Dat is echt jammer zeg.quote:
Als ik de DSM-definitie van OCD zo lees heb ik het ook.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:16 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat is echt jammer zeg.
Gaat het verder wel een beetje goed met je (voor zover dat mogelijk is)?
O ja, ik was even vergeten dat er voornamelijk mensen gepest worden die het op de een of andere manier gemaakt hebben in hun leven.quote:
Nee. Het zijn de mensen die geen ruk bereiken in het leven. Dat is 't 'm nou net. Slachtofferrol enzo.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:26 schreef Poison_Mushroom het volgende:
[..]
O ja, ik was even vergeten dat er voornamelijk mensen gepest worden die het op de een of andere manier gemaakt hebben in hun leven.
Klopt, toen ik 4 was had ik het al gemaakt in mijn leven.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:26 schreef Poison_Mushroom het volgende:
[..]
O ja, ik was even vergeten dat er voornamelijk mensen gepest worden die het op de een of andere manier gemaakt hebben in hun leven.
Als je op je 4e gepest was dan was je gewoon de loser onder de 4 jarigen. Dan was je vast niet zo stoer als Mark op de speelplaats.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:27 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Klopt, toen ik 4 was had ik het al gemaakt in mijn leven.
Duh. Je wordt niet gepest als je stoer bent. Ligt allemaal aan jezelf dus.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:28 schreef Poison_Mushroom het volgende:
[..]
Als je op je 4e gepest was dan was je gewoon de loser onder de 4 jarigen. Dan was je vast niet zo stoer als Mark op de speelplaats.
Ik was waarschijnlijk niet zo stoer inderdaad , maar nu ben ik dat welquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:28 schreef Poison_Mushroom het volgende:
[..]
Als je op je 4e gepest was dan was je gewoon de loser onder de 4 jarigen. Dan was je vast niet zo stoer als Mark op de speelplaats.
Ja pesters en gepesten allebei idd. Daarom worden pesters ook vaak later nog weleens zelf gepest.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:40 schreef just_agirl het volgende:
[..]
Doe niet zo ongelofelijk kinderachtig, ik weet zeker dat jij zelf ook wel een beetje een loser bent in sommige opzichten.
O vast, maar niet in die mate dat ik erom gepest word of ooit geweest ben. Dat verschil is nou net het verschil lijkt mij.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:40 schreef just_agirl het volgende:
[..]
Doe niet zo ongelofelijk kinderachtig, ik weet zeker dat jij zelf ook wel een beetje een loser bent in sommige opzichten.
Ik las: Kan hier gewoon weer normaal gepest worden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Als bepaalde figuren nou even opdonderen naar KLB, kan hier gewoon weer normaal gepost worden.
Je ziet toch al dat er gemodereerd is en er maar één mening verkondigd mag worden?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Als bepaalde figuren nou even opdonderen naar KLB, kan hier gewoon weer normaal gepost worden.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:51 schreef Madame_Paon het volgende:
nog niet genoeg, volgens 'bepaalde figuren' althans.quote:
sommige mensen gedragen zich erna en verdienen het, andere zijn gewoon het slachtoffer van een stelletje eikels. Kan allebei, shit happens.:)quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:18 schreef Madame_Paon het volgende:
Mij moesten ze hebben omdat ze zagen dat ik gevoelig was en ik was ook behoorlijk verlegen. En raar blijkbaar.
Het is wel heel sneu als je boven de 16 bent en dan nog steeds mensen pest. Dan ben je echt triest, want dan ben je oud genoeg om te weten wat het met mensen kan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is wel heel simplistisch en idealistisch gesteld. Leuk in theorie, maar in praktijk bestaat het niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:18 schreef Madame_Paon het volgende:
Mij moesten ze hebben omdat ze zagen dat ik gevoelig was en ik was ook behoorlijk verlegen. En raar blijkbaar.
Het is wel heel sneu als je boven de 16 bent en dan nog steeds mensen pest. Dan ben je echt triest, want dan ben je oud genoeg om te weten wat het met mensen kan doen.Mushroom poisoning is usually the result of ingestion of wild mushrooms after misidentification of a toxic mushroom as an edible species.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:21 schreef Poison_Mushroom het volgende:
Zoiets noemen ze pikorde en dat begint op de peuterspeelzaal en dat gaat door tot en met het bejaardentehuis.Dat is sterk afhankelijk van de persoon waar je mee te maken hebt. De één hoort het wel door te hebben en de ander kan er niks aan doen dat hij/zij het niet door heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat is wel heel simplistisch en idealistisch gesteld. Leuk in theorie, maar in praktijk bestaat het niet."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
Ik denk dat dit de juiste uitleg is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
sommige mensen gedragen zich erna en verdienen het, andere zijn gewoon het slachtoffer van een stelletje eikels. Kan allebei, shit happens.:)
De mensen die het niet door hebben zijn in de meerderheid anders was pesten op de werkvloer of in een bejaardentehuis een zeldzaam fenomeen, maar dat zijn dus niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:26 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat is sterk afhankelijk van de persoon waar je mee te maken hebt. De één hoort het wel door te hebben en de ander kan er niks aan doen dat hij/zij het niet door heeft.
M.a.w. de meerderheid is van nature slecht en een gemene sadist?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:28 schreef Poison_Mushroom het volgende:
[..]
De mensen die het niet door hebben zijn in de meerderheid anders was pesten op de werkvloer of in een bejaardentehuis een zeldzaam fenomeen, maar dat zijn dus niet.
Dat ze mensen pesten, betekent niet dat ze het niet doorhebben.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:28 schreef Poison_Mushroom het volgende:
[..]
De mensen die het niet door hebben zijn in de meerderheid anders was pesten op de werkvloer of in een bejaardentehuis een zeldzaam fenomeen, maar dat zijn dus niet.
Nee, de meerderheid doet mee en heeft het of niet in de gaten of het maakt ze niets uit. Het resultaat is hetzelfde.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:29 schreef Yellowcard het volgende:
[..]
M.a.w. de meerderheid is van nature slecht en een gemene sadist?
Is het correct als ik uit je verhaal op maak dat je nog steeds last van hem hebt?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:27 schreef Yellowcard het volgende:
[..]
Ik denk dat dit de juiste uitleg is.
In 6 gymnasium werd ik nogsteeds regelmatig in elkaar getrapt door een klasgenoot. Vervolgens gingen we naar verschillende universiteiten om daarna weer samen als collega's bij hetzelfde bedrijf te belanden. Het is gewoon een eikel en ik kom er niet van af. Ongelukkige speling van het lot...shit happens inderdaad.
Inderdaad. Als 15 jarige hield die een klassefeest waarbij ik als enige niet welkom was. Als 30 jarige slaat hij me over bij zijn traktatie op kantoor. Hij geniet ervan die rotzak.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat ze mensen pesten, betekent niet dat ze het niet doorhebben.
Sommige mensen genieten ervan als ze zien dat ze je raken.
Merken je collega's dat niet?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:31 schreef Yellowcard het volgende:
[..]
Inderdaad. Als 15 jarige hield die een klassefeest waarbij ik als enige niet welkom was. Als 30 jarige slaat hij me over bij zijn traktatie op kantoor. Hij geniet ervan die rotzak.
Dat kan echt niet. Ik heb geen ervaring met het bedrijfsleven, maar kan dit niet op één of andere manier aangekaart worden?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:31 schreef Yellowcard het volgende:
[..]
Inderdaad. Als 15 jarige hield die een klassefeest waarbij ik als enige niet welkom was. Als 30 jarige slaat hij me over bij zijn traktatie op kantoor. Hij geniet ervan die rotzak.
Hoe kun je pesten verdienen ? Dat begrijp ik echt niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
sommige mensen gedragen zich erna en verdienen het, andere zijn gewoon het slachtoffer van een stelletje eikels. Kan allebei, shit happens.:)
Dat stukje vat ik op als dat die mensen zelf ook eikels zijn en dat ze te maken krijgen met backfire.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe kun je pesten verdienen ? Dat begrijp ik echt niet.
Ben zelf nooit gepest maar de verhalen van de gepeste mensen vind ik echt verschrikkelijk. Dat mensen jaren na dato nog steeds worstelen om hier mee in het reine te komen.
En dan zelfs hier nog met onbegrip en botte reacties te maken krijgen.
(niet van jou hoor)
Hmm, ik weet niet wat je mogelijkheden zijn, maar misschien is het verstandig om achter ander werk aan te gaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:34 schreef Yellowcard het volgende:
Hij was altijd al populair. Voorzitter van de personeelsvereniging en organisator van de bedrijfsborrels en afdelingsuitje. Sommigen vinden het ook kinderachtig maar hij heeft veel vrienden en die accepteren zulk gedrag.
En jij staat dat na al die tijd vast gewoon weer toe en je wordt boos op hem als hij er niet is? Vind je het gek dat er niets verandert als je de situatie niet verandert?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:31 schreef Yellowcard het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |