Goed nummer is dat.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
Vroeger toen dit nog het gesprek van de dag was..
Fucked up.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
Vroeger toen dit nog het gesprek van de dag was..
je kan ze nogsteeds via internet bestellen met gratis bezorging dus het werkt nog steeds wat ik je zegquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar die zijn in 2011 afgeschaft, omdat men papier geld fijn vond.
quote:
Lewis had zekker mazzelquote:
Nice, je hebt dus een loophole in het systeem gevonden en gaat die exploiteren, fuck the system!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
je kan ze nogsteeds via internet bestellen met gratis bezorging dus het werkt nog steeds wat ik je zeg
Die goeden ouden tijd dat alle meisjes op de speelplaats de Pussycat Dolls wouden zijn.quote:
most of the time the system will try - and succeed - to fuck you back. twice. at least.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nice, je hebt dus een loophole in het systeem gevonden en gaat die exploiteren, fuck the system!
Je had toch ook de sugababesquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Die goeden ouden tijd dat alle meisjes op de speelplaats de Pussycat Dolls wouden zijn.
Ja.quote:
Ja, dat is wel waar.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
most of the time the system will try - and succeed - to fuck you back. twice. at least.
Hahah ik heb een keer met vriendinnen op school tijdens de bonte avond een optreden gedaanquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Die goeden ouden tijd dat alle meisjes op de speelplaats de Pussycat Dolls wouden zijn.
nouja, deze kerels hadden gratis tickets dus het kan wel.quote:
Qu'ran kopen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:41 schreef Beach het volgende:
In het hypothetische geval he, hoe bereid men in het algemeen een terroristische aanslag voor?
nu verwacht je natuurlijk dat iemand om pics gaat vragen... maar dat doe ik lekker nietquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hahah ik heb een keer met vriendinnen op school tijdens de bonte avond een optreden gedaan_
Oh god why
Ja dat verwacht ik bij elke post die ik maak. o niet? even huilen in een hoekje brbquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:42 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
nu verwacht je natuurlijk dat iemand om pics gaat vragen... maar dat doe ik lekker niet
Ik trad op als Jamai op de basisschool.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hahah ik heb een keer met vriendinnen op school tijdens de bonte avond een optreden gedaan_
Oh god why
Veel lezen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:41 schreef Beach het volgende:
In het hypothetische geval he, hoe bereid men in het algemeen een terroristische aanslag voor?
ik wist het welquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja dat verwacht ik bij elke post die ik maak. o niet? even huilen in een hoekje brb
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik trad op als Jamai op de basisschool.
Daar kom je niet overheen.
Jamai, in groep 8 was dat volgens mij, idols dat hij won. Hoe heette dat liedje ook alweerquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik trad op als Jamai op de basisschool.
Daar kom je niet overheen.
ik wantrouw je. ik ga je nergens niet helpenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:41 schreef Beach het volgende:
omgquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:45 schreef napoleonfour het volgende:
en mijn oma zag niet dat ik da wassuper nice
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |