De tweede auto al...........quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Toen Iris de motor sloopte, ik had het niet meer
hij helpt haar iig niet. Net zoals veel van de andere bijrijders die er juist voor zorgen dat het eerder erger wordt dan beterquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:48 schreef sl44 het volgende:
Die broer van Monique die heeft volgens mij ook zijn rijbewijs bij een pakje boter gekregen als ik hem zo hoor praten.
Ik meen me te herinneren dat er in 'n aflevering gezegd werd dat ie geen rijbewijs heeft.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:48 schreef sl44 het volgende:
Die broer van Monique die heeft volgens mij ook zijn rijbewijs bij een pakje boter gekregen als ik hem zo hoor praten.
Hij heeft teveel vrouwelijk trekjes, in de eerste aflevering heeft hij de hele tijd zijn armen in de lucht of voor zijn mond bij moeilijke stukjes, en steeds zo vrouwelijk reageren of my god kijk uit, o god.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hij helpt haar iig niet. Net zoals veel van de andere bijrijders die er juist voor zorgen dat het eerder erger wordt dan beter
Hij kan zich niet meer verbeteren, dus nee...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:17 schreef SillyWalks het volgende:
Maakt opa Jean nu geen kans meer op de nieuwe auto?
Heb je toevallig ook het filmpje van opa, met de 40 km proefquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:08 schreef Tijn het volgende:
De wipproef nog een keer, omdat het zo leuk is om Iris de koppeling te zien slopen
Nee, maar de uitzending staat al wel op uitzendinggemist.nl, dus je kunt het terugkijkenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook het filmpje van opa, met de 40 km proef
Het woordje aandachttrekkerij vat precies het probleem van dat wicht samen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:08 schreef Tijn het volgende:
De wipproef nog een keer, omdat het zo leuk is om Iris de koppeling te zien slopen
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:08 schreef Tijn het volgende:
Maar het blijft een lekker en geil ding.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:30 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het woordje aandachttrekkerij vat precies het probleem van dat wicht samen.
Sowieso vind ik Coronel echt een toevoeging aan het programma. Hij zegt wat hij denkt, en weet precies wat je met een auto wel en niet kan uitvreten... z'n tip over de rotte eieren is daar een voorbeeld van.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:30 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het woordje aandachttrekkerij vat precies het probleem van dat wicht samen.
Idd. Nu nog die mental coach d'ruit en het is perfect.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Sowieso vind ik Coronel echt een toevoeging aan het programma. Hij zegt wat hij denkt, en weet precies wat je met een auto wel en niet kan uitvreten... z'n tip over de rotte eieren is daar een voorbeeld van.
De enige reden dat je in z'n twee zou willen wegrijden is om het spinnen van je banden te voorkomen. Je kunt ook gewoon niet zoveel gas geven, dat werkt ook. Sowieso wel een goede tip voor veel kandidaten, want je hoort die auto soms toeren maken, echt niet normaal.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:32 schreef BlueMage het volgende:
Ik wil Iris hier niet verdedigen en ik moet zeggen dat ik zelf geen rijbewijs heb () maar ik heb wel eens gehoord dat als je in sneeuw weg wil rijden je dat in z'n twee moet doen? Misschien dacht ze dat dat hier ook moest ofzo?
Mooiste stuk is @ 2:50 als Monique achteruit wil rijden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:08 schreef Tijn het volgende:
Die hengelman wint het elke keerquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En die mevrouw met haar tuinhekje...
Nee dat snap ik ook niet dat ze denken: als ik maar hard rij, alles heel snel doe gaat het vast veeeel beter.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
De enige reden dat je in z'n twee zou willen wegrijden is om het spinnen van je banden te voorkomen. Je kunt ook gewoon niet zoveel gas geven, dat werkt ook. Sowieso wel een goede tip voor veel kandidaten, want je hoort die auto soms toeren maken, echt niet normaal.
Ach, die pionnen hebben een onweerstaanbare aantrekkingskracht op haar.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:48 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mooiste stuk is @ 2:50 als Monique achteruit wil rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |