Als die kaarsen die kinderen nou eens uit blazenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:20 schreef Cici het volgende:
[..]
Schattig!
Zo blazen kleine kinderen kaarsjes uit![]()
![]()
En het wonder is geschiedquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:20 schreef Cici het volgende:
[..]
Schattig!
Zo blazen kleine kinderen kaarsjes uit![]()
![]()
Leuk!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:23 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb kaartjes voor The Avengers gewonnen.
Vette filmquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:23 schreef Heroinjunk het volgende:
Okayquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:24 schreef Cici het volgende:
[..]
Ik zag het ff voor me en vond het echt schattig...
Heb je al een date?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:23 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb Jillquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:30 schreef Heroinjunk het volgende:
Bwehehehe
Volgens mij ben ik de enige die bezet is die in dit topic reageert.
Dat mag ik hopen van nietquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij ook al? Dan gaat ze vreemd ben ik bang.
Ik moet moeilijk veel betalen. Zakelijke naheffing van 520 E zonder redenquote:
Ik krijg 319 euro terug. En dan aan het einde van de maand/begin juni vakantietoeslag GELD JAAAAAquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:47 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik moet moeilijk veel betalen. Zakelijke naheffing van 520 E zonder reden
Morgen maar weer bellen
zit je niet mee hequote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:49 schreef Skv het volgende:
Vakantietoeslag krijg ik niet
En ik had al 90 betaald.
what happendquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:52 schreef ovoxo het volgende:
Hoi iedereeeen.
Ik voel me goed, ik heb geen Facebook en Whatsapp meer. Heb veel meer tijd om nuttige dingen te doen.
Nu lijk ik gek
Ja, ik heb al van meer mensen gehoord dat ze het binnen hebben gekregen, dus het zal bij mij ook wel niet meer zo lang duren.quote:
Welkom in het echte leven.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:52 schreef ovoxo het volgende:
Hoi iedereeeen.
Ik voel me goed, ik heb geen Facebook en Whatsapp meer. Heb veel meer tijd om nuttige dingen te doen.
Nu lijk ik gek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tentamens en ik betrapte mezelf dat ik de hele tijd naar m'n ex z'n status keek en ik heb even 'rust' nodigquote:
Als je vriend z'n naam met een L start dan..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:54 schreef WasMachinator het volgende:
zo morgen lekker bij een vriend in Breda chillen, even een andere omgeving
Je kunt hem ook blokkeren, zie je er niks meer vanquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:54 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Tentamens en ik betrapte mezelf dat ik de hele tijd naar m'n ex z'n status keek en ik heb even 'rust' nodig. En het is tijdverspilling, ik maak veel beter gebruik van m'n dag zo
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welkom in het echte leven.FOK! is nog niet zo erg, haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
XO till we overdose
Oja dat heb ik wel ooit eens geprobeerd, deblokkeerde hem weer na 3 dagen. Het is beter zo.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kunt hem ook blokkeren, zie je er niks meer van
ah herkenbaar, ik matig er gelukkig wel mee nuquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:54 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Tentamens en ik betrapte mezelf dat ik de hele tijd naar m'n ex z'n status keek en ik heb even 'rust' nodig. En het is tijdverspilling, ik maak veel beter gebruik van m'n dag zo
haha neequote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:55 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Als je vriend z'n naam met een L start dan..
2 weken en dan beginnen ze, dus ben al aan het leren. Maar het voelt wel beter zo, ik heb rust nu in m'n hoofd. Ofzo.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:57 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ah herkenbaar, ik matig er gelukkig wel mee nu..
zijn je tentamens al begonnen of ben je nu nog aan het leren?
[..]
haha nee
Ik hoop het voor jequote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:56 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Oja dat heb ik wel ooit eens geprobeerd, deblokkeerde hem weer na 3 dagen. Het is beter zo.
als je deze lijn zo kunt doortrekken komt dat wel goedquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:58 schreef ovoxo het volgende:
[..]
2 weken en dan beginnen ze, dus ben al aan het leren. Maar het voelt wel beter zo, ik heb rust nu in m'n hoofd. Ofzo.
7 dagen? Avond van tevorenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:01 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
als je deze lijn zo kunt doortrekken komt dat wel goed!
Is knap dat je nu al kunt leren, mijn record is 7 dagen van te voren beginnen voor mijn scheikunde examen.. heel veel succes iig!
ik stond er dan ook een 4 voorquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
7 dagen? Avond van tevoren![]()
Ow laat maar ik denk verkeerd om
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je
Ik heb de verleiding tot nu toe weten te weerstaan
Haha ik probeer het, hopelijk kan ik het volhouden. En jij ook veel succes met je studie hè!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:01 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
als je deze lijn zo kunt doortrekken komt dat wel goed!
Is knap dat je nu al kunt leren, mijn record is 7 dagen van te voren beginnen voor mijn scheikunde examen.. heel veel succes iig!
Mijn ex praat ik niet mee atmquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:05 schreef ovoxo het volgende:
[..]. Ik kan het aanraden, ergens is het veel beter dan levenloos te praten op Whatsapp.
met mijn studie komt het wel goedquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:05 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Haha ik probeer het, hopelijk kan ik het volhouden. En jij ook veel succes met je studie hè!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |