Met je vuilniszakkenjas?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wie hebben ze nou weer gekocht?
[..]
Ik ben stoer.
Wat nou als je dat ding eruit haalt, dan heb je zo'n uitgerekte oor tochquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heeft ze zelf ook.
Ik vind die dingen best coolbij sommige..
Willen de Turken bij Turske feestjes jou heel graag schuren dan?quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Willen de Turken bij Turske feestjes jou heel graag schuren dan?
InZanity doet altijd vervelendquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:59 schreef Smoofie het volgende:
Doet inzanity weer vervelend? Ook tegen DV?
Neequote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik daar met mijn 23 jaar nu al te oud voor ofzo, want ik snap het nut er echt niet van?
quote:
Dus heel veel sex.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Neetumblr is een blog net zoals blogspot.
Tumblr kan je gebruiken voor allerlei doeleinde, reclame, inspiratie, reisblog noem maar op.
Ik gebruik mijn tumblr als inspiratie blog voor mezelf, en ik deel het met anderen zodat die kunnen zien whats on my mind.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:02 schreef Smoofie het volgende:
Is ze niet te oud voor inzanity? Turken willen toch makkelijk prooi? 14 jaar enz?
Moet ook wel. In zo'n krakershuis moet je wel een stevige jas hebben met al die roestige uitstekende spijkers en pis dat door het plafond heendruppelt.quote:
Wij hier ook wat, vooral toen stokstaart er nog wasquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
He, vrouwen die op fok zitten zijn wel wat gewend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |