Best dope.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:47 schreef M1stral het volgende:
@ Grachtenpinguin:
De nieuwe JB0400 is misschien wel precies wat je zoekt.
Vet triest, was net aan het werk en kreeg een nabestelling van ene Sanjay.. En toen zat ik echt een halfuur te denken waarvan ik ook alweer een Sanjay 'kende' hahaha maar nu weet ik het weerquote:
Haha wat fijn dat je ook buiten FOK! aan me denktquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:00 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Vet triest, was net aan het werk en kreeg een nabestelling van ene Sanjay.. En toen zat ik echt een halfuur te denken waarvan ik ook alweer een Sanjay 'kende' hahaha maar nu weet ik het weer
APC petit standard heeft veel ruimte bij de thighs en een flinke taper. Als je niet te veel downsized heb je denk ik een perfecte fit. Ik raad max 2 maten naar beneden aan. Anders misschien die goedkope momotaro serie?quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:55 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Dacht dat APC voornamelijk slim fit had? Of heb ik een fit over het hoofd gezien.
Als de WG strak zit past ie de PS ook niet denk ik. Ik ken z'n probleem.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:33 schreef zeedrager het volgende:
[..]
APC petit standard heeft veel ruimte bij de thighs en een flinke taper. Als je niet te veel downsized heb je denk ik een perfecte fit. Ik raad max 2 maten naar beneden aan. Anders misschien die goedkope momotaro serie?
Ach joh gewoon doen en 1 (of 2) huidige verkopenquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:55 schreef bokkepoot het volgende:
Kriebelt nu best wel eigenlijk om er 1 te bestellen![]()
Nee want mijn collectie is aardig zoquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:02 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ach joh gewoon doen en 1 (of 2) huidige verkopen
Dan ook niet zeggen dat het kriebelt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:07 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Nee want mijn collectie is aardig zo
[ afbeelding ]
..Binnenkort gaat mijn Sammie uit de rotatie maar daar heb ik al een vervanger voor
Ik wacht eerst even af totdat ik mijn Contest paartje binnen heb..Daarna heb ik vakantie en verdien ik geld genoeg daarvoorquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:22 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Psstt Samurai wind
Somet heeft nice combs idd
Regent hier nu keihard,ik zal morgen even proberenquote:
Past hij nooitquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:30 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Heb je interesse danis namelijk voor sale
http://s1238.photobucket.(...)urai%20wind-element/
Nah past me niet lijkt me. Als ik voor een element zou gaan zou ik denk ik voor de earth gaanquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:30 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Heb je interesse danis namelijk voor sale
http://s1238.photobucket.(...)urai%20wind-element/
Gelukkig heb je nog ongeveer 60 jaar om zoveel mogelijk paar af te raggenquote:
Nudies krimpen amper man. En wassen op 30 of 60 graden maakt ook niets uit. Het gaat erom hoe vaak je wast versus de wear die je erin steekt, dat bepaald het contrast. Niet de watertemperatuur.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:41 schreef BigSmurf het volgende:
Mag ie krimpen, heb je al flink wat wear, wil je vintage of juist veel contrast?
Als ie qua lengte net aan is, dan wil je hem gewoon koud wassen, en niet op 60 graden. Dan sta je achteraf namelijk flink aan de pijpen te rukken. Anders maakt het geen hol uit nee.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:51 schreef M1stral het volgende:
[..]
Nudies krimpen amper man. En wassen op 30 of 60 graden maakt ook niets uit. Het gaat erom hoe vaak je wast versus de wear die je erin steekt, dat bepaald het contrast. Niet de watertemperatuur.
Qua breedte wel qua lengte niet teveel, dus niet heel handig lijkt me.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:41 schreef BigSmurf het volgende:
Mag ie krimpen, heb je al flink wat wear, wil je vintage of juist veel contrast?
Als de lengte net aan is, heb je een te kleine broek gekochtquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:54 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Als ie qua lengte net aan is, dan wil je hem gewoon koud wassen, en niet op 60 graden. Dan sta je achteraf namelijk flink aan de pijpen te rukken. Anders maakt het geen hol uit nee.
Als wij gaan klagen bij onze momo's over een tekort aan lengte, dan is er iets flink misgegaan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:57 schreef M1stral het volgende:
[..]
Als de lengte net aan is, heb je een te kleine broek gekocht
Haha... Doet me denken aan een post op SF van een tijdje geleden. Iemand had een broek met een veel te lange inseam dus met een chainstitch laten hemmen bij SE. Was er iets verkeerd gegaan waardoor die broek veel te kort gehemmed was. En dan echt te kort, niet een halve inch ofzo... Nee, het waren bijna shorts.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:01 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Als wij gaan klagen bij onze momo's over een tekort aan lengte, dan is er iets flink misgegaan.
Heb even snel naar de measurements gekeken en het ziet er inderdaad erg goed uit!quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:47 schreef M1stral het volgende:
@ Grachtenpinguin:
De nieuwe JB0400 is misschien wel precies wat je zoekt.
Wat moet je anders doen bij het wassen om vintage of juist meer contrast te krijgen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:41 schreef BigSmurf het volgende:
Oke, zag idd dat bij die link die bokkepoot had geplaatst dat er jeans veel gewassen worden. Maar ben zelf toch van plan om voor de 6 maanden te gaanquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:00 schreef BigSmurf het volgende:
Doorraggen vooral. Veel wassen tussendoor zorgt voor egalere fades, terwijl weinig wassen en ook pas na hele lange tijd zorgt voor meer contrast.
gewoon helemaal niet wassenquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:48 schreef Ditty het volgende:
[..]
Oke, zag idd dat bij die link die bokkepoot had geplaatst dat er jeans veel gewassen worden. Maar ben zelf toch van plan om voor de 6 maanden te gaan![]()
Er staan wel echt super mooie jeans bij daarEn ook wel een paar aparte zoals deze
[ afbeelding ]
De TFDBCquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:48 schreef Ditty het volgende:
[..]
Oke, zag idd dat bij die link die bokkepoot had geplaatst dat er jeans veel gewassen worden. Maar ben zelf toch van plan om voor de 6 maanden te gaan![]()
Er staan wel echt super mooie jeans bij daarEn ook wel een paar aparte zoals deze
[ afbeelding ]
quote:
Klopt! Ik wilde hem net editen.. ik zag het niet optimaal maar het is idd degene die naar een indigo kleur gaatquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:10 schreef bokkepoot het volgende:
[..]![]()
![]()
Het is de Thin Finn Black Coated Indigo. Niet de Dry Black Coated
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |