Verstand van voetbalquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:59 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Het zit diep he, jochie. Werd je altijd als laatst gekozen en botvier je dat nou op mensen die van voetbal houden en daarover praten, of ben je gewoon een zolderautist met kauwgom onder je Caps Lock?
Waar zeg ik verstand van? Knuppel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:00 schreef Piethur het volgende:
[..]
Verstand van voetbal![]()
Alsof je ergens verstand van hebt omdat je er zoveel mogelijk feitjes over hebt geleerd
Verstand van voetbal inderdaadquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:59 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Het zit diep he, jochie. Werd je altijd als laatst gekozen en botvier je dat nou op mensen die van voetbal houden en daarover praten, of ben je gewoon een zolderautist met kauwgom onder je Caps Lock?
Dit inderdaadquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:00 schreef Piethur het volgende:
[..]
Verstand van voetbal![]()
Alsof je ergens verstand van hebt omdat je er zoveel mogelijk feitjes over hebt geleerd
De profvoetballers geven er zeker een neuk om, want als de fans de sport niet zo populair maakte, was er geen markt voor de sport en kregen zij niet zo belachelijk veel betaald.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:01 schreef computerprobleem het volgende:
Kijk al die voetbalfags mijn reacties serieus nemen.
Jullie kennen zeker een aantal voetbalclubs en zijn zogenaamd 'fan' van een club en denken alles te weten over voetbal, toch? Maar de meeste mensen geven geen neuk om voetbal en kijken het alleen omdat het een leuke, internationale sport is. Jullie lopen hier met elkaar te bitchen over voetbalspelers, maar feit is dat geen één profvoetballer een halve neuk geeft om jullie, of deze discussie. Zij cashen lekker omdat er mensen zoals jullie zijn die hen 'supporten' en elkaar in de haren vliegen over wat zij wel of niet doen, of gedaan hebben. En vervolgens roepen jullie jezelf uit tot experts, en dat is wel het meest trieste van allesx 99999.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:02 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Verstand van voetbal inderdaad.
Heb zelf 2.5 jaar op voetbal gezeten en vind het gewoon een leuke sport, maar kan mensen zoals jij niet uitstaan die denken 'verstand' te hebben van een fucking spel of die zichzelf beschrijven als 'experts'x 9999999999.
quote:
Oh en nou niet ingaan op mijn post en met dit aan komen zetten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:04 schreef Piethur het volgende:
Volwassen mannen die liedjes zingen voor en over spelers
Ja, maar jij bent ook een meisje.quote:
Haha, dat is het meest trieste inderdaadquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:04 schreef Piethur het volgende:
Volwassen mannen die liedjes zingen voor en over spelers
Eerst niet dan ?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:10 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben tong80 sinds dit topic meer gaan waarderen.
Zijn reacties is volwassener dan die van jou. Jij probeert een echte discussie aan te gaan over een fucking spelquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:05 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oh en nou niet ingaan op mijn post en met dit aan komen zetten.
Volwassen zeg.
Ik ben student. Wat voor god denk je dat je bent om het gemiddelde inkomen van een voetbalfan uit te gaan rekenen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:06 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Haha, dat is het meest trieste inderdaad.
En nogmaals: die spelers geven geen neuk om jullie of jullie discussies, zij krijgen toch wel betaald, aangezien ze niet door jullie, maar door de clubs gekocht worden en zij er winst mee proberen te maken.
Sommigen verdienen hoeveel? 30 miljoen per jaar? Hoeveel verdienen jullie? 700 euro uitkering per maand en meer niet, om vervolgens 20% uit te geven aan spul dat met voetbal te maken heeft.
Ik ging beleefd de discussie aan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:13 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom ga jij het in hemelsnaam over 'discussieforum' hebben als jij degene bent die niet tegen discussie's kan?
Oh, nee dit is volwassen zeg.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:07 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Zijn reacties is volwassener dan die van jou. Jij probeert een echte discussie aan te gaan over een fucking spel.
Waar wil je over discussiëren jongetje?
Over de kleur van de voetbal? Over wat de spelers dragen?Word eens volwassen en interesseer je in zaken die er te doen.
Ik ben Zeus.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:07 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik ben student. Wat voor god denk je dat je bent om het gemiddelde inkomen van een voetbalfan uit te gaan rekenen.
En nogmaals, als er niemand naar voetbal keek, zou er dus geen markt voor zijn en zouden die clubs en spelers echt niet zo rijk zijn.
omg ga je eens interesseren voor andere dingen dan griekse mythologie omg wtf..quote:
UH UH HIJ VIND DE ZWARTE BAL MOOIER DAN DE WITTE BAL WAT EEN SUKKEL WANT DE WITTE BAL IS VEEL STABIELER WAT EEN MONGOOL HIJ HEEFT ECHT GEEN VERSTAND VAN VOETBAL UH UHUHGHGHUHUHUquote:
Ga door, ik hang aan je lippen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:08 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
UH UH HIJ VIND DE ZWARTE BAL MOOIER DAN DE WITTE BAL WAT EEN SUKKEL WANT DE WITTE BAL IS VEEL STABIELER WAT EEN MONGOOL HIJ HEEFT ECHT GEEN VERSTAND VAN VOETBAL UH UHUHGHGHUHUHU
Ik zeg 'Zeus' en daaruit concludeer jij dat ik mij interesseer voor Griekse mythologie? Dat is waarschijnlijk het niveau van 'voetbalfens' en 'wannabe-experts' zoals jij, maar je zit er in ieder geval naast. Maar moet jij geen voetbal kijken? Misschien maakt een speler wel een fout OMGquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:08 schreef Zero17 het volgende:
[..]
omg ga je eens interesseren voor andere dingen dan griekse mythologie omg wtf..
Ach TS heeft zich voor het eerst geschoren.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:48 schreef inZanity het volgende:
Als je niet weet waar je over praat hou dan gewoon je mond dicht.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:10 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik zeg 'Voetbal' en daaruit concludeer jij dat ik mij interesseer voor Voetbal?
Ja, volgens mij is Georgiaanse bekerfinale erop!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:10 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik zeg 'Zeus' en daaruit concludeer jij dat ik mij interesseer voor Griekse mythologie? Dat is waarschijnlijk het niveau van 'voetbalfens' en 'wannabe-experts' zoals jij, maar je zit er in ieder geval naast. Maar moet jij geen voetbal kijken? Misschien maakt een speler wel een fout OMG![]()
Die kijk ik al.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:10 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is Georgiaanse bekerfinale erop!
Was een Triviantvraag.quote:
Zei Anthonie ook tegen Isa Hoes.quote:
quote:
Of Sjaak Polakquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:22 schreef stevenmac26 het volgende:
Die 2 flikkers vallen in het niet bij Ebecilio
Polak.quote:
Utrecht-fan zijnde, sprak het voor zich dat ik me elke avond in slaap huilde.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:28 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ik kijk niet vaak voetbal maar die ken ik zelfs! Een Grandelletje werd het genoemd toen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
Klopt. En Ebecilio weer bij Rubinho Schaken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:22 schreef stevenmac26 het volgende:
Die 2 flikkers vallen in het niet bij Ebecilio
Pas nadat alle posts van vrouwen worden gecensureerdquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:57 schreef Red_85 het volgende:
Geweldig dit.
Ronaldo is jankerd, een lul en de absolute antiheld van het voetbal, daarom.
kan ook wel kloppen ja daarom uithuilen met ronaldaquote:Op woensdag 2 mei 2012 08:37 schreef Ajacied422 het volgende:
TS is wanhopig omdat zijn vriendin hem verlaten heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |