Azen op lapo? Dat kan je moeilijk zeggen als er bijna 2 minuten verschil zit tussen voorlaatste post en nieuw topic.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Haha, ik zag een paar mensen al azen op die laatste post.![]()
En dan geprikkeld reageren vinden ze alleen maar leuk.![]()
Trots op FC Twente! Ook al staat een topictitel op Fok! je niet zo aan. Er zijn veel ergere dingen in het leven, en het feit dat een Ajacied in een Twente-topic gaat zitten wachten op de laatste post, ach, een glimlach..
Niet iedereen is even snel. Computers, knopjes, klikken, typen...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Azen op lapo? Dat kan je moeilijk zeggen als er bijna 2 minuten verschil zit tussen voorlaatste post en nieuw topic.
Mobiel hierquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:01 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Niet iedereen is even snel. Computers, knopjes, klikken, typen...
Als we nog even doorgaan hebben we binnen no-time weer een andere TT..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:05 schreef Mama_Mia het volgende:
Wow, 2 pagina's en bijna alleen maar gezeur door fans van andere clubs
Jij snapt 'm.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:06 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Als we nog even doorgaan hebben we binnen no-time weer een andere TT..
Daar lig ik niet wakker van, en het is in de bijlmerquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maar goed, bottom-line, zo'n TT is niet nodig. Of vind je het wel leuk als ik het nieuwe Ajax-topic open met als TT: "Lekker feestvieren in Duivendrecht op een parkeerterrein olé olé"
Ik ben voor azquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:09 schreef Mama_Mia het volgende:
Weer zo'n leuke originele () TT van een ajacied zeker
Mag ik daar ook grapjes over maken? Net als met jullie bommen op Rotterdam?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar lig ik niet wakker van, en het is in de bijlmer
Open er een topic over zou ik zeggenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Mag ik daar ook grapjes over maken? Net als met jullie bommen op Rotterdam?
Dat de huldiging van ajax in duivendrecht isquote:
In deze vorm, nee.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:14 schreef ReMcOrE het volgende:
goed, we gaan verder!
iemand die denkt dat we nog bij de eerste 4 gaan komen?
En als we die niet halen kunnen we ons volledig richten op de Eredivisie bedacht ik mezelf onlangsquote:
En ben je waarschijnlijk Luuk De Jong ook kwijtquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:20 schreef blistah het volgende:
[..]
En als we die niet halen kunnen we ons volledig richten op de Eredivisie bedacht ik mezelf onlangs. We kunnen niet eens winnen van Ado, NEC, NAC in deze vorm dus.
Wel een flink pak geld rijker maar heb liever Luuk, ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:21 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
En ben je waarschijnlijk Luuk De Jong ook kwijt
Ook lastig een goede vervanger te vinden voor Luuk als we niet eens EL spelen. Maar goed, 2 wedstrijden te gaan en hopelijk 6 punten pakken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:21 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
En ben je waarschijnlijk Luuk De Jong ook kwijt
Ik. Winnen van Heerenveen en VVV, Heerenveen wint van de Kakkers en Heracles pakt een punt in de Kruip.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:14 schreef ReMcOrE het volgende:
goed, we gaan verder!
iemand die denkt dat we nog bij de eerste 4 gaan komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |