Brasilia denk ik. Incluis temperaturen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
In welke stad heb je veel studenten met veel rondingen?
Een groot zeekoeienfestijn, man. Tis dat er af en toe toffe gasten zijn, want voor de dames doe ik het echt nietquote:
Even daar naartoe met de meet dus.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Brasilia denk ik. Incluis temperaturen.
wanneer je maar wilt tochquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wanneer kan ik het in het echt zien?
Oh, laat dan maar.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Een groot zeekoeienfestijn, man. Tis dat er af en toe toffe gasten zijn, want voor de dames doe ik het echt niet
Lololololquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Een groot zeekoeienfestijn, man. Tis dat er af en toe toffe gasten zijn, want voor de dames doe ik het echt niet
Ga ik echt niet redden hequote:
Groningen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
In welke stad heb je veel studenten met veel rondingen?
20 minquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
sry, is een eind vanaf Amsterdam toch.
Neem het OV, OVquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja geen beschikking over een auto toch.
Dat kan wel. Kan ik van tevoren nog tannen, douchen, naar de kapper en allez jwz moet er goed uitzien togquote:
Waar en wanneer?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
In tilburg heb je dunne hockeysletjes
tannenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat kan wel. Kan ik van tevoren nog tannen, douchen, naar de kapper en allez jwz moet er goed uitzien tog
Ik studeer in Tilburgquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
In tilburg heb je dunne hockeysletjes
GTLquote:
Echt?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik studeer in Tilburg
Ben geen dun hockeysletje
Gym Tan Laundryquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |