abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 mei 2012 @ 17:09:39 #101
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_111002237
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 17:08 schreef probeer het volgende:

[..]

politieagenten stemmen zelf niet?
Denk je dat er genoeg politieagenten zijn om politieke druk uit te oefenen via het electorale kanaal?
pi_111002242
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 16:42 schreef UltraViolence het volgende:
Zou het kunnen dat er één agent een extreme eindbaas is die alle agenten een boete gaat geven voor het creëren van een onveilige situatie? :')
en dan promotie krijgt omdat hij zoveel boetes uitgeschreven heeft ^^
"Pools are perfect for holding water"
pi_111002295
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 16:46 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Iedereen voelt het, maar de ambtenarij voelt het al jaren.

Als dat zo in de private sector zou gebeuren, zou men moord en brand schreeuwen. Maar nu het gaat om de mensen die ons veilig moeten houden, is er niets aan de hand.
is goed, doe de rest van Nederland dan ook maar die relaxede secundaire arbeidsvoorwaarden

"mimimi, zij krijgen meer geld en wij niet!! is niet eerlijk!!"
pi_111002298
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 17:08 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Jij woont duidelijk niet in een stad. Niets zo irritant als wanneer je haast hebt en je moet eerst een kwartier wachten totdat die stoet roodjassen gepasseerd is.
nee Leiden is gelukkig geen stad.
pi_111002319
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 17:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Denk je dat er genoeg politieagenten zijn om politieke druk uit te oefenen via het electorale kanaal?
alle ambtenaren bij elkaar wel.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 17:12:01 #106
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_111002348
Doen ze toch niet.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_111002370
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 16:48 schreef Rechten_Student het volgende:

[..]

Het is ongetwijfeld irritant, maar ik vraag me af waarom mensen geen hart (dwz het moreel missen) zouden hebben. Ze komen op voor eigen belangen, en zoals aangegeven heeft een zachte methode niet gewerkt, en aangezien ze het recht hebben om dit te doen, waarom niet? Harteloos ben je pas wanneer het niet zou mogen.
uhh.. het verkeer opzettelijk ophouden is strafbaar, dus ik weet niet hoe ze aan dat recht denken te komen?

mensen die maar steeds denken ergens recht op te hebben omdat anderen dat wel/ook krijgen :')
pi_111002371
Machtsmisbruik.
pi_111002404
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 16:48 schreef Rechten_Student het volgende:

[..]

Het is ongetwijfeld irritant, maar ik vraag me af waarom mensen geen hart (dwz het moreel missen) zouden hebben. Ze komen op voor eigen belangen, en zoals aangegeven heeft een zachte methode niet gewerkt, en aangezien ze het recht hebben om dit te doen, waarom niet? Harteloos ben je pas wanneer het niet zou mogen.
schrijf eens een maand lang, landelijk, geen boetes uit.

paar daagjes in 3 steden zal idd niet veel uithalen.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 17:15:13 #110
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_111002494
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 17:13 schreef probeer het volgende:

[..]

Het enige waar jij kennelijk mee zit is de boetes die je elke week op je lease-bak vindt? :')
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_111002538
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 17:13 schreef probeer het volgende:

Volgens mij hebben ze dat al gedaan. Deze actie haalt wél de landelijke media, en daarnaast FOK!, dus de missie is nu al deels geslaagd.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_111002585
Vind het ergens ook wel eng dat er blijkbaar heel veel mensen zijn (ook hier op FOK!) die vinden dat hele volksstammen (leraren, politieagenten) geen recht meer op staken zouden hebben. Moeten we terug naar de Middeleeuwen ofzo?
pi_111002654
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 16:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Het idee van staken is altijd dat je anderen schaadt. Dat het volk te asociaal is om te begrijpen dat de agenten een fatsoenlijk salaris wil, betekent niet dat de agenten asociaal zijn omdat ze dat afdwingen.
ja, maar dan probeer je eerst de baas te schaden, als dat niet lukt, daarna pas uiteindelijk mensen die er niets mee te maken hebben.

boycot koninginnedag, boycot evenementen/voetbalwedstrijden, boycot bescherming politici, boycot staatsinkomens door stoppen met boetes. zomaar in 30 seconden bedacht, en allemaal zaken die EERST de werkgever schaden, en dan pas de nederlander.

leg me dan eens uit hoe het in godsnaam de politiek/minister beinvloed als er tig nederlanders in de file staan.

en dat je mensen die tegen die loonverhoging zijn serieus asociaal noemt... :') ik ga er niet eens op in, het is werkelijk te triest voor woorden..
pi_111002698
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 17:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vind het ergens ook wel eng dat er blijkbaar heel veel mensen zijn (ook hier op FOK!) die vinden dat hele volksstammen (leraren, politieagenten) geen recht meer op staken zouden hebben. Moeten we terug naar de Middeleeuwen ofzo?
Dat zegt niemand.
Alleen de manier waarop, groot verschil.
pi_111002710
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 16:57 schreef Rechten_Student het volgende:

[..]

Dit dus.

[..]

Wat voor schade? Wat denk je dat die schoonmakers doen tijdens het staken? NIET WERKEN, dat is juist het staken. Dat ze niet doen wat ze wordt opgevraagd. Dat is de schade:

1. Direct voor de werkgevers, want die hebben dus dan geen werknemers tijdens de staking

2. Indirect voor alle andere burgers, de schade zoals onder andere vieze werkplekken is niet alleen onhygiënisch, maar zal ook uiteindelijk zorgen voor minder winst van het bedrijf dus een veel grotere kans om geen salaris-verhoging te krijgen.
ja, maar die indirecte schade voor de andere burgers is, 1. indirect, en 2. een onbedoeld gevolg van het schade brengen aan de werkgever. vergelijk dat nu eens met een file. juist.
pi_111002743
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 16:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dat doe je wel, door op politici te stemmen die steeds maar bezuinigen op de politie, zodat jij wat minder belasting hoeft te betalen.
dus politieagenten die cda vvd of pvv stemmen mogen niet meestaken en krijgen ook geen loonsverhoging, mocht deze bewerkstelligd worden?
pi_111002769
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 17:20 schreef DeRakker. het volgende:
Dat zegt niemand.
Alleen de manier waarop, groot verschil.
Het komt op mij over dat alle tegenstanders toch vinden dat die politieagenten "maar iemand anders lastig moeten gaan vallen met hun gestaak".
  dinsdag 1 mei 2012 @ 17:22:03 #118
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_111002779
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 17:10 schreef probeer het volgende:

[..]

is goed, doe de rest van Nederland dan ook maar die relaxede secundaire arbeidsvoorwaarden

"mimimi, zij krijgen meer geld en wij niet!! is niet eerlijk!!"
Relaxte secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals op het gezicht geklopt worden door straattuig, uitgescholden worden door asociale wegpiraten en lijken van het treinspoor afschrapen?

Waar kan ik me aanmelden? :')
pi_111002806
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 16:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dat doe je wel, door op politici te stemmen die steeds maar bezuinigen op de politie, zodat jij wat minder belasting hoeft te betalen.
en volgens mij heeft er geen enkele partij geadverteerd met 'bezuinigen op politie'. nu doe je alsof je met 1 stem in 4 jaar totale zeggenschap over de acties van een partij hebt. niet zo idealistisch (of naief, wat jij wil) doen nu he.. iets met kiezersbedrog, waar elke partij zich in meer of mindere mate schuldig aan maakt. we hebben hier geen rechtstreekse democratie he.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 17:23:28 #120
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_111002823
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 17:19 schreef probeer het volgende:

[..]

ja, maar dan probeer je eerst de baas te schaden, als dat niet lukt, daarna pas uiteindelijk mensen die er niets mee te maken hebben.

boycot koninginnedag, boycot evenementen/voetbalwedstrijden, boycot bescherming politici, boycot staatsinkomens door stoppen met boetes. zomaar in 30 seconden bedacht, en allemaal zaken die EERST de werkgever schaden, en dan pas de nederlander.

leg me dan eens uit hoe het in godsnaam de politiek/minister beinvloed als er tig nederlanders in de file staan.

en dat je mensen die tegen die loonverhoging zijn serieus asociaal noemt... :') ik ga er niet eens op in, het is werkelijk te triest voor woorden..
Die dingen hebben ze allemaal voorgesteld, maar elke keer begon het volk weer te melken, met dezelfde argumenten: je moet de baas schaden, niet het volk, ga maar weer stoppen met bonnen schrijven.
pi_111002827
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 16:58 schreef Rechten_Student het volgende:

[..]

Het dwarsbomen van een ambtenaar in functie is strafbaar, dat is het verschil tussen jouw gedachte en de staking die de politiemensen doen. Zij zijn namelijk niet strafbaar. Het mag gewoon; dat jij dit niet goed vindt is puur persoonlijk.
oponthouden van verkeer op snelweg is strafbaar
pi_111002847
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 17:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Relaxte secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals op het gezicht geklopt worden door straattuig, uitgescholden worden door asociale wegpiraten en lijken van het treinspoor afschrapen?

Waar kan ik me aanmelden? :')
Vergeet ook niet dat je gratis en voor niets dienst moet doen op dagen als Koninginnedag waar je dronken FOK!kers te woord moet staan die het allemaal beter denken te weten.
pi_111002850
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 16:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gelijk hebben ze, onderbetaald, ondergewaardeerd.
ondergewaardeerd heeft niets met geld te maken. is toch echt iets waar ze onder andere zelf aan zullen moeten werken.
pi_111002868
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 17:23 schreef probeer het volgende:

[..]

oponthouden van verkeer op snelweg is strafbaar
Daarom vinden de acties ook plaats op invalswegen, niet op de snelweg.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 17:26:56 #125
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_111002948
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 17:22 schreef probeer het volgende:

[..]

en volgens mij heeft er geen enkele partij geadverteerd met 'bezuinigen op politie'. nu doe je alsof je met 1 stem in 4 jaar totale zeggenschap over de acties van een partij hebt. niet zo idealistisch (of naief, wat jij wil) doen nu he.. iets met kiezersbedrog, waar elke partij zich in meer of mindere mate schuldig aan maakt. we hebben hier geen rechtstreekse democratie he.
Het volk had kunnen eisen dat de politiek stopt met bezuinigen op dingen waar niet langer op bezuinigd kan worden. In plaats daarvan roept het nu dat alle agenten uitvreters zijn, niet omdat ze een hoger salaris willen, maar omdat ze willen dat hun salaris hetzelfde blijft in verhouding tot de inflatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')