Te veel mensen met die naam dus geen zin om te zoeken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zodra je m'n naam weet is het een kwestie van zoeken en profielfoto's kijken op facebook.
Tumblr.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoe weet je anders m'n achternaam?
Je Signaturequote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:13 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ze loopt er dan ook best wel mee te koop, beetje een aandachtshoertje
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Was niet te missen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Meisjes die hun middelvinger opsteken op foto'squote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:11 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat vind men hiervan? (Ander foto's zijn kut) UFC octagon girl.
Waar waren jullie mee bezig dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik vind dat DV even weg moet gaan. We worden teveel afgeleid.
Mag jij niet weten. huphuphup, weg.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waar waren jullie mee bezig dan?
Over jou aan het roddelen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waar waren jullie mee bezig dan?
Joeptjoep zeggen wel meerdere mensenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:19 schreef Geo4kant het volgende:
Hahahahaha wat doet zij.. sluit ze hem af..
Explooier.. yoetoep.. ik ga stuk
'En als het goed is gaan we dan terug naar de site'quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:19 schreef Geo4kant het volgende:
Hahahahaha wat doet zij.. sluit ze hem af..
Explooier.. yoetoep.. ik ga stuk
Daar hebben we het niet overquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jonge jij stuurt mij toch linkjes.
Littlerabbit wordt dan jaloers .quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:20 schreef PizzaGeit het volgende:
Smoofie en ajacied4lf ga elkaar ff kontneuken in een donker kamertje ofzo
quote:
Kutjong is het ook die Smoofie.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jonge jij stuurt mij toch linkjes.
Die dingen gebeuren.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
3 weken banposten van pics die niet mogen. Volgens mij komt DV dat bekend voor.
Wsa toch 2 weken , die al voorbij zouden moeten zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
3 weken banposten van pics die niet mogen. Volgens mij komt DV dat bekend voor.
Nee, kreeg daarna nog eens 3 weken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wsa toch 2 weken , die al voorbij zouden moeten zijn?
Davy heeft wel wat lekkere chicks gepost hoor. Al waren die 16, jailbait . En een paar 14.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:24 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Davy kon nog wat van haar leren wat betreft smaak in vrouwen.
Zou zij op Fok! zitten?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:23 schreef Happel het volgende:
Deze dan.
Reporter: Hoe kom je aan deze kennis.
Charlene: Nooit gehad. Is een geschenk van god.
1:34 Misgeschoten is altijd misgeschotenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:23 schreef Happel het volgende:
Deze dan.
Reporter: Hoe kom je aan deze kennis.
Charlene: Nooit gehad. Is een geschenk van god.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |