aha...nou weten we dat ze zijn rijbewijs niet ingenomen hebben. :P
Hallon!
  woensdag 2 mei 2012 @ 21:55:51 #279
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_111060689
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 20:16 schreef Apotheose het volgende:

[..]

[..]

OMG :') :') :') :') :') :') :') :')
Nieuw liedje van Zanger Rinus? :')
Hallon!
pi_111093015
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 12:09 schreef Mwanatabu het volgende:
Mooi dat Shanta eindelijk te horen kreeg dat ze eigenlijk gewoon vanaf les 1 weer moet beginnen. Op zich gaf elke keer al de indruk dat ze voor het eerst in een wagen zat maar toch... Die zou gewoon echt niet op de weg mogen, nooit, geen enkel idee wat ze aan het doen is.

Ik snapte ook niet waarom ze bij het eerste beeld van haar dochter keihard begon te bulken. "Mam, zet hem op!" Zij: BOEHOE! Dochter 2: "Heel knap dat je meedoet. Zij: BOEEEHOOOEEE!" Enz. Maar goed, ze is eigenlijk volgens mij een veel te zacht mensje, best lief. Alleen achter het stuur kan ik r niet uitstaan... :X
Snapte ook niet dat ze meteen zat te huilen om niks, maar goed.

Verder vraag ik me af of deze mensen lessen krijgen? Want anders krijg je sowieso natuurlijk echt geen verbetering, met alleen een paar testjes per week... Bijvoorbeeld Shanta, vanaf dag 1 kon je toch zien dat ze echt weer 40+ lessen nodig heeft? Waarom geef je die haar dan niet ipv. allerlei idiote parcours?

En ik heb echt nog nooit gehoord van in z'n twee wegrijden, echt :')

Trouwens, die broer van Monique is dus echt gay, toch?
pi_111093070
Zo gay als het maar kan.
pi_111093142
quote:
10s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:55 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Nieuw liedje van Zanger Rinus? :')
weet niet. lijkt me nog een te intelligente tekst voor. Dan zou het meer: "es es es... dit is mn eerste rijles. uur uur uur.. ik knal nog tegen een muur lalala" zijn :')

Tekst kwam van de facebookpagina van die rijschool... :')
just give a second thought
what if we don't get caught...
  donderdag 3 mei 2012 @ 17:42:29 #283
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_111093457
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 20:16 schreef Apotheose het volgende:

[..]

[..]

OMG :') :') :') :') :') :') :') :')
en voor mij totaal geen waarheid;...na 30lessen was het nog steeds sturen en toen ben ik maar gekapt :')
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  vrijdag 4 mei 2012 @ 08:41:08 #284
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_111117805
Heb ook wel rijscholen gezien waarin gelest werd, en waar duidelijk geen aanwijzingen werden gegeven of gecorrigeerd ingegrepen. De auto gaf permanent geen richting aan, reed door bij een zebrapad waar iemand bezig was over te steken (geen ingreep), ging steeds over de middenstreep (ook geen ingreep)... Ik heb er wel 10 minuten achter gezeten en zo ging het de hele tijd. Slecht.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 08:44:09 #285
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_111117841
De candidaat voor de slechtste chaffeur is denk ik of Monique of Iris. Ik denk Iris, omdat zij zichzelf overschat.
Monique prutst wel maar dat is voornamelijk bij de bijzondere verrichtingen. Ze rijdt niet hard enzo. Die Shanta heeft totaal geen voertuigbeheersing maar ook zij scheurt er niet op los. Zij zit voornamelijk haarzelf in de weg.
pi_111118283
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 08:44 schreef gebrokenglas het volgende:
De candidaat voor de slechtste chaffeur is denk ik of Monique of Iris. Ik denk Iris, omdat zij zichzelf overschat.
Monique prutst wel maar dat is voornamelijk bij de bijzondere verrichtingen. Ze rijdt niet hard enzo. Die Shanta heeft totaal geen voertuigbeheersing maar ook zij scheurt er niet op los. Zij zit voornamelijk haarzelf in de weg.
Alleen rijdt Monique volgens mij echt niet slechter dan Shanta. Die laatste komt dan eerder in aanmerking. :P

Al is Iris imo wel de gedoodverfde favoriet.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  vrijdag 4 mei 2012 @ 09:26:56 #287
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_111118570
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 09:12 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Alleen rijdt Monique volgens mij echt niet slechter dan Shanta. Die laatste komt dan eerder in aanmerking. :P

Al is Iris imo wel de gedoodverfde favoriet.
Dat denk ik ook.

Iris overschat zichzelf én heeft een ENORME plank voor de kop. Die leert volgens mij pas als het te laat is :X |:( ...
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_111118653
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 09:26 schreef MPG het volgende:

[..]

Dat denk ik ook.

Iris overschat zichzelf én heeft een ENORME plank voor de kop. Die leert volgens mij pas als het te laat is :X |:( ...
Als het geen plank is dan is het wel de telefoon die ze voor haar kop heeft onder het autorijden. :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  vrijdag 4 mei 2012 @ 09:34:57 #289
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_111118754
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 08:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik mag eigenlijk hopen dat Shanta echt nooit meer achter het stuur gaat kruipen. Die vind ik nog 1000x gevaarlijker dan Iris, ze snapt gewoon echt niet hoe een auto werkt. Ze heeft al vele malen laten zien dat ze totaal ongekwalificeerd is om in het huidige verkeer deel te nemen. Soms moet je ook gewoon concluderen dat je de informatie die je binnenkrijgt niet zo snel kunt verwerken en dus niet geschikt bent om auto te rijden. Bij Iris is dat met heel veel moeite nog wel te leren.
Don't let my username fool you...
  vrijdag 4 mei 2012 @ 12:17:44 #290
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_111123722
Die Shanta is levensgevaarlijk ja, ze moet gewoon achteruit van die wip afrijden en dan stottert ze eerst een klein beetje naar voren en dan plotseling met vol gas naar voren... :X
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 12:19:31 #291
112339 MPG
pi_111123766
Werd er in het introductiefilmpje van Shanta ook niet gezegd dat ze al een tijdje de weg niet meer op ging/durfde :? ?
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
  vrijdag 4 mei 2012 @ 12:37:56 #292
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_111124337
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 12:19 schreef MPG het volgende:
Werd er in het introductiefilmpje van Shanta ook niet gezegd dat ze al een tijdje de weg niet meer op ging/durfde :? ?
Ja klopt, toen dacht ik nog: Mooi! Houden zo...
Don't let my username fool you...
pi_111125441
Shanta is verreweg de gevaarlijkste. Zij kan de rem niet van het gas onderscheiden en heeft echt geen flauw benul dat ze in een bewegend metaal object van een ton zit, ze zit net alsof ze achter haar racestuur voor de playstation thuis zit.

Iris is wel heel dom bezig, maar volgens mij kan ze de auto best goed besturen (behalve dit in zijn twee zetten dan...). Ik denk dat ze wel langer blijft maar net voor de finale genoeg progressie boekt om eruit te mogen.

Overigens, was Renee ook niet vooruit gegaan op die wip toen er werd gezegd dat ze achteruit moest? Zij is ook erg slecht hoor. In paniek gewoon op het gas en wegkijken!!! Wtf, zo fucked up vind ik dat gewoon. Als je haar tegenkomt op de openbare weg en je komt van de rechterkant aanrijden/lopen terwijl ze dat niet had verwacht (ze keek bijvoorbeeld ergens anders) en ze schrikt van je, ben je echt hartstikke dood.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 15:03:57 #294
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_111130758
Mwah is natuurlijk wel zo dat die lui die zo prutsen met de bediening (Monique, Shanta en Renee) idd niet vaak te hard zullen rijden en meestal gewoon niet eens de auto gestart krijgen zonder hulp. (Shanta vooral) :') Iris heeft net 'n beetje teveel controle over 't voertuig en is daarom naar mijn idee het gevaarlijkst. Of ze is 'n stunt aan 't doen en houdt iedereen voor de gek om op 't eind de nieuwe auto te winnen. :') Want ik had het idee dat dat in z'n twee naar boven 'n beetje een troll actie was van haar. :')

Monique was volgens mij degene die vol gas vooruit door de pionnen vloog op de wip toen ze goed stond. Alles netjes gedaan en dan de verkeerde kant op. :D
Hallon!
  vrijdag 4 mei 2012 @ 15:08:27 #295
112339 MPG
pi_111130905
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 15:03 schreef BlueMage het volgende:
Mwah is natuurlijk wel zo dat die lui die zo prutsen met de bediening (Monique, Shanta en Renee) idd niet vaak te hard zullen rijden en meestal gewoon niet eens de auto gestart krijgen zonder hulp. (Shanta vooral) :') Iris heeft net 'n beetje teveel controle over 't voertuig en is daarom naar mijn idee het gevaarlijkst. Of ze is 'n stunt aan 't doen en houdt iedereen voor de gek om op 't eind de nieuwe auto te winnen. :') Want ik had het idee dat dat in z'n twee naar boven 'n beetje een troll actie was van haar. :')
Iris is overmoedig en heeft een plank voor d'r kop (of een telefoon :') ). Die ziet imho alles als een spelletje en heeft totaal niet in de gaten dat ze een moordmachine van 1000 kg onder haar hooggehakte voet heeft.
quote:
Monique was volgens mij degene die vol gas vooruit door de pionnen vloog op de wip toen ze goed stond. Alles netjes gedaan en dan de verkeerde kant op. :D
Dat was Monique ja. Die stond best vlot goed op de wip, en kreeg toen (weer) die bak niet in z'n achteruit en reed volle poule vooruit, *BAM* dwars door de rij pylonnen :X .
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
  vrijdag 4 mei 2012 @ 15:39:16 #296
300082 roos85
JUICHEN!
pi_111132101
met dank aan Paul-89:

Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_111132214
Ik heb de laatste 2 aflevering op m'n werk gekeken (zonder geluid), wat was nou de reden dat Opa Jean naar het ziekenhuis moest?
  vrijdag 4 mei 2012 @ 15:44:51 #298
300082 roos85
JUICHEN!
pi_111132315
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 15:42 schreef CasB het volgende:
Ik heb de laatste 2 aflevering op m'n werk gekeken (zonder geluid), wat was nou de reden dat Opa Jean naar het ziekenhuis moest?
Door bovenstaande crash, daar was hij erg van geschrokken, en kwam de schrik niet echt te boven.
Is toen met de ambulance mee gegaan voor verder onderzoek, en ivm medische redenen mag hij niet meer deelnemen aan programma.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  vrijdag 4 mei 2012 @ 17:05:30 #299
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_111135413
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 15:03 schreef BlueMage het volgende:
Omdat ze in die volvo de R niet kan vinden.... :o
  vrijdag 4 mei 2012 @ 17:09:03 #300
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_111135553
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 15:44 schreef roos85 het volgende:

[..]

Door bovenstaande crash, daar was hij erg van geschrokken, en kwam de schrik niet echt te boven.
Is toen met de ambulance mee gegaan voor verder onderzoek, en ivm medische redenen mag hij niet meer deelnemen aan programma.
Mooi zo, hij was erg irritant.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')