abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111005628
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 18:42 schreef zibster het volgende:

[..]

Uhu. Toen ik de politie belde kwamen ze 15 minuten te laat en het is hier 10 minuten vandaan. Ligt dus maar net wie 't op zich neemt denk ik. Ik zeg niet dat het met de Italiaanse politie heeft te maken maar ik vind het feitelijk niet kunnen en al helemaal niet in vakantiegebieden. In Nederland heb je hier niet veel aan de politie. Ik word gestalkt maar omdat hij feitelijk niet veel verkeerd doet wordt er niets aan gedaan. Enige wat ik kan doen is constant bewijzen verzamelen. Heb ik niks aan. Terwijl hij wel veel verkeerd doet en donders veel mensen tot last is. Er wordt hier pas wat gedaan als het te laat is. Vaak.

Hekel aan domme politieagenten en ik vertrouw d'r ook helemaal niet meer op. Jammer eigenlijk.
Wat moeten ze dan doen? Ze kunnen moeilijk iemand oppakken omdat je zegt dat hij je stalkt.
pi_111005721
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 18:44 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Wat moeten ze dan doen? Ze kunnen moeilijk iemand oppakken omdat je zegt dat hij je stalkt.
Snel komen als hij voor de deur staat is al iets. Maar als ik bel komen ze te laat. Of is hij te snel weg, wie weet. Je hebt er niks aan, ben ik wel van overtuigd. Ze nemen het eigenlijk niet serieus. Het enige wat wordt gezegsd is: maak maar een logboek van wanneer wat hoe.

Maakt ook niet uit die situatie. In de OP in ieder geval weer een briljant beeld van hoe onnozel die mensen zijn. Files veroorzaken om een hoger loon te krijgen. Hypocrieten.
pi_111005745
Nogmaals; beter dan het werk neer leggen niet?
pi_111005765
Maar over het eerste punt ben ik het wel eens overigens. Daar hadden ze sneller op moeten reageren.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 19:22:39 #180
311816 Bitlord
Bitlord
pi_111007203
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 16:18 schreef AdoraBelle het volgende:
En als je er dan omheen gaat slingeren ze je zeker nog op de bon ook?
Nee want ze werken niet, ze staken.
pi_111007257
Ze werken wel & staken tegelijkertijd*
  dinsdag 1 mei 2012 @ 19:28:08 #182
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_111007450
Leraren ook weer op de nullijn. :') En al die mensen die ook denken dat je al leraar een luizenleventje hebt. En over een paar jaar staan diezelfde mensen te huilen dat er geen docenten meer zijn om hun kinderen te onderwijzen.
pi_111007971
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 16:20 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ik weet niet waarom maar deze zin loopt niet erg lekker, ik denk omdat ze de op van oproepen gebruikt hebben voor 'op donderdag'
De vakbonden ACP, NPB en VMHP roepen politieagenten in de regio's Rotterdam, Den Haag en Dordrecht op om donderdag een halfuur lang stapvoets te rijden op de toegangswegen naar deze steden.
Zo beter?
pi_111008220
trouwens.. los van de vraag of deze acties nou wel of niet publieksvriendelijk zijn, of dat hun staking terecht is en ze meer verdienen..

is het hard te maken dat de politie opzettelijk en moedwillig gevaarlijke verkeerssituaties creëert, en wanneer hierbij verkeersslachtoffers vallen, dit de directe schuld van de politie is?
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 1 mei 2012 @ 22:18:18 #185
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_111017344
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 19:42 schreef probeer het volgende:
trouwens.. los van de vraag of deze acties nou wel of niet publieksvriendelijk zijn, of dat hun staking terecht is en ze meer verdienen..

is het hard te maken dat de politie opzettelijk en moedwillig gevaarlijke verkeerssituaties creëert, en wanneer hierbij verkeersslachtoffers vallen, dit de directe schuld van de politie is?
Ze zullen het wel met borden etc. aangeven. Mensen die nooit naar borden kijken, zullen hier niet sneller verongelukken.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 22:21:25 #186
258802 Yreal
henk..!
pi_111017520
Ik zou wel kunnen verdedigen dat 30 km/u onder de vmax niet bijzonder gevaarlijk is.

Ze zullen sowieso de sirene aanzetten en dan heb je geen poot om op te staan. Ze gaan de snelweg niet op he !
pi_111017788
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 22:21 schreef Yreal het volgende:
Ze gaan de snelweg niet op he !
Hoe ironisch om op het pesterige af de randjes van de wet op te zoeken, en direct in de boom te zitten als een opstandige puber in een babbeltje met een agent hetzelfde doet.
pi_111018479
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 22:25 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

Hoe ironisch om op het pesterige af de randjes van de wet op te zoeken, en direct in de boom te zitten als een opstandige puber in een babbeltje met een agent hetzelfde doet.
pi_111025572
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 18:47 schreef MrGuma het volgende:
Nogmaals; beter dan het werk neer leggen niet?
Ze hoeven het werk niet neer te leggen, ze kunnen stoppen met een deel van dat werk, namelijk bonnen schrijven. En ja dat werkt best wel, moet je het alleen niet zo halfslachtig doen als ze dat nu doen. Gewoon in het hele land geen enkele bekeuring meer schrijven tot er gepraat wordt. Moet je eens kijken hoe snel ze het dan voor mekaar hebben dat er geluisterd gaat worden. Heb je de burgers ook niet mee.

Deze actie is gewoon belachelijk. Je gaat toch niet burgers lastig vallen die op weg zijn naar huis, omdat je niet tevreden bent met je salaris? Ga toch weg zeg. Als ik niet tevreden ben dan "vecht" ik dat uit met m'n werkgever en mochten we er niet uitkomen dan moet ik maar zorgen dat ik wat beters vind. Ik ga daar in ieder geval geen andere mensen mee lastig vallen.

Begrijp me niet verkeerd. Ik vind het prima dat de politie actie voert voor een betere CAO, zeker als je ziet dat bijvoorbeeld gemeente-ambtenaren er wel geld bij krijgen. Kan het me dus best voorstellen, maar ik kan er geen enkel begrip voor opbrengen dat de burger hiermee lastig gevallen wordt. Totaal niet.

Gewoon eerst maar eens volledig kappen met bekeuringen schrijven en dan ook echt helemaal stoppen. Dan wordt er echt wel op korte termijn geluisterd...
  woensdag 2 mei 2012 @ 08:08:45 #190
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_111027390
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 16:46 schreef Kreator het volgende:

[..]

Daarom zit ik ook op fok. Ik voel me thuis hier. O+.

Als ik ooit nog op verlof mag van het management is dit mijn auto:

http://www.autoweek.nl/im(...)e8dd8fd1bd59f60b.jpg
1 op 8. ;(.
En als je dan verlof hebt kun je maar beter het nummer van de wegenwacht onder een sneltoets zetten, want verder dan een paar honderd meter kom je niet met je italiaanse barrel :').
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_111046823
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)aamaanactie-politie/

Goedzo!
Verbieden die handel.

quote:
“Ook wordt noodhulp waarschijnlijk vertraagd. De politie hoort geen files te veroorzaken, mensen begrijpen dat niet. Wellicht kunnen ze wat creatievere dingen bekijken.”
quote:
De ANWB laat woensdag weten bedenkingen te hebben bij de actie. We begrijpen de behoefte van de politie om te demonstreren maar keuren iedere actie af die de verkeersveiligheid en de doorstroming in het geding brengt, laat een woordvoerder weten aan Novum.
We weten allemaal nog hoe goed een zelfgemaakte file afliep voor een crimineel van de politie.
  woensdag 2 mei 2012 @ 17:28:24 #192
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_111046858
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 17:27 schreef DeRakker. het volgende:

Goedzo!
Verbieden die handel.

[..]

Gewoon allemaal op non-actief zetten.
Opgelost :W
pi_111054289
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 17:27 schreef DeRakker. het volgende:

Goedzo!
Verbieden die handel.

[..]

[..]

We weten allemaal nog hoe goed een zelfgemaakte file afliep voor een crimineel van de politie.
erger nog, voor mensen die er niets mee te maken hadden
pi_111066206
Waarom geldt voor de politie niet dezelfde regel als voor het leger? Vind het niet zo gezond, wapendragende mensen die de bevolking gaan lopen treiteren (met kans op reactie) voor loonsverhoging.
pi_111067699
haten op de politie :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')