Joh.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:00 schreef il_Tonno het volgende:
heeft TS nou zijn vraag beantwoord gekregen? dit topic is weer uitgedraaid op een wedstrijd tussen kamp Messi en kamp Ronaldo (oa. met inbreng van ondergetekende)
Waarom wordt Cristiano Ronaldo door veel users homo genoemd ?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:44 schreef zarGon het volgende:
Wel jammer dat jullie hem niet serieus nemen hoor. Ook nog kinderachtig plaatjes posten om een knappe man belachelijk te maken. Sowieso posten er te veel vrouwen in dit topic over een mannensport.
Keertje of tig pasquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:00 schreef il_Tonno het volgende:
heeft TS nou zijn vraag beantwoord gekregen? dit topic is weer uitgedraaid op een wedstrijd tussen kamp Messi en kamp Ronaldo (oa. met inbreng van ondergetekende)
Dat jij niet begrijpend kunt lezen moet je ons natuurlijk niet aanrekenen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee.
Kennelijk hebben ze het antwoord ook gewoon niet. Triest.
quote:
Nu ga je de schuld op mij af schuiven?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat jij niet begrijpend kunt lezen moet je ons natuurlijk niet aanrekenen.
Dat jou wordt belet om een bepaalde mening in een bepaald topic bij herhaling te geven, is nog geen censuur.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nu ga je de schuld op mij af schuiven?Geef gewoon antwoord op m'n vraag of geef gewoon toe dat er hier censuur wordt toegepast.
Zo moeilijk is het toch niet?
Ik heb het niet dan ook niet alleen over mezelfquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat jou wordt belet om een bepaalde mening in een bepaald topic bij herhaling te geven, is nog geen censuur.
Wat kan jij leuk zwaaien, knul.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb het niet dan ook niet alleen over mezelf
Zolang je niet zegt dat Real beter is dan Barcelona zullen de mods er geen probleem in zien.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:09 schreef OverRated het volgende:
En Ajax is beter dan Feyenoord![]()
Of mag ik dat hier niet posten?
Meneer? Mevrouw?quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:12 schreef il_Tonno het volgende:
open of reboot gewoon een Ronaldo is gay topic dit gaat nergens over zelfs een admin verlaagt zich tot ons niveau.
Leeftijd?quote:
Het is niet volwassen om dat niet gewoon antwoord op te kunnen gevenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Is niet echt beleefd om iemand naar een leeftijd te vragen.
Wat een afgunst, ronaldo is een halfgodquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:20 schreef BrandX het volgende:
Ronaldo, de eerste voetballer die, nadat hij uitgevoetbald is, uit de kast komt om te vertellen dat hij, hoewel hij stopt met voetballen, hij wel doorgaat met de ballen van andere mannen![]()
Iets wat iedereen eigenlijk al weet, maar wat in alle toonaarden stilgezwegen wordt.
Stilzwijgen in alle toonaarden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:20 schreef BrandX het volgende:
Ronaldo, de eerste voetballer die, nadat hij uitgevoetbald is, uit de kast komt om te vertellen dat hij, hoewel hij stopt met voetballen, hij wel doorgaat met de ballen van andere mannen![]()
Iets wat iedereen eigenlijk al weet, maar wat in alle toonaarden stilgezwegen wordt.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:21 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Wat een afgunst, ronaldo is een halfgod
Mensen die een schurfthekel hebben aan voetbal?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb echt een schurfthekel aan mensen zoals Lienekien.
Een man die dit zegt?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Is niet echt beleefd om iemand naar een leeftijd te vragen.
En? Heb je iets tegen homo's ofzo?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:20 schreef BrandX het volgende:
Ook dat zie je me nergens zeggen tochquote:
Zie je mij ergens zeggen dat het wel zo is dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ook dat zie je me nergens zeggen toch.
begrijpend lezen is moeilijk geloof ik. Nu snap ik waarom jij niet snapt wat yvonne bedoelt met het snappen waarom het in het Messie topic niet overloos over Ronaldo (of eender welke andere speler) moet gaan.
Snappie?
Volgens mij is het verzoek je opmerkingen over Ronaldo in een Messi-topic te beperken. Omdat het een topic over Messi is en geen topic over Ronaldo.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:30 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zie je mij ergens zeggen dat het wel zo is dan?Begrijpend lezen is moeilijk geloof ik.
Als Yvonne nou eens zo flink was om aan te geven waaróm er niks over Ronaldo gezegd mag worden, dan viel er tenminste nog iets te begrijpen... Nu is het enige wat ik kan bedenken simpelweg dat m'n vermoedens kloppen en dat mods gewoon een voorkeur hebben voor Barcelona/Messi.
Snappie?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:31 schreef Madame_Paon het volgende:
Dan praat je over Ronaldo in een Ronaldotopic of in een Ronaldo-vs-Messitopic. Opgelost.
Goh! Knappe bevinding Einstein!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij is het verzoek je opmerkingen over Ronaldo in een Messi-topic te beperken. Omdat het een topic over Messi is en geen topic over Ronaldo.
Nee, niks opgelost.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:31 schreef Madame_Paon het volgende:
Dan praat je over Ronaldo in een Ronaldotopic of in een Ronaldo-vs-Messitopic. Opgelost.
Dat argument snap je niet? Wat is je probleem?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
Goh! Knappe bevinding Einstein!
[..]
Nee, niks opgelost.
Tering. Lees de OP eens zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat argument snap je niet? Wat is je probleem?
Ik bedoel, wat snap je niet aan het antwoord dat nu al een paar keer gegeven is?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:36 schreef inZanity het volgende:
[..]
Tering. Lees de OP eens zou ik zeggen.
Welk antwoord dan schat?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik bedoel, wat snap je niet aan het antwoord dat nu al een paar keer gegeven is?
Omdat je maar door blijft janken over iets waar allang antwoord op gegeven is maar jij zo'n betonnen plaat hebt voor je gezicht dat je dat niet wil zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |