quote:
Ik snap niet helemaal wat ze hier nu mee willen bereiken. Een naam hebben ze al, en wordt met een spelletje zoals dit niet echt bepaald groter denk ik. Dan hadden ze aan een game als CoD meer gehad.
Met Bas en Arjen iedereen neerknallen die op je pad komt
Ik ben nog steeds in de zevende hemel, sinds afgelopen zaterdag. Dag met Frequencerz in Sydney was echt rete-gaaf! Hele toffe gasten met een flinke dosis droge humor. Coone is ook de hele dag meegeweest en zijn humor.. Ongelofelijk.
Eigenlijk een beetje de standaard dingen gedaan in Sydney. Rondje Opera House, de Harbour Bridge en de veerboot naar een eiland (Manly), waar we even op het strand gezeten hebben.
Toen we terug in het hotel waren, ging Pepijn even een powernapje doen, dus ik heb bij Niels op de kamer wat zitten/liggen ouwehoeren over van alles en nog wat. Dana, die een extreme burn-out had, visie op hardstyle, de critici van tegenwoordig, o.a op Hardtraxx (yep.. elke artiest is bekend met die site, en niet echt positief) en produceren. Aantal goede tips gekregen

Uiteindelijk dus op Utopia beland, waar we niet in de LANGE rij hoefden te gaan staan, waar we zo door konden lopen en de hele avond gratis konden drinken. Het mooiste was nog wel dat wij niet in een apart gedeelte van de zaal hoefden te drinken, maar gewoon op het backstage deck. Daar D-Passion, Brennan Heart, Art of Fighters, Ivan Carsten en Dysfunction ontmoet.
Eerlijk is eerlijk, Brennan Heart is een toffe gozer! Kwam over als een down-to-earth man en ik moet zeggen dat ik hem als persoon nu een stuk meer waardeer.
Moet eigenlijk proberen te regelen dat ik zoiets weer kan doen met Prophecy. Echt een TE vette ervaring. Enneh, het filmpje is zo goed als af. Nog wat kleine dingen aanpassen (color correction enzo) en afwachten op de goedkeuring van Frequencerz en Jowan.