Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:59 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
@ Gekkezuiden. Ik speel dan ook met dit teamPack only en kom regelmatig spelers tegen met wat bazige golds
Meestal met 1, omdat je daar nog weleens een winst uit kan halen. 3 spelers verkopen voor 200 of 250 en 3-5 contracten voor 400 per stuk verkopenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:00 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]ziet er wel grappig uit. Ga het ook eens proberen. Kocht je met 1rare er in of met 3?
Oké even packs kopen laat ik dadelijk mijn team zienquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Meestal met 1, omdat je daar nog weleens een winst uit kan halen. 3 spelers verkopen voor 200 of 250 en 3-5 contracten voor 400 per stuk verkopen
who the fuck is dat? Bakkal weer teruggehaald?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:01 schreef marcie216 het volgende:
yes bakkali heeft een 3 jarig contract getekend bij psv, wordt een grote
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:01 schreef marcie216 het volgende:
yes bakkali heeft een 3 jarig contract getekend bij psv, wordt een grote
Mijn startkapitaal was 18k en daar heb ik packs van gekocht. Kon er toch niks anders mee. Omdat ik niet met bronze wilde beginnen had ik die maar uitgegeven aan packs om met silvers te beginnenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:02 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Oké even packs kopen laat ik dadelijk mijn team zien
Jeugdtalentje dat weggepikt dreigde te worden door ManCity.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
who the fuck is dat? Bakkal weer teruggehaald?
Bakkali 16 Jarige talent dat tijdens het Manchester toernooi tot beste speler werd verkozen. Hierdoor kwam er interesse van Man'Cityquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
who the fuck is dat? Bakkal weer teruggehaald?
Ga ik ook 18K aan packjes uitgevenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mijn startkapitaal was 18k en daar heb ik packs van gekocht. Kon er toch niks anders mee. Omdat ik niet met bronze wilde beginnen had ik die maar uitgegeven aan packs om met silvers te beginnen
Een waar baseer jij dat op?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:04 schreef marcie216 het volgende:
jeugdtalentje?
Is grootste talent van de nederlandse velden.
Toevallig heb ik hem ook een aantal keer zien voetballen. Hij is 16 en volgend seizoen zit hij bij het 1e van psv.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:05 schreef DutchSL het volgende:
Ja moet niet alles geloven wat ze schrijven, er wordt van wel duizenden spelers geschreven dat ze het grootste talent zijn.
dat zeggen ze van alle 16 jarige voetballertjes.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:04 schreef marcie216 het volgende:
jeugdtalentje?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:04 schreef marcie216 het volgende:
jeugdtalentje?
even quoten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:06 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Toevallig heb ik hem ook een aantal keer zien voetballen. Hij is 16 en volgend seizoen zit hij bij het 1e van psv.
IK denk dat deze man een held gaat worden in eindhoven, over 1 a 2 jaar
wie?quote:
Middenvelder van Feyenoord die oranje onder 19 zlefstandig naar het EK heeft geloodstquote:
Depay?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
PSV kennende zal hij waarschijnlijk niet eens in het eerste mogen spelen. Die doen niet aan jeugd.
nooit van gehoord, maarja.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Middenvelder van Feyenoord die oranje onder 19 zlefstandig naar het EK heeft geloodst
en dit baseer je op de vele wedstrijden die je hem hebt zien spelen in het eerste van PSV?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:09 schreef marcie216 het volgende:
Hij steekt er overal boven uit, hij deed met de A van psv mee, daar was hij een van de betere terwijl hij toen 15 jaar was..
Er zit een groot verschil tussen A-junioren en 1e senioren, fysiek harder, er wordt taktischer veel meer van je gevraagd en er ligt 10 x meer druk op een speler. Je merkt het ook bij amateurs van A naar senioren is een behoorlijke stapquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:09 schreef marcie216 het volgende:
Hij steekt er overal boven uit, hij deed met de A van psv mee, daar was hij een van de betere terwijl hij toen 15 jaar was..
Kerel, hij zit volgend jaar psv bij het 1e van psv maar hij is pas 16.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en dit baseer je op de vele wedstrijden die je hem hebt zien spelen in het eerste van PSV?
hoe de fuck kan je het dan in je bolle kop halen om het het grootste talent van Nederland te noemen, wanneer je je niet verdiept in de andere spelers.quote:
Hij is zelf niet ouder dan 14 dus hoef je hem niet eens serieus te nemenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
hoe de fuck kan je het dan in je bolle kop halen om het het grootste talent van Nederland te noemen, wanneer je je niet verdiept in de andere spelers.
15, en hoezo hoeft hij mij dan niet serieus te nemen? ik denk dat ik meer van voetbal afweet dat een gemiddelde hier op het forumquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:12 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij is zelf niet ouder dan 14 dus hoef je hem niet eens serieus te nemen
en hoeveel jeugdspelers hebben wij wel niet zien uitblinken bij de A'tjes die uiteindelijk niks bleken?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:10 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Kerel, hij zit volgend jaar psv bij het 1e van psv maar hij is pas 16.
Maar toen hij 15 was heb ik hem bij de A1 aan het werk gezien ja
Ook goedquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Laten we het er maar eerst op houden dat hij het grootste talent van PSV is, omdat jij je nog niets verdiept hebt in de andere talenten in Nederland.
Dat kan met elk talent gebeuren, ook met die van feyenoordquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en hoeveel jeugdspelers hebben wij wel niet zien uitblinken bij de A'tjes die uiteindelijk niks bleken?
quote:Tonny Trindade de Vilhena (Tony Vilhena) (3 januari 1995) is een Nederlands voetballer die als middenvelder speelt.
Hoeveel wedstrijden kijk je per week en je kan waarschijnlijk niet eens de volle selectie van PSV opnoemen ...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:12 schreef marcie216 het volgende:
[..]
15, en hoezo hoeft hij mij dan niet serieus te nemen? ik denk dat ik meer van voetbal afweet dat een gemiddelde hier op het forum
Akinfenwa staat er niet meer bij ja. Ik heb nog wat coins over op de PS3 en ik twijfel een beetje om deze week 130 bronze jumbo's open te trekken of de coins te verkopen... denk dat ik het eerste doe want ik ben toch een beetje uitgekeken op alles.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
3 rares in een 400c pack, en daarvan zijn 2 silver: Serginho (83 pace BraSilver CM) en een silver contract. Ik heb de laatste tijd veel pech gehad in silver packs dus ik ging maar weer terug naar bronze packs. Ik kreeg ook Akinfenwa, hij zit blijkbaar niet meer in het TOTY
Uit Koeweit kwam die volgens mij, of is dat weer een andere?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:13 schreef Thorb het volgende:
Hoe is het trouwens met die ene gozer die op 14-jarige leeftijd vanuit Saoedi Arabie ofzo naar Excelsior ging
Sayed Abdullah Sulaimanquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:13 schreef Thorb het volgende:
Hoe is het trouwens met die ene gozer die op 14-jarige leeftijd vanuit Saoedi Arabie ofzo naar Excelsior ging
Wat heeft voetbalwedstrijden per week er mee te maken?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden kijk je per week en je kan waarschijnlijk niet eens de volle selectie van PSV opnoemen ...
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:12 schreef marcie216 het volgende:
IK heb hem niet grootste talent genoemd, maar bij VI zeiden ze het vorig jaar een x, en thijsslegers en Rik Elfrink zeiden dat.
hoe oud is die vel nog wat van Feyenoord?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:04 schreef marcie216 het volgende:
jeugdtalentje?
Deze discussie heeft geen zinquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:16 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wat heeft voetbalwedstrijden per week er mee te maken?
En ik kijk er behoorlijk veel hoor. Hoezo zou ik dat niet kunnen? kennen jullie Ritzmaier, of maikel verkoelen?
Ik houd mij met VOETBAL bezig, niet met PSVquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:16 schreef marcie216 het volgende:
[..]
En ik kijk er behoorlijk veel hoor. Hoezo zou ik dat niet kunnen? kennen jullie Ritzmaier, of maikel verkoelen?
Jij zegt dat ik niet serieus te nemen ben omdat ik 15 ben, maarjaquote:
je kan toch niet een mening formuleren over een speler als je hem nooit ziet spelen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:16 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik heb die gozer nooit zien voetballen bij Ajaxquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:17 schreef DutchSL het volgende:
Die berichtgeving dat Bakkali het grootste talent van de wereld (!) was werd zo destijds wel gebracht ja, maar dat soort kreten moet je altijd met een korreltje zout nemen.
Ene Freddy Adu was ooit ook zo'n enorm talent of die Braziliaan die naar Ajax ging met zijn zeehondendribbel. Toen PSV o.a. Afellay, Beerens en Aissati in de jeugd had lopen werd een andere speler als het grootste talent gezien en die heeft het nooit gered (ben zijn naam ff kwijt).
Kerlonquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:17 schreef DutchSL het volgende:
Die berichtgeving dat Bakkali het grootste talent van de wereld (!) was werd zo destijds wel gebracht ja, maar dat soort kreten moet je altijd met een korreltje zout nemen.
Ene Freddy Adu was ooit ook zo'n enorm talent of die Braziliaan die naar Ajax ging met zijn zeehondendribbel. Toen PSV o.a. Afellay, Beerens en Aissati in de jeugd had lopen werd een andere speler als het grootste talent gezien en die heeft het nooit gered (ben zijn naam ff kwijt).
ik heb net toch al gezegd dat ik hem wel heb zien spelen, 8x in totaal dacht ikquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je kan toch niet een mening formuleren over een speler als je hem nooit ziet spelen?
jawel, vraag GJE maar, zijn specialiteit.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je kan toch niet een mening formuleren over een speler als je hem nooit ziet spelen?
je hebt hem wel 8x zien spelen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:18 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ik heb net toch al gezegd dat ik hem wel heb zien spelen, 8x in totaal dacht ik
Presentquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
jawel, vraag GJE maar, zijn specialiteit.![]()
Ja is de helft van de thuiswedstrijden...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je hebt hem wel 8x zien spelen?
Sorry hoor, maar
Speelde hij niet tegen PSV?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja is de helft van de thuiswedstrijden...
En hoevaak hebben jullie die feyenoorder dan zien spelen?
Hij heeft paar keer mee gedaan met het 1ste etc.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik heb hem gezien op het EK<17, wat een held.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wie speelde tegen psv?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Speelde hij niet tegen PSV?
Of was dat Twente.
Misschien volgend jaar wel, hij zit nu nog tot juni bij Inter maar hij gaat vast wel ergens anders heen. Als hij in FUT zou zitten zou hij vast 5* hebbenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Kerlondat weet ik nog, ik filmpjes opzoeken, heeft nooit gespeeld, was alleen maar geblesseerd
Zit niet eens in FUT volgens mij.
Zo heb ik Fischer ook 8x zien spelen, roep ik toch ook niet met de media mee dat hij het grootste voelbaltalent is van zijn leeftijdquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:18 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ik heb net toch al gezegd dat ik hem wel heb zien spelen, 8x in totaal dacht ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat zou wat zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien volgend jaar wel, hij zit nu nog tot juni bij Inter maar hij gaat vast wel ergens anders heen. Als hij in FUT zou zitten zou hij vast 5* hebben
HOe moet ik dat weten haha, ik kende hem niet eensquote:
maar intussen wel zeggen dat die Bakkali het grootste talent van de nederlandse velden is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
HOe moet ik dat weten haha, ik kende hem niet eens
Ik wil nog wel eens.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nog mensen die 2v2 willen doen vanavond? Alles winst tot nu toe
Jij draait er omheen, je noemt zelf een speler het beste talent dat rondloopt op Nederlandse velden dan moet je dat ook goed kunnen beargumenteren. Hem 8 keer aan het werk zien is volgens mij niet voldoende genoeg om een statement te maken. Fuszy heeft als sterk argument dat die 17 jarige gozer Nederlandse elftal naar EK titel wist te loodsen. Is volgens mij een stuk meer dan 8 wedstrijden voor een A team.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Kerlon heeft volgens mij wel in de jeugd gespeeld bij Ajax, maar volgens mij nooit doorgebroken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:22 schreef Dudeweiser het volgende:
Die Kerlon zou trouwens samen met ene Zé Eduardo naar Ajax komen, beide nooit gezien
ik dacht dat ie altijd geblesseerd was.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kerlon heeft volgens mij wel in de jeugd gespeeld bij Ajax, maar volgens mij nooit doorgebroken.
wel enkele wedstrijden gespeeldquote:Verhuur aan AFC Ajax
Gedurende het seizoen 2009/10 kwam Kerlon op huurbasis uit voor de Nederlandse club Ajax. Na enkele wedstrijden in Jong Ajax verdraaide hij in november 2009 zijn knie tijdens een training. Dit maakte een operatie noodzakelijk, die hem naar schatting zes tot negen maanden revalidatie kost. Kerlon trok terug naar Italië.
Ze Eduardo speelt nu bij Empoli (uitgeleend door Parma) Hij zit gewoon in FUT, 67 overall.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:22 schreef Dudeweiser het volgende:
Die Kerlon zou trouwens samen met ene Zé Eduardo naar Ajax komen, beide nooit gezien
Ja daarom volgens mij ook. In filmpjes was hij altijd baasquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik dacht dat ie altijd geblesseerd was.
Dit klopt, ik had gezegt dat hij het grootste talent was, hier had bij moeten staan dat ik dit van de media had. En ik denk dat die Feyenoorder het in zijn eentje heeft gedaan, had hij een belangrijk doelpunt gemaakt?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jij draait er omheen, je noemt zelf een speler het beste talent dat rondloopt op Nederlandse velden dan moet je dat ook goed kunnen beargumenteren. Hem 8 keer aan het werk zien is volgens mij niet voldoende genoeg om een statement te maken. Fuszy heeft als sterk argument dat die 17 jarige gozer Nederlandse elftal naar EK titel wist te loodsen. Is volgens mij een stuk meer dan 8 wedstrijden voor een A team.
Ze Eduardo heeft zelfs in het 1e gespeeld in de voorbereiding, is daarna in de winterstop teruggestuurd dacht ik? Nu speelt hij ergens in de Serie A, Udinese of Parma als ik me niet vergisquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kerlon heeft volgens mij wel in de jeugd gespeeld bij Ajax, maar volgens mij nooit doorgebroken.
Aightquote:
niet genoeg pace zekerquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Aight
Met Marcie ook 2-1 gewonnen.
NL Elftal speelt wel echt kut joh
Als dat nou ook eens in clubs gebeurdequote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Aight
Verdediging is brak, ja. Emanuelson zit niet bij de selectie dus zit je vast aan Pieters.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Aight
Ik speel altijd met Chelseaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Verdediging is brak, ja. Emanuelson zit niet bij de selectie dus zit je vast aan Pieters.
We nemen Spanje wel.
Is er een nieuwe toernooi binnen kort?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:26 schreef OmniRocket het volgende:
bezig met maken teams voor het 2 pakjes toernooi
Kan ook.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik speel altijd met Chelsea
Lekker hossen
2 goals in de finale, 3 goals op het hele ek en daarmee gedeeld topscorder met 3 andere.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dit klopt, ik had gezegt dat hij het grootste talent was, hier had bij moeten staan dat ik dit van de media had. En ik denk dat die Feyenoorder het in zijn eentje heeft gedaan, had hij een belangrijk doelpunt gemaakt?
Eerst eventjes eten, zal even aan m'n ma vragen hoelaat het klaar isquote:
nee deze is al bezigquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:28 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Is er een nieuwe toernooi binnen kort?
Voor niks mijn Free Fränkel shirts laten drukkenquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor niks mijn Free Fränkel shirts laten drukken
Bronze/silver is al een paar uur bekend.quote:
Oh meen je die? waar staat het danquote:
IF Hazard, want eindbaas.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:57 schreef marcie216 het volgende:
Even een vraagje over mijn belgisch nederlands team.
WIe lw?
Miralles SIF
Mertens IF
en waarom?
Zelfde thread als het steeds is geweest: http://forum.ea.com/uk/posts/list/1614349.pagequote:
Zeer lastig ditquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:58 schreef Fuszy het volgende:
Mirallas SIF
Pace, shot en skills. 5* weak foot 4* skills 90 shooting
vs
mongolio mertens
Ik zou voor IF Thibault gaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:57 schreef marcie216 het volgende:
WIe lw?
Miralles SIF
Mertens IF
en waarom?
Kan ik niet betalenquote:
Mirallas want Mertensquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:57 schreef marcie216 het volgende:
WIe lw?
Miralles SIF
Mertens IF
en waarom?
Maakt niet uitquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:56 schreef Thorb het volgende:
Haha rijst sorry voor die rode kaart, verder wel goed potje. RVP
Nu even eten.
Ik ben er, maar er is een kans dat ik tussendoor weg moet.quote:
Is goedquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik ben er, maar er is een kans dat ik tussendoor weg moet.Ik wacht dus nog even, uiterlijk 20:00 kan ik
.
jupquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:02 schreef WezepAFCA het volgende:
Als dat TOTY morgen uit komt, betekent dat dan dat die spelers een week lang in de pakjes zitten? Mijn eerste jaar op ultimate team :p
Welk team nemen we?quote:
Chelsea is echt een succes bij mij, heb met meerdere mensen gespeeld en Chelsea speelt echt goedquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:03 schreef Reemi het volgende:
[..]
Welk team nemen we?Ik vind het wel lastig trouwens, we pakken steeds elkaars spelers waardoor ik totaal in de war raak.
Is goed, wel Lukaku opstellen hè?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Chelsea is echt een succes bij mij, heb met meerdere mensen gespeeld en Chelsea speelt echt goed
Jaquote:
Mijn voorhoede is altijdquote:
Lukaku > Drogbaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja
[..]
Mijn voorhoede is altijd
----------------Drogba
Sturridge---Torres---Mata
Sturridgequote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja
[..]
Mijn voorhoede is altijd
----------------Drogba
Sturridge---Torres---Mata
\quote:
Ah, dacht weer zo'n shitty bug in de servers. Gelukkig dan nog maarquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
\
Teveel spelers heb je gekocht en verkocht. De webapp kan dan niet aan. Ik had dat ook een keer.
Is toch hetzelfde net als op het forumquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:34 schreef Dudeweiser het volgende:
TOTY wordt om 10 uur onze tijd bekend gemaakt.
Hoe weet weetikwiehetwas dan al om wie hij zijn team wil gaan bouwen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:34 schreef Dudeweiser het volgende:
TOTY wordt om 10 uur onze tijd bekend gemaakt.
Ah, mooi, Graciasquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:36 schreef Tim86 het volgende:
Official Forum TOTY – SILVER/BRONZE - FINAL TEAM
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1614349.page
Ratings zijn nog niet zeker though..dat zullen ze wel om 10u bekendmaken hopelijk.
Wel een baasje, maar 2* skill is wel kutquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:39 schreef vandermar het volgende:
Gelukkig, de prijs van Drenthe is alweer wat naar beneden omdat mensen hem er voor 36K BIN al op zetten
3*quote:
3* skill is echt minimum voor een aanvallende speler vind ikquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:43 schreef Tim86 het volgende:
Zou zweren dat hij 2 had..lang niet mee gespeeld though.
edit: oja die weak foot was 2
Waarom Jansen? Wijnaldum is veel beter.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:44 schreef marcie216 het volgende:
http://futhead.com/12/squad/630594
Hoeveel denken jullie dat de prijs gaat dalen"?
Je kan beter IF Eriksen dadelijk op de positie van Janssen zettenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:44 schreef marcie216 het volgende:
ongeveer twee keer de helftquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:44 schreef marcie216 het volgende:
Dan haalt Lens 9 chem niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je kan beter IF Eriksen dadelijk op de positie van Janssen zetten
Dit.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waarom Jansen? Wijnaldum is veel beter.
Mauritsstraatquote:
Liefst volgend seizoen want die wisselvalligheid van Cabral word je ook moe van.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:52 schreef Fuszy het volgende:
Zelfs Pique kan die trucjes![]()
Royston is wel een baas hoor. Hoop oprecht dat we hem nog een keer bij Feyenoord zien.
Je moet wat als je voor de politie moet vluchtenquote:
Moet je even zoeken op BPL, Spurs en Nederlandsquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:46 schreef OmniRocket het volgende:
ben op zoek naar vd Vaart voor m'n 18 clubs team
Mota, echt heel erg goed.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:29 schreef poker4lifee het volgende:
http://futhead.com/12/squad/633373
team om die toty Molina bouwen, maar welk spitsen duo?
jackson martinez en nif/if/sif falcao in de spits(geen idee nog waar ik coins voor heb)
of
indio met kang soo il
of
indio en eninho of ??
Enige eis is of minimaal 4* of hele dikke pace om het goed te maken.
Voorkeur gaat denk ik tot nu toe uit naar JAckson met sif Falcao of Indio met het koreaantje.
oh en lege cdm moet Adi zijn maar die krijg ik niet in futhead.
TR gemacht.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je moet wat als je voor de politie moet vluchten
oh crap
was mar een garpje hoorno racism please
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moet je even zoeken op BPL, Spurs en Nederlands
daar red ik het inderdaad niet mee haha, maar thx voor de reactie iig.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mota, echt heel erg goed.
Maar 3* skills en geen hele dikke pace, dus je zult het wel niet goed vinden.
hahaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:10 schreef marcie216 het volgende:
Lukaku is de enige spits die ik in mijn team kan haha
Hey sjap doe je zo mee 2v2 ofwat?quote:
Ja is coolquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hey sjap doe je zo mee 2v2 ofwat?
Baasquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:10 schreef marcie216 het volgende:
Lukaku is de enige spits die ik in mijn team kan haha
Lukaku is een fucking ubereindbaas johquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:15 schreef marcie216 het volgende:
nee want als lukaku dan niet fijn speelt, heb ik geen andere opties hahah. of ik moet mertens vervangen dan kan ik huntelaar
Reemi, GJE,Marcie,Cuencaquote:
quote:
huh? Huntelaar en Mertens linken toch niet. Of is je team anders dan die link.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:15 schreef marcie216 het volgende:
nee want als lukaku dan niet fijn speelt, heb ik geen andere opties hahah. of ik moet mertens vervangen dan kan ik huntelaar
Ja of als Mirallas SIF me niet bevalt, IF mertens erin en dan Huntelaar of v persie spitsquote:
Heb je toch mertens gekozen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:15 schreef marcie216 het volgende:
T'is gewoon voor de fun, dus afwisselenquote:
Daarom vervangt hij Mertensquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
huh? Huntelaar en Mertens linken toch niet. Of is je team anders dan die link.
Oh shit wat ben ik dom hahaha, dacht ff mertens is nederlanderquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
huh? Huntelaar en Mertens linken toch niet. Of is je team anders dan die link.
Mirallas staat er toch in of niet dan. Daarom zeg ik ook of is het een andere link. Volgens mij kan ik ook beter niet op jou reagerenquote:
Om wat youtubers te quotenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:19 schreef marcie216 het volgende:
Nee heb nog SIF Mirallas maar weet niet of lukaku mij bevalt
Met een halfuurtje kan ik.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hey sjap doe je zo mee 2v2 ofwat?
Oh, dat wist ik niet, uit die zin had ik gehaald dat hij Mertens vervangtquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mirallas staat er toch in of niet dan. Daarom zeg ik ook of is het een andere link. Volgens mij kan ik ook beter niet op jou reageren
dan ben je gewoon slecht in verdedigen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:25 schreef Walxie het volgende:
Godverdomme, wat een teringspel is fifa toch ook.. sta je 1-0 voor verlies je van zo'n teringlijer door 3 afleggertjes -_-
39 PACquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:24 schreef Fuszy het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAH FML
packs only
ik heb een spits nodig, want mijn andere spits is geschorst. Ik open een mooi pakje, want het is een pack only. Krijg ik een fucking CRAP spits:
zie hier
[ afbeelding ]
Nee, 2 onterechte rode kaarten omdat hij loopt te klotenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan ben je gewoon slecht in verdedigen.
Gewoon bij uploaden ofzo, staat er best duidelijkquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:25 schreef BDIL het volgende:
Waar kan je bij gameface creator je eigen foto uploaden? Zie het nergens staan en lijkt me wel vet voor mij vp
eigen schuld, tackles worden niet vanzelf gemaakt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:26 schreef Walxie het volgende:
[..]
Nee, 2 onterechte rode kaarten omdat hij loopt te kloten
Nee, de ene was door zwaar laat reageren van M'bia..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
eigen schuld, tackles worden niet vanzelf gemaakt.
LOL my thougts exactlyquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:37 schreef Thorb het volgende:
Rijst dit was voorteken voor het EK. Met Sneijder 0-0 staan en dan RVP erin achter Hunter en dan 4-1 winnen van Spanje
Oke baasquote:
Heet je Iwan?quote:
We hebben net ons potje uitgespeeld, 5-3 winst.quote:
Kom eraan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
We hebben net ons potje uitgespeeld, 5-3 winst.
Doe je nu mee?
Dan gaan we 2v2 tegen randommers
Nicequote:
Hoezo lolquote:
Aparte naamquote:
Idd lol, ik kom echt nooit iemand tegen die Richie heetquote:
.....Wah Tho.....quote:
Als je uit kroatie komt nietquote:
Wellusquote:
Ik heb hem op Skype, dus ik weet z'n naam helaas alquote:
quote:
Not sure if trolling..quote:
Beetje je eigen posts edittenquote:
laat mij het dan zeggenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Maar dat zei jij ook tegen mij dus dat geldt dan ook voor dudeweiser
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:49 schreef Apekoek het volgende:
Worden oudere IFs ook minder waard door de TOTY?
Ik heb wel zinquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:52 schreef marcie216 het volgende:
WIe doet er om 20:30 mee, 2vs2. Kunnen we misschien met zijn 4e spelen
Dat hebben we net toch gedaan met GJE afgesproké?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:52 schreef marcie216 het volgende:
WIe doet er om 20:30 mee, 2vs2. Kunnen we misschien met zijn 4e spelen
Dat weet ik nietquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat hebben we net toch gedaan met GJE afgesproké?
We zien wel man, het is gewoon voor de funquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet
Oke dus Isaac Remi GJE en ik.
Wat worden dan de teams? Wie bij wie?
Soms moet dat wel..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mensen die 150c bieden op een item van 200c
Dat kan op contracten aardig schelen hoor long term. Helaas ben ik er zelf te lui voor en bin ik ze gewoon.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Mensen moeten inleveren in de tijden van crisisquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Zijn sowieso Nederlanders, gierig volkquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee nog nooit last van gehad. Kan me niet eens de laatste keer herinneren dat ik 180 coins had, zal wel geweest zijn toen de webapp net open ging.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Soms moet dat wel..
Heb je net 180 coins ofzo
Oke is goedquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
We zien wel man, het is gewoon voor de fun
Marcie wij gaan zometeen toch vet hard ownen?????quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:06 schreef marcie216 het volgende:
HOe gaat het GJE? nog wel aan het winnen als ook mijn reeks weg
Oke dus wij gaan samen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Marcie wij gaan zometeen toch vet hard ownen?????
Anzhi Makhachkala ?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:10 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oke dus wij gaan samen?
Welk team zullen we pakken
Neequote:
4-0 verliesquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:06 schreef marcie216 het volgende:
HOe gaat het GJE? nog wel aan het winnen als ook mijn reeks weg
Triple passbacks zelfsquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |