Als je goed zoekt niet, heb mijn sams destijds ook voor iets van 150 inc gekocht. Ik zou gewoon een tijdje op sufu blijven kijken als je iets nieuws zoekt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja maar over het algemeen wel mee dan 150 euro.
heb m nu een paar maanden heel vaak aan gehad, en vaak op de grond gezeten, met werken aan gehad en met stappen. hij stinkt en voelt viesquote:
Pics pics pics pics pics!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:06 schreef electronique het volgende:
[..]
heb m nu een paar maanden heel vaak aan gehad, en vaak op de grond gezeten, met werken aan gehad en met stappen. hij stinkt en voelt vies
Heb hem nu koud gewassen, daarna flink aan de pijpen getrokken en nu op de kop aan de waslijn. Ben benieuwd
Dat je broek vanaf de knie toeloopt naar de schoenen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:36 schreef Nuggets het volgende:
Wat is taper nou precies? Iemand een goed voorbeeld om het verschil aan te tonen?
Een taper is het taps toe lopen van de piip van het kruis of knie naar de leg opening. Men spreekt dan van een full leg taper of een taper from knee down.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:36 schreef Nuggets het volgende:
Wat is taper nou precies? Iemand een goed voorbeeld om het verschil aan te tonen?
De Weird Guy heeft juist een enorme taper. Slim Guy en Skinny Guy niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:45 schreef Nuggets het volgende:
Ah, dat had ik toch het ongeveer goed in m'n hoofd. Heb aankoop van Japan Heritage maar even on hold gezet. Wil toch maar niks zomaar kopen zonder te passen.
Volgens mij is t zo dat die N&F broeken niet zoveel taper hebben? Vind dat eigenlijk wel een fijne look.
Nee. Twee maten downsizen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:50 schreef Nuggets het volgende:
Thanks guys! Als ik een slimfit look wil, moet ik dan TTS gaan met weird guys?
Ok nicequote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:06 schreef electronique het volgende:
[..]
heb m nu een paar maanden heel vaak aan gehad, en vaak op de grond gezeten, met werken aan gehad en met stappen. hij stinkt en voelt vies
Heb hem nu koud gewassen, daarna flink aan de pijpen getrokken en nu op de kop aan de waslijn. Ben benieuwd
Eckte bazen doen SG -1quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:54 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Ok nicevriezer niet geprobeerd voor de smell? soaken kon ook nog bijv in thee of badolie
pics graag van je jeans
@nugget, WG -2, SL -1 en SG tts. dat was volgens mij de regel
Haha. Nou... ik vind de topblocks van N&F zowiezo niet zo prettig. Vooral de constructie van de fly vind ik zwaar klote.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:56 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Hahaha ja dat is wel pijnlijk in het begin voor the underboss
Jij moet gewoon gaan DL'en en squaten, en die SG verpatsen, omdat je er over een maand toch niet meer in past.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:01 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Dat heb ik dus gedaan, maar niet helemaal een aanrader.
Fixed... TTS is al krap zatquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:01 schreef BigSmurf het volgende:
Als ik een WG twee maten downsize gaan mijn ballen dood.
Hou eens op met pestenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:02 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Jij moet gewoon gaan DL'en en squaten, en die SG verpatsen, omdat je er over een maand toch niet meer in past.
En jij was nog wel geïnteresseerd in een Somet?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:01 schreef BigSmurf het volgende:
Als ik een WG twee maten downsize ga ik dood man. Ben ik nou zo uit proportie qua bovenbenen of heeft de rest van de wereld twijgjes als benen?
De 003 is toch gewoon een normale fit?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:06 schreef M1stral het volgende:
[..]
En jij was nog wel geïnteresseerd in een Somet?
quote:
Sorry jongens.quote:
Ja. Enigszins...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:06 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
De 003 is toch gewoon een normale fit?
Pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:11 schreef xSanjay het volgende:
Het stomme is dat m'n SG eindelijk een beetje mooi begint te faden. Zou dus echt ontzetten jammer zijn als ik hieruit zou groeien..
Dus gewoon lekker cardio blijven doen en hopen dat mijn nettowinst in mijn benen qua omvang 0 is
Ik zit nu in de bus naar het sportcentrum. Zal vanavond ff foto's uploadenquote:
Vind het altijd wel grappig hoe het publiek dat zich aangesproken voelt door dat soort posters gelijk denkt dat ze kunnen vechten omdat ze meer buff zijn.quote:
Bij nader inzien viel het toch best tegen, wilde dus eigenlijk niet postenquote:
Geen idee, misschien 1,5 maand effectief. zou ook wat minder kunnen zijn.. Ik moet er gewoon meer wear in stoppenquote:
Laat maar dan, dacht dat die wat meer thigh had. Denk dat ik dan toch maar m'n ALD ga laten taperen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:10 schreef M1stral het volgende:
Als een WG je niet past volgens sizing advice... No go area dan.
Ik moest er gewoon flink om lachen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:18 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Vind het altijd wel grappig hoe het publiek dat zich aangesproken voelt door dat soort posters gelijk denkt dat ze kunnen vechten omdat ze meer buff zijn.
Het feit dat je goed bent in zware dingen verplaatsen maakt je geen A+ kickbokser.
Verklaart een hoop. Er is nog niet veel te zien. Denk dat als je op een maandje of 4 wear zit, je al van duidelijkere fades kan spreken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:44 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Geen idee, misschien 1,5 maand effectief. zou ook wat minder kunnen zijn.. Ik moet er gewoon meer wear in stoppen.
Lekker joh, dagje niks doen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:14 schreef Ditty het volgende:
Heb net een behoorlijke regen soak gehad. Hoop dat hij niet zo gaat stinken als de vorige keer dan heb ik het ineens heel rustig op stage denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |