Alleen in de rodequote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dat smaakje komt door de luizen? die ze verwerken in de kleurstoffen denk ik.
Luizen zijn toch geen chemisch goed?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dat smaakje komt door de luizen? die ze verwerken in de kleurstoffen denk ik.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:10 schreef DroogDok het volgende:
Gele M&M's zijn baas![]()
En hier kan de kleuren uitzoeken die je lekker vind:
[ afbeelding ]
Nee hoor, roze koeken zitten ze ook.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:27 schreef roza87 het volgende:
De luizen worden altijd aangehaald. Ik dacht trouwens dat het gerucht was dat het kevers waren. Tegenwoordig ga ik er toch nog van uit dat het standaard kleurstof is.
Het oog wil ook watquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:54 schreef tochweerhenk het volgende:
gek die gele zak ik 100 procent lekkerder dna die andere
En M&M's met kokos!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:43 schreef Opendeurbeleid het volgende:
[..]
Het oog wil ook wat
Is in de M&M's winkel in New York waarschijnlijk. Hebben ze ook M&M's met pindakaas vulling! Beter komen die nog een keer naar Nederland!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop