abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111000119
quote:
Steeds meer Nederlandse mannen kiezen ervoor om samen te wonen met een Russische of Thaise vrouw. Dit blijkt uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Uit de publicatie vandaag blijkt dat het aantal Thais-Nederlandse en Russisch-Nederlandse paren de afgelopen tien jaar verdubbeld is.

In 2011 gingen zevenduizend mensen een relatie aan met iemand uit Rusland, terwijl dit in 2001 nog maar drieduizend gevallen betrof. Ook het aantal Thais-Nederlandse paren steeg van drieduizend in 2001 naar zesduizend in 2011.

Ook kwamen er meer Pools-Nederlandse stellen, een toename van bijna 7000 tot ongeveer 10.000, terwijl het aantal Braziliaans-Nederlandse partners steeg van 2000 naar 4000.
Bron.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deel 1
Deel 2
Deel 3

Laatste post van deel 2:

quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 16:43 schreef Misterven1 het volgende:
Ik ben zelf niet gefrusteerd. Eerlijk gezegd hou ik wel rekening met mijzelf, maar ik heb een vrouw ook veel te bieden, zoals leuke gesprekken, goed voor elkaar zorgen, samen leuke dingen doen, Het gaat mij niet alleen om seks, maar om geheel als medeleven tonen voor ander. Ik vind buitenlandse vrouwen ook wel wat, maar het prettigst is dat ze toevallig ook Nederlands spreken.

Een vrouw die ook voor mij kan zorgen moet sterk in haar leven staan, maar ook goed in je vel zitten. Zij moet ook veel humor hebben, dat is heel belangrijk in een toekomstige relatie. Ik hou niet van depressieve vrouwen, die niet voor zichzelf kan opkomen. Maar voor elke gehandicapte man of vrouw is een relatie wat moeilijker, daar moet je ook veel rekening mee houden hoe ze met elkaar kunnen omgaan en samenleven. Ik meen dat het ook dat niet voor elke vrouw weggelegd is.
Wie wil er met Mistererven1 daten? Hollandse vrouwen met minimaal cup D zijn welkom bij hem. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Barbusse op 01-05-2012 18:41:03 ]
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_111000145
Omdat het zo´n mooie levendige discussie is O+
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator dinsdag 1 mei 2012 @ 16:22:24 #3
249559 crew  Lavenderr
pi_111000281
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 16:04 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dus jij gaat voor meerdere vrouwen shoppen in het buitenland? Krijg je groepskorting als je ze allemaal tegelijkertijd laat overkomen?
Hij verdient wel een bonus als hij ze allemaal gelijk laat komen :D
  dinsdag 1 mei 2012 @ 16:24:47 #4
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_111000376
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 16:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

:Y
pi_111000435
Drat, ik ben de link naar deeltje 3 vergeten -O-
pi_111001935
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 16:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Banshee moet nog antwoord geven op de vraag wat hij met mannen doet die vreemdgaan, de vrouwen mogen geslagen worden volgens hem.
pi_111002132
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 17:01 schreef macca728 het volgende:

[..]

Banshee moet nog antwoord geven op de vraag wat hij met mannen doet die vreemdgaan, de vrouwen mogen geslagen worden volgens hem.
De mannen ook, las ik :)
pi_111002178
Lijfstraffen voor vreemdgangers?

Dan zullen er een hoop landgenoten van BSB bont en blauw worden...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 1 mei 2012 @ 17:10:49 #9
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_111002290
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 17:01 schreef macca728 het volgende:

[..]

ook martelen lijkt me
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_111002318
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 17:07 schreef El_Matador het volgende:

Het zal wereldwijd een bloedbad worden denk ik eerder :') Ik prefereer toch liever seks boven geweld, maar ja, wie ben ik? Mata, ben je klaar voor wat klapjes? :D
pi_111002382
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 17:07 schreef El_Matador het volgende:

alleen de vrouwen he, mannen mogen het uiteraard wel, dan zijn het echte mannen.....
pi_111002771
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 17:11 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het zal wereldwijd een bloedbad worden denk ik eerder :') Ik prefereer toch liever seks boven geweld, maar ja, wie ben ik? Mata, ben je klaar voor wat klapjes? :D
^O^
Ik ben nog niet vreemdgegaan. En single op het moment.
In Latijns-Amerika, dat dan weer wel. *)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_111002794
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 17:21 schreef El_Matador het volgende:

Ik ben nog niet vreemdgegaan.
Maar goed dat je ambities hebt!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 17:24:57 #14
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_111002875
Bij overspel ben ik voor lijfstraffen in het zowel het geval van de man als de vrouw. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_111002941
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 17:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

^O^
Ik ben nog niet vreemdgegaan. En single op het moment.
In Latijns-Amerika, dat dan weer wel. *)
Het perfecte recept voor wat maatschappelijk geaccepteerde promiscuïteit! _O_
pi_111003044
quote:
15s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 17:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Bij overspel ben ik voor lijfstraffen in het zowel het geval van de man als de vrouw. :{

En wat als de man of de vrouw het wel ok vind als de partner eens een keer buiten de deur gaat neuken?
  dinsdag 1 mei 2012 @ 17:53:33 #17
13462 BansheeBoy
pi_111003841
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 17:29 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En wat als de man of de vrouw het wel ok vind als de partner eens een keer buiten de deur gaat neuken?
Dan verdienen ze beiden klappen. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 17:55:48 #18
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_111003934
Ah, deel 4 van het shop-topic voor mannen. O+

"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_111004025
quote:
15s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 17:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dan verdienen ze beiden klappen. :{

Jij bent zo van vrijheid over eigen levensstijl, is het niet? :')
  dinsdag 1 mei 2012 @ 18:01:15 #20
13462 BansheeBoy
pi_111004125
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 17:58 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Jij bent zo van vrijheid over eigen levensstijl, is het niet? :')
Nee, juist niet. Ik ben van mening dat het gepeupel leiding nog heeft. :{

pi_111004368
quote:
15s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 18:01 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nee, juist niet. Ik ben van mening dat het gepeupel leiding nog heeft. :{

Over hun eigen seksleven en emoties? :')
  dinsdag 1 mei 2012 @ 18:10:30 #22
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_111004449
Bansheeboy kan beter priester of zo iets worden.... men o men. Je klinkt nl net als een Amerikaanse tv priester. Om misselijk van te worden.

Vreemdgaan vind ik not done maar als andere stellen dat willen doen en daar goede afspraken over maken, prima zolang ze mij er maar buiten houden.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_111005187
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 16:26 schreef Barbusse het volgende:
Drat, ik ben de link naar deeltje 3 vergeten -O-
Dan zet je die er toch effe bij ! :(

Thaise of Russische bruid populair (deel 3)
pi_111005206
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 18:10 schreef Mickeys het volgende:
Bansheeboy kan beter priester of zo iets worden.... men o men. Je klinkt nl net als een Amerikaanse tv priester. Om misselijk van te worden.

Vreemdgaan vind ik not done maar als andere stellen dat willen doen en daar goede afspraken over maken, prima zolang ze mij er maar buiten houden.
Dus dat, laat iedereen het effe lekker zelf uitzoeken *O*
pi_111005267
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 18:10 schreef Mickeys het volgende:

Hij is er schijnbaar voorstander van om één of ander gewillig vrouwtje over te laten komen uit het buitenland, maar als ze toch niet zo gewillig blijkt te zijn en het verstandshuwelijk zat is en ergens anders wel echte liefde vind mag dat worden afgestraft.

Daarnaast denk ik niet dat het verstandig is om "het gepeupel", zoals hij het noemt, hun spreekwoordelijke brood en spelen af te nemen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')