SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kandidaten
RTL Gemist
Extra Gifjes:
Alle Topchef gifjes en quotes bij de hand hebben? Dat kan! Nu is er de Topchef gifjes & quotes-app!
Topchef-UI hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Die Gonda staat daar niet voor haar plezier volgens mij, wat kijkt die alsof ze met de pest in dr lijf staat de koken.![]()
491.036 in 2011.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:26 schreef tweesterrentent het volgende:
[..]
Hoeveel mensen denk je dat er in Drenthe wonen dan ?![]()
450???quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:26 schreef tweesterrentent het volgende:
[..]
Een stuk minder na deze wanprestatiequote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:26 schreef tweesterrentent het volgende:
[..]
![]()
En eet het op achterafquote:
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:33 schreef WillemijnB het volgende:
Nou, laat ik hier ook eens meeloeren vanavond. Hallooo!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:33 schreef WillemijnB het volgende:
Nou, laat ik hier ook eens meeloeren vanavond. Hallooo!!![]()
![]()
Het ziet er wel lekker uit maar dat moet ik na die Chinees van gisteravond maar even niet eten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:36 schreef Cateye2011 het volgende:
Ik heb wel trek in dat appelkrumbel ding![]()
![]()
o jee, viel die tegen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:36 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Het ziet er wel lekker uit maar dat moet ik na die Chinees van gisteravond maar even niet eten.![]()
Zag er goed uit hè!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:36 schreef Cateye2011 het volgende:
Ik heb wel trek in dat appelkrumbel ding![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:38 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Mwah, ik zal je de details besparen.Maar voor mij voorlopig maar even geen Chinees meer.
![]()
Zonde joh![]()
einde oefeningquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:38 schreef WillemijnB het volgende:
Jemig wat een prutser, zijn apple crumble hoef ik niet hoor!![]()
![]()
Ik geef het 0 sterren!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:38 schreef WillemijnB het volgende:
Jemig wat een prutser, zijn apple crumble hoef ik niet hoor!![]()
lekker!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:40 schreef WillemijnB het volgende:
Mijn avondeten voor vanavond lijkt hier wel een beetje op: rijst met appelmoes en kaneel.![]()
![]()
Wat een cultuurbarbaar.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:41 schreef WillemijnB het volgende:
Mijn vriend snapt niet waarom ik vanavond Topchef op heb gezet en grinnikend achter m'n laptop zit.![]()
kom je ons vaker vergezellen? Gezellig, zo'n vaste groepquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:41 schreef WillemijnB het volgende:
Mijn vriend snapt niet waarom ik vanavond Topchef op heb gezet en grinnikend achter m'n laptop zit.![]()
En dan valt het nu nog mee qua grappen en grollenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:41 schreef WillemijnB het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |