quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als ze leuk zijn, normaal ABN praten, en zich normaal gedragen is er niks mis mee.
Ga jij eens even lekker verder met je discussie. Succes.quote:
Normaal.. alle Amerikanen willen elimineren is niet normaal Inzanity, helaas.quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Normaal.. alle Amerikanen willen elimineren is niet normaal Inzanity, helaas.
Jij vind Breivik, Hitler en Wilders wel normaal?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom?
Hitler, Wilders en Breivik (allen hebben andere volk gekozen) willen dat toch ook.
Jij vindquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij vind Breivik, Hitler en Wilders wel normaal?
Jij als ultra-linksert bent toch voor liefde voor de medemens?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Of ga jij ff lekker met HMF daten ofzo.
Ik ging ook heel serieus op in.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alle Amerikanen elimineren nog wel?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Normaal.. alle Amerikanen willen elimineren is niet normaal Inzanity, helaas.
Iedereen heeft andere gedachten over wat normaal is. Ligt aan je normen en waarden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja hoor. Vind jullie wel een leuk setje als ik eerlijk ben.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij als ultra-linksert bent toch voor liefde voor de medemens?
Tot op zekere hoogte.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Iedereen heeft andere gedachten over wat normaal is. Ligt aan je normen en waarden.
Hoezo moet ik Dromenvangertje bedanken? Ik ken haar helemaal niet voor de rest.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bedank Dromenvangertje maar.. goede smaak
Breivik kan niemand normaal vindenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Iedereen heeft andere gedachten over wat normaal is. Ligt aan je normen en waarden.
Deze viel gewoon op.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mij wel aanvallen he maar die wordt ik van Stylo niet
Ik ook niet maar stonden op haar Tumbler die foto'squote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo moet ik Dromenvangertje bedanken? Ik ken haar helemaal niet voor de rest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |