Mag jij niet weten. huphuphup, weg.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waar waren jullie mee bezig dan?
Over jou aan het roddelen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waar waren jullie mee bezig dan?
Joeptjoep zeggen wel meerdere mensenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:19 schreef Geo4kant het volgende:
Hahahahaha wat doet zij.. sluit ze hem af..
Explooier.. yoetoep.. ik ga stuk
'En als het goed is gaan we dan terug naar de site'quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:19 schreef Geo4kant het volgende:
Hahahahaha wat doet zij.. sluit ze hem af..
Explooier.. yoetoep.. ik ga stuk
Daar hebben we het niet overquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jonge jij stuurt mij toch linkjes.
Littlerabbit wordt dan jaloers .quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:20 schreef PizzaGeit het volgende:
Smoofie en ajacied4lf ga elkaar ff kontneuken in een donker kamertje ofzo
quote:
Kutjong is het ook die Smoofie.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jonge jij stuurt mij toch linkjes.
Die dingen gebeuren.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
3 weken banposten van pics die niet mogen. Volgens mij komt DV dat bekend voor.
Wsa toch 2 weken , die al voorbij zouden moeten zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
3 weken banposten van pics die niet mogen. Volgens mij komt DV dat bekend voor.
Nee, kreeg daarna nog eens 3 weken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wsa toch 2 weken , die al voorbij zouden moeten zijn?
Davy heeft wel wat lekkere chicks gepost hoor. Al waren die 16, jailbait . En een paar 14.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:24 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Davy kon nog wat van haar leren wat betreft smaak in vrouwen.
Zou zij op Fok! zitten?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:23 schreef Happel het volgende:
Deze dan.
Reporter: Hoe kom je aan deze kennis.
Charlene: Nooit gehad. Is een geschenk van god.
1:34 Misgeschoten is altijd misgeschotenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:23 schreef Happel het volgende:
Deze dan.
Reporter: Hoe kom je aan deze kennis.
Charlene: Nooit gehad. Is een geschenk van god.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |