abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111005405
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 18:34 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hij is er schijnbaar voorstander van om één of ander gewillig vrouwtje over te laten komen uit het buitenland, maar als ze toch niet zo gewillig blijkt te zijn en het verstandshuwelijk zat is en ergens anders wel echte liefde vind mag dat worden afgestraft.

Daarnaast denk ik niet dat het verstandig is om "het gepeupel", zoals hij het noemt, hun spreekwoordelijke brood en spelen af te nemen :')
Wie of wat claimt BBoy nu eigenlijk te zijn?
Een moslim of een Marokaanse Moslim?

Die dumpen de onwillige vrouwtjes toch gewoon weer als ze niet ''gewillig'' genoeg zijn? :P

http://www.volkskrant.nl/(...)mpt-in-Marokko.dhtml
pi_111005515
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 18:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Wie of wat claimt BBoy nu eigenlijk te zijn?
Een moslim of een Marokaanse Moslim?

Die dumpen de onwillige vrouwtjes toch gewoon weer als ze niet ''gewillig'' genoeg zijn? :P

http://www.volkskrant.nl/(...)mpt-in-Marokko.dhtml
Zolang je het bonnetje nog hebt natuurlijk, anders heb je pech o|O

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_111005654
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 18:42 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Zolang je het bonnetje nog hebt natuurlijk, anders heb je pech o|O

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ow... ja.. het bonnetje :P

da's wel weer lastig soms, zelfs mét bonnetje -O-

SPOILER
  dinsdag 1 mei 2012 @ 18:49:05 #29
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_111005784
Zeg eh, FANNvanhetlaatsteuur, kunnen we het topic wel leuk houden, anders zie ik mij genoodzaakt om een topicreport te plaatsen.

:r Brigitte Kaandorp :r
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_111005846
quote:
15s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 18:49 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Zeg eh, FANNvanhetlaatsteuur, kunnen we het topic wel leuk houden, anders zie ik mij genoodzaakt om een topicreport te plaatsen.

:r Brigitte Kaandorp :r
Roep je vriendje ! *O*
pi_111005975
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 18:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Roep je vriendje ! *O*
Die durft daar niks van te zeggen natuurlijk, want dat is een ruggegraatloze Nederlander die over zich heen laat lopen. :7
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_111006020
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 18:53 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Die durft daar niks van te zeggen natuurlijk, want dat is een ruggegraatloze Nederlander die over zich heen laat lopen. :7
ow... jah, zo'n kaaskop :{w
pi_111006059
quote:
8s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 18:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

ow... jah, zo'n kaaskop :{w
Ongetwijfeld vast ook niet zo sociaal vaardig. B-)
pi_111006116
quote:
13s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 18:55 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik ben ook een kaaskop :@

:')
  dinsdag 1 mei 2012 @ 18:57:55 #35
92926 Joipoidoipoipoi
pi_111006132
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 18:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Roep je vriendje ! *O*
Die is op het moment aan het shoppen in Turkije.

quote:
13s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 18:55 schreef Barbusse het volgende:
Hij heeft geen vrachtwagen.
pi_111006162
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 18:57 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Die is op het moment aan het shoppen in Turkije.

Ow. jah ... zakenreis toch?

uhu :P
  dinsdag 1 mei 2012 @ 19:00:25 #37
92926 Joipoidoipoipoi
pi_111006207
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 18:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ow. jah ... zakenreis toch?

uhu :P
Ja, het in het buitenland shoppen naar vrouwen is inderdaad een zakelijke overeenkomst.
pi_111006634
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 18:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik ben ook een kaaskop :@

:')
Maar jij bent geen man. Dus in plaats van niet sociaal vaardig en ruggegraatloos tot op het punt dat je het oke vind dat je vriendin/vrouw je bedriegt, ben je dus niet modebewust, arrogant, onbetrouwbaar en lelijk. (8>
pi_111006658
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 19:00 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Ja, het in het buitenland shoppen naar vrouwen is inderdaad een zakelijke overeenkomst.
Ik neem aan dat hij wel wat luchtgaten in de container heeft geboord? Niemand heeft behoefte aan bedorven waar.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 19:35:14 #40
92926 Joipoidoipoipoi
pi_111007845
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 19:10 schreef Barbusse het volgende:
Ik neem aan dat hij wel wat luchtgaten in de container heeft geboord? Niemand heeft behoefte aan bedorven waar.
Ik begrijp dat jij ervaring hebt met shoppen?
pi_111007876
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 19:35 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Ik begrijp dat jij ervaring hebt met shoppen?
Ik kom wel eens in een winkel ja.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 20:55:40 #42
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_111012500
Met Briggite Kaandorp is eigenlijk alles gezegd. Karen Bloemen en zij staan symbool voor de Nederlandse "vrouw". Een écht vrouw was bv. de vrouw van Jaap Kooiman in Toen was geluk heel gewoon. Overigens een topserie, maar dat terzijde. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_111014954
Ik vind Ayaab Hirsi Ali een echte vrouw. Ik val niet op negerinnen, maar het is een mooie sterke vrouw met karakter en een prima overtuiging.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 1 mei 2012 @ 21:41:02 #44
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_111015222
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 21:36 schreef El_Matador het volgende:
Ik vind Ayaab Hirsi Ali een echte vrouw. Ik val niet op negerinnen, maar het is een mooie sterke vrouw met karakter en een prima overtuiging.
Ayaan, maar voor de rest ben ik het met je eens, en ik val geeneens op vrouwen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_111015667
Mobiel internet is niet alles... Ayaan inderdaad.

Wist niet eens dat jij homo was.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 1 mei 2012 @ 21:48:59 #46
13462 BansheeBoy
pi_111015668
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 21:41 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ayaan, maar voor de rest ben ik het met je eens, en ik val geeneens op vrouwen.
Niet??? :?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 21:50:52 #47
13462 BansheeBoy
pi_111015782
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 21:36 schreef El_Matador het volgende:
Zo zie je maar dat er over smaken niet te twisten valt, want ik vind haar extreem lelijk, vooral in haar doen en laten. :{

pi_111015907
quote:
15s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 21:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zo zie je maar dat er over smaken niet te twisten valt, want ik vind haar extreem lelijk, vooral in haar doen en laten. :{

Ja dat kan een man zoals jij niet handelen.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 23:40:22 #49
13462 BansheeBoy
pi_111022025
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 21:53 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ja dat kan een man zoals jij niet handelen.
Thanks! :{

pi_111023846
quote:
15s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 20:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Met Briggite Kaandorp is eigenlijk alles gezegd. Karen Bloemen en zij staan symbool voor de Nederlandse "vrouw".
Ach ja.... Vroeger was alleen de koningin en de vrouw van de burgermeester die eer toebedaan, tegenwoordig zijn het cabaretiers die symbool staan O+ komt misschien omdat deze vrouwen wel hardop kunnen/durven te zeggen waar de schoen kan wringen.
Maar als je vrouwenhumor niet begrijpt dan mis je gewoon enorm veel gratis tips en tools op je weg naar b.v. een goed werkende relatie.
Maar goed ik ben ook absoluut geen fan van Hans Teeuwen, het snappen van zijn humor doe ik wel, is ook niet zo heel moeilijk.

quote:
Een écht vrouw was bv. de vrouw van Jaap Kooiman in Toen was geluk heel gewoon. Overigens een topserie, maar dat terzijde. :{

Tjonge jonge, die tijd is toch al lang voorbij...eind 50 tot half 70, tussen de 52 en 42 jaar geleden.

Hier 2012... voor 1965 Over?

Maar zeker leuke serie en goed acteerwerk. :)

Alleen, ik vond het vaak maar sneu voor haar dat ze opgescheept zat met zo'n domme, egoïstische en zwart/wit denkende echtgenoot.
Deze "echte vrouw" verdiende imo een leuke gezellige vent en zeker niet zo'n type als Kooiman, toch?
Zo'n type man, wil volgens mij geen enkele vrouw als haar partner. Ik kan het me tenminste niet voorstellen :?
"Het zijn de vervlogen tijden, leuk voor zolang het duurde, wat rest is aanpassen en meegaan aan en met de tijd."

OT

Valt men op een andere huidskleur of weet ik waarop, prima wanneer men dan naar die omgeving trekt waar je de grootste kans maakt elkaar te ontmoeten,
De postordermethode, hoewel ik de vrouwen aldaar wel begrijp, alcoholgebruik icm voortplanting b.v. , zo beroerd word ik van de gedachte dat zo'n man, die in eigen land door gebrek aan sociale vaardigheden met als motivatie de vrouw moet volgzaam zijn, het niet lukt om een partner te vinden, .... de 1ste kennismaking met de Nederlandse man is voor deze "bestelde" vrouw. :{

Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar afgespiegeld naar ons leven hier, vind ik het een vorm van mensenhandel "je koopt een mens" enkel voor je eigen gerief, lees verzorging. Zo ga je imo niet met mensen om.

.

[ Bericht 0% gewijzigd door zusterclivia op 02-05-2012 08:33:20 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')