Op haar stem hoop ik?quote:
zet een caravan op het dak van een bijlmerflat. penthouse. koop van al je geld goud. profit!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:16 schreef monkyyy het volgende:
Omg, per ongeluk de lapo gepakt, paniek paniek.
Nee, op een na bovenste helaasquote:
Zoveel fout met deze post.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zet een caravan op het dak van een bijlmerflat. penthouse. koop van al je geld goud. profit!
ah. tof. amerika is toch al failliet. gewoon doen dusquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:19 schreef Boterbartje het volgende:
ik hoorde een goeien iets vandaag.
Ga in de states wonen. Dan kun je van die dollar munten bestellen (die willen ze invoeren) voor dollars.
Koop ze met je creditcard waar je frequentflyer punten mee krijgt. Dus je koopt geld met geld en vervolgens stort je die munten weer op je rekening.
Gratis tickets
Wat een freakshow.quote:
Die munten komen er alleen niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:19 schreef Boterbartje het volgende:
ik hoorde een goeien iets vandaag.
Ga in de states wonen. Dan kun je van die dollar munten bestellen (die willen ze invoeren) voor dollars.
Koop ze met je creditcard waar je frequentflyer punten mee krijgt. Dus je koopt geld met geld en vervolgens stort je die munten weer op je rekening.
Gratis tickets
Fixed.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
hoe is het leven in thailand? lekker weer / eten / hoeren?
Ok.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Daar is ze niet zo mooi nee, maar ik zou dr doen hoor.
Lift?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |