Had gehoopt dat er een makkelijkere manier was. Is er niet een functie dat je alles direct van je pc erop kan zetten. Ipv eerst naar bijv. Photobucket uploadenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:20 schreef CesarMilan het volgende:
Kun je met de ipad niet gewoon foto's mailen naar een (of je eigen) e-mail adres en ze dan op de pc even uploaden en op het fok forum plaatsen?
Of natuurlijk de ipad aan de pc hangen en alles eraf kopieren, maar ik weet niet precies hoe dat zit ik ben geen Apple gebruiker
Oh okee, en de showmodels zijn slanker?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Je hebt 2 types labrador hèjachthonden en showmodel.
Nee juist wat breder gebouwd :-) de mijne is er zo een.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh okee, en de showmodels zijn slanker?
Ik weet echt niks van rassen
Tessa is een kruising met een Berner Sennen, al was Noukie ook zo slank toen ze uit het asiel kwam en iets meer dan 1 jaar was. Tessa wordt volgende maand 1.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Lieve foto. En inderdaad platte oren. Die van mij is ook een kruising met (waarschijnlijk) een herder. Is die van jou wel 100% lab? Ze lijkt zo slank voor een labrador namelijk.
Heb de mijne al anderhalf jaar. Dus kan je helaas niet helpen. Je kunt ze vrij makkelijk uit elkaar halen trouwens. Misschien zit er idd wel gewoon vuil in.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:20 schreef K.Weenie het volgende:
Weten jullie nog een goed merk voor flexilijnen behalve onderstaande?
Ik heb deze nu een half jaar en hij begint nu al kuren te vertonen; de lijn rolt niet meer terug. Hiervoor had ik een soortgelijke ook van Flexi waarbij ik de lijn op een gegeven moment niet meer vast kon zetten.
[ afbeelding ]
Of kan het dat er rotzooi het ding zelf zit waardoor hij hapert? Tips zijn iig welkom!
Okee, leukquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tessa is een kruising met een Berner Sennen, al was Noukie ook zo slank toen ze uit het asiel kwam en iets meer dan 1 jaar was. Tessa wordt volgende maand 1.
Noukie is wel meer het showmodelhond, ze kan niet meedoen omdat ze littekens heeft. Hoeft trouwens ook niet. Ik heb ze voor het plezier dat ze geven, dat kan ook met wandelen, zwemmen enz.
Ik heb hem nog maar een paar maanden en hij werkt al niet 100% meer.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:20 schreef K.Weenie het volgende:
Weten jullie nog een goed merk voor flexilijnen behalve onderstaande?
Ik heb deze nu een half jaar en hij begint nu al kuren te vertonen; de lijn rolt niet meer terug. Hiervoor had ik een soortgelijke ook van Flexi waarbij ik de lijn op een gegeven moment niet meer vast kon zetten.
[ afbeelding ]
Of kan het dat er rotzooi het ding zelf zit waardoor hij hapert? Tips zijn iig welkom!
... gaat graag op de fotoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |