Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Ik nietquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:16 schreef marcie216 het volgende:
gje loser, onze reeks
Over 15 minuutjes kan ik 2vs2
21:30.quote:
Niemand geeft een neukquote:
Semi-amusantquote:
David Guetta heeft sowieso altijd het zelfde soort deuntje wat 'ie eraan toevoegtquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:20 schreef vandermar het volgende:
Bah, commerciele meuk van David Gueta die een deuntje van een ander nummer jat
Nee ben even bezig, over 10 minuten klaar.En heb geen fut team, maar wil zometeen wel 2vs2 met Isaac, moet jij nog even iemand zoekenquote:
Ja duh, why change a winning song.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
David Guetta heeft sowieso altijd het zelfde soort deuntje wat 'ie eraan toevoegt
Na 3 nummertjes van hem heb ik het dan ook gezien..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja duh, why change a winning song.
Coldplay, U2 hebben ook heel veel zelfde akkoorden.
Soms is het wel tof.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:23 schreef StijnDa het volgende:
Ik vind David Guetta wel tof.
Net een rode kaart gepakt in de 89e minuut met 4-0 voorsprongZette een sliding in, maar er liep iemand van hem tussen die ook neer ging. (Had wel de bal
) Beetje onhandig van me.
Het is ook geen muziek om te luisteren als je met 7 luchtjes op en een glaasje Fristi achter de computer zit op je zolderkamertje.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Na 3 nummertjes van hem heb ik het dan ook gezien..
Malt > Fristi.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is ook geen muziek om te luisteren als je met 7 luchtjes op en een glaasje Fristi achter de computer zit op je zolderkamertje.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is ook geen muziek om te luisteren als je met 7 luchtjes op en een glaasje Fristi achter de computer zit op je zolderkamertje.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat ? voel je je tegoed?quote:
Ik wil wel met reemi tegen jullie 2, als reemi wilt?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:34 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Omdat ? voel je je tegoed?
om 21:30 doet GJE ook mee, wil je dan ook niet tegen mij en Isaac?
Ik vind het goed, kan nu pas over 30 min ben even iets voor school doen. Maar reemi wilt niet?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:36 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
Ik wil wel met reemi tegen jullie 2, als reemi wilt?
Yaya?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:36 schreef Kenarion het volgende:
Toure met 50 contractjes in 4-4-2 voor 8.5k
Sport is gezond, top sport niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:38 schreef diedjuh het volgende:
http://www.nu.nl/sport/28(...)t-dood-dale-oen.html
Die flyer met Lostquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:34 schreef Tim86 het volgende:
http://www.buzzfeed.com/d(...)ou-knew-in-real-life
Dit is best tof, al zit er veel oude meuk tussen
21:30 kom ik wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:34 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Omdat ? voel je je tegoed?
om 21:30 doet GJE ook mee, wil je dan ook niet tegen mij en Isaac?
Je weet wat ik bedoel.quote:
Bij nader inzien, ik kom om 21:30 niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:45 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel.
Oh je wilt alleen maar met GJE?
En als ik dan niet meedoe?quote:
Dacht ik al, bang voor een nederlaagquote:
cdmquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:52 schreef Walxie het volgende:
[..]
Nogmaals dan maar, dat gezeik over 2vs2..
Nicequote:
Djibril Cissé > IF Henryquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:52 schreef Walxie het volgende:
[..]
Nogmaals dan maar, dat gezeik over 2vs2..
Cook-Cookquote:
Kuch-kuchquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:53 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Af en toe, hij zit ook soms bij een Duitse wedstrijd
Wat heb je liever: een dure speler en weinig geld of een goedkope speler die nog meer zal scoren ook?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:53 schreef Walxie het volgende:
[..]
Heb net 38k, dan wil ik gelijk ook beetje uitpakken hé
Of je koopt Cissé en de overige 35K besteed je morgen aan pakjes tijdens Happy Hours. De kans de je een IF krijgt 2x zoveel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:53 schreef Walxie het volgende:
[..]
Heb net 38k, dan wil ik gelijk ook beetje uitpakken hé
quote:
Van 0.000000001 naar 0.000000002quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:54 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Of je koopt Cissé en de overige 35K besteed je morgen aan pakjes tijdens Happy Hours. De kans de je een IF krijgt 2x zoveel.
Ja inderdaad, en dat zou nou fantastisch zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:54 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Of je koopt Cissé en de overige 35K besteed je morgen aan pakjes tijdens Happy Hours. De kans de je een IF krijgt 2x zoveel.![]()
Daar heb je een punt, ik zal is kijkenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wat heb je liever: een dure speler en weinig geld of een goedkope speler die nog meer zal scoren ook?
Sierd doet ook wel eens American Football wedstrijden ook al zijn de negers daar niet blij mee..quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Van 0.000000001 naar 0.000000002
Negeer ....quote:
Alleen van de goude, de rest is al geweest.quote:
twitter:sky90830 twitterde op dinsdag 01-05-2012 om 20:52:20다른말은 다 이해했는데 저위에말은 무슨말이에요?첫줄이요? 지금 네덜란드에 계시다고그랬었자나요? 어디 계시는데요? reageer retweet
TR gemacht, het zijn Afro Amerikanenquote:
Ah, dat wordt wachten..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Alleen van de goude, de rest is al geweest.
Pakjes komen morgen
Hij negeert mijquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welke site?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:59 schreef vandermar het volgende:
Godverdorie, Tim die site is epic en ik beur zowaar op na een kut dag.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:59 schreef vandermar het volgende:
Godverdorie, Tim die site is epic en ik beur zowaar op na een kut dag.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:34 schreef Tim86 het volgende:
http://www.buzzfeed.com/d(...)ou-knew-in-real-life
Dit is best tof, al zit er veel oude meuk tussen
Haha dat is best wel baasquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:02 schreef vandermar het volgende:
Jammer dat ik geen buik en borsthaar heb
[ afbeelding ]
(SIF) Menez op CAM, formatiekaartje voor Sissoko.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:03 schreef Walxie het volgende:
[..]
Haha, heb nu dit; verder nog iemand tips?
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#bzAcBdGIbdrTj
Menez wordt misschien wel de IF alleen wil ook nog packs'..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
(IF) Menez op CAM, formatiekaartje voor Sissoko.
we zoeken nog een 4e, omdat remi volgens mij niet mee wilt doen, hij negeert me hahahahaquote:
die komt niet,quote:
Donequote:
'Groot' assortimentquote:
Ik disconnecte ...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
The fuck is this shit, wie leavede
Edit: Isaac gaat offline. Kinderachtig.
Fix je interwebz danquote:
Je ging van PSN af, nothing to do met EAquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ligt niet aan mij, zijn weer de EA servers
Mijn internet doet het prima man, ligt aan de EA servers want ik krijg deze melding:quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je ging van PSN af, nothing to do met EA
Probeer het te fixxen, wij doen even 1 pot tot zo!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Mijn internet doet het prima man, ligt aan de EA servers want ik krijg deze melding:
"The EA servers are not available at this time. Please try again later."
Dat heb ik met Cabral en Naingolan..echt fantastische schoten met die gasten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:00 schreef vandermar het volgende:
Obertan 53 longshotsdie stats liegen wel heel erg want hij heeft een briljant schot.
Stoerquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:00 schreef wieisboos het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#j1m1wecRbdrUy
TOTY
blauwe kaartjes![]()
![]()
![]()
![]()
Was te verwachten, deze kleur was nog niet in gebruikquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:00 schreef wieisboos het volgende:
TOTY
blauwe kaartjes![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:03 schreef wieisboos het volgende:
hier silver/bronzeblauwlink http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#UpqfeUz6bdrUx
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:03 schreef Dudeweiser het volgende:
Alaba Rothen CM___________________________!
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:07 schreef diedjuh het volgende:
De blauwe kleur doet bijna pijn aan mijn ogen
Kan nog steeds niet tippen aan SIF Ramiresquote:
Sodejuquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:10 schreef Sodeju het volgende:
Gaat iemand een brons contract van me kopen voor 2900 coins!!!
En, weet je al hoe je de coins gaat besteden?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:10 schreef Sodeju het volgende:
sorryquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:10 schreef Sodeju het volgende:
Een beest zonder schotquote:
Geen happy hour voor nodigquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:17 schreef diedjuh het volgende:
Als er volgende week een happy hour komt gaat de markt meteen helemaal kapot.
Jaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:17 schreef vandermar het volgende:
Ik moet nog 18 coins hebben om Drenthe te kopenMisschien Akinfenwa discarden?
ik wil je best 150 coins sturen hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:17 schreef vandermar het volgende:
Ik moet nog 18 coins hebben om Drenthe te kopenMisschien Akinfenwa discarden?
Ik discard Akinfenwa wel, heb ik precies 0 coinsquote:
Misschien komt er nog een TOTY TOTY met de beste spelers van alle TOTYs met superduperstatsquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:17 schreef Confetti het volgende:
Ze hebben wel zuinig aan gedaan met de stats zeg![]()
Matige upgrades allemaal.
Beide hadden gewoon 70 max moeten zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:22 schreef Reemi het volgende:
Die blauwe kaartjes. EA
.
Eriksen betere shooting dan passing.
tof team, maar waarom Gibson..moet toch iets beters voor te vinden zijn..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:20 schreef vandermar het volgende:
Jej, Drenthe is binnen. 172 coins over
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beide hadden gewoon 70 max moeten zijn.
Ja vast wel een betere zoals Delph ofzo maar dat kan ik niet betalenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
tof team, maar waarom Gibson..moet toch iets beters voor te vinden zijn..
Hij had een 59 rated non shiny bronze moeten zijn manquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
longshots 70, finishing 30quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Er moest gewoon een TOTY El Ahmadi komen, gezien het hele jaar.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ridiculous manquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:31 schreef Reemi het volgende:
Alaba CM. EA
.
[ afbeelding ]
Als ze nou gewoon die andere blauwe kaart hadden genomen, dan zag het er nog een béétje uit.
Veel keus ookquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:31 schreef Reemi het volgende:
Alaba CM. EA
.
[ afbeelding ]
Als ze nou gewoon die andere blauwe kaart hadden genomen, dan zag het er nog een béétje uit.
Er zullen vast nog andere TOTY's thema's komen. Waar ze die kleuren voor gaan gebruiken.(Denk ik)quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:31 schreef Reemi het volgende:
Alaba CM. EA
.
[ afbeelding ]
Laughs from the moon?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:44 schreef vandermar het volgende:
Weet iemand nog films zoals Tears from the sun?
Oké......quote:
Is het vervolg hoorquote:
Ik wilde nog gaan googelen tot ik mijn titel en die van jouw zagquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:48 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Is het vervolg hoor
WTF at die blauwe kaartjesDie bronzes ook gewoon hetzelfde als de silver enzo
Lekker snugger is dat jaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:48 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Is het vervolg hoor
WTF at die blauwe kaartjesDie bronzes ook gewoon hetzelfde als de silver enzo
Inceptionquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:51 schreef vandermar het volgende:
Wie weet nog een leuke film? Thriller als genre
Heb zelf Intruders en Contraband gedownload..nog niet gezien though.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:51 schreef vandermar het volgende:
Wie weet nog een leuke film? Thriller als genre
Vergeten te zeggen, die ik nog niet heb gezien.quote:
En hoe moeten wij dat weten?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vergeten te zeggen, die ik nog niet heb gezien.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
quote:
Even een draadloze verbinding met je brein opzettenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja ook wel een vette filmquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:53 schreef vandermar het volgende:
Ik download dark knight, nog nooit gezien
Schaam je.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:53 schreef vandermar het volgende:
Ik download dark knight, nog nooit gezien
9 basisspelers rust ivm FA Cupquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:54 schreef Pobberd het volgende:
Liverpool alweer verloren. Stelletje prutsers![]()
Uiteraard heb ik taken gezien, was zaterdag nog op tvquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Schaam je.
Heb je Taken gezien? Die is zo geniaal
Komt een vervolg op dit jaar
Goede thriller jaquote:
Tja, als je Dark Knight nog niet eens hebt gezien..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik taken gezien, was zaterdag nog op tv
zaterdagquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:56 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Dat verklaart dan wel wat. Wanneer is de finale?
Ja, alleen dark knight niet.quote:
5 meiquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:56 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Dat verklaart dan wel wat. Wanneer is de finale?
Enjoy dan, film is geniaal.quote:
Newkids Nitro, met vàmpiers jonguhquote:
Geld zegt niet alles, anders was Manchester City-Real Madrid wel de CL finale.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan nog is dat team van Liverpool 2x zo duur als dat van Fulham
Geeft wel aan hoe dom het aankoopbeleid van Liverpool is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geld zegt niet alles, anders was Manchester City-Real Madrid wel de CL finale.
De bronzes vallen mij erg tegen, TOTY Akinfenwa is natuurlijk wel leuk om te hebben maar de rest is best wel slecht. Voor de rest zit er weinig tussen, ik had De Marcos wel willen hebben als hij betere shooting had gehad, Marcos Assuncao kan wel leuk zijn maar hij heeft ook niet echt een grote boost.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:52 schreef GuRBuH het volgende:
Wat een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende TOTY's. Gaat puur om spelers die die hommo's willen hebben, bijna niemand heeft het echt verdiend.
Carrollquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Geeft wel aan hoe dom het aankoopbeleid van Liverpool is.
Alsof dat van Arsenal zo perfect is.... vind het beetje overdreven reactie op een 1-0 nederlaag tegen Fulham. Dit soort dingen kunnen gewoon gebeuren, zeker als je met een B-elftal speelt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Geeft wel aan hoe dom het aankoopbeleid van Liverpool is.
Het gebeurt het hele seizoen al zowat.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alsof dat van Arsenal zo perfect is.... vind het beetje overdreven reactie op een 1-0 nederlaag tegen Fulham. Dit soort dingen kunnen gewoon gebeuren, zeker als je met een B-elftal speelt.
Secret window is wel prima film, met die kerel uit pirates of the caribean, baas is hijquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:02 schreef Vijf_voor het volgende:
shutter island is wel vet en secret window
Henderson, Caroll, Downing in een jaar, allemaal mislukt > 80 miljoen doeiquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alsof dat van Arsenal zo perfect is.... vind het beetje overdreven reactie op een 1-0 nederlaag tegen Fulham. Dit soort dingen kunnen gewoon gebeuren, zeker als je met een B-elftal speelt.
Zie die opstelling dan ookquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Johnny Depp heet hij. Schijnt wel meer films gemaakt te hebben.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Secret window is wel prima film, met die kerel uit pirates of the caribean, baas is hij
mm komt me wel bekend voor...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Johnny Depp heet hij. Schijnt wel meer films gemaakt te hebben.
Als Carroll speelt dan weet je dat het mis is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zie die opstelling dan ook.
Doni, Kelly, Coates, Skrtel, Aurelio, Henderson, Shelvey, Spearing, Maxi, Carroll, Kuyt
Wie is dat dan? Een of andere B-acteur toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Johnny Depp heet hij. Schijnt wel meer films gemaakt te hebben.
trollquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:07 schreef vandermar het volgende:
Ben Stiller, dat is toch een beter acteur of heb ik het mis?
True, heeft geen woorden nodig.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:07 schreef vandermar het volgende:
Ben Stiller, dat is toch een beter acteur of heb ik het mis?
Zoolanderquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
True, heeft geen woorden nodig.
[ afbeelding ]
De kaartjes zijn blauw, your arguments are invalid.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:09 schreef diedjuh het volgende:
De stats van die TOTY's zeggen trouwens heel weinig, de hidden stats kunnen nog wel gewoon flink zijn verbeterd.
Wanneer je zegt dat je de ratings basseert op RL performances kunnen wij ook verwachten dat het echt gebeurtquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:16 schreef Vijf_voor het volgende:
Denken jullie nu echt dat een EA medewerker alle spelers onderzoekt om de juiste stats te krijgen?
Hahahahahahaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:17 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wanneer je zegt dat je de ratings basseert op RL performances kunnen wij ook verwachten dat het echt gebeurt
Als een medewerker van de Media markt zegt dat de duurste tv de beste is, geloof je hem dan ook gelijk?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:17 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wanneer je zegt dat je de ratings basseert op RL performances kunnen wij ook verwachten dat het echt gebeurt
Laat maarquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als een medewerker van de Media markt zegt dat de duurste tv de beste is, geloof je hem dan ook gelijk?
Ik vraag mij af of je een rechtszaak zou kunnen aanspannen om het niet goed upgraden van statsHet is bedrog.
Lindgren. en GJE zijn gebannedquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:21 schreef zerokil het volgende:
jullie zijn weer lekker bezig, waar is lindgren eigenlijk.
Het disconnect probleem heeft er 5 maanden voor gezorgt dat massa's mensen het spel waarvoor ze betaald hadden niet konden spelen. Dus om daar nou een probleem van te maken...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als een medewerker van de Media markt zegt dat de duurste tv de beste is, geloof je hem dan ook gelijk?
Ik vraag mij af of je een rechtszaak zou kunnen aanspannen om het niet goed upgraden van statsHet is bedrog.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:26 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Het disconnect probleem heeft er 5 maanden voor gezorgt dat massa's mensen het spel niet konden spelen waarvoor ze betaald hadden. Dus om daar nou een probleem van te maken...
Tegenstrijdig ...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:17 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Monopolie!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:26 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Het disconnect probleem heeft er 5 maanden voor gezorgt dat massa's mensen het spel waarvoor ze betaald hadden niet konden spelen. Dus om daar nou een probleem van te maken...
Waar is Gouweleeuwquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:29 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Fucking EriksenWaar the fuck is Narsingh
niemand die deze bazengoalquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:17 schreef OmniRocket het volgende:
zo , laatste match van vandaag gouden toernooi gewonnen. En in 90e minuut deze goal:
http://www.easports.com/media/play/video/120781630
quote:
Leuk dat voorbeeld, doet me meteen denken aan mijn Samsung tv waar ik 400 euro vanaf kreeg in de winkel (Saturn)quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat gaat met alles zoquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Leuk dat voorbeeld, doet me meteen denken aan mijn Samsung tv waar ik 400 euro vanaf kreeg in de winkel (Saturn)Die loosers steken ontzettend veel van de vraagprijs in hun zak.
Nog erger: 3 maanden geleden bij Seats and Sofa's, mijn vriendin en ik zagen een mooi lederen hoekbank met een winkelprijs van 3400 euro, uiteindelijk heb ik de volgende dag diezelfde bank opgehaald voor 1650 euro!![]()
Stelletje afzetters![]()
Ebecilioquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Geen TOTY Ebecilio
Ik ga wel gewoon bronze packs openen voor TOTY Akinfenwa of 1 van die anderen maar ik ga denk ik niet zoveel spammen als toen met IF Twigg. Ik verwacht ook niet dat 1 van die bronze IFs echt duur gaat worden.
Zoet en Eriksen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:32 schreef zerokil het volgende:
[..]
ik zie er maar 1, wanneer kan je de nieuwe pakjes kopen met toty.
Helaas zit hij niet in FUT, dan had ik liever TOTY Blind gehad.quote:
Hij loopt ook alweer op twitter te bleren over Akinfenwaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Helaas zit hij niet in FUT, dan had ik liever TOTY Blind gehad.
[sarcasm off]
En idd, Akinfenwa wordt duur door KSI zijn hype.
Hij heeft op kaart geen hogere defending maar hij zal vast wel 99 strength hebben. Als ik hem in een pack krijg ga ik hem gewoon gebruikenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij loopt ook alweer op twitter te bleren over Akinfenwa
Seats and sofa'squote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Leuk dat voorbeeld, doet me meteen denken aan mijn Samsung tv waar ik 400 euro vanaf kreeg in de winkel (Saturn)Die loosers steken ontzettend veel van de vraagprijs in hun zak, en maar mooie praatjes die gasten...
Nog erger: 3 maanden geleden bij Seats and Sofa's, mijn vriendin en ik zagen een mooi lederen hoekbank met een winkelprijs van 3400 euro, uiteindelijk heb ik de volgende dag diezelfde bank opgehaald voor 1650 euro!![]()
Stelletje afzetters![]()
heeft iemand de andere link van totys?quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:00 schreef wieisboos het volgende:
TOTY
blauwe kaartjes![]()
![]()
![]()
![]()
Lang zoeken zegquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:03 schreef wieisboos het volgende:
hier silver/bronzeblauwlink http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#UpqfeUz6bdrUx
Dankje,quote:
nicequote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:40 schreef zerokil het volgende:
[..]
Dankje,
Deze goal maakte ik gister: http://www.easports.com/media/play/video/120587852![]()
![]()
Wel jammer dat die met agbon is
Is echt een baggerzaak. Tik seats and sofas maar in op google. Krijg je als 3e en 4e hit tros radarquote:
Daar was ik ook benieuwd naar maar ik kan het niet vinden (in ieder geval niet op YouTube)quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:55 schreef GekkeZuiden het volgende:
Offtopic: Iemand die misschien een site heeft waar ik de samenvatting van Monteplier - Evian kan kijken?
http://www.footytube.com/(...)ref=tchan_ov_vidgridquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar was ik ook benieuwd naar maar ik kan het niet vinden (in ieder geval niet op YouTube)
Ik las 3x rood in de slotfase, wil wel even zien wat er is gebeurdquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar was ik ook benieuwd naar maar ik kan het niet vinden (in ieder geval niet op YouTube)
Bedanktquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
http://www.footytube.com/(...)ref=tchan_ov_vidgrid
laat maar, paupersamenvatting, alleen maar de goalquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:09 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Bedankt. Staat de ruzie er ook op?
Ja zie ik ook netquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
laat maar, paupersamenvatting, alleen maar de goal
Als je een bank door midden zaagt wordt ie ook minder waard. Duhh!!!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Leuk dat voorbeeld, doet me meteen denken aan mijn Samsung tv waar ik 400 euro vanaf kreeg in de winkel (Saturn)Die loosers steken ontzettend veel van de vraagprijs in hun zak, en maar mooie praatjes die gasten...
Stelletje afzetters![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |