Joh.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:00 schreef il_Tonno het volgende:
heeft TS nou zijn vraag beantwoord gekregen? dit topic is weer uitgedraaid op een wedstrijd tussen kamp Messi en kamp Ronaldo (oa. met inbreng van ondergetekende)
Waarom wordt Cristiano Ronaldo door veel users homo genoemd ?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:44 schreef zarGon het volgende:
Wel jammer dat jullie hem niet serieus nemen hoor. Ook nog kinderachtig plaatjes posten om een knappe man belachelijk te maken. Sowieso posten er te veel vrouwen in dit topic over een mannensport.
Keertje of tig pasquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:00 schreef il_Tonno het volgende:
heeft TS nou zijn vraag beantwoord gekregen? dit topic is weer uitgedraaid op een wedstrijd tussen kamp Messi en kamp Ronaldo (oa. met inbreng van ondergetekende)
Dat jij niet begrijpend kunt lezen moet je ons natuurlijk niet aanrekenen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee.
Kennelijk hebben ze het antwoord ook gewoon niet. Triest.
quote:
Nu ga je de schuld op mij af schuiven?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat jij niet begrijpend kunt lezen moet je ons natuurlijk niet aanrekenen.
Dat jou wordt belet om een bepaalde mening in een bepaald topic bij herhaling te geven, is nog geen censuur.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nu ga je de schuld op mij af schuiven?Geef gewoon antwoord op m'n vraag of geef gewoon toe dat er hier censuur wordt toegepast.
Zo moeilijk is het toch niet?
Ik heb het niet dan ook niet alleen over mezelfquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat jou wordt belet om een bepaalde mening in een bepaald topic bij herhaling te geven, is nog geen censuur.
Wat kan jij leuk zwaaien, knul.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb het niet dan ook niet alleen over mezelf
Zolang je niet zegt dat Real beter is dan Barcelona zullen de mods er geen probleem in zien.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:09 schreef OverRated het volgende:
En Ajax is beter dan Feyenoord![]()
Of mag ik dat hier niet posten?
Meneer? Mevrouw?quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:12 schreef il_Tonno het volgende:
open of reboot gewoon een Ronaldo is gay topic dit gaat nergens over zelfs een admin verlaagt zich tot ons niveau.
Leeftijd?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |