Ja samen met ............quote:
Ik niet. Ik droomde over tettersquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:11 schreef moneyfornothing het volgende:
Wie had er nog meer nachtmerries vannacht?
Niet wel onweerquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:11 schreef moneyfornothing het volgende:
Gelukkig niet, maar ik voel je pijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:11 schreef moneyfornothing het volgende:
Nergens last vanquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:11 schreef moneyfornothing het volgende:
Daar heb ik ook geen TC voor nodigquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jij was niet op TC toch gister?
Voor nachtmerries wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:13 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Daar heb ik ook geen TC voor nodig
*brofistquote:
Ik wel maar heb jou niet gezien op cam in ieder geval.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jij was niet op TC toch gister?
Zulke grote ja?quote:
quote:
Nee dat was gewoon afgelopen weekend. Dat was geen nachtmerrie maar echtquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:13 schreef debeterebob het volgende:
Ik had laatst een nachtmerrie waarin 7 mensen doodgingen door binge drinking...
linkje?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat was gewoon afgelopen weekend. Dat was geen nachtmerrie maar echt
En nog was er niks te zienquote:
Dat was ook de bedoeling.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:14 schreef kree het volgende:
[..]
Ik wel maar heb jou niet gezien op cam in ieder geval.
quote:
Wie weet heb ik tegen die tijd wel iemand anders om mee op vakantie te gaanquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:19 schreef Cassandra87 het volgende:
hey bartje ga je dit jaar zeilen, gaan we volgend jaar samen op vakantie?
Zeilen is wel vetquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:19 schreef Cassandra87 het volgende:
hey bartje ga je dit jaar zeilen, gaan we volgend jaar samen op vakantie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zeilen is wel vetZeilen isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen idd wel duur
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
laten we het hopen voor je en anders b en ik wel 2e 1e keusquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wie weet heb ik tegen die tijd wel iemand anders om mee op vakantie te gaan
Er zijn dit weekend vast wel 7 mensen overleden als gevolgen van alcoholquote:
Lees je dat, Bartje? Zeilen met twee vrouwen, gij vuige hosselaar!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
laten we het hopen voor je en anders b en ik wel 2e 1e keus
Twee maar? Dan heb jij de foto's van vorig jaar nog niet gezienquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lees je dat, Bartje? Zeilen met twee vrouwen, gij vuige hosselaar!
Valt heel erg mee, vind ik. Daar kan je niet van op vakantie in het buitenland. Gewoon op de boot slapen of een tent. 200 euro voor een week?quote:
nee ik wil niet zeilen ik wil naar nyquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lees je dat, Bartje? Zeilen met twee vrouwen, gij vuige hosselaar!
Combinerenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
nee ik wil niet zeilen ik wil naar ny
Maar niet als bartje eenheeft
Daar gaan wij van naar italie hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Valt heel erg mee, vind ik. Daar kan je niet van op vakantie in het buitenland. Gewoon op de boot slapen of een tent. 200 euro voor een week?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:23 schreef xFriendx het volgende:
Gevaarlijk die TC, altijd maar afwachten wat je ziet als binnen komt vallen
Die heb ik inderdaad niet gezien neequote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Twee maar? Dan heb jij de foto's van vorig jaar nog niet gezien
Als je het doet moet je het wel góed doen. Dat wil zeggen: vanaf Kos twee weken de Middellandse Zee opquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Valt heel erg mee, vind ik. Daar kan je niet van op vakantie in het buitenland. Gewoon op de boot slapen of een tent. 200 euro voor een week?
Lijkt me sterk. Ik bedoel overnachting en er heen reizen is al 200, lijkt me.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Daar gaan wij van naar italie hoorIn een boerderij appartement
Een boot met 4 kooien voor een week is al gauw een 1000/1200 per week exclusief alles het is maar wat je goedkoop noemt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
200 p.p. he. We zijn met zijn 2.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Ik bedoel overnachting en er heen reizen is al 200, lijkt me.
Hier is het +/- 500 euro per dag. Maar dan heb je wel een zeezeiler waar 25 man op kan, inclusief bemanning en eten en drinken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht Frieslandquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als je het doet moet je het wel góed doen. Dat wil zeggen: vanaf Kos twee weken de Middellandse Zee op
Ik ben nu aan het kijken of zoiets hier mogelijk is, maar dat is toch echt wel prijzigquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als je het doet moet je het wel góed doen. Dat wil zeggen: vanaf Kos twee weken de Middellandse Zee op
Zoek je hier een reispartner?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar anyway ik zoek nog een reispartner voor ny volgend jaar want blijkbaar is bartje aan de vrouw dan
Thailand is ook goed
Dat komt meer in de richting iddquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:25 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Een boot met 4 kooien voor een week is al gauw een 1000/1200 per week exclusief alles het is maar wat je goedkoop noemt.
Zwemmen, zonnen, zuipen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:27 schreef Myraela het volgende:
Maar wat doe je dan als je zolang op een boot zit?
Dan hoop ik ook aan de vrouw te zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar anyway ik zoek nog een reispartner voor ny volgend jaar want blijkbaar is bartje aan de vrouw dan
Thailand is ook goed
Ken de prijzen maar al te goedquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat komt meer in de richting idd![]()
Maar toch
Elkaar na 2 dagen de kop inslaanquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:27 schreef Myraela het volgende:
Op de knietjes bidden dat je geen ijsbergen tegenkomt. Of bidden dat Caprio zich ook doodverveelt en gezelschap zoekt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:27 schreef Myraela het volgende:
Gezellig mfnquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Niet zo lang als ik wilde, moest vandaag weer werken.
Vanavond wel weer denk ik.
He-le-maal niksquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:27 schreef Myraela het volgende:
Tenzij je zelf al een boot hebt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat komt meer in de richting idd![]()
Maar toch
En wat zeg je dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:16 schreef Myraela het volgende:
Zo. In een kwartiertje 40 toffe nummers gevonden. Normaal luister ik 3 liedjes de hele avond, omdat ik geen namen weet.
Het gaat niet over TC simpele.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:29 schreef kree het volgende:
[..]
Gezellig mfn![]()
Ghehehe.
Misschien dat ik nog effe binnenval als ik terug ben
Zó rijk ben ik nou ook weer nietquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tenzij je zelf al een boot hebt.
rijk zijn is wel aantrekkelijk schijntquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:30 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zó rijk ben ik nou ook weer niet
Ik moet nog rich getten, anders ga ik proberend dood
Neequote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:31 schreef debeterebob het volgende:
Maar Cas, vind je zeilen in friesland op zo'n boot voor 5 personen niet tof dan?
Hangt ervan af. Je kunt in Griekenland island hoppen. Dan zit je op z´n langst 2 dagen echt aan boord. De andere dagen/nachten lig je in een Grieks haventje ergens lekker uit te gaan en dingen te bezichtigen.quote:
Kan vast wel zoiets lenen...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tenzij je zelf al een boot hebt.
Hoeft niet duur te zijn hoor, vooral niet als je beetje handig hebt en er een kan opknappen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:30 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat is mooiquote:
Iets voor jou?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:30 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hoe relaxted is dat zegquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hoeft niet duur te zijn hoor, vooral niet als je beetje handig hebt en er een kan opknappen.
Wij hebben er een waar 6 man op kan slapen in principe, wel leuk ding verder. Gekocht door 2 tieners destijds waarvan een toen nog studentje was.
Waar ga je naartoe?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:33 schreef heloef het volgende:
Ik wil naar een warm land.
Ik ga naar een warm land.
Ik ben tevreden.
Tis echt een monster van een bootquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:34 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Afschuwelijk lelijk ding trek de masten er van af en dan ziet het er al beter uit
Denken dat dat masten zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:34 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Afschuwelijk lelijk ding trek de masten er van af en dan ziet het er al beter uit
Jup, zeilbootje.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoe relaxted is dat zegzeilbootje?
Een lelijk ding jaquote:
Japanners?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:35 schreef twi het volgende:
[..]
Denken dat dat masten zijnDat zijn de harpoenkanonnen man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |