Waar is het antwoord danquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Omdat je maar door blijft janken over iets waar allang antwoord op gegeven is maar jij zo'n betonnen plaat hebt voor je gezicht dat je dat niet wil zien.
En dit topic gewoon pure FB vervuiling is natuurlijk op deze manier.
Pleur ff op man debieltje.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:41 schreef tong80 het volgende:
Ik heb een paar topics over Messi geopend en steeds weer verzandt het in Messi-Ronaldo. Schijtziek word ik er van.
Andersom geldt hetzelfde trouwens.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:41 schreef tong80 het volgende:
Ik heb een paar topics over Messi geopend en steeds weer verzandt het in Messi-Ronaldo. Schijtziek word ik er van.
Eens.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:41 schreef tong80 het volgende:
Gaan we scheldenquote:
Over het paard getild?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Omdat Ronaldo een irritant over het paard getild mannetje is die zich constant moet aanstellen. Erg goede voetballer, daar niet van maar wat minder bombarie en aanstellerij mag wel.
Idd, niet getild, gekeild.quote:
Waarom denk je dat ik het naar KLB gezet heb.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Dit is dus gewoon zeuren om het zeuren.
wel vermakelijk om te lezen als buitenstaanderquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Dit is dus gewoon zeuren om het zeuren.
Jij bent echt de grootste debiel in VBL man, sjezusquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gaan we schelden![]()
En je moet zeggen :
'Pleur ff op man user met het syndroom van Down.'
Wat is Messi dan wel niet.quote:
Messi is een fantastische voetballer.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Jij bent echt de grootste debiel in VBL man, sjezus
Al die debiele onzintopics van jou daar moeten die mods eens wat aan doen.
[..]
Wat is Messi dan wel niet.![]()
![]()
Tot nu toe spant dit topic wel de kroon.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Let maar op als Portugal tegen Holland moet dan staat ie er wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:45 schreef wise het volgende:
omdat ronaldo een vieze gore arrogante homofiele voetballer is.
Telkens weer maar uit de hoogte doen met zijn gedrag. Gelukkig vaak staat hij er niet als hij er wel moet staan.
Hij is een goede voetballer, maar dat gedrag van hem
Niemand op fok zit daar op te wachten
Ban.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Messi is een fantastische voetballer.![]()
Ronaldo mag niet eens de schoenen poetsen van Messie.
Ga je eerst maar eens gedragen ofzoquote:
Nee hoor, jij weet gewoon niet zoveel van voetbal en probeert toch mee te praten, dan faal je weleens.quote:
het bevestigt wel mijn beeld van de gemiddelde voetbalfanquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:47 schreef Lienekien het volgende:
Van te veel voetbal kijken krijg je kennelijk hersenverweking. Sommigen wat sneller dan anderen.
Ga je jij eerst zelf maar eens gedragen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ga je eerst maar eens gedragen ofzo.
Ik snap nu waarom je zo'n ronaldo-fan bent. Je bent minstens zo een grote jankert als hem.
dat kan, in het veldquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Let maar op als Portugal tegen Holland moet dan staat ie er wel.
BOTS !quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ga je eerst maar eens gedragen ofzo.
Ik snap nu waarom je zo'n ronaldo-fan bent. Je bent minstens zo een grote jankert als hem.
Als je volwassen mannen uit volle borst 'joden' of iets dergelijks ziet roepen of na een verliespartij bushokjes en ander collectief bezit moeten gaan vernielen zou je haast wel gaan twijfelen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:47 schreef Lienekien het volgende:
Van te veel voetbal kijken krijg je kennelijk hersenverweking. Sommigen wat sneller dan anderen.
Ik vertoon nergens wangedrag en ga nergens schelden. Dus ik hoef me niet anders te gedragenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ga je jij eerst zelf maar eens gedragen.
Geert Wilders zei ook tegen de hoogste baas van Nederland dat ie eens normaal moest doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Je overtreed wel de regels.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik vertoon nergens wangedrag en ga nergens schelden. Dus ik hoef me niet anders te gedragen.
Geert Wildersquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geert Wilders zei ook tegen de hoogste baas van Nederland dat ie eens normaal moest doen.
Ik beschouw het dan ook als een compliment.
Je moet wel iets gevariëerder posten. 3 keer debiel staat zo debiel.
en toch heeft hij liever een sterretjequote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:53 schreef Geester het volgende:
Hij is ook de ideale man. Hij kan pussy krijgen waar hij maar wilt
Hij is hommo. Heb ik dus niets aanquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:53 schreef Geester het volgende:
Jullie vrouwen vinden ronaldo toch lekker?
Hij is ook de ideale man. Hij kan pussy krijgen waar hij maar wilt
Heeft miljoenen
Goed uiterlijk
Etc,
Etc,
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Je overtreed wel de regels.
Ik mag dan ook aannemen dat je een note pakken hebt.
en je kreeg gelijkquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
En ik had je nog zo gewaarschuwd dat je je met dit topic compleet belachelijk maakt op FOK!
deze vrouwquote:
Ik maak me niet compleet belachelijk hoor. Ik stel gewoon aan de kaak wat voor treurige mods er hier op Fok! zitten. En dat vermoeden is door dit topic alleen maar keihard bevestigdquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
En ik had je nog zo gewaarschuwd dat je je met dit topic compleet belachelijk maakt op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |