Ik begin met de review van de zakken zelf: opzich zijn ze wel goed gevuld en kosten ze allemaal rond de 1,80 per stuk. Er zit meer in de zakken dan ik had verwacht, dus opzich is de prijs wel goed, in vehouding tot wat je ervoor krijgt, zeker als je bedenkt dat dit een A-merk is. De zakken hebben ieder een eigen, opvallende kleur.
De bruine zak
![oALfZ.jpg]()
![7hxkQ.jpg]()
Deze M&M's vallen me vies tegen. Ik had met mijn kerstpakket soortgelijke gekregen van het Jumbo huismerk, die waren heerlijk, deze van M&M's smaken wat chemisch zoetig. Jammer. De M&M's zien er verder opzich redelijk goed uit.
De gele zak
![7UZg1.jpg]()
![3OJcX.jpg]()
Het was niet mogelijk de M&M's zo open te bijten, dat ik kan laten zien wat er binnenin zit. De M&M's hebben een beetje een dof uiterlijk. Deze zijn opzich wel lekker, maar in plaats van dat suikerlaagje had ik liever echte chocola, dat zou denk ik wel lekkerder zijn, want ook hier zit er een wat chemische smaak op.
De blauwe zak
![X5iol.jpg]()
![tpjVe.jpg]()
Dit zijn M&M's die bestaan uit gepofte rijst met chocola en een suikerlaagje. Deze zijn duidelijk het lekkerst, en hier proef je de chemische zoete smaak niet zo als bij de andere twee. Toch vind ik Maltesers, die in principe hetzelfde zijn als deze M&M's maar dan zonder het suikerlaagje, veel lekkerder.
Conclusie: De blauwe zak is duidelijk het lekkerst, en de gele is ook nog goed te doen. Toch vind ik de M&M's niet de moeite waard om te kopen. Onder andere door de chemische, zoete smaak, waarschijnlijk afkomstig van het suikerlaagje. Jammer, maar nu weet ik wel hoe datgene smaakt wat elke student bij mij afrekent aan de kassa.