abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 1 mei 2012 @ 17:47:29 #1
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_111003633


Waar ben ik nu weer beland?
Welkom in het centrale Pokémon topic op Fok!! Voor de release van Black & White kreeg elk deel zijn eigen topic, maar die liepen, zodra de game een paar maanden uit was, niet bijzonder goed meer. Hoeft ook niet, maar hopelijk krijgt de franchise op deze manier een impuls op het forum. Bovendien kun je hier ook terecht met vragen en opmerkingen over de vele andere games uit zowel de hoofdserie als alle spin-offs.

Hoewel ik denk dat iedereen wel weet waar Pokémon over gaat, toch even een korte uitleg, te beginnen met de geschiedenis.

De geschiedenis van Pokémon, dat is vast reuze interessant.
Dat is het zeker! Het begon allemaal met Pokémon Red, Green en Blue in Japan, waar ze in 1996-1997 verschenen op de Game Boy. De games werden een groot succes, niet alleen in het Aziatische land, maar ook in Noord-Amerika, Australië en Europa, waar Pokémon Red en Blue in 1998-1999 uitkwamen. Een jaar later verscheen ook nog Pokémon Yellow, dat gericht was op fans van de tekenfilmserie (animé). Deze vier games vormden uiteindelijk de eerste generatie, bestaande uit 151 Pokémon.

De tweede generatie zag in 2000-2001 het levenslicht, volledig in kleur op de GameBoy Color. Pokémon Gold en Silver, en uiteindelijk ook Pokémon Crystal, voegden een heel aantal nieuwe features toe aan de sterke fundering die gelegd was met de eerste generatie; features die we tien jaar later, ondertussen in de vijfde generatie, nog steeds tegenkomen. Naast 100 nieuwe pokémon werden bijvoorbeeld ook breeding, de dag/nacht cyclus en de optie om als meisje te spelen geďntroduceerd.

Hoewel de initiële hype rond Pokémon toen al weg was, verkochten de games uit de tweede generatie goed en werd er een derde generatie aangekondigd. Pokémon Ruby en Sapphire kwamen in 2002-2003 uit en voerden de speler weg van de twee provincies uit de eerste twee generaties (Kanto en Johto). Daarvoor in de plaats werd het eiland Hoenn geďntroduceerd, waar 135 nieuwe pokémon gevangen konden worden. Dit bracht het totaal aantal pokémon op 386. Deze games, die op de Game Boy Advance uitkwamen, konden echter niet ruilen met games uit de eerste twee generaties. Daardoor waren 184 van 251 originele pokémon niet beschikbaar in het spel, een tegenvaller in een franchise die als motto "Gotta catch 'em all!" heeft. Dit werd echter opgelost met de introductie van Pokémon FireRed en LeafGreen, remakes van de games waar het allemaal mee begon, vijf jaar eerder. Later kwam er ook nog Pokémon Emerald uit, een geüpgrade versie van Ruby en Sapphire, die onder andere de Battle Frontier met zich meebracht.

De vierde generatie begon in 2006-2007, met de release van Pokémon Diamond en Pearl, de eerste games uit de main serie die voor de Nintendo DS ontwikkeld werden. De graphics waren sterk verbeterd en voor het eerst kon men via het internet ruilen en vechten met mensen over de hele wereld. Er werden 107 nieuwe pokémon geďntroduceerd, waarmee het totaal op 493 uit kwam. Ondertussen werd er druk gespeculeerd over remakes van Gold en Silver, die in 2009-2010 uitkwamen als Pokémon HeartGold en SoulSilver. Tussendoor werd ook nog Platinum uitgebracht, een verbeterde versie van Diamond en Pearl.

Met de release van Pokémon Black en White, september 2010 in Japan en maart 2011 in de rest van de wereld, is de franchise aangekomen bij de vijfde generatie, die gezien kan worden als een "reboot"; een nieuw begin. De speler wordt meegenomen naar het compleet nieuwe Unova, een gebied gebaseerd op New York, waar hij/zij 156 nieuwe pokémon kan vangen. Pokémon uit de eerdere generaties worden pas later in de game beschikbaar, waarmee de game breekt met een lange traditie van bijvoorbeeld Geodudes en Zubats die in elke cave te vinden waren, in/op welke provincie/eiland de game ook plaatshad. Over de verdere toekomst van deze generatie is nog niets bekend, al doen geruchten de rondte dat er remakes van Ruby en Sapphire gepland staan. Let wel: dit zijn enkel geruchten! Wat echter wel zeker is, is dat de Pokémon franchise na vijftien jaar nog altijd zeer populair is en er ongetwijfeld nieuwe games in de franchise gepland staan.

Allemaal leuk en aardig, maar ik heb nog nooit een Pokémon game gespeeld. Wat moet ik me erbij voorstellen?
Pokémon is een zogenaamde Role Playing Game waarin je als speler de rol aanneemt van een beginnende Pokémon trainer. Je krijgt aan het begin van het spel je eerste pokémon, een klein en kleurrijk monstertje, waarmee je vervolgens door de wereld trekt met als doel de beste Pokémon trainer allertijden te worden. Dat doel bereik je door onderweg pokémon te vangen en te trainen, andere trainers te verslaan en badges te verdienen bij Gym Leaders. Ook krijg je te maken met criminele organisaties, die pokémon willen gebruiken om hun snode plannen werkelijkheid te laten worden. Aan jou en je pokémon om hen tegen te houden en om je sterker te tonen dan alle andere trainers in de game. Alleen dan mag je jezelf de Champion noemen...

Dat is het verhaal, vertel ook eens wat over de gameplay.
Zoals gezegd gaat het erom dat je pokémon vangt en traint. Dit doe je door met andere pokémon te vechten in een soort opgeblazen vorm van rock-paper-scissors. Iedere pokémon heeft namelijk een bepaald type, zoals Fire, Grass of Water. Elke type heeft zijn eigen sterke en zwakke punten en het is aan jou als speler om die uit te buiten. Er zijn in totaal zeventien types in totaal, die veelal in combinaties voorkomen, waardoor je goed moet nadenken welke pokémon en welke aanvallen je gebruikt.

Er zijn echter nog duizend andere dingen om rekening mee te houden. Stats zijn erg belangrijk, zij geven aan op welk gebied je pokémon sterk is. Items spelen ook een cruciale rol, een potion kan het verschil maken tussen eeuwige glorie en bitter verlies. Dan zijn er ook nog weersomstandigheden, aandoeningen zoals verlamming en vergiftiging... teveel om op te noemen. Ik zou zeggen: gewoon spelen die game, dan leer je het vanzelf wel.

Ik las ook iets over spin-offs...
Klopt. Naast de games uit de zogenaamde "main franchise" zijn er ook een heel aantal spin-offs ontwikkeld. Ik ga ze niet allemaal opnoemen en beschrijven; dit zijn waarschijnlijk de bekendste op een rijtje:

- Pokémon Stadium en Pokémon Stadium 2. Games voor de Nintendo 64 console van Nintendo, waarmee de pokémon uit de handheld games in 3D op je televisie met elkaar konden vechten.
- Pokémon Pinball. Spreekt voor zich lijkt me. Later kwam er een vervolg uit onder de naam "Pokémon Pinball Ruby & Sapphire".
- Pokémon Snap. Een spel voor de Nintendo 64, waarin je als een jongen genaamd Todd Snap foto's moest maken van Pokémon. In 3D, dus cooler dan het klinkt. Écht.
- Pokémon Colosseum en Pokémon XD: Gale of Darkness. De opvolgers van Pokémon Stadium, uitgebracht op de GameCube. Beide games hadden, naast de (multiplayer)stadiongevechten ook een singleplayer mode, waarin je Pokémon op een speciale manier moest vangen in een land genaamd "Orre".
- Pokémon Mystery Dungeon: Red Rescue Team en Blue Rescue Team. Opvallend doordat je als speler in de huid van een daadwerkelijke pokémon kroop én dat de rode versie voor de Game Boy Advance ontwikkeld was en de blauwe versie voor de Nintendo DS. Later kwamen er nog eens drie vervolgen uit, deze allemaal enkel voor de Nintendo DS en gebaseerd op de vierde generatie, waar de originele games gebaseerd waren op de derde.
- Pokémon Ranger. In deze game, waar later nog eens twee vervolgen op uitkwamen, speel je een ranger, die met behulp van pokémon, maar zonder ze te vangen, de balans van de natuur bewaakt. Één van de leuke spin-offs volgens mij, al heb ik ze nog nooit zelf gespeeld.

Juist ja. Geef eens een aantal linkjes, het is me nog niet helemaal duidelijk allemaal.
Officiële sites:
- Nederland
- Noord-Amerika
- Japan

Fansites:
- Serebii Pokédex - Een database met daarin alle pokémon, de aanvallen die ze kunnen leren, de stats die ze hebben, locaties in de game... Erg handig als je snel iets op moet zoeken over een pokémon.
- Serebii Pokéarth - Een database ingedeeld op locatie. Alle routes, alle caves en alle steden staan erin, samen met de pokémon én de trainers die je op die locatie kunt vinden.
- Bulbapedia - Wikipedia... Pokémon style. Ik hoef denk ik niet uit te leggen dat je hier bakken vol info kunt vinden.

En om af te sluiten, de mascotte van dit alles:



D'aaaaaawwwww. O+

Game on!
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 1 mei 2012 @ 17:47:44 #2
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_111003639
pika pika
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_111003685
black & white 2 in aankomst
Wǒ shě dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  dinsdag 1 mei 2012 @ 17:49:28 #4
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_111003700
Niets mis met Mawile. _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 17:53:02 #5
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_111003823
Nog maar een keer voor de noobs :+:



quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 17:49 schreef Rikketik het volgende:
Niets mis met Mawile. _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grass en Normal/Flying Pokémon ook. Die kunnen nog steeds weinig verschillende aanvallen leren.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_111004914
epic tt trouwens :D
There are only 151 Pokémon.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 18:44:17 #7
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_111005608
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 17:49 schreef Rikketik het volgende:
Niets mis met Mawile. _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, Lickitung kon in gen 1 niet eens lick leren. _O-
  dinsdag 1 mei 2012 @ 19:49:14 #8
360764 BMS-THAD
Thad Castle, at your service.
pi_111008627
Pokémon Yellow aangeschaft voor bij de collectie. Binnenkort opnieuw beginnen met Silver. Iemand nog een GBA SP te koop?
Get this guy a jockstrap and a cookie!
pi_111010520
Blacku Zwuh Whitu Zwuh!
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  dinsdag 1 mei 2012 @ 21:03:16 #10
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_111013050
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 17:53 schreef Madame_Paon het volgende:
Nog maar een keer voor de noobs :+:

[ afbeelding ]

[..]

Grass en Normal/Flying Pokémon ook. Die kunnen nog steeds weinig verschillende aanvallen leren.
Lilligant is daar een goed (en recent) voorbeeld van inderdaad. Goede stats en goed design maar op Dream Eater en een paar Normal moves na totaal geen type coverage. Echt jammer.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_111016571
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 17:53 schreef Madame_Paon het volgende:
Nog maar een keer voor de noobs :+:

[ afbeelding ]

[..]

Grass en Normal/Flying Pokémon ook. Die kunnen nog steeds weinig verschillende aanvallen leren.
Wat ik me ook af vraag is waarom een flying pokemon niet alle flying moves kan leren..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  dinsdag 1 mei 2012 @ 22:18:48 #12
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_111017386
Veel grass en normal/flying Pokémon kunnen zelfs geen goede normalaanvallen leren.
Grass Pokémon kunnen vaak alleen goede grassaanvallen (en evt. poisonaanvallen) leren en normal/flying Pokémon kunnen alleen goede flyingaanvallen leren en vaak alleen maar waardeloze normalaanvallen.
Voor mij reden genoeg om ze niet te gebruiken.
Dat mogen ze echt een keer aanpassen.

En ik heb er ook hekel aan dat je in sommige spellen gedwongen wordt een legendary te vangen/te verslaan. Daar heb ik gewoon helemaal geen zin in.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_111018846
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 22:18 schreef Madame_Paon het volgende:
Veel grass en normal/flying Pokémon kunnen zelfs geen goede normalaanvallen leren.
Grass Pokémon kunnen vaak alleen goede grassaanvallen (en evt. poisonaanvallen) leren en normal/flying Pokémon kunnen alleen goede flyingaanvallen leren en vaak alleen maar waardeloze normalaanvallen.
Voor mij reden genoeg om ze niet te gebruiken.
Dat mogen ze echt een keer aanpassen.

En ik heb er ook hekel aan dat je in sommige spellen gedwongen wordt een legendary te vangen/te verslaan. Daar heb ik gewoon helemaal geen zin in.
Wat ook wel aangepast mag worden is dat er Pokemon zijn met hele hoge special attack die alleen maar waardeloze special moves kunnen leren, maar leuke physical moves of andersom..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_111018914
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 22:43 schreef MrMoon het volgende:

[..]

Wat ook wel aangepast mag worden is dat er Pokemon zijn met hele hoge special attack die alleen maar waardeloze special moves kunnen leren, maar leuke physical moves of andersom..
Dit ja.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 16:50:26 #15
179992 Mopst3r
Believe...
pi_111294616
Dus met de app gameboid (neem aan ff .apktje downloaden?) en dan een rom laden kun je op je tablet gewoon net als op de pc pokemon spelen? Kun je ook saven en traden?
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_111297506
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 16:50 schreef Mopst3r het volgende:
Dus met de app gameboid (neem aan ff .apktje downloaden?) en dan een rom laden kun je op je tablet gewoon net als op de pc pokemon spelen? Kun je ook saven en traden?
Saven :Y

Traden :N :N :'(
  dinsdag 8 mei 2012 @ 23:36:06 #17
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_111315712
Vanaf vandaag kun je via de Mystery Gift optie in het hoofdmenu een Darkrai ontvangen. Zou eigenlijk pas vanaf morgen kunnen, maar ze zijn er dus een dag eerder mee.

Darkrai is level 50, heeft een random nature, kent de moves Dark Void, Faint Attack, Ominous Wind en Nightmare en draagt een Enigma Berry bij zich.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_111355946
quote:
4s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 23:36 schreef Rikketik het volgende:
Vanaf vandaag kun je via de Mystery Gift optie in het hoofdmenu een Darkrai ontvangen. Zou eigenlijk pas vanaf morgen kunnen, maar ze zijn er dus een dag eerder mee.

Darkrai is level 50, heeft een random nature, kent de moves Dark Void, Faint Attack, Ominous Wind en Nightmare en draagt een Enigma Berry bij zich.
bedankt voor de tip. Meteen maar even opgehaald :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  woensdag 9 mei 2012 @ 23:53:17 #19
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_111360821
quote:
4s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 23:36 schreef Rikketik het volgende:
Vanaf vandaag kun je via de Mystery Gift optie in het hoofdmenu een Darkrai ontvangen. Zou eigenlijk pas vanaf morgen kunnen, maar ze zijn er dus een dag eerder mee.

Darkrai is level 50, heeft een random nature, kent de moves Dark Void, Faint Attack, Ominous Wind en Nightmare en draagt een Enigma Berry bij zich.
Geen fantastische aanvallen ...

Waren DS-spellen maar wat groter. 1 cm breder of zo. Dan raak je ze ook niet zo snel kwijt. :')

En ik vind het best kut dat vanaf gen 4 in double battles Surf ook schade toebrengt aan je eigen Pokémon. Dat slaat eigenlijk nergens op, want de golf water gaat naar voren, niet opzij.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 10 mei 2012 @ 01:50:39 #20
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_111364351
Wat achterlijk dat je in Pokémon Diamond en Pearl pas een Dusk Stone kunt krijgen nadat je 7 badges hebt.
Of je moet bijv. een Pachirisu met Pick Up minstens tot leven 31 trainen (eigenlijk level 51, want op level 31 heb je nog steeds heel weinig kans dat je Pokémon een Dusk Stone vindt).
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_111374410
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 23:53 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Geen fantastische aanvallen ...
aanvallen zijn idd wel een beetje jammerlijk.. maar goed hij is leuk voor de heb :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_111374456
Is er iemand die me kan/wil helpen aan een male Zorua met Dark Pulse of een male Houndour met Dark Pulse?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_111374485
quote:
4s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 23:36 schreef Rikketik het volgende:
Vanaf vandaag kun je via de Mystery Gift optie in het hoofdmenu een Darkrai ontvangen. Zou eigenlijk pas vanaf morgen kunnen, maar ze zijn er dus een dag eerder mee.

Darkrai is level 50, heeft een random nature, kent de moves Dark Void, Faint Attack, Ominous Wind en Nightmare en draagt een Enigma Berry bij zich.
Yay die had ik volgens mij nog niet :D
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_111375755
Is er ook iemand hier die een Totodile over heeft?
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_111376549
quote:
7s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:48 schreef Jesse_ het volgende:
Is er ook iemand hier die een Totodile over heeft?
heb net afgelopen dagen Oshawotts gebreed om die te kunnen traden voor een Totodile, dus als je nog even kunt wachten :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_111377305
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 14:12 schreef MrMoon het volgende:

[..]

heb net afgelopen dagen Oshawotts gebreed om die te kunnen traden voor een Totodile, dus als je nog even kunt wachten :)
Oh het heeft geen haast :s)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_111388608
Zo. Heb m'n DSi al een tijdje in bezit, evenals Pokemon White. Ik speel er echter niet veel op, Skyrim gaat voor :P

Heb 1 badge, 19 pokemons in m'n Pokedex, en iets meer dan 11 uur in het spel zitten.

Ik zit nu bij de ingang van Pinwheel Forest, en ik heb de volgende Pokemon:

- Lvl 11: Death (Blitzle): Quick Attack, Tail Whip, Charge en Shock Wave
- Lvl 13: Razorblade (Purrloin): Scratch, Fury Swipes, Assist en Cut
- Lvl 13: Lentebloem (Pansage): Scratch, Rock Smash, Lick en Vine Whip
- Lvl 15: Nightmare (Munna): Imprison, Defense Curl, Psybeam en Yawn
- Lvl 16: DeathKing (Tepig): Tackle, Flame Charge, Ember, Defense Curl.
Children of the night. What music they make.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 05:09:56 #28
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_111407610
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 19:19 schreef DeHovenier het volgende:
Zo. Heb m'n DSi al een tijdje in bezit, evenals Pokemon White. Ik speel er echter niet veel op, Skyrim gaat voor :P

Heb 1 badge, 19 pokemons in m'n Pokedex, en iets meer dan 11 uur in het spel zitten.

Ik zit nu bij de ingang van Pinwheel Forest, en ik heb de volgende Pokemon:

- Lvl 11: Death (Blitzle): Quick Attack, Tail Whip, Charge en Shock Wave
- Lvl 13: Razorblade (Purrloin): Scratch, Fury Swipes, Assist en Cut
- Lvl 13: Lentebloem (Pansage): Scratch, Rock Smash, Lick en Vine Whip
- Lvl 15: Nightmare (Munna): Imprison, Defense Curl, Psybeam en Yawn
- Lvl 16: DeathKing (Tepig): Tackle, Flame Charge, Ember, Defense Curl.
Wat een .... lieve namen. :P

Volgens mij gaat mijn DS kapot. :'(
Het bovenste schermpje knipperde al een tijdje soms en net was er een tijdje helemaal niks op te zien.
Aan de andere kant heb ik nu wel een goede reden om een 3DS te kopen. O-)
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  vrijdag 11 mei 2012 @ 06:37:22 #29
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_111407767
Vandaag toch eens opnieuw beginnen met Yellow of Gold! :D

En hallo allen _O_ :W

Edit: En de Online TCG game weer oppakken!
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
  zondag 13 mei 2012 @ 00:22:35 #30
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_111478443
Nieuwe info over Black 2 and White 2! Ik heb het in een spoiler gegooid voor het geval dat. Bronnen zijn Serebii.net en de scans zijn afkomstig van CoroCoro magazine (juni 2012).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_111487634
Iemand een idee hoe ik Pokemon vanuit mn Diamond, Platinum of HeartGold game in mn White game kan krijgen? Ik heb inmiddels daar een Houndour met Dark Pulse en een Buizel met Ice Punch maar krijg ze niet naar mn White game geruild..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_111489259
heb al bijna een jaar een 3DS, maar vind het echt bizar dat ze daar nog steeds geen pokémon voor uitbrengen. ik weet zeker dat veel mensen alleen daarom al een 3DS gaan halen of niet dan ;)
w00t
pi_111489475
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 13:39 schreef Axel16 het volgende:
heb al bijna een jaar een 3DS, maar vind het echt bizar dat ze daar nog steeds geen pokémon voor uitbrengen. ik weet zeker dat veel mensen alleen daarom al een 3DS gaan halen of niet dan ;)
Ik denk dat alleen al om pokemon de mensen een gameboy gaan halen of gekocht hebben :P
  zondag 13 mei 2012 @ 21:22:42 #34
126783 pjats
The Pjatser
pi_111509379
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2012 12:45 schreef MrMoon het volgende:
Iemand een idee hoe ik Pokemon vanuit mn Diamond, Platinum of HeartGold game in mn White game kan krijgen? Ik heb inmiddels daar een Houndour met Dark Pulse en een Buizel met Ice Punch maar krijg ze niet naar mn White game geruild..
http://www.serebii.net/blackwhite/poketransfer.shtml
pi_111511149
quote:
thnx :)

ik moet dus eerst de National Dex hebben.. :{
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_111586655
Is het eigenlijk nog mogelijk om een Manaphy te krijgen?
Zonder te cheaten? :s)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  dinsdag 15 mei 2012 @ 17:31:55 #37
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_111587250
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 17:19 schreef Jesse_ het volgende:
Is het eigenlijk nog mogelijk om een Manaphy te krijgen?
Zonder te cheaten? :s)
In principe wel, maar dan moet je wel Pokémon Ranger hebben. Daarmee kun je een egg overzetten naar één van de 4th generation games (Diamond, Pearl, etc.) waar dan Manaphy uit hatcht.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_111590689
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 17:31 schreef Rikketik het volgende:

[..]

In principe wel, maar dan moet je wel Pokémon Ranger hebben. Daarmee kun je een egg overzetten naar één van de 4th generation games (Diamond, Pearl, etc.) waar dan Manaphy uit hatcht.
Die egg missie kan je niet meer doen sinds 11 januari 2011 :P
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  woensdag 16 mei 2012 @ 23:22:52 #39
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_111647646
Ik vind het echt kut dat je, om sommige Pokémon te kunnen krijgen, aan de "normale" Pokémonspelletjes niet genoeg hebt.

Ik ben nog steeds met hetzelfde spel bezig op Heart Gold. 8-)
Pokémon zitten op level 90, dus dit keer ga ik wel Red verslaan. *O*
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_111647685
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 23:22 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind het echt kut dat je, om sommige Pokémon te kunnen krijgen, aan de "normale" Pokémonspelletjes niet genoeg hebt.

Ik ben nog steeds met hetzelfde spel bezig op Heart Gold. 8-)
Pokémon zitten op level 90, dus dit keer ga ik wel Red verslaan. *O*
Red is een homo :@
Wǒ shě dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  woensdag 16 mei 2012 @ 23:24:15 #41
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_111647729
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 23:23 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

Red is een homo :@
Niet. :6
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_111647780
There are only 151 Pokémon.
pi_111647796
pikachuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ;(
There are only 151 Pokémon.
  woensdag 16 mei 2012 @ 23:29:55 #44
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_111648076
quote:
Wel een beetje een slome site.
Zapdos op 8?
Zapdos is overrated. :{w
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_111648156
waar de fuck is cyndaquil?

de baas van gold :7

die liet ik nooi evolueren :')

had een level 99 cyndaquil op het laatst :')
Wǒ shě dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  woensdag 16 mei 2012 @ 23:47:49 #46
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_111649091
Scyther staat nog best hoog in de lijst. _O_

En Charizard als nummer 1, volledig terecht natuurlijk. Zelfde geldt voor Blastoise op nummer 3.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  donderdag 17 mei 2012 @ 04:10:21 #47
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_111655094
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 23:23 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

Red is een homo :@
Niet! Hij is a-sexueel, anders ga je niet 3 jaar op een berg hangen.
  donderdag 17 mei 2012 @ 05:22:30 #48
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_111655240
Ik vind het nog altijd jammer dat ze Leaf (of hoe ze ook heet) niet op die berg geplaatst hebben als je bijvoorbeeld in HG/SS als Lyra speelde.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_111661561
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2012 23:47 schreef Rikketik het volgende:
Scyther staat nog best hoog in de lijst. _O_

En Charizard als nummer 1, volledig terecht natuurlijk. Zelfde geldt voor Blastoise op nummer 3.
Echt niet.. Blastoise moet op 1! :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_111662725
Ben begonnen met platinum op de pc, nu voorbij de 2e gym en 3 pokemon op lvl 27. Monferno, Staravia en Luxio. Iemand tips welke pokemon ik zeker in mn team moet nemen. Eerste keer dat ik een game na emerald speel :P
  donderdag 17 mei 2012 @ 19:52:34 #51
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_111677162
Meerdere opties: Shellos/Gastrodon, Pachirisu (want kan Seed Bomb leren in Platinum), Buizel/Floatzel, Buneary/Lopunny, Bronzor/Bronzong, Gyarados, ....
Die kun je allemaal redelijk vroeg in het spel vangen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_111679653
quote:
2s.gif Op donderdag 17 mei 2012 19:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Meerdere opties: Shellos/Gastrodon, Pachirisu (want kan Seed Bomb leren in Platinum), Buizel/Floatzel, Buneary/Lopunny, Bronzor/Bronzong, Gyarados, ....
Die kun je allemaal redelijk vroeg in het spel vangen.
Ja ik heb nu een Gible en een Gyarados erbij genomen. Nog 1 plek vrij, maar daar vind ik wel iets op :P
  donderdag 17 mei 2012 @ 20:51:11 #53
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_111680043
Ik vond Bronzong en Gastrodon altijd wel tof. De eerste een ondoordringbare plaat en de tweede gewoon tof. Vaspiqueen is ook sterk, maar het vangen van een Combee is irritant.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 19:33:41 #54
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_111715228
Dat hele gedoe met die Honey is ook gewoon waardeloos. 12 uur moeten wachten ...
En je kunt er ook maar één per keer kopen, net als met Lemonade, Fresh Water, Soda Pop en Lava Cookies.
Ze moeten echt een keer voor álle voorwerpen zo'n Pokémartsysteem invoeren, zodat je kunt invullen hoeveel je er wilt.

Ik vraag me nog steeds af wat je in HG/SS met het nummer van Kenji (Blackbelt, route 45) moet.
Je kunt blijkbaar niet opnieuw met hem vechten en hij geeft ook geen voorwerpen zoals Pokéfans Derek en Beverly en is ook niet je persoonlijke cheerleader zoals Juggler Irwin.

Ik ben ook met Pearl bezig. Verschillende spellen tegelijkertijd jwz. :7
Maar mijn Riolu wil maar niet gelukkiger worden. Zelfs na het stijgen van 10 levels, het krijgen van 4 Calciums en zo en het lopen van veel stappen, zegt hij hetzelfde bij de Footprintguru. -O-
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_111779961
Ik ben op zoek naar TM95 Snarl, nu heb ik gelezen dat je een lock capsule moet hebben in HG/SS en deze moet overzetten naar B/W. Daar zou een event zijn waarbij je die lock capsule kunt bemachtigen, maar ik zie nergens dat er zo'n event is geweest. Iemand enig idee hoe ik alsnog aan TM95 kan komen?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zondag 20 mei 2012 @ 18:26:01 #56
126783 pjats
The Pjatser
pi_111791826
Niet op een legale manier, volgens mij. Die TM is verder niet verkrijgbaar.
pi_111812433
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 18:26 schreef pjats het volgende:
Niet op een legale manier, volgens mij. Die TM is verder niet verkrijgbaar.
thnx voor je reactie.

Jammer, dat ie niet (meer) verkrijgbaar is. Ik zal eens vragen op het serebii forum.. wie weet heeft iemand hem en is diegene bereid te ruilen :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  woensdag 23 mei 2012 @ 23:31:44 #58
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_111953575
Godverdomme.
Ik heb een stronthekel aan die legendaries. Ik wou dat ze die uit het spel schopten.
Ik móet Zapdos vangen om het nummer van Lt. Surge te krijgen, maar zelfs met maar 1 HP was hij na 23 Dusk Balls nog niet gevangen. En dan laat ik mijn Rhydon per ongeluk Hammer Arm doen. :|W
Zat er maar in elk spel zo'n cheat zoals in Red en Blue dat je voorwerpen kunt klonen, dan kon ik gewoon bij al die rotlegendaries een Master Ball gooien.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_111956642
quote:
18s.gif Op woensdag 23 mei 2012 23:31 schreef Madame_Paon het volgende:
Godverdomme.
Ik heb een stronthekel aan die legendaries. Ik wou dat ze die uit het spel schopten.
Ik móet Zapdos vangen om het nummer van Lt. Surge te krijgen, maar zelfs met maar 1 HP was hij na 23 Dusk Balls nog niet gevangen. En dan laat ik mijn Rhydon per ongeluk Hammer Arm doen. :|W
Zat er maar in elk spel zo'n cheat zoals in Red en Blue dat je voorwerpen kunt klonen, dan kon ik gewoon bij al die rotlegendaries een Master Ball gooien.
Zapdos met 4 pokeballs vangen, like a boss :7
There are only 151 Pokémon.
  donderdag 24 mei 2012 @ 07:34:42 #60
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_111958114
Iedereen de trailer voor B2W2 al gezien?


Bianca. O+
Elesa. :9 _O_
Arcanine. _O_ :D _O_
Shadow Triad. :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 12% gewijzigd door Rikketik op 24-05-2012 08:05:06 ]
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  donderdag 24 mei 2012 @ 13:58:39 #61
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_111969354
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 19:33 schreef Madame_Paon het volgende:

Ik ben ook met Pearl bezig. Verschillende spellen tegelijkertijd jwz. :7
Maar mijn Riolu wil maar niet gelukkiger worden. Zelfs na het stijgen van 10 levels, het krijgen van 4 Calciums en zo en het lopen van veel stappen, zegt hij hetzelfde bij de Footprintguru. -O-
Je moet hem een massage geven in veilstone city. Huis linksonder.
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
pi_111973162
quote:
14s.gif Op donderdag 24 mei 2012 07:34 schreef Rikketik het volgende:
Iedereen de trailer voor B2W2 al gezien?


Bianca. O+
Elesa. :9 _O_
Arcanine. _O_ :D _O_
Shadow Triad. :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die trailer is fackin hentai man :') :')
  donderdag 24 mei 2012 @ 16:49:30 #63
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_111975506
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 01:00 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

Zapdos met 4 pokeballs vangen, like a boss :7
Het is bij de 2e poging gelukt door "slechts" 21 Dusk Balls te gooien.
De catch rate van de legendaries is zo laag, dat je gewoon puur geluk moet hebben.
Ik had bij Heart Gold een keer Ho-Oh gevangen bij de 5e Ultra Ball, terwijl hij een andere keer na zo veel Poké Balls niet was gevangen, dat het PP van al zijn aanvallen op was en hij zichzelf met Struggle liet fainten. :')

quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:58 schreef Bendoe het volgende:

[..]

Je moet hem een massage geven in veilstone city. Huis linksonder.
Meerdere keren gedaan.
Maar hij is eindelijk geëvolueerd. *O* Op level 30.

En ik heb nu een 3DS, dus ik kan met mezelf ruilen. 8-) :'),-
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 24 mei 2012 @ 19:04:26 #64
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_111980796
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 15:45 schreef Ooku het volgende:

[..]

die trailer is fackin hentai man :') :')
Je kunt er prima op fappen inderdaad.

quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 16:49 schreef Madame_Paon het volgende:
En ik heb nu een 3DS, dus ik kan met mezelf ruilen. 8-) :'),-
_O_

Ik zweer het je, sinds ik met mezelf kan ruilen is Pokémon echt tien keer zo leuk geworden.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_111981317
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 15:45 schreef Ooku het volgende:

[..]

die trailer is fackin hentai man :') :')
hentai was toch tentacle incest porn ofzo? :')
There are only 151 Pokémon.
pi_111985016
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 19:18 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

hentai was toch tentacle incest porn ofzo? :')
hoor die geluidjes de hele tijd, walgelijk :P
  donderdag 24 mei 2012 @ 20:47:40 #67
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_111985311
Dat zijn gewoon standaard anime geluiden. Of ben jij er zo'n eentje die denkt dat alle anime hentai is?
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  woensdag 30 mei 2012 @ 17:38:38 #68
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_112225465
Bij deze volg ik dit topic ook :P Ik speel echter al een tijd niet. Heb diamond uitgespeeld, maar dat is al 2 jaar geleden.

Marriland is weer terug, dus ik kijk gewoon :)
http://www.youtube.com/user/Marriland
  woensdag 30 mei 2012 @ 18:59:23 #69
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_112228812
Alleen kijken?

Bij Heart Gold wil die bitch Daisy mijn Pokémon niet meer masseren. }:|
Zo kan ik het nummer van Blue dus nooit krijgen.

Het is wel wennen, op zo'n 3DS. De kleuren zijn veel feller.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:38:11 #70
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_112267027
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 18:59 schreef Madame_Paon het volgende:
Alleen kijken?
Voorlopig wel, alhoewel het wel jeukt om weer te gaan spelen. Keertje yellow opnieuw spelen of soulsilver/heartgold (nooit gespeeld).
  maandag 11 juni 2012 @ 23:04:34 #71
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_112766863
HA! Ik heb maar één Pokéball gegooid, een Dusk Ball, en Palkia was meteen gevangen. _O-

En bij Heart Gold Aradios op level 100 en Rhydon en Lapras op level 99. B-)
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_112768409
Nog mensen die voor die online TCG van die codes willen? Heb laatst in een dronken bui een aantal pakjes besteld :')
  donderdag 14 juni 2012 @ 14:18:32 #73
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_112885958
Mensen, bemachtig het machtige beest!

http://www.nintendo.nl/NO(...)n_victini_49823.html
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
  zondag 17 juni 2012 @ 00:36:27 #74
376954 daeh
europop
pi_112990233
Oh, codes heb ik al aan bovenstaande gegeven :)
pi_112992460
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:38 schreef e-wok het volgende:
Bij deze volg ik dit topic ook :P Ik speel echter al een tijd niet. Heb diamond uitgespeeld, maar dat is al 2 jaar geleden.

Marriland is weer terug, dus ik kijk gewoon :)
http://www.youtube.com/user/Marriland
die dude is best wel epic
There are only 151 Pokémon.
  zondag 17 juni 2012 @ 11:37:25 #76
378003 Weavile
Famous D.
pi_112998093
Ruby Nuzlocke. Iemand?
  zondag 17 juni 2012 @ 11:42:38 #77
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_112998203
quote:
6s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:04 schreef Madame_Paon het volgende:
HA! Ik heb maar één Pokéball gegooid, een Dusk Ball, en Palkia was meteen gevangen. _O-

En bij Heart Gold Aradios op level 100 en Rhydon en Lapras op level 99. B-)
Getraind tot level 100? :o
pi_113225647
Black2 en White2 zijn uit in Japan. Het beste aan de nieuwe game vind ik dat de moeilijkheid is in te stellen nadat je de Elite 4 hebt verslagen en het fantastische World Tournament waarin je alle nieuwe en oude gymleaders kan uitdagen en ook de E4 champions.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zaterdag 23 juni 2012 @ 08:23:17 #79
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_113266891
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 11:37 schreef Weavile het volgende:
Ruby Nuzlocke. Iemand?
Nuzlocke challenge? Ik doe niet aan challenges.

quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 11:42 schreef Oswald_Montecristo het volgende:

[..]

Getraind tot level 100? :o
Jup. Ariados/Spinarak gevangen op level 12 en Rhyhorn/Rhydon en Lapras uit een ei op level 1.
Zonder rare candy's. 8-)

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 10:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Black2 en White2 zijn uit in Japan. Het beste aan de nieuwe game vind ik dat de moeilijkheid is in te stellen nadat je de Elite 4 hebt verslagen en het fantastische World Tournament waarin je alle nieuwe en oude gymleaders kan uitdagen en ook de E4 champions.
Maar zeker wel weer met het nieuwe exp.puntensysteem?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_113270190
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 08:23 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Maar zeker wel weer met het nieuwe exp.puntensysteem?
Niks over gehoord, dus ik denk het wel. Maar ik vind het nieuwe systeem veel eerlijker (realisticher?) eigenlijk.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_113271030
Alles van wat ik tot nu toe van Black en White 2 heb gezien is toch wel erg tof. En die nieuwe 3DS komt er natuurlijk aan, begin ik toch te twijfelen of ik die combo niet moet gaan halen :D
There are only 151 Pokémon.
  zondag 24 juni 2012 @ 02:33:22 #82
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_113300904
Die nieuwe Pokemon Black White 2 moet je echt halen! Heeft echt verschillende pokemon erin van all regio's!
  zondag 24 juni 2012 @ 03:29:46 #83
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_113302010
Ik begin er zelf ook al aardig enthousiast over te worden. Goede mix van pokémon ook; het is óók wel weer eens leuk om gedurende de je reis door de regio steeds nieuwe pokémon aan je team toe te voegen i.p.v. te beginnen met een compleet team dat je alvast van tevoren gebreed hebt. In de originele B&W was dat echter niet zo aantrekkelijk, omdat ik zelf niet zo heel gek veel toffe pokémon vond rondlopen in Unova. Toevoegingen als Arcanine, Ninetales, Steelix, de Eeveelutions, Roserade en Heracross, om maar een paar van mijn favorieten te noemen, maken het echter een heel stuk interessanter.

Zit alleen hevig te twijfelen welke versie ik moet halen. (Ja, nu al. :') )
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_113304976
quote:
14s.gif Op zondag 24 juni 2012 03:29 schreef Rikketik het volgende:
Ik begin er zelf ook al aardig enthousiast over te worden. Goede mix van pokémon ook; het is óók wel weer eens leuk om gedurende de je reis door de regio steeds nieuwe pokémon aan je team toe te voegen i.p.v. te beginnen met een compleet team dat je alvast van tevoren gebreed hebt. In de originele B&W was dat echter niet zo aantrekkelijk, omdat ik zelf niet zo heel gek veel toffe pokémon vond rondlopen in Unova. Toevoegingen als Arcanine, Ninetales, Steelix, de Eeveelutions, Roserade en Heracross, om maar een paar van mijn favorieten te noemen, maken het echter een heel stuk interessanter.

Zit alleen hevig te twijfelen welke versie ik moet halen. (Ja, nu al. :') )
Ik ben ook erg blij dat een van mijn favorieten erin zit Sandslash :)
Ik zit er op dit moment over te denken om Black 2 te halen.. mede omdat ik nu White heb :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_113310793
Wat is nou het verschil tussen Black 2 en White 2?
There are only 151 Pokémon.
pi_113314224
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_113319407
Lekker verwarrend. In Black had je dus die witte legendary, in White die zwarte legendary.

Nu heb je in Black 2 die zwarte legendary en in White 2 die witte legendary

8)7
There are only 151 Pokémon.
pi_113319616
Nu dus is White2 dus white forest, én Reshiram?
  zondag 24 juni 2012 @ 17:25:35 #89
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_113320589
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 17:05 schreef Snowbells het volgende:
Nu dus is White2 dus white forest, én Reshiram?
Yup. Zoals het er nu naar uitziet heeft Black de leukere exclusieve pokémon, inclusief de legendary, maar white de leukere settings (vind ik dan tenminste). Dat maakt de keuze dit keer wel heel erg moeilijk. Of ik moet wéér beide versies halen natuurlijk... :')
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_113320713
Ik heb al black, dus nu ga ik voor White want White Forest O+
pi_113320857
Ik heb black, dus ik ga lekker black 2 halen want heracross.
pi_113321323
quote:
11s.gif Op zondag 24 juni 2012 17:25 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Yup. Zoals het er nu naar uitziet heeft Black de leukere exclusieve pokémon, inclusief de legendary, maar white de leukere settings (vind ik dan tenminste). Dat maakt de keuze dit keer wel heel erg moeilijk. Of ik moet wéér beide versies halen natuurlijk... :')
Ik vind de White de leukere exclusives hebben, Electrabuzz en Numel zijn tof :P
There are only 151 Pokémon.
pi_113329548
Hmm ik mag mn Victini ophalen, maar ik weet niet welke nature ik zal kiezen.. Iemand tips?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  dinsdag 26 juni 2012 @ 06:50:05 #94
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_113399021
4.gif Even een reminder: vandaag is de laatste dag dat je Victini kunt downloaden via de Mystery Gift feature. 4.gif
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 12:32:24 #95
126783 pjats
The Pjatser
pi_113406854
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2012 20:42 schreef MrMoon het volgende:
Hmm ik mag mn Victini ophalen, maar ik weet niet welke nature ik zal kiezen.. Iemand tips?
Aangezien de Victini de move V-create heeft, zou ik gaan voor Adamant of Jolly. V-create is echt waanzinnig. Een 180 power, 95 accuracy Fire-move. Natuurlijk wel met een nadeel dat het een paar van je stats verlaagd.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 12:37:29 #96
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_113407063
Ik kan niet kiezen tussen Black 2 en White 2 ... en ik móet kiezen, want ik ga ze niet allebei kopen.
Ach ja, ik heb nog een paar maanden om er over na te denken. :P

Bij Heart Gold Ariados, Rhydon en Lapras op level 100. *O*
Op naar Red (de trainer dus, niet het spel).
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_113500687
De belangrijkste reden voor mij om (eerst?) Black2 te kopen, is de Challenge mode:

http://serebii.net/black2white2/assistchallengemode.shtml

En verder nog dit:

quote:
Various Pokémon Black 2 & White 2 localisation details have been announced. First, it is out in the US on October 7th and Europe on October 12th


[ Bericht 36% gewijzigd door EnGCatjuh op 28-06-2012 15:37:59 ]
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  donderdag 28 juni 2012 @ 15:53:48 #98
366803 AthCom
Overigens ...
pi_113514784
Even een tvp'tje.
Moira. is tof. :7
  donderdag 28 juni 2012 @ 20:37:40 #99
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_113527050
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 10:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
De belangrijkste reden voor mij om (eerst?) Black2 te kopen, is de Challenge mode:

http://serebii.net/black2white2/assistchallengemode.shtml

En verder nog dit:

[..]

Mjah, ik ga dan ook duidelijk voor Black 2. Wel typisch GameFreak hoor, dit soort dingen horen gewoon in elke versie te zitten -- vanaf het begin! -- maar zij vinden het weer een goed idee om zoiets version-exlusive te maken. :r

En hey, Black 2 bevat ook Zekrom. :9 De version exclusives uit White kan ik toch allemaal ruilen uit andere games, op de Legendaries na dan.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_113536055
quote:
14s.gif Op donderdag 28 juni 2012 20:37 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Mjah, ik ga dan ook duidelijk voor Black 2. Wel typisch GameFreak hoor, dit soort dingen horen gewoon in elke versie te zitten -- vanaf het begin! -- maar zij vinden het weer een goed idee om zoiets version-exlusive te maken. :r

En hey, Black 2 bevat ook Zekrom. :9 De version exclusives uit White kan ik toch allemaal ruilen uit andere games, op de Legendaries na dan.
Die Challenge keys zijn ook te ruilen, maar alleen via IR :') En dan kan je het ook vanaf het begin in Challenge mode spelen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_113706658
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 12:32 schreef pjats het volgende:

[..]

Aangezien de Victini de move V-create heeft, zou ik gaan voor Adamant of Jolly. V-create is echt waanzinnig. Een 180 power, 95 accuracy Fire-move. Natuurlijk wel met een nadeel dat het een paar van je stats verlaagd.
thnx voor de tip :)
dan ga ik dat maar even doen..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_113775445
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 12:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik kan niet kiezen tussen Black 2 en White 2 ... en ik móet kiezen, want ik ga ze niet allebei kopen.
Ach ja, ik heb nog een paar maanden om er over na te denken. :P

Bij Heart Gold Ariados, Rhydon en Lapras op level 100. *O*
Op naar Red (de trainer dus, niet het spel).


*O*
There are only 151 Pokémon.
pi_114361297
Zitten hier ook nog mensen op the Pokecommunity? :@
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:34:29 #104
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_114372625
Ik had dit topic eerder moeten ontdekken. ;( Maar ik speel het niet meer sinds FireRed, omdat ik toen geen geld had voor een Nintendo DS en nu nog steeds niet. :')
pi_114372676
quote:
99s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:34 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik had dit topic eerder moeten ontdekken. ;( Maar ik speel het niet meer sinds FireRed, omdat ik toen geen geld had voor een Nintendo DS en nu nog steeds niet. :')
Marktplaats :)
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:52:05 #106
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_114373467
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:35 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Marktplaats :)
Nee! :D Pokémon en Nintendo zijn me zo dierbaar dat ik alles nieuw wil hebben. _O- :')
pi_114373537
quote:
99s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:52 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Nee! :D Pokémon en Nintendo zijn me zo dierbaar dat ik alles nieuw wil hebben. _O- :')
Nintendo DSjes zijn toch niet zo duur meer tegenwoordig? :o
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:55:12 #108
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_114373606
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:53 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Nintendo DSjes zijn toch niet zo duur meer tegenwoordig? :o
Ja, maar ze zijn al oud, zeg maar. :P Vandaar dat ik liever voor een 3DS ga, dan kan ik ook mee met de volgende generaties Pokémonspellen. :P Maar het draait me vooral om HeartGold, aangezien ik ben opgegroeid met Crystal. O+
pi_114373708
quote:
99s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:55 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ja, maar ze zijn al oud, zeg maar. :P Vandaar dat ik liever voor een 3DS ga, dan kan ik ook mee met de volgende generaties Pokémonspellen. :P Maar het draait me vooral om HeartGold, aangezien ik ben opgegroeid met Crystal. O+
Ah zo! Ik heb een DSi maar ik ben geen fan van de 3DS :'). En ik heb alleen R4 kaartjes voor me DSi :+
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:06:46 #110
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_114374119
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:57 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Ah zo! Ik heb een DSi maar ik ben geen fan van de 3DS :'). En ik heb alleen R4 kaartjes voor me DSi :+
Eigenlijk zou ik een DS Lite moeten kopen, dan kan ik namelijk mijn Deoxys en Jirachi verplaatsen naar de Pokémonspellen van de DS-generaties. :P

En niet te vergeten mijn PokéRUS! _O_ Per toeval opgelopen, geen hack of iets dergelijks! :D
  woensdag 18 juli 2012 @ 19:53:25 #111
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_114379549
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:57 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Ah zo! Ik heb een DSi maar ik ben geen fan van de 3DS :').
Ik heb een DS Lite (die haast kapot is) en een 3DS, maar ik ben ook geen fan van de 3DS. In ieder geval niet van de 3D-functie. De hele tijd de DS doodstil moeten houden ... ontzettend irritant. Ik heb die functie altijd uitstaan.

quote:
99s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:06 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Eigenlijk zou ik een DS Lite moeten kopen, dan kan ik namelijk mijn Deoxys en Jirachi verplaatsen naar de Pokémonspellen van de DS-generaties. :P

En niet te vergeten mijn PokéRUS! _O_ Per toeval opgelopen, geen hack of iets dergelijks! :D
Ik heb ook Pokérus, bij Heart Gold. *O* Ook toevallig opgelopen.

Nog 3 maanden tot Black & White 2. *O*
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_114409786
Gelukkig heb ik 2 DSsen want dan kan ik ruilen :D
  donderdag 19 juli 2012 @ 21:35:16 #113
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_114434325
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 19 juli 2012 @ 21:42:29 #114
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_114434651
_O-
pi_114435564
Je kunt ook gewoon een emulator installeren hoor :D

Ik heb zelfs SNES spellen op mijn telefoon ;)
pi_114438392
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:58 schreef Dr.Sexy het volgende:
Je kunt ook gewoon een emulator installeren hoor :D

Ik heb zelfs SNES spellen op mijn telefoon ;)
There are only 151 Pokémon.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 07:57:50 #117
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_114594350
Ik kan Fire Red niet meer spelen, want het spel loopt vast. ;(
Eerder liep-ie wel eens vast tijdens het opstarten, maar gisteren voor het eerst ook tijdens het spel zelf.
Fijn.

Ik heb Red nog steeds niet uitgedaagd bij Heart Gold. :') Deze week toch maar eens doen.

Nu nog wachten tot 12 oktober. Hopelijk kun je inderdaad meteen Pokémon van eerdere generaties vangen. :9
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 24 juli 2012 @ 08:12:14 #118
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_114594451
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 07:57 schreef Madame_Paon het volgende:
Nu nog wachten tot 12 oktober. Hopelijk kun je inderdaad meteen Pokémon van eerdere generaties vangen. :9
Dat kan. :Y In één van de eerste areas kun je zelfs al gelijk een Riolu vangen, bijvoorbeeld.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_114597761
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 08:12 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Dat kan. :Y In één van de eerste areas kun je zelfs al gelijk een Riolu vangen, bijvoorbeeld.
Een wat -O-
pi_114604208
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 08:12 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Dat kan. :Y In één van de eerste areas kun je zelfs al gelijk een Riolu vangen, bijvoorbeeld.
klinkt goed :Y

hopelijk is Sandshrew ook snel te vangen :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_114605031
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:57 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Een wat -O-
Echt he.. ik ken al die nieuwe ook niet meer. En het klinkt ook niet meer als een pokemon -O- ik mis de goede oude tijd
There are only 151 Pokémon.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 15:12:06 #122
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_114605487
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:57 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Een wat -O-
Een Riolu. Dit is zijn evolutie:



Doet dat een belletje rinkelen?
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 15:16:31 #123
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_114605590
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 19:53 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik heb een DS Lite (die haast kapot is) en een 3DS, maar ik ben ook geen fan van de 3DS. In ieder geval niet van de 3D-functie. De hele tijd de DS doodstil moeten houden ... ontzettend irritant. Ik heb die functie altijd uitstaan.

[..]

Ik heb ook Pokérus, bij Heart Gold. *O* Ook toevallig opgelopen.

Nog 3 maanden tot Black & White 2. *O*
PokéRUS is zo geweldig hč! _O_ Mijn team in Ruby is echt onverslaanbaar. :7
pi_114606381
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 15:12 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Een Riolu. Dit is zijn evolutie:

[ afbeelding ]

Doet dat een belletje rinkelen?
Wat is dat voor lelijkerd dan :')

Na de eerste twee generaties houd het bij mij echt helemaal op :+
  dinsdag 24 juli 2012 @ 15:48:22 #125
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_114606552
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 15:42 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Wat is dat voor lelijkerd dan :')

Na de eerste twee generaties houd het bij mij echt helemaal op :+
Als je Lucario niet kent heb je toch echt wel onder een steen geleefd, hoor.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_114606653
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 15:48 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Als je Lucario niet kent heb je toch echt wel onder een steen geleefd, hoor.
:') trollin'
  dinsdag 24 juli 2012 @ 16:04:58 #127
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_114607095
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 15:51 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

:') trollin'
Eh, oké...?
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 17:29:23 #128
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_114609405
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:57 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Een wat -O-
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 14:56 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

Echt he.. ik ken al die nieuwe ook niet meer. En het klinkt ook niet meer als een pokemon -O- ik mis de goede oude tijd
Genwunners. :N

De eerste 2 generaties hadden ook stomme Pokémon en de latere generaties hebben genoeg leuke Pokémon (al heeft de 5e generatie naar verhouding wel de meeste stomme Pokémon).
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_114609809
lucario en de legendaries, en de rattata's en pidgeys van de nieuwe generaties 'ken' ik dan ook nog wel, maar dan houdt het wel op. Vooral gen 4 en 5 hebben het verneukt, omdat ik gen 3 toentertijd wel aardig kende, maar daarna is het weer weggesleten, terwijl ik gen 1 en 2 nog moeiteloos uit mijn hoofd ken.
There are only 151 Pokémon.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 18:00:40 #130
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_114610243
Gen 5 vond ik ook tegenvallen qua pokémon (hoewel er zeker goede tussenzitten, zoals bijvoorbeeld Lilligant, Mienshao en Galvantula), maar gen 4 vond ik een hele verbetering over gen 3. Die laatste vond ik echt niets wat betreft design.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_114613395
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 18:00 schreef Rikketik het volgende:
Gen 5 vond ik ook tegenvallen qua pokémon (hoewel er zeker goede tussenzitten, zoals bijvoorbeeld Lilligant, Mienshao en Galvantula), maar gen 4 vond ik een hele verbetering over gen 3. Die laatste vond ik echt niets wat betreft design.
Die eerste is gewoon een



Maar die andere twee zijn wel oké.
pi_114620336
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 14:31 schreef MrMoon het volgende:

[..]

klinkt goed :Y

hopelijk is Sandshrew ook snel te vangen :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  donderdag 26 juli 2012 @ 07:12:54 #133
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_114671136
Ben net weer overnieuw begonnen met Black en ik vroeg me af hoe jullie dat doen met de seizoenen? Volgens mij is het nu weer herfst namelijk en dus over een paar dagen winter. Ik heb daar dus echt helemaal geen zin in, hč? Ik zet maar gewoon steeds de tijd vooruit of achteruit zodat ik steeds in de lente of zomer speel. :D
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:08:21 #134
366803 AthCom
Overigens ...
pi_114674886
Die seizoenen gaan voor mij echt te langzaam, maar dat komt vooral omdat ik het spel best snel doorspeel. Ik heb White twee keer gespeeld en ik heb alleen lente en zomer meegemaakt. _O-

Overigens vond ik White/Black toch een van de minste Pokémonspellen ... Relatief veel Pokémon evolueren best laat (Vullaby / Rufflet lvl 54, Zweilous lvl 64, Larvesta lvl 59) en wanneer je dan voor de eerste keer de Elite Four hebt verslagen en je eindelijk Pokémon uit vorige generaties kunt vangen, zijn ze allemaal van een hoog level.

Ik heb bijvoorbeeld liever de kans dat ik een Spearow van level 6 kan vangen dan dat ik een Fearow van level 55 moet gaan breeden en dat ik díe Spearow laat evolueren in lvl 20 ... dat is mijn modus operandi; ik train ze graag naturel i.p.v. enkel een Fearow te vangen, te breeden en dan niets ermee te doen, daar ik ze al in de Pokédex heb staan. :')
Moira. is tof. :7
  donderdag 26 juli 2012 @ 14:08:18 #135
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_114680297
De winter vind ik in Pokémon Black & White ook helemaal niks.
Kwam ik een best zeldzame Pokémon tegen en had hij nog maar weinig HP zodat ik 'm kon vangen, wordt hij afgemaakt door de hagel. }:|
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 26 juli 2012 @ 17:40:31 #136
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_114687003
Ik vond gen V wel 'uitdagender' dan de generaties er voor, zeker als het op de single player aankomt.

Qua designs maken de generaties echt niet gek veel uit, in gen I, III en IV zaten net zo goed kut designs, waar er ook toffe designs in zaten. Gen II vind ik een uitzondering maar dat komt ook omdat er ipv 150/200 maar 100 nieuwe designs werden toegevoegd.
  donderdag 26 juli 2012 @ 20:21:24 #137
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_114692430
Godverdomme. Gameboy Advance SP is kapot. :r
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zondag 29 juli 2012 @ 06:36:45 #138
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_114793369
Eindelijk! Eindelijk, eindelijk, eindelijk, eindelijk, eindelijk! :D :D

Ik speel al twaalf jaar pokémon games en in al die tijd was ik nog nooit een shiny pokémon tegengekomen. Tot en met vandaag! Ik wilde net een pokémon trainen en ging op zoek naar een Audino. Bewegend gras, ik stap erin... een Unfezant. Een paarse Unfezant. Dus ook nog eens een mannetje in plaats van dat schijtlelijke vrouwtje. Ik twijfelde eerst nog even of ik mijn Master Ball moest gooien, maar uiteindelijk volstonden twee Ultra Balls al. :')

Shit hey, nu ben ik echt helemaal hyper opeens. Ik bedoel, ik had al shiny pokémon, maar dat waren allemaal van die legendaries die je kon downloaden en die dus voor iedereen shiny waren. Maar deze Unfezant... ein-de-lijk. O+
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 14:10:47 #139
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_114946524
quote:
14s.gif Op zondag 29 juli 2012 06:36 schreef Rikketik het volgende:
Eindelijk! Eindelijk, eindelijk, eindelijk, eindelijk, eindelijk! :D :D

Ik speel al twaalf jaar pokémon games en in al die tijd was ik nog nooit een shiny pokémon tegengekomen. Tot en met vandaag! Ik wilde net een pokémon trainen en ging op zoek naar een Audino. Bewegend gras, ik stap erin... een Unfezant. Een paarse Unfezant. Dus ook nog eens een mannetje in plaats van dat schijtlelijke vrouwtje. Ik twijfelde eerst nog even of ik mijn Master Ball moest gooien, maar uiteindelijk volstonden twee Ultra Balls al. :')

Shit hey, nu ben ik echt helemaal hyper opeens. Ik bedoel, ik had al shiny pokémon, maar dat waren allemaal van die legendaries die je kon downloaden en die dus voor iedereen shiny waren. Maar deze Unfezant... ein-de-lijk. O+
Herkenbaar. Als ik een team maak en een goeie natuur wil opzoeken moet hij ook natuurlijk male zijn. Female trekt me niet zo. al jaren heb ik dat
pi_114948526
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 14:10 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Herkenbaar. Als ik een team maak en een goeie natuur wil opzoeken moet hij ook natuurlijk male zijn. Female trekt me niet zo. al jaren heb ik dat
vind ik wel Pokemon afhankelijk.. Sommige Pokemon vind ik typische vrouwtjes..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_114948686
Ik had ooit een shiny Pachirisu en Ralts (die uiteindelijk shiny Gardevoir werd O+).
  woensdag 1 augustus 2012 @ 15:04:34 #142
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_114949086
Me Unova team nu:

Hydreigon
Haxorus
Volcarona
Bisharp
Braviary
?

die starters van unova zijn echt waardeloos die wil ik niet in me team. Ik dacht misschien een van deze te nemen :
  woensdag 1 augustus 2012 @ 15:32:00 #143
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_114950252
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 14:10 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Herkenbaar. Als ik een team maak en een goeie natuur wil opzoeken moet hij ook natuurlijk male zijn. Female trekt me niet zo. al jaren heb ik dat
Waarom, als ze er toch hetzelfde uitzien en het niet uitmaakt voor de stats?

quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 15:04 schreef KingRoland het volgende:
Me Unova team nu:

Hydreigon
Haxorus
Volcarona
Bisharp
Braviary
?

die starters van unova zijn echt waardeloos die wil ik niet in me team. Ik dacht misschien een van deze te nemen : [ afbeelding ]
Emboar en Samurott zijn wel goed (al ziet Emboar er belachelijk uit).
Alleen Serperior is echt waardeloos. Het is naar mijn mening de allermooiste grassstarter, maar ook de allerzwakste.

Echt jammer dat sommige goede Pokémon waardeloze ability's hebben: Slaking die niet 2x achter elkaar kan aanvallen, Archeops wiens aanvallen maar 50% schade doen als z'n hp laag is, alle Pokémon met Hustle (gelukkig verandert die ability bij bepaalde Pokémon wanneer ze evolueren, zoals bij Darumaka), etc.

[ Bericht 0% gewijzigd door Madame_Paon op 01-08-2012 19:43:53 ]
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 1 augustus 2012 @ 17:21:59 #144
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_114955264
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 14:10 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Herkenbaar. Als ik een team maak en een goeie natuur wil opzoeken moet hij ook natuurlijk male zijn. Female trekt me niet zo. al jaren heb ik dat
Ligt bij mij aan de pokémon. Unfezant vind ik er dus veel toffer uitzien als mannetje. Maar bijvoorbeeld Eevee moet gewoon een vrouwtje zijn vind ik. En ik heb volgens mij ook iets van tien keer een soft reset gedaan om ervoor te zorgen dat ik een vrouwelijke Snivy kreeg. Sinds ik een paar episodes van de Pokémon anime gezien heb kan ik me gewoon niet meer voorstellen dat Snivy een mannetje is. :')

Maar als je bijvoorbeeld mijn huidige team bekijkt:

Servine (nickname: Smugleaf) - Vrouwelijk
Blitzle (Tesla) - Vrouwelijk
Aron (Seth) - Mannelijk
Lucario (Tony) - Mannelijk
Growlithe (Grunt) - Mannelijk
Archen (Heather) - Vrouwelijk

Drie mannetjes en drie vrouwtjes dus. Ik probeer het altijd een beetje uit te balanceren en te kijken welk gender bij welke pokémon past. En ik ben ook begonnen met het nicknamen van mijn pokémon. Vond het nooit de moeite waard, maar het schept wel een beetje een band met je team. :@

Ik vind Emboar er juist prachtig uitzien, trouwens. Serperior is inderdaad vrij waardeloos qua moves, maar die ziet er nog beter uit en ach, je hebt toch niet de allerbeste pokémon nodig om de game uit te kunnen spelen. Ik selecteer tegenwoordig vooral op pokémon die ik anders nooit in mijn team heb maar die eigenlijk best tof zijn.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 21:37:07 #145
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_114967262
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 15:32 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Waarom, als ze er toch hetzelfde uitzien en het niet uitmaakt voor de stats?
Nee ik zeg toch. Het is een gewoonte. bijvoorbeeld dragonite zie ik graag als mannetje , gardevoir als vrouwtje enz
  woensdag 1 augustus 2012 @ 21:43:05 #146
366803 AthCom
Overigens ...
pi_114967616
Vrouwelijke Wobbuffet. :9~
Moira. is tof. :7
  woensdag 1 augustus 2012 @ 21:43:41 #147
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_114967647
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 15:32 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

[..]

Emboar en Samurott zijn wel goed (al ziet Emboar er belachelijk uit).
Alleen Serperior is echt waardeloos. Het is naar mijn mening de allermooiste grassstarter, maar ook de allerzwakste.

Echt jammer dat sommige goede Pokémon waardeloze ability's hebben: Slaking die niet 2x achter elkaar kan aanvallen, Archeops wiens aanvallen maar 50% schade doen als z'n hp laag is, alle Pokémon met Hustle (gelukkig verandert die ability bij bepaalde Pokémon wanneer ze evolueren, zoals bij Darumaka), etc.
Idd ja
pi_114978992
uit een ander topic :D


de eerste 2 wist ik natuurlijk, maar moest lachen om de derde
There are only 151 Pokémon.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 01:17:57 #149
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_114979233
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 21:37 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Nee ik zeg toch. Het is een gewoonte. bijvoorbeeld dragonite zie ik graag als mannetje , gardevoir als vrouwtje enz
Gardevoir zou ook gewoon altijd vrouwelijk moeten zijn. Het is gewoon echt een vrouw, net als Jynx.
Machamp vind ik weer echt een man. Of een manwijf.

Ik vind altijd wel jammer dat starters 7 van de 8 keer mannetjes zijn. Waarom eigenlijk? 50/50 of op z'n minst 75/25 was veel logischer geweest.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 01:11 schreef Eenskijken het volgende:
uit een ander topic :D

[ afbeelding ]
de eerste 2 wist ik natuurlijk, maar moest lachen om de derde
Ik kende 'm al, maar het blijft een niet echt smakelijk idee. :P
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_115088993
quote:
14s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 17:21 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Ligt bij mij aan de pokémon. Unfezant vind ik er dus veel toffer uitzien als mannetje. Maar bijvoorbeeld Eevee moet gewoon een vrouwtje zijn vind ik. En ik heb volgens mij ook iets van tien keer een soft reset gedaan om ervoor te zorgen dat ik een vrouwelijke Snivy kreeg. Sinds ik een paar episodes van de Pokémon anime gezien heb kan ik me gewoon niet meer voorstellen dat Snivy een mannetje is. :')

Maar als je bijvoorbeeld mijn huidige team bekijkt:

Servine (nickname: Smugleaf) - Vrouwelijk
Blitzle (Tesla) - Vrouwelijk
Aron (Seth) - Mannelijk
Lucario (Tony) - Mannelijk
Growlithe (Grunt) - Mannelijk
Archen (Heather) - Vrouwelijk

Drie mannetjes en drie vrouwtjes dus. Ik probeer het altijd een beetje uit te balanceren en te kijken welk gender bij welke pokémon past. En ik ben ook begonnen met het nicknamen van mijn pokémon. Vond het nooit de moeite waard, maar het schept wel een beetje een band met je team. :@

Ik vind Emboar er juist prachtig uitzien, trouwens. Serperior is inderdaad vrij waardeloos qua moves, maar die ziet er nog beter uit en ach, je hebt toch niet de allerbeste pokémon nodig om de game uit te kunnen spelen. Ik selecteer tegenwoordig vooral op pokémon die ik anders nooit in mijn team heb maar die eigenlijk best tof zijn.
Speel je B/W2? Aan je team te zien..
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 11:53:59 #151
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_115089593
Het liefst importeer ik Black 2 of White 2 gewoon uit Japan. Eén probleem: ik ken geen Japans. :')

Iets wat ik me al tijden afvraag: in Black en White bij de Dreamyard zit een gat in de grond en aan de andere kant van het gat ligt zo'n vierkante steen die je er met Strength in kunt duwen.
Maar hoe kom je aan de andere kant van dat gat? :?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 12:47:01 #152
366803 AthCom
Overigens ...
pi_115091104
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 11:53 schreef Madame_Paon het volgende:
Het liefst importeer ik Black 2 of White 2 gewoon uit Japan. Eén probleem: ik ken geen Japans. :')

Iets wat ik me al tijden afvraag: in Black en White bij de Dreamyard zit een gat in de grond en aan de andere kant van het gat ligt zo'n vierkante steen die je er met Strength in kunt duwen.
Maar hoe kom je aan de andere kant van dat gat? :?
Na Ghetsis verslagen te hebben kun je helemaal aan de rechterkant van de Dreamyard erdoor. Zitten aardig wat trainers ook. Maar dat zie je dan wel. :P
Moira. is tof. :7
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 15:00:28 #153
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_115095774
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 12:47 schreef AthCom het volgende:

[..]

Na Ghetsis verslagen te hebben kun je helemaal aan de rechterkant van de Dreamyard erdoor. Zitten aardig wat trainers ook. Maar dat zie je dan wel. :P
:o Dat verklaart een hoop. :P

Ik ben weer bezig met Pokémon White, omdat mijn GBA SP niet meer werkt en ik dus Fire Red en Sapphire niet meer kan spelen }:|.
Ben bij Nimbasa City.
Mijn team: Scolipede, Darmanitan, Krookodile.

Wel een grote ergernis: je ziet een stukje gras bewegen, dus waarschijnlijk een Audino en dus veel exp. points. Je hoeft maar 2 stappen te zetten, dus dan gebruik ik geen repel. Bij de eerste stap kom je een andere Pokémon tegen. :(
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:39:08 #154
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_115144653
Momenteel wacht ik nu at the moment op die Black en White 2. Ik denk dat ik Gameboy SP ga kopen met Pokemon Yellow erbij en misschien Gold/Silver/Crystal ook omdat ik me echt verveel. Ik wil het niet op een emulator spelen maar gewoon de belevenis mee krijgen en omdat me neef dat ook waarschijnlijk gaat doen kunnen we tegen elkaar vechten voor de fun.

Zijn er winkels die nog steeds Gameboy SP verkopen of Pokemon Yellow? anders koop ik ze wel online
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:43:57 #155
366803 AthCom
Overigens ...
pi_115144860
Yellow zul je – denk ik – niet meer in een winkel vinden. Marktplaats-achtige sites zijn je grootste kans.
Moira. is tof. :7
  zondag 5 augustus 2012 @ 18:38:20 #156
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:15:07 #157
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_115155903
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 11:28 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Speel je B/W2? Aan je team te zien..
Vooral vanwege Growlithe and Lucario, of niet? :P Maar nee, ik kan volgens mij zo'n beetje elke pokémon (legendaries uitgezonderd) vangen in D/P/PL, HeartGold en White, en heb op die manier een team gebreed voor Black. En ik heb twee DS's, dus ik kan met mezelf ruilen.

Mijn keuze voor Growlithe en Lucario is overigens wel geďnspireerd door de anime trailer voor B2W2.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_115162624
Is het het waard om een DS te nemen voor B/W2 of is een emulator voldoende?
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:59:47 #159
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_115162683
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:58 schreef emmyemmy het volgende:
Is het het waard om een DS te nemen voor B/W2 of is een emulator voldoende?
Het is het echt waard.
Op een emulator speelt het ook gewoon niet fijn.
Vind ik tenminste.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_115162722
Mja maar een DS is ook niet echt goedkoop, maar vond het ruilen enzo wel fijn, kan geloof ik niet op een emulator
  zondag 5 augustus 2012 @ 23:03:19 #161
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_115162894
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 23:00 schreef emmyemmy het volgende:
Mja maar een DS is ook niet echt goedkoop, maar vond het ruilen enzo wel fijn, kan geloof ik niet op een emulator
Het is het waard.
Je hebt een DS nodig voor Pokémon Diamond, Pearl, Platinum, Heart Gold, Soul Silver, Black, White, Black 2 en White 2.
Allemaal leuke Pokémonspellen.

En daarnaast ook voor bijv. Mario Kart en de Professor-Laytonspellen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_115162974
Klopt, klopt, maar de vorige pokemonspellen heb ik altijd wel gezien na 1 of 2 keer spelen. Bovendien ben ik mijn vriend nog een DS verschuldigd nadat ik de zijne per ongeluk doormidden had gebroken.
  zondag 5 augustus 2012 @ 23:06:52 #163
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_115163129
quote:
11s.gif Op zondag 5 augustus 2012 23:04 schreef emmyemmy het volgende:
Bovendien ben ik mijn vriend nog een DS verschuldigd nadat ik de zijne per ongeluk doormidden had gebroken.
8)7

Anders gewoon elke maand wat geld opzij zetten.

Professor Layton is ook echt de moeite waard. Ik heb alle vier de spellen die tot nu toe zijn uitgekomen. 8-)
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_115163256
Er zijn al zoveel dingen waar ik elke maand geld voor opzij moet zetten

Professor layton nooit geprobeerd, maar lijkt me wel leuk. Phoenix Wright wil ik ook nog op een DS spelen ipv emulator
pi_115178799
quote:
3s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:15 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Vooral vanwege Growlithe and Lucario, of niet? :P Maar nee, ik kan volgens mij zo'n beetje elke pokémon (legendaries uitgezonderd) vangen in D/P/PL, HeartGold en White, en heb op die manier een team gebreed voor Black. En ik heb twee DS's, dus ik kan met mezelf ruilen.

Mijn keuze voor Growlithe en Lucario is overigens wel geďnspireerd door de anime trailer voor B2W2.
Inderdaad, en Aron ook trouwens. Alleen Archen en Blitzle zijn dan minder goed te verklaren...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  maandag 6 augustus 2012 @ 12:50:47 #166
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_115181026
Dit was GE-NI-AAL

  vrijdag 10 augustus 2012 @ 23:19:50 #167
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_115404898
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 12:50 schreef KingRoland het volgende:
Dit was GE-NI-AAL

Was dat die aflevering waarbij de Pokémon gingen picknicken?
(vage omschrijving)

Ik heb het bij White gewoon lente gemaakt. Stomme hagel en sneeuw.

Wat me nu pas opvalt: Basculin is gewoon moeilijker te vangen dan Reshiram en Zekrom. :')
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 23:21:18 #168
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_115404995
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 23:19 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Was dat die aflevering waarbij de Pokémon gingen picknicken?
(vage omschrijving)

Ik heb het bij White gewoon lente gemaakt. Stomme hagel en sneeuw.

Wat me nu pas opvalt: Basculin is gewoon moeilijker te vangen dan Reshiram en Zekrom. :')
Van die spookhuis waar James verliefd was op die geest die uit dat standbeeld kwam.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 23:29:59 #169
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_115405506
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 23:21 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Van die spookhuis waar James verliefd was op die geest die uit dat standbeeld kwam.
Dat kan ik me niet meer herinneren ....

Nog 2 maanden tot Black & White 2. *O*
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 23:31:52 #170
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_115405612
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 23:29 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Dat kan ik me niet meer herinneren ....

Nog 2 maanden tot Black & White 2. *O*
*O* volgende maand 3DS XL halen en dan heb ik 2 DS en kan ik zelf al me pokemon in 1 game doen.
pi_115423199
quote:
0s.gif [b]
Zijn er winkels die nog steeds Gameboy SP verkopen of Pokemon Yellow? anders koop ik ze wel online
Gamestores verkopen ze ook, maar wel voor veel te hoge prijzen. Hier vroegen ze laatst 45 euro voor Pokémon blauw.
pi_115424405
POKéMON :D

Ik heb Emerald op een emulator op mijn pc, awesome :)
Pogo dancing!
pi_115424419
Fack de rom van Emerald is weg :c
Pogo dancing!
pi_115427354
Ligt het trouwens aan mij of is het verschil tussen de niveaus van de trainers na de elite 4 in BW veel te groot ;(
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 19:17:11 #175
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_115431136
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 17:13 schreef emmyemmy het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of is het verschil tussen de niveaus van de trainers na de elite 4 in BW veel te groot ;(
:Y Trainers met een Caterpie op level 65. :')
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 11 augustus 2012 @ 19:21:49 #176
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_115431291
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 00:19:08 #177
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_115539366
Wat is Moxie toch een briljante ability. _O_

Zometeen naar de Opelucid Gym voor de 8e badge.

Vanaf het moment dat je de 4e badge hebt, kom je veel goede Pokémon tegen, maar mijn team van Scolipede, Krookodile en Darmanitan is gewoon al geweldig. _O_
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 09:47:00 #178
366803 AthCom
Overigens ...
pi_115546690
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 00:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat is Moxie toch een briljante ability. _O_

Zometeen naar de Opelucid Gym voor de 8e badge.

Vanaf het moment dat je de 4e badge hebt, kom je veel goede Pokémon tegen, maar mijn team van Scolipede, Krookodile en Darmanitan is gewoon al geweldig. _O_
Levels? Met slechts drie Pokémon in je team moeten ze wel zeer hoog zijn? :P
Moira. is tof. :7
pi_115547800
Ik zit in een re-run van Black net na de 7e gym. Team zit allemaal tussen lvl 40~42.

Emboar
Scrafty
Seismitoad
Vanillish
Fraxure
Watchog (shiny)

Ben overigens aan het wachten op Pokemon Conquest die binnenkort wordt bezorgd :)
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 14:04:13 #180
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_115555112
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 09:47 schreef AthCom het volgende:

[..]

Levels? Met slechts drie Pokémon in je team moeten ze wel zeer hoog zijn? :P
Dat hoeft eigenlijk niet eens.
Ik heb bij Pokémon Yellow een keer zes Pokémon in mijn team gehad, maar daar ben ik snel mee gekapt.
Een team van drie is voor mij gewoon ideaal.

Maar ik kan het toch nooit laten om veel te grinden :P, dus zit mijn team na 8 badges nu op level 61.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:34:12 #181
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_115635779
Black en White 2 duurt nog zo lang. En ik ga eind volgende week al op vakantie :(
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_115641925
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:29 schreef maxmit het volgende:
Black en White 2 duurt nog zo lang. En ik ga eind volgende week al op vakantie :(
Pokémon Conquest is wel een nice spel om de tijd mee door te komen :)
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:15:47 #184
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_115677020
Zekrom met één Ultra Ball gevangen. :')
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:16:51 #185
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_115677051
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 12:15 schreef Madame_Paon het volgende:
Zekrom met één Ultra Ball gevangen. :')
Soms heb je dat geluk.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:32:48 #186
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_115677626
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 12:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Soms heb je dat geluk.
Met een capture rate van 45 is het ook wel makkelijker dan in voorgaande spellen.

N en Ghetsis verslagen. _O_ Ghetsis was wel lastig: Zekrom en Scolipede gingen af.
Die muziekjes. _O_
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:45:55 #187
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_115678021
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 12:32 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Met een capture rate van 45 is het ook wel makkelijker dan in voorgaande spellen.

N en Ghetsis verslagen. _O_ Ghetsis was wel lastig: Zekrom en Scolipede gingen af.
Die muziekjes. _O_
Ik had dat met Diamond bij Azelf en bij SS met Zapdos en die hebben maar een rate van 3 (alhoewel het bij Azelf een dusk ball betrof) B-)
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:54:26 #188
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_115678304
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 12:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Ik had dat met Diamond bij Azelf en bij SS met Zapdos en die hebben maar een rate van 3 (alhoewel het bij Azelf een dusk ball betrof) B-)
Bij Uxie, Mesprit en Azelf heb ik steeds het idee dat ze moeilijker te vangen zijn dan andere legendaries op hetzelfde level, hoewel ze allemaal dezelfde capture rate hebben. :?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:33:47 #189
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_115679617
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 12:54 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Bij Uxie, Mesprit en Azelf heb ik steeds het idee dat ze moeilijker te vangen zijn dan andere legendaries op hetzelfde level, hoewel ze allemaal dezelfde capture rate hebben. :?
Het voordeel van die drie is dat ze alledrie in een cave zitten, waardoor je ze makkelijker kan vangen met duskballs dan met ultraballs, maar idd ze kunnen enorm frustrerend zijn om te vangen.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 16:26:13 #191
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_115685724
In japan
pi_115686790
quote:
Ik heb vroegah een shiny hoothoot gehad :')
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 10:22:38 #193
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_115708706
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 17:00 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Ik heb vroegah een shiny hoothoot gehad :')
Ik ben maar twee shinys tegen gekomen in de laatste 3 generaties, een was een marill(die ik never heb gebruikt en ook niet meer heb) en de andere was een gebreede swinub(die ik vw een 'goede' nature heb laten evolueren tot mamoswine en eilk de enige pokemon is geweest die ik van generatie op generatie heb getrade).

Bij die ash grey hack heb ik trouwens een shiny nidorino(die ik vanwege het willen bewandelen van de storyline niet eens echt gebruiken kan). :')
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 10:43:58 #194
366803 AthCom
Overigens ...
pi_115709051
Ik heb toch wel een aantal shiny's gevangen in alle generaties (behalve 1, uiteraard):

Gyarados :+ , Magikarp, Onix, Budew, Roselia, Psyduck (Safari Zone), Boldore, Hitmonchan (Fighting Dojo) en misschien nog wel een paar die ik nu vergeten ben ...

Geen AR of PokéRadar.
Moira. is tof. :7
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 10:52:37 #195
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_115709207
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 10:43 schreef AthCom het volgende:
Ik heb toch wel een aantal shiny's gevangen in alle generaties (behalve 1, uiteraard):

Gyarados :+ , Magikarp, Onix, Budew, Roselia, Psyduck (Safari Zone), Boldore, Hitmonchan (Fighting Dojo) en misschien nog wel een paar die ik nu vergeten ben ...

Geen AR of PokéRadar.
Ik geef ook meer om pokerus dan om shinys eilk, die shinys die je tegenkomt hebben over het algemeen toch een nature die niet bevalt. :D
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 14:08:44 #196
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_115713997
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 01:17 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Gardevoir zou ook gewoon altijd vrouwelijk moeten zijn. Het is gewoon echt een vrouw, net als Jynx.
Machamp vind ik weer echt een man. Of een manwijf.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 19:08:35 #197
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_115721708
Ik heb in Sapphire een keer een shiny Sandshrew gevangen en in Pearl een shiny Floatzel.
In Heart Gold kwam ik een shiny Graveler tegen maar die deed Selfdestruct. }:|

quote:
10s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 14:08 schreef Kriegel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:%
Die hoort gewoon 100% vrouwelijk te zijn, zoals Jynx, Chansey en Miltank ook 100% vrouwelijk zijn.

Wat is die animatie van Venomoth in Black en White verschrikkelijk irritant zeg. Fladderfladderfladderfladderfladder.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_115730042
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 19:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb in Sapphire een keer een shiny Sandshrew gevangen en in Pearl een shiny Floatzel.
In Heart Gold kwam ik een shiny Graveler tegen maar die deed Selfdestruct. }:|
_O- dat is balen..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_115730145
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 10:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Ik ben maar twee shinys tegen gekomen in de laatste 3 generaties, een was een marill(die ik never heb gebruikt en ook niet meer heb) en de andere was een gebreede swinub(die ik vw een 'goede' nature heb laten evolueren tot mamoswine en eilk de enige pokemon is geweest die ik van generatie op generatie heb getrade).

Bij die ash grey hack heb ik trouwens een shiny nidorino(die ik vanwege het willen bewandelen van de storyline niet eens echt gebruiken kan). :')
goed dat je het zegt, grey ash moet ik nog steeds een keer verder spelen.
There are only 151 Pokémon.
pi_116144901
http://www.nintendo.nl/NOE/nl_NL/evenementen_31065.html

Lijstje met locaties waar je Keldeo kan krijgen :s)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_116150200
Ik heb eindelijk Black nu klaarliggen om te spelen :)
There are only 151 Pokémon.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:49:27 #202
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_116153887


:')
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  donderdag 30 augustus 2012 @ 02:20:43 #203
126783 pjats
The Pjatser
pi_116175797
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:03 schreef Jesse_ het volgende:
http://www.nintendo.nl/NOE/nl_NL/evenementen_31065.html

Lijstje met locaties waar je Keldeo kan krijgen :s)
Ah bedankt. Meteen maar even in de agenda gezet. Gelukkig heb ik een ToysXL in de buurt, even daar langs gaan dan.
  maandag 3 september 2012 @ 23:23:41 #204
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_116369171
Nog maar iets meer dan 38 dagen tot Black 2 & White 2. *O*

Ik had bij White mijn team op level 89, de Pokémon League verslagen, bijna alle Pokémon gevangen die je op de "normale" manier kunt vangen, alle grotten verkend, die Game Freak gast verslagen, Cynthia verslagen, .... en toen was er geen uitdaging meer.

Dus opnieuw begonnen. :7
Maar ik ben nog steeds aan het twijfelen tussen Throh en Sawk.
Veel mensen vinden Sawk beter, maar Throh heeft veel meer HP en betere Defensestats. Speed en Attack kan ik trainen. Dus ik neig toch naar Throh, maar ik weet het niet zeker.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 4 september 2012 @ 16:48:56 #205
126783 pjats
The Pjatser
pi_116387338
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Nog maar iets meer dan 38 dagen tot Black 2 & White 2. *O*

Ik had bij White mijn team op level 89, de Pokémon League verslagen, bijna alle Pokémon gevangen die je op de "normale" manier kunt vangen, alle grotten verkend, die Game Freak gast verslagen, Cynthia verslagen, .... en toen was er geen uitdaging meer.

Dus opnieuw begonnen. :7
Maar ik ben nog steeds aan het twijfelen tussen Throh en Sawk.
Veel mensen vinden Sawk beter, maar Throh heeft veel meer HP en betere Defensestats. Speed en Attack kan ik trainen. Dus ik neig toch naar Throh, maar ik weet het niet zeker.
Redenatie die ik gebruikte was: als ik sneller ben en harder sla, dan heb ik geen verdediging nodig :D

Werkte meestal wel :P
  maandag 10 september 2012 @ 02:54:55 #206
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_116591330
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:48 schreef pjats het volgende:

[..]

Redenatie die ik gebruikte was: als ik sneller ben en harder sla, dan heb ik geen verdediging nodig :D

Werkte meestal wel :P
Ik heb voor Throh gekozen, ook omdat ik Pokémon White heb en dus maar een hele kleine kans heb om Sawk tegen te komen.
EV-trainen zonder Macho Brace ... afschuwelijk. Maar ik heb het gedaan. En ik denk niet dat ik het ooit weer ga doen.

Chandelure komt sowieso bij m'n team, alleen jammer dat je die pas na 5 badges kunt tegenkomen.
Ik weet nog niet wat mijn derde teamlid wordt. De meeste goede Pokémon die ik nog niet eerder heb gebruikt, kan ik pas vangen als ik minstens 5 badges heb. :{
Ik zat nog te denken aan Beheeyem, maar dan heb ik 2 Pokémon die defensief zwak zijn tegen Ghost- en Darkaanvallen.
Moeilijk, moeilijk ... :+
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 11 september 2012 @ 23:37:59 #207
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_116671362
http://www.nintendo.nl/NO(...)on_keldeo_54700.html

voor de liefhebbers. *O*

Edit: al gepost lal. Ik ga in de rij staan iig.
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
  dinsdag 11 september 2012 @ 23:40:10 #208
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_116671466
Ik ga denk ik binnenkort weer beginnen met FireRed. :P En mijn team gaat uitsluitend bestaan uit de eerste 251 Pokémon. O+
  dinsdag 11 september 2012 @ 23:41:38 #209
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_116671533
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 september 2012 23:37 schreef Lt.Surge het volgende:
http://www.nintendo.nl/NO(...)on_keldeo_54700.html

voor de liefhebbers. *O*

Edit: al gepost lal. Ik ga in de rij staan iig.
Ik zit nog met de generatie van de GBA-SP. :')
  zaterdag 15 september 2012 @ 08:35:13 #210
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_116808155
OMFG. Ik heb gisteren/vandaag in White gewoon een Shiny Audino én een Shiny Minccino gevangen. _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Wat wazige foto's:





*O* *O* *O*
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 15 september 2012 @ 13:52:13 #211
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_116813441


*O* *O* *O*
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
  dinsdag 18 september 2012 @ 06:58:39 #212
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_116922344
De Pokéwalker vind ik maar een vreemd ding ... als ik ga lopen, registreert hij dat nooit. :?

Nog 24 dagen tot Black 2 & White 2. *O*

Wat maakt Zebstrika trouwens een rotgeluid. Mijn arme oren. ;(
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_116922541
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 06:58 schreef Madame_Paon het volgende:
De Pokéwalker vind ik maar een vreemd ding ... als ik ga lopen, registreert hij dat nooit. :?

Nog 24 dagen tot Black 2 & White 2. *O*

Wat maakt Zebstrika trouwens een rotgeluid. Mijn arme oren. ;(
Als ik speel doe ik dat eigenlijk altijd met het geluid uit..
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  dinsdag 18 september 2012 @ 07:46:34 #214
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_116922616
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 07:37 schreef maxmit het volgende:

[..]

Als ik speel doe ik dat eigenlijk altijd met het geluid uit..
Zonder geluid vind ik het op de een of andere manier iets minder leuk.
Dat heb ik bij alle spellen.

Het wordt echt tijd dat ze de starters 75% m, 25% f maken.

Ook jammer dat je veel goede tm's in Black/White pas ná de Pokémon League kunt krijgen: Earthquake, Psychic, Flamethrower, Ice Beam, Energy Ball, ...
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_117010178
Even een scramble sapphire gedaan, met Tropius/Kecleon/Muk/Crawdaunt/Dusclops/Ninetales. Bazenteam _O_

Eigenlijk met maar heel weinig ooit eerder serieus gespeeld. Alleen Ninetales en Muk, eigenlijk
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_117010216
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 07:46 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Zonder geluid vind ik het op de een of andere manier iets minder leuk.
Dat heb ik bij alle spellen.

Het wordt echt tijd dat ze de starters 75% m, 25% f maken.

Ook jammer dat je veel goede tm's in Black/White pas ná de Pokémon League kunt krijgen: Earthquake, Psychic, Flamethrower, Ice Beam, Energy Ball, ...
Vind ik wel logisch. Anders kun je al je pokemon overladen met kwaliteitsmoves voor de league (als je echt goede beestjes hebt zoals Reuniclus, Chandelure enz.), zou een beetje simpel zijn.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 20 september 2012 @ 03:23:46 #217
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_117012256
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 00:10 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Vind ik wel logisch. Anders kun je al je pokemon overladen met kwaliteitsmoves voor de league (als je echt goede beestjes hebt zoals Reuniclus, Chandelure enz.), zou een beetje simpel zijn.
Maar het zou wel fijn zijn als er tot die tijd een alternatief is. Een iets minder sterke aanval dus.
Zoals Dig i.p.v. Earthquake, maar voor veel andere aanvallen is er geen alternatief. In ieder geval geen tm-/hm-aanvallen.

Ik realiseer me dit net pas: Trubbish is een combinatie van Trash en Rubbish en Garbodor is een combinatie van Garbage en Odor. :o
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_117019383
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 03:23 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Maar het zou wel fijn zijn als er tot die tijd een alternatief is. Een iets minder sterke aanval dus.
Zoals Dig i.p.v. Earthquake, maar voor veel andere aanvallen is er geen alternatief. In ieder geval geen tm-/hm-aanvallen.

Ik realiseer me dit net pas: Trubbish is een combinatie van Trash en Rubbish en Garbodor is een combinatie van Garbage en Odor. :o
Dig, Psyshock, Fire Blast, Blizzard, Thunder, enz.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 21 september 2012 @ 05:29:49 #219
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_117054261
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dig, Psyshock, Fire Blast, Blizzard, Thunder, enz.
Psyshock kun je ook pas na de Pokémon League krijgen.
Ik gebruik altijd alleen aanvallen die een accuracy van minstens 90 hebben. Anders mist de aanval zo vaak en raak ik gefrustreerd. :')

Nog 3 weken tot Black 2 en White 2. *O*
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  Redactie Sport vrijdag 21 september 2012 @ 08:39:46 #220
274204 crew  Mexicanobakker
pi_117054401
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 05:29 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Psyshock kun je ook pas na de Pokémon League krijgen.
Ik gebruik altijd alleen aanvallen die een accuracy van minstens 90 hebben. Anders mist de aanval zo vaak en raak ik gefrustreerd. :')

Nog 3 weken tot Black 2 en White 2. *O*
Ohja :') Faal.

Er zijn er wel meer, maar TM's zijn inderdaad pas interessant vanaf een BP van 60.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 22 september 2012 @ 23:11:04 #221
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_117132969
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 08:39 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ohja :') Faal.

Er zijn er wel meer, maar TM's zijn inderdaad pas interessant vanaf een BP van 60.
Het mooist zou zijn als er bepaalde tm's zouden bestaan die je redelijk vroeg in het spel kunt krijgen: Psybeam, Magical Leaf, Icy Wind, Flame Burst.

Trouwens, Professor Juniper geeft je dus inderdaad nadat je 30 Pokémon hebt gezien de tm voor False Swipe en na 60 Pokémon Protect, maar na 100 Pokémon geeft ze je volgens serebii.net Hidden Power, maar die geeft ze mij niet? :?
Edit: ik heb het even gegoogled. De informatie op serebii.net is blijkbaar verkeerd en je kunt de tm pas krijgen als je minstens 115 Pokémon hebt gezien.

[ Bericht 6% gewijzigd door Madame_Paon op 22-09-2012 23:40:03 ]
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  vrijdag 28 september 2012 @ 16:57:14 #222
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_117358230
De Engelse namen van de protagonists zijn bekend gemaakt!

Male -- Japans: Kyouhei -- Engels: Nate
Female -- Japans: Mei -- Engels: Rosa

Niet slecht, dacht ik zo. Rose was nog beter geweest als je het mij vraagt, maar beide namen zijn in elk geval veel beter dan Hilbert en Hilda.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_117358832
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 september 2012 16:57 schreef Rikketik het volgende:
De Engelse namen van de protagonists zijn bekend gemaakt!

Male -- Japans: Kyouhei -- Engels: Nate
Female -- Japans: Mei -- Engels: Rosa

Niet slecht, dacht ik zo. Rose was nog beter geweest als je het mij vraagt, maar beide namen zijn in elk geval veel beter dan Hilbert en Hilda.
Bij mij heet de protagonist gewoon altijd Jesse! hoor.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  vrijdag 28 september 2012 @ 17:35:40 #224
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_117359756
Ik vernoem characters in games eigenlijk zelden naar mezelf. :o

Los daarvan, de officiële naam wordt vaak gebruikt door het fandom. Hilbert en Hilda werden vaak Touya en Touko genoemd, zoals ze in Japan heten, maar bij B2W2 kan men zonder 'schaamte' hun prima Engelse namen gebruiken. :Y
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  vrijdag 28 september 2012 @ 21:13:57 #225
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_117368818
quote:
3s.gif Op vrijdag 28 september 2012 17:35 schreef Rikketik het volgende:
Ik vernoem characters in games eigenlijk zelden naar mezelf. :o

Los daarvan, de officiële naam wordt vaak gebruikt door het fandom. Hilbert en Hilda werden vaak Touya en Touko genoemd, zoals ze in Japan heten, maar bij B2W2 kan men zonder 'schaamte' hun prima Engelse namen gebruiken. :Y
Sinds gen 2 noem ik mn main charater Paro en mn rival Wimpy :')
  zaterdag 29 september 2012 @ 08:46:40 #226
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_117381481
Ik kies altijd een thema voor de namen die ik geef aan "mezelf", mijn Pokémonteam en evt. aan een rivaal.
Dit keer is het thema landen en steden.

Wat is Carracosta toch een supersloom beest ... echt irritant. Zelfs met 252 EV's in speed is-ie nog slomer dan de meeste Pokémon, zelfs als die Pokémon 20 levels lager zitten.

En ligt het aan mij of is de cry van Chandelure veel harder dan die van andere Pokémon? :?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_117576779
$16 miljard dollar in 16 jaar tijd voor Pokemon(pocket monters) franchise :o

Dat is dus $1 miljard per jaar sinds 1996 8)7

Nintendo is wel goed bezig ;(
  donderdag 4 oktober 2012 @ 08:07:01 #228
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_117577143
Je zou daar maar een hoge pief zijn. Ka-ching. :9

Sturdy als ability zou niet mogen bestaan. Wat een kutability. Mijn Carracosta zou een Sawk in één keer af hebben gemaakt als die geen Sturdy had gehad. Daarna doet die Sawk Reversal en is Carracosta in één keer af, terwijl Sawk juist af had moeten zijn. :(

Nog maar 8 dagen tot Black 2 & White 2.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 4 oktober 2012 @ 09:08:11 #229
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_117578050


Ik heb Watch the world burn with Magikarp. ;( :')
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 4 oktober 2012 @ 10:16:17 #230
366803 AthCom
Overigens ...
pi_117579615
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 09:08 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb Watch the world burn with Magikarp. ;( :')
Have an army of Onix. 8-)



En Sturdy, tsja. Ook niet mijn favoriete ability om tegen me te hebben. :N
Moira. is tof. :7
pi_117581508
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 07:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
$16 miljard dollar in 16 jaar tijd voor Pokemon(pocket monters) franchise :o

Dat is dus $1 miljard per jaar sinds 1996 8)7

Nintendo is wel goed bezig ;(
dan te bedenken dat ze in 95 erover dachten om Pokémon Japan only te houden omdat ze dachten dat het in het westen toch niet zou aanslaan :D
There are only 151 Pokémon.
pi_117581638
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 11:21 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

dan te bedenken dat ze in 95 erover dachten om Pokémon Japan only te houden omdat ze dachten dat het in het westen toch niet zou aanslaan :D
Echt??

Het is altijd zo,met Japanse mentaliteit!Ze naaien hun fans hard _O-

[ Bericht 2% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 04-10-2012 11:37:17 ]
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 4 oktober 2012 @ 14:14:44 #233
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_117587080
Named my first born child :Charizard hoe tof is dat!
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_117587148
Hoe gęnant gaat het worden om zaterdag Keldeo te scoren bij de lokale Mediamarkt?
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  donderdag 4 oktober 2012 @ 15:36:27 #235
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_117590272
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 14:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Named my first born child :Charizard hoe tof is dat!
Serieus? :D Pics van de geboorteakte! :D
  donderdag 4 oktober 2012 @ 15:47:50 #236
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_117590701
Ok, ik wil opnieuw beginnen in FireRed, maar ik kom er net achter dat mijn oude save een Aurora Ticket bevat (gekregen door heel lang geleden mijn game naar Nintendo op te sturen :@). :P Iemand enig idee hoe ik die op de een of andere manier kan bewaren? ;(
  donderdag 4 oktober 2012 @ 17:05:27 #237
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_117593539
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 09:08 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb Watch the world burn with Magikarp. ;( :')
Gangnam Style with Rattata :')
pi_117597759
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 11:25 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Echt??

Het is altijd zo,met Japanse mentaliteit!Ze naaien hun fans hard _O-
jup, maar aan de andere kant: veel weirde japanse shit verkoopt voor geen meter in amerika of in europa. niet zo gek dat ze sceptisch waren.
There are only 151 Pokémon.
pi_117605410
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 19:20 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

jup, maar aan de andere kant: veel weirde japanse shit verkoopt voor geen meter in amerika of in europa. niet zo gek dat ze sceptisch waren.
Welke rare dingen??Niet alle Japanners(95%) zijn gek! :P
pi_117605503
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Welke rare dingen??Niet alle Japanners(95%) zijn gek! :P
Games als Hatofel Boyfriend zullen het niet zo goed doen denk ik :P
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_117605537
quote:
7s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 21:41 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Games als Hatofel Boyfriend zullen het niet zo goed doen denk ik :P
Dat zijn dan ook visual novels :+
pi_117605875
Japan World Cup 3 dan :P
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_117617975
quote:
7s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 14:16 schreef Jesse_ het volgende:
Hoe gęnant gaat het worden om zaterdag Keldeo te scoren bij de lokale Mediamarkt?
ohw goed dat je me er aan herinnert :)
ik ga ook gewoon lekker naar de MediaMarkt morgen :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_117618963
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 09:08 schreef MrMoon het volgende:

[..]

ohw goed dat je me er aan herinnert :)
ik ga ook gewoon lekker naar de MediaMarkt morgen :)
Ik ook.
Wel eerst even bij het witgoed checken of ik hem stiekem kan downloaden natuurlijk.
:P
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_117619688
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 09:52 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Ik ook.
Wel eerst even bij het witgoed checken of ik hem stiekem kan downloaden natuurlijk.
:P
haha zoiets is wel een idee ja.. :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 09:21:50 #246
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_117652490
Ik heb gewoon twéé Lucky Eggs in White. _O_
Zo'n mannetje op route 13 met een zonnebril op en zwarte kleding aan gaf me er gewoon een. *O*
Ik dacht dat-ie je alleen maar voorwerpen zoals Thick Club en Stick gaf.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_117683267
quote:
7s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 14:16 schreef Jesse_ het volgende:
Hoe gęnant gaat het worden om zaterdag Keldeo te scoren bij de lokale Mediamarkt?
Ik ben uiteindelijk toch maar niet naar de MediaMarkt gegaan, maar naar Toys XL.. zit er praktisch naast en daar kom ik verder toch nooit :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zondag 7 oktober 2012 @ 13:16:49 #248
319567 HilarityEnsues
Drowning in pussy
pi_117688139
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 09:21 schreef Madame_Paon het volgende:
Zo'n mannetje op route 13 met een zonnebril op en zwarte kleding aan gaf me er gewoon een. *O*
Ik dacht dat-ie je alleen maar voorwerpen zoals Thick Club en Stick gaf.
Hij heeft juist veel waardevolle items, vooral ook ruilevolutie-items, zoals DeepSeaTooth, Upgrade en King's Rock. En die Flutes brengen heel wat geld op.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 08:07 schreef Madame_Paon het volgende:
Nog maar 8 dagen tot Black 2 & White 2.
Zijn jullie er al uit welke van de twee jullie gaan nemen? (Goed, goed, de eckte bazen kopen ze natuurlijk beide.)

Zelf ga ik meestal voor de tweede variant (Blue, Silver, White, etc.), maar ik denk dat ik voor de verandering toch maar eens Black 2 neem.
  zondag 7 oktober 2012 @ 13:21:27 #249
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_117688343
quote:
99s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 15:47 schreef Gary_Oak het volgende:
Ok, ik wil opnieuw beginnen in FireRed, maar ik kom er net achter dat mijn oude save een Aurora Ticket bevat (gekregen door heel lang geleden mijn game naar Nintendo op te sturen :@). :P Iemand enig idee hoe ik die op de een of andere manier kan bewaren? ;(
Niemand? ;(
  zondag 7 oktober 2012 @ 13:28:05 #250
319567 HilarityEnsues
Drowning in pussy
pi_117688627
quote:
99s.gif Op zondag 7 oktober 2012 13:21 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Niemand? ;(
Ik heb er geen ervaring mee, maar misschien via Mystery Gift naar en van een tweede DS?
pi_117691876
quote:
99s.gif Op zondag 7 oktober 2012 13:21 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Niemand? ;(
Een pokemon het laten vasthouden, die ruilen en dan weer terugruilen?
  zondag 7 oktober 2012 @ 16:14:34 #252
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_117695418
quote:
15s.gif Op zondag 7 oktober 2012 13:28 schreef HilarityEnsues het volgende:

[..]

Ik heb er geen ervaring mee, maar misschien via Mystery Gift naar en van een tweede DS?
Nee, FireRed is nog van de GBA-tijd. ;(

quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 14:47 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:

[..]

Een pokemon het laten vasthouden, die ruilen en dan weer terugruilen?
Nope, is Key Item. ;(

Echt stom, ik wil echt opnieuw beginnen, want ik heb niks meer te doen in dat spel. :P Maar zo zonde van die Ticket. :')
pi_117703287
Gangnam Style with Evee _O_


@Garyoak, wat kan je nu nog met die ticket dan? :@
There are only 151 Pokémon.
pi_117724973
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2012 09:45 schreef MrMoon het volgende:

[..]

Ik ben uiteindelijk toch maar niet naar de MediaMarkt gegaan, maar naar Toys XL.. zit er praktisch naast en daar kom ik verder toch nooit :)
Ik ben naar de Mediamarkt geweest, maar er was niks van te merken.
Gelukkig m'n ds maar gewoon aangezet en Keldeo gedownload :D
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_117766078
quote:
7s.gif Op maandag 8 oktober 2012 11:12 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Ik ben naar de Mediamarkt geweest, maar er was niks van te merken.
Gelukkig m'n ds maar gewoon aangezet en Keldeo gedownload :D
ik zit nu alleen nog te kloten om hem met de juiste nature te krijgen.. :{
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 11:33:57 #256
366803 AthCom
Overigens ...
pi_117767549
quote:
99s.gif Op zondag 7 oktober 2012 16:14 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Nee, FireRed is nog van de GBA-tijd. ;(

[..]

Nope, is Key Item. ;(

Echt stom, ik wil echt opnieuw beginnen, want ik heb niks meer te doen in dat spel. :P Maar zo zonde van die Ticket. :')
Wie kon je daarmee vangen dan? Mew of Ho-oh / Lugia of zo? Kun je die dan niet gewoon naar een ander spel ruilen?
Moira. is tof. :7
pi_117767749
Vang Deoxys, ruil hem naar een andere game en begin opnieuw.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 11:47:05 #258
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_117768028
Ik ben eruit: ik ga voor Black 2.
Nog 3 dagen ...
Hopelijk regent het vrijdag niet.

In de VS zijn de spellen al uit. :'( Oneerlijk.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_117768684
Vanwaar de keuze voor Black 2?
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 12:12:02 #260
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_117768827
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 12:06 schreef Jesse_ het volgende:
Vanwaar de keuze voor Black 2?
Vanwege de version exclusives. En omdat ik nu White heb.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 12:51:13 #261
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_117770120
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 11:33 schreef AthCom het volgende:

[..]

Wie kon je daarmee vangen dan? Mew of Ho-oh / Lugia of zo? Kun je die dan niet gewoon naar een ander spel ruilen?
Deoxys. :P Maar ik heb m'n spel meerdere keren opgestuurd, dus ik heb 'm al volgens mij ergens bewaard in Pokémon Box. :P Even zoeken zo. :')
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 12:52:20 #262
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_117770164
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 11:39 schreef Jesse_ het volgende:
Vang Deoxys, ruil hem naar een andere game en begin opnieuw.
Dat is het juist, ik heb nu een hele domme gebruikersnaam in dat spel. _O-
pi_117770213
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 12:52 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Dat is het juist, ik heb nu een hele domme gebruikersnaam in dat spel. _O-
Maakt dat nou uit, je hebt een legale Deoxys!
Als je het over zeldzaam hebt!
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 12:54:44 #264
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_117770255
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 12:53 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Maakt dat nou uit, je hebt een legale Deoxys!
Als je het over zeldzaam hebt!
:'(

Ho-Oh en Lugia heb ik ook trouwens, maar dan via de GameCube-spellen. :P
pi_117770276
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 12:54 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

:'(

Ho-Oh en Lugia heb ik ook trouwens, maar dan via de GameCube-spellen. :P
Die heeft iedereen door SoulSilver of HeartGold :P
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 12:56:02 #266
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_117770309
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 12:55 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Die heeft iedereen door SoulSilver of HeartGold :P
Ja, maar ik ben niet verder gegaan dan de GBA-generaties. :P
pi_117770348
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 12:56 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ja, maar ik ben niet verder gegaan dan de GBA-generaties. :P
Tijd om verder te gaan :P
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 12:59:58 #268
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_117770462
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 12:57 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Tijd om verder te gaan :P
Geen geld voor een (3)DS. }:|
pi_117770510
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 12:59 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Geen geld voor een (3)DS. }:|
Met een DSLite kan je je firered pokemon meenemen :P
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 13:02:39 #270
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_117770556
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 13:01 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Met een DSLite kan je je firered pokemon meenemen :P
Weet ik, maar dan ben ik niet futureproof voor de generaties na Black & White 2. :') Beetje zonde van mijn geld, maar ja... :P
pi_117770623
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 13:02 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Weet ik, maar dan ben ik niet futureproof voor de generaties na Black & White 2. :') Beetje zonde van mijn geld, maar ja... :P
Maar tot die tijd kan je HG of SS, Platinum, Black of White en Black 2 of White 2 nog spelen.
Met Deoxys erbij kan je je pokedex gewoon compleet maken.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 13:04:34 #272
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_117770656
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 13:03 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Maar tot die tijd kan je HG of SS, Platinum, Black of White en Black 2 of White 2 nog spelen.
Met Deoxys erbij kan je je pokedex gewoon compleet maken.
True. :) Wordt moeilijk, want ik kom al een dure tijd tegemoet. :{
pi_117771839
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 12:12 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Vanwege de version exclusives. En omdat ik nu White heb.
zelfde keuze om dezelfde redenen :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 20:30:45 #274
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_117789763
Ik koop eerst Black 2, maar misschien komt White 2 er ook nog wel.

Ik vind het overigens nog steeds een naaistreek dat de Challenge Mode niet gewoon vanaf het begin beschikbaar is. En als je hem hebt unlockt en je wilt vervolgens weer overnieuw beginnen, dan moet je eerst je save file wissen waarmee ook meteen de Challenge Mode gewist wordt. Leuk hoor, GameFreak. Héél leuk. :r
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_117789879
HOEVEEL POKEMONS ZIJN ER NU
And remember, respect is everything!
  donderdag 11 oktober 2012 @ 15:37:04 #276
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_117856091


Tomorrow, tomorrow.
I'll buy you tomorrow.
You're always only a day away.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_117856217
quote:
17s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 15:37 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]

Tomorrow, tomorrow.
I'll buy you tomorrow.
You're always only a day away.
Hij is her en der al wel te koop hoor :s)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  donderdag 11 oktober 2012 @ 15:41:13 #278
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_117856262
quote:
7s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 15:40 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Hij is her en der al wel te koop hoor :s)
:o
Bij welke winkels bijvoorbeeld?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_117856283
quote:
11s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 15:41 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

:o
Bij welke winkels bijvoorbeeld?
Nedgame
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  donderdag 11 oktober 2012 @ 15:43:32 #280
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_117856362
quote:
7s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 15:41 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Nedgame
*googlet*
Die hebben we hier niet. -O-
Dan maar gewoon wachten tot morgen. Als-ie maar niet overal uitverkocht is. Dan word ik echt pissig.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_117856424
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 15:43 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

*googlet*
Die hebben we hier niet. -O-
Dan maar gewoon wachten tot morgen. Als-ie maar niet overal uitverkocht is. Dan word ik echt pissig.
Dat zal wel niet, die hebben ze overal wel genoeg ingekocht denk ik.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  donderdag 11 oktober 2012 @ 18:26:43 #282
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_117862426
Heb op de weg naar huis nog even een korte omweg door het centrum gemaakt, maar helaas: ze hadden hem nog nergens. ;(
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_117864166
quote:
11s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 18:26 schreef Rikketik het volgende:
Heb op de weg naar huis nog even een korte omweg door het centrum gemaakt, maar helaas: ze hadden hem nog nergens. ;(
hier wel, bij nedgame *O*
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  donderdag 11 oktober 2012 @ 19:45:33 #284
366803 AthCom
Overigens ...
pi_117866079
Ik krijg het morgen gewoon binnen (al kan ik het pas zaterdag spelen). Overigens heb ik nog nooit van nedgame gehoord ...
Moira. is tof. :7
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 01:38:29 #285
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_117882338
Tijd om een nieuw baantje te vinden en een 3DS XL kopen. :(
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 17:45:27 #286
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_117901143
Ik heb 'm! *O*

Welnu, meteen de moeilijkste vraag: welke starter zal ik kiezen? Keuzes, keuzes.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_117901300
Oshawott
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 18:15:27 #288
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_117901793
Het is Tepig geworden.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:06:07 #289
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_117905420
Ik kies zelf altijd Samurott. Samen met Leavanny de enige Pokémon die je vroeg in het spel kunt krijgen die False Swipe kan leren (in Black en White tenminste). En Leavanny heeft gewoon te veel zwaktes (zelfs 2 dubbele zwaktes).

Ik heb vanmiddag Black 2 gehaald, maar ik heb het spel nog niet eens uit de verpakking gehaald. :o
Ik ga eerst nog even verder met White. Team zit op level 93 en moet naar level 100. 8-)
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_117917494
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 18:15 schreef Rikketik het volgende:
Het is Tepig geworden.
je had oshawott moeten kiezen ;(
There are only 151 Pokémon.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 00:20:44 #291
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_117917996
Dat was al m'n starter in White, dus ik wilde dit keer een andere kiezen. Ik was zelf ook niet zo weg van die otter om eerlijk te zijn.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_117918083
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 17:51 schreef Jesse_ het volgende:
Oshawott
heb ik ook :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_117929404
Waarom is gold beter dan silver? 8-) de sprites

There are only 151 Pokémon.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 16:49:25 #294
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_117931352
Maar Silver heeft Lugia. *O*

Overigens kun je in B2W2 nu ook Genesect downloaden via Mystery Gift > Nintendo WFC.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 18:34:26 #295
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_117934100




:')

[ Bericht 29% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 13-10-2012 18:40:01 ]
pi_117934219
quote:
3s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 16:49 schreef Rikketik het volgende:
Maar Silver heeft Lugia. *O*

Overigens kun je in B2W2 nu ook Genesect downloaden via Mystery Gift > Nintendo WFC.
There are only 151 Pokémon.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 18:52:04 #297
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_117934595
Dat van PETA wordt nog grappiger als je ze vergelijkt met Team Plasma. Op zich hebben ze een nobel streven, maar de stupiditeit waarmee het gepaard gaat...
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 19:05:47 #298
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 19:14:23 #299
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 20:14:19 #300
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_117936940
quote:
:D

Vanilluxe verdient het trouwens ook wel een beetje.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 20:15:05 #301
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_117936960
Laaaaaaaaaaaaapo.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')