Ja samen met ............quote:
Ik niet. Ik droomde over tettersquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:11 schreef moneyfornothing het volgende:
Wie had er nog meer nachtmerries vannacht?
Niet wel onweerquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:11 schreef moneyfornothing het volgende:
Gelukkig niet, maar ik voel je pijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:11 schreef moneyfornothing het volgende:
Nergens last vanquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:11 schreef moneyfornothing het volgende:
Daar heb ik ook geen TC voor nodigquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jij was niet op TC toch gister?
Voor nachtmerries wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:13 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Daar heb ik ook geen TC voor nodig
*brofistquote:
Ik wel maar heb jou niet gezien op cam in ieder geval.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jij was niet op TC toch gister?
Zulke grote ja?quote:
quote:
Nee dat was gewoon afgelopen weekend. Dat was geen nachtmerrie maar echtquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:13 schreef debeterebob het volgende:
Ik had laatst een nachtmerrie waarin 7 mensen doodgingen door binge drinking...
linkje?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat was gewoon afgelopen weekend. Dat was geen nachtmerrie maar echt
En nog was er niks te zienquote:
Dat was ook de bedoeling.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:14 schreef kree het volgende:
[..]
Ik wel maar heb jou niet gezien op cam in ieder geval.
quote:
Wie weet heb ik tegen die tijd wel iemand anders om mee op vakantie te gaanquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:19 schreef Cassandra87 het volgende:
hey bartje ga je dit jaar zeilen, gaan we volgend jaar samen op vakantie?
Zeilen is wel vetquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:19 schreef Cassandra87 het volgende:
hey bartje ga je dit jaar zeilen, gaan we volgend jaar samen op vakantie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zeilen is wel vetZeilen isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen idd wel duur
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
laten we het hopen voor je en anders b en ik wel 2e 1e keusquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wie weet heb ik tegen die tijd wel iemand anders om mee op vakantie te gaan
Er zijn dit weekend vast wel 7 mensen overleden als gevolgen van alcoholquote:
Lees je dat, Bartje? Zeilen met twee vrouwen, gij vuige hosselaar!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
laten we het hopen voor je en anders b en ik wel 2e 1e keus
Twee maar? Dan heb jij de foto's van vorig jaar nog niet gezienquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lees je dat, Bartje? Zeilen met twee vrouwen, gij vuige hosselaar!
Valt heel erg mee, vind ik. Daar kan je niet van op vakantie in het buitenland. Gewoon op de boot slapen of een tent. 200 euro voor een week?quote:
nee ik wil niet zeilen ik wil naar nyquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lees je dat, Bartje? Zeilen met twee vrouwen, gij vuige hosselaar!
Combinerenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
nee ik wil niet zeilen ik wil naar ny
Maar niet als bartje eenheeft
Daar gaan wij van naar italie hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Valt heel erg mee, vind ik. Daar kan je niet van op vakantie in het buitenland. Gewoon op de boot slapen of een tent. 200 euro voor een week?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:23 schreef xFriendx het volgende:
Gevaarlijk die TC, altijd maar afwachten wat je ziet als binnen komt vallen
Die heb ik inderdaad niet gezien neequote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Twee maar? Dan heb jij de foto's van vorig jaar nog niet gezien
Als je het doet moet je het wel góed doen. Dat wil zeggen: vanaf Kos twee weken de Middellandse Zee opquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Valt heel erg mee, vind ik. Daar kan je niet van op vakantie in het buitenland. Gewoon op de boot slapen of een tent. 200 euro voor een week?
Lijkt me sterk. Ik bedoel overnachting en er heen reizen is al 200, lijkt me.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Daar gaan wij van naar italie hoorIn een boerderij appartement
Een boot met 4 kooien voor een week is al gauw een 1000/1200 per week exclusief alles het is maar wat je goedkoop noemt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
200 p.p. he. We zijn met zijn 2.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Ik bedoel overnachting en er heen reizen is al 200, lijkt me.
Hier is het +/- 500 euro per dag. Maar dan heb je wel een zeezeiler waar 25 man op kan, inclusief bemanning en eten en drinken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht Frieslandquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als je het doet moet je het wel góed doen. Dat wil zeggen: vanaf Kos twee weken de Middellandse Zee op
Ik ben nu aan het kijken of zoiets hier mogelijk is, maar dat is toch echt wel prijzigquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als je het doet moet je het wel góed doen. Dat wil zeggen: vanaf Kos twee weken de Middellandse Zee op
Zoek je hier een reispartner?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar anyway ik zoek nog een reispartner voor ny volgend jaar want blijkbaar is bartje aan de vrouw dan
Thailand is ook goed
Dat komt meer in de richting iddquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:25 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Een boot met 4 kooien voor een week is al gauw een 1000/1200 per week exclusief alles het is maar wat je goedkoop noemt.
Zwemmen, zonnen, zuipen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:27 schreef Myraela het volgende:
Maar wat doe je dan als je zolang op een boot zit?
Dan hoop ik ook aan de vrouw te zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar anyway ik zoek nog een reispartner voor ny volgend jaar want blijkbaar is bartje aan de vrouw dan
Thailand is ook goed
Ken de prijzen maar al te goedquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat komt meer in de richting idd![]()
Maar toch
Elkaar na 2 dagen de kop inslaanquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:27 schreef Myraela het volgende:
Op de knietjes bidden dat je geen ijsbergen tegenkomt. Of bidden dat Caprio zich ook doodverveelt en gezelschap zoekt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:27 schreef Myraela het volgende:
Gezellig mfnquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Niet zo lang als ik wilde, moest vandaag weer werken.
Vanavond wel weer denk ik.
He-le-maal niksquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:27 schreef Myraela het volgende:
Tenzij je zelf al een boot hebt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat komt meer in de richting idd![]()
Maar toch
En wat zeg je dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:16 schreef Myraela het volgende:
Zo. In een kwartiertje 40 toffe nummers gevonden. Normaal luister ik 3 liedjes de hele avond, omdat ik geen namen weet.
Het gaat niet over TC simpele.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:29 schreef kree het volgende:
[..]
Gezellig mfn![]()
Ghehehe.
Misschien dat ik nog effe binnenval als ik terug ben
Zó rijk ben ik nou ook weer nietquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tenzij je zelf al een boot hebt.
rijk zijn is wel aantrekkelijk schijntquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:30 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zó rijk ben ik nou ook weer niet
Ik moet nog rich getten, anders ga ik proberend dood
Neequote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:31 schreef debeterebob het volgende:
Maar Cas, vind je zeilen in friesland op zo'n boot voor 5 personen niet tof dan?
Hangt ervan af. Je kunt in Griekenland island hoppen. Dan zit je op z´n langst 2 dagen echt aan boord. De andere dagen/nachten lig je in een Grieks haventje ergens lekker uit te gaan en dingen te bezichtigen.quote:
Kan vast wel zoiets lenen...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tenzij je zelf al een boot hebt.
Hoeft niet duur te zijn hoor, vooral niet als je beetje handig hebt en er een kan opknappen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:30 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat is mooiquote:
Iets voor jou?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:30 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hoe relaxted is dat zegquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hoeft niet duur te zijn hoor, vooral niet als je beetje handig hebt en er een kan opknappen.
Wij hebben er een waar 6 man op kan slapen in principe, wel leuk ding verder. Gekocht door 2 tieners destijds waarvan een toen nog studentje was.
Waar ga je naartoe?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:33 schreef heloef het volgende:
Ik wil naar een warm land.
Ik ga naar een warm land.
Ik ben tevreden.
Tis echt een monster van een bootquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:34 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Afschuwelijk lelijk ding trek de masten er van af en dan ziet het er al beter uit
Denken dat dat masten zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:34 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Afschuwelijk lelijk ding trek de masten er van af en dan ziet het er al beter uit
Jup, zeilbootje.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoe relaxted is dat zegzeilbootje?
Een lelijk ding jaquote:
Japanners?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:35 schreef twi het volgende:
[..]
Denken dat dat masten zijnDat zijn de harpoenkanonnen man.
Dat is toch hetzelfde?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jup, zeilbootje.
Ik zeg trouwens wel we, maar hij is niet van mij maar van mijn kerel en een maat van hem.
Hongarije, midzomer.quote:
Daarom ook, al het andere werkt nietquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
rijk zijn is wel aantrekkelijk schijnt
Jij snapt er dus niks vanquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hoeft niet duur te zijn hoor, vooral niet als je beetje handig hebt en er een kan opknappen.
Wij hebben er een waar 6 man op kan slapen in principe, wel leuk ding verder. Gekocht door 2 tieners destijds waarvan een toen nog studentje was.
Mwah, voor de zaterdag zou ie niet misstaan. Voor de zondag is ie natuurlijk way to simplequote:
Wij mannen zijn gewend dat het zo gaat.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja dat wel, alleen kost het mij dus niets.
Zo is het dus nog beter zelfs.
Ik ben niet zo'n zeiler, maar heb het toch prima bekeken hoor met dat ding van hem.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Daarom ook, al het andere werkt niet
[..]
Jij snapt er dus niks van
[..]
Mwah, voor de zaterdag zou ie niet misstaan. Voor de zondag is ie natuurlijk way to simple
Jij mag hem lenenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jup, zeilbootje.
Ik zeg trouwens wel we, maar hij is niet van mij maar van mijn kerel en een maat van hem.
Godsamme wat zou ik graag jou tetters willen zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n zeiler, maar heb het toch prima bekeken hoor met dat ding van hem.
Bruin worden op dek enzo, I like.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Godsamme wat zou ik graag jou tetters willen zijn
wutquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Godsamme wat zou ik graag jou tetters willen zijn
Een rijke zakenman gaat die boot nabouwenquote:
Gelukkig heb ik een geldboom op m'n rug groeienquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moet je even wachten tot ik die centjes bij elkaar gespaard heb.
Gimme.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:40 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een geldboom op m'n rug groeien
Sorry, ik ben een W vergeten. I stand correctedquote:
toen je klein was een euro ingeslikt?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:40 schreef twi het volgende:
[..]
Hij ligt hier nu in de haven. De eerste keer dat ik hem zag dacht ik "das Russisch, zoveel protserigheid" En ja hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:35 schreef twi het volgende:
[..]
Denken dat dat masten zijnDat zijn de harpoenkanonnen man.
Nice. Dan ga ik je opsluiten in mijn huis en je elke dag oogsten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:40 schreef twi het volgende:
[..]
Naaais, geniet ervan!quote:
Nee, toen ik klein was waren er nog geen euro's.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
toen je klein was een euro ingeslikt?
Eerste waar ik aan dacht: wtf zijn twettersquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Sorry, ik ben een W vergeten. I stand corrected
Ik was vroeger echt enorm bang dat er druiven uit m'n oren zouden groeien.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
toen je klein was een euro ingeslikt?
Wat een apart ding zeg, die masten lijken er niet bij te horen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij ligt hier nu in de haven. De eerste keer dat ik hem zag dacht ik "das Russisch, zoveel protserigheid" En ja hoorMaar een mooie lijn heeft ze wel
![]()
[ afbeelding ]
De eigenaar van Mataska (of hoe dat likeurtje ook heet) heeft ook zo'n joekel. Ik heb er twee foto's van. De eerste van de ene helft en de tweede van de andere helftquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij ligt hier nu in de haven. De eerste keer dat ik hem zag dacht ik "das Russisch, zoveel protserigheid" En ja hoorMaar een mooie lijn heeft ze wel
![]()
[ afbeelding ]
nee weet ik, maar ik was bang dat je anders een guldenboom had groeien, dat zou helemaal zuur zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:42 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, toen ik klein was waren er nog geen euro's.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:42 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, toen ik klein was waren er nog geen euro's.
Oh dat was het.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was vroeger echt enorm bang dat er druiven uit m'n oren zouden groeien.
Of dat de doorgespoelde visjes in het toilet zouden bijtenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was vroeger echt enorm bang dat er druiven uit m'n oren zouden groeien.
Zou ik tot 2032 geen problemen mee hebben. Mits papiergeld.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
nee weet ik, maar ik was bang dat je anders een guldenboom had groeien, dat zou helemaal zuur zijn
De lijnen zijn mooi maar die masten kom op als dit zich zou afspelen in mijn omgeving ging ik toch persoonlijk met een hakbijl die masten er af meppenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Die angst ontwikkelde zich na een hororfilm waar er allemaal creeps in de leidingen leefde en je soms meesleurde.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:44 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Of dat de doorgespoelde visjes in het toilet zouden bijten
Je weet dat je 7 spinnen in een jaar op eetquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:44 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Of dat de doorgespoelde visjes in het toilet zouden bijten
Hoax.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je weet dat je 7 spinnen in een jaar op eet
You don´t sayquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nice. Dan ga ik je opsluiten in mijn huis en je elke dag oogsten.
Wat echt zwaar verkeerd klinkt.
Leuk feitje. Maar een mythe.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je weet dat je 7 spinnen in een jaar op eet
Hij heeft zelfs een kleine onderzeeërquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat een apart ding zeg, die masten lijken er niet bij te horen.
Whehehehequote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
De eigenaar van Mataska (of hoe dat likeurtje ook heet) heeft ook zo'n joekel. Ik heb er twee foto's van. De eerste van de ene helft en de tweede van de andere helft
Ik las eerst de post over de geldboom nietquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nice. Dan ga ik je opsluiten in mijn huis en je elke dag oogsten.
Wat echt zwaar verkeerd klinkt.
My thoughs exactlyquote:
Gelukkigquote:
Ik heb een flatje, ben toch bijna nooit thuis. Hoezo?quote:
op malta he? als ik nou geen reismaatje kan vinden kom ik wel bij jou op vakantie als je een kamer over hebtquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een flatje, ben toch bijna nooit thuis. Hoezo?
Ik las enkel oversekstquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:49 schreef Myraela het volgende:
Willen jullie mijn berichten, als onschuldig meisje, niet lezen met jullie oversekste hoofdjes.
Too latequote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:49 schreef Myraela het volgende:
Willen jullie mijn berichten, als onschuldig meisje, niet lezen met jullie oversekste hoofdjes.
Ik ben niet oversekst. Het is gewoon die periode van de maand, kan er ook niks aan doenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:49 schreef Myraela het volgende:
Ik ben niet oversekst zolang ik er geen euro per bericht voor betaal.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:49 schreef Myraela het volgende:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben niet oversekst zolang ik er geen euro per bericht voor betaal.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:49 schreef Myraela het volgende:
quote:
Ik stuur je nog wel een rekening.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben niet oversekst zolang ik er geen euro per bericht voor betaal.
Klein meisje, onschuldig en oversekst in combi met Myrquote:
Mensen die niet gigantische hoeveelheden kipfilet, biefstuk en varkenshaas naar binnen hebben gewerktquote:
Ik heb een slaapkamer over, ik weet alleen niet of mijn meisje het goed vind dat mensen langskomenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:49 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
op malta he? als ik nou geen reismaatje kan vinden kom ik wel bij jou op vakantie als je een kamer over hebt![]()
Meisje? Welke van de twee van die ene avond is aan je blijven plakken?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een slaapkamer over, ik weet alleen niet of mijn meisje het goed vind dat mensen langskomen
*kuch* chloroform *kuch*quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een slaapkamer over, ik weet alleen niet of mijn meisje het goed vind dat mensen langskomen
Respectquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:52 schreef twi het volgende:
[..]
Mensen die niet gigantische hoeveelheden kipfilet, biefstuk en varkenshaas naar binnen hebben gewerkt
Het is toch jouw huis?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n mooi kaal plekje op je hoofd?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Net als Detroit bedoel je?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n mooi kaal plekje op je hoofd?
Jij snapt het niet. Het toetje is de chick. Mét slagroomquote:
Nee, toetjes eet je zo op, met meisjes ben ik wel even langer bezig.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij snapt het niet. Het toetje is de chick. Mét slagroom
Toch heeft ie een kaal plekjequote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik denk dat detroit net iets beter is in zijn zin door drijven of ik ben te lief
Slagroom op lichamen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij snapt het niet. Het toetje is de chick. Mét slagroom
Echte toetjesnewb dusquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:55 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, toetjes eet je zo op, met meisjes ben ik wel even langer bezig.
En de zorgen van een relatie hebbenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja weet ik iets met mannen die 10 jaar ouder zijn
Tegen al die zorgen is een kleine tegenprestatie wel het minste wat je kunt doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
whehe je kan zeggen wat je wilt maar er wordt goed voor hem gezorgd
Dat moet je er dan ook afli.... etenquote:
Vers vleesquote:
heldquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat moet je er dan ook afli.... eten
[..]
Vers vlees
Vandaar dequote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee man, hoe ranzig moet dat wel niet zijn.
Dubbel goor. Slagroom uit zo'n gore spuitbus is al niet te vreten. De kliederboel die het verder nog veroorzaaktquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
[..]
Vers vlees
Erkenning, eindelijkquote:
InB4 "Moet je het zelf kloppen hihaho!"quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:58 schreef twi het volgende:
[..]
Dubbel goor. Slagroom uit zo'n gore spuitbus is al niet te vreten. De kliederboel die het verder nog veroorzaakt
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[ afbeelding ]
patatje stoof niet kennen
Mja, dat vind ik echt iets van films etc.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zó slecht zijn zelfs míjn grappen nietquote:
Maar ale ben gij vlaams dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[ afbeelding ]
patatje stoof niet kennen
Ja weet ik veel nog nooit vat patat stoof gehoord hier in de stad waar niks boven gaat (behalve een heleboel steden in Friesland en Groningen danquote:
Slecht voor de zuurgraad ook.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, dat vind ik echt iets van films etc.Slagroom word gewoon meteen smerig, en je krijgt nooit alles weg. Gewoon echt enorm smerig.
Nee joh, dat betekent juist samen douchen naderhand.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:58 schreef twi het volgende:
[..]
Dubbel goor. Slagroom uit zo'n gore spuitbus is al niet te vreten. De kliederboel die het verder nog veroorzaakt
Nooit goed geli... etenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, dat vind ik echt iets van films etc.Slagroom word gewoon meteen smerig, en je krijgt nooit alles weg. Gewoon echt enorm smerig.
Neenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n mooi kaal plekje op je hoofd?
Nee nog slechterquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:00 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zó slecht zijn zelfs míjn grappen niet
Ja maar hoe kom je erbij dat patat dan gestoofd wordt, dat vind ik het aparte eraan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja weet ik veel nog nooit vat patat stoof gehoord hier in de stad waar niks boven gaat (behalve een heleboel steden in Friesland en Groningen dan)
Geen van beiden. Maar we hebben iets van een beetje een open relatiequote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:52 schreef twi het volgende:
[..]
Meisje? Welke van de twee van die ene avond is aan je blijven plakken?
Zij snaptquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee joh, dat betekent juist samen douchen naderhand.
En spuitbusslagroom vind ik juist lekkerder dan die vette zelfgemaakte bende.
Hij komt uit Groningen, mfn.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja maar hoe kom je erbij dat patat dan gestoofd wordt, dat vind ik het aparte eraan.
Een beetje, zolang er maar geen vreemden over de vloer komenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen van beiden. Maar we hebben iets van een beetje een open relatie![]()
Honderdduizenden kerenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij slagroom van een lichaam gelikt?
Bij Myr sta ik nergens meer van te kijkenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja maar hoe kom je erbij dat patat dan gestoofd wordt, dat vind ik het aparte eraan.
Een beetje, zoals in als zij de persoon maar goed heeft gekeurd en meedoet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Een beetje, zolang er maar geen vreemden over de vloer komen
Dan weeg je ondertussen 1000 kilo man!quote:
Hij gebruikt de bladeren van prei en bosuitjes, in plaats van het gedeelte wat je eigenlijk zou moeten gebruiken, mfn.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hmm ja, of het ligt aan zijn kookervaring.
Of beide.
Ja halloquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Van je eigen vingers/hand telt niet
When the cream hits the fan....quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:02 schreef Cassandra87 het volgende:
Overigens een keer spontaan een bus slagroom mee genomen naar een hotel, geen succes
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan zou ik eens wat afwisseling in je seksleven aanbrengen.
Bartje is lang, dat valt niet meer opquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan weeg je ondertussen 1000 kilo man!
Dan is het nog erger gesteld dan ik al dacht.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:03 schreef twi het volgende:
[..]
Hij gebruikt de bladeren van prei en bosuitjes, in plaats van het gedeelte wat je eigenlijk zou moeten gebruiken, mfn.
Wie heeft het nou weer over seks dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan zou ik eens wat afwisseling in je seksleven aanbrengen.
Oh, okquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Bartje is lang, dat valt niet meer op
Wiens lichaam?quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Aardbeien met slagroom op een strakke buik of niet bartje
Met chocolade sausquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Aardbeien met slagroom op een strakke buik of niet bartje
Nou?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
*kijkt in de gouden gids*
Ik weet wat ik jou voor je verjaardag moet geven
Inderdaad. Sowieso hoeft nergens eten bij de seks.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:07 schreef xFriendx het volgende:
Gewoon een strakke buik vind ik evengoed al sexy, daar hoeft geen slagroom bij.
Schei eens uit over seks, ik heb al zo'n last van m'n hormonenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad. Sowieso hoeft nergens eten bij de seks.
Dat is zo af en toe best lekker hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Pfff nouquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:08 schreef Bartholomeus het volgende:
Schei eens uit over seks, ik heb al zo'n last van m'n hormonen
Doe er iets aanquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Arme jongen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee, rijk. Althans, proberende en nog niet doodquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zoiets
Dat is in ieder geval al één succes.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee, rijk. Althans, proberende en nog niet dood
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]OHNOMM NOMM NOMMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zoiets![]()
![]()
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
[..]In dat geval ik ben in november jarigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zoiets
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Wel voor en na natuurlijkquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daarnet zei je nog iets over eerlijk delenquote:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zoiets![]()
Jij hebt de jouwe al, met bonusairmiles zelfsquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarnet zei je nog iets over eerlijk delen
Dat ijsje of dat meisje?quote:
Met watte?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij hebt de jouwe al, met bonusairmiles zelfs
Je mag meedoen hoorquote:
Additievenquote:
Dat ook ja, welk ijsjequote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Welk ijsje, ik was afgeleid door het meisje.
Bartje had nog wat te goed, die is zo vaak wezen reizenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In dat geval ik ben in november jarig
Dat snap ikquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Welk ijsje, ik was afgeleid door het meisje.
Wat ik wil? Alles!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Additieven
Derde dimensie
In stereo
Dubbeldeks
Wat jij wil
Jij gaat in dat pakje naar bartje toequote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Bartje had nog wat te goed, die is zo vaak wezen reizen
Hey Pinkey, are you pondering what I'm pondering?quote:
Huhwat?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Bartje had nog wat te goed, die is zo vaak wezen reizen
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hey Pinkey, are you pondering what I'm pondering?
No, he's poundering what you're poundering.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hey Pinkey, are you pondering what I'm pondering?
Wat nou jonguhquote:
Dat dacht ik ook en toen werd ik verbeterdquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:22 schreef twi het volgende:
[..]
No, he's poundering what you're poundering.
Dat was dus nu ook de grap van Twi, dat je het vorige keer fout deed.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook en toen werd ik verbeterd
En terecht, vandaar dat ik je nu verkeerd corrigeer. Snap je 'm? Hihaho.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook en toen werd ik verbeterd
Jullie onthouden echt te veelquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat was dus nu ook de grap van Twi, dat je het vorige keer fout deed.
Niks natuurlijkquote:
This can't be very goodquote:
Dit klinkt een beetje stalkerig....quote:
Dat deert me in haar geval dan weer niksquote:
Je wordt gestalkt door een knap jong meisje. Zeik niet.quote:
Ik heb niet zo'n figuurtjequote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij gaat in dat pakje naar bartje toe
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Je wordt gestalkt door een knap jong meisje. Zeik niet.
You jellyquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee.quote:
Helaas ben ik zijn telefoonnummer, facebook en woonadres dan wel weer vergeten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Be warned, bro.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:28 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat deert me in haar geval dan weer niks
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Helaas ben ik zijn telefoonnummer, facebook en woonadres dan wel weer vergeten.
Ik moest hardop lachenquote:
Mooie ogenquote:
Maar vergeet dit niet:quote:
Logisch, want gepensioneerdquote:
Ik weet zijn woonplaats, kopen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Helaas ben ik zijn telefoonnummer, facebook en woonadres dan wel weer vergeten.
En dit ga je vieren met iets lekkers?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:34 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben trouwens wel officieel 8 kg kwijt
Doe dat nou nie-hietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |