quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:10 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik zeg 'Voetbal' en daaruit concludeer jij dat ik mij interesseer voor Voetbal?
Ja, volgens mij is Georgiaanse bekerfinale erop!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:10 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik zeg 'Zeus' en daaruit concludeer jij dat ik mij interesseer voor Griekse mythologie? Dat is waarschijnlijk het niveau van 'voetbalfens' en 'wannabe-experts' zoals jij, maar je zit er in ieder geval naast. Maar moet jij geen voetbal kijken? Misschien maakt een speler wel een fout OMG![]()
Die kijk ik al.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:10 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is Georgiaanse bekerfinale erop!
Was een Triviantvraag.quote:
Zei Anthonie ook tegen Isa Hoes.quote:
quote:
Of Sjaak Polakquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:22 schreef stevenmac26 het volgende:
Die 2 flikkers vallen in het niet bij Ebecilio
Polak.quote:
Utrecht-fan zijnde, sprak het voor zich dat ik me elke avond in slaap huilde.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:28 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ik kijk niet vaak voetbal maar die ken ik zelfs! Een Grandelletje werd het genoemd toen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
Klopt. En Ebecilio weer bij Rubinho Schaken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:22 schreef stevenmac26 het volgende:
Die 2 flikkers vallen in het niet bij Ebecilio
Pas nadat alle posts van vrouwen worden gecensureerdquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:57 schreef Red_85 het volgende:
Geweldig dit.
Ronaldo is jankerd, een lul en de absolute antiheld van het voetbal, daarom.
kan ook wel kloppen ja daarom uithuilen met ronaldaquote:Op woensdag 2 mei 2012 08:37 schreef Ajacied422 het volgende:
TS is wanhopig omdat zijn vriendin hem verlaten heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |