Boeiend, het is lekkerquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
yyeee 900+ kcal excl friet en cola. Als je daar niet vet van word...
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
yyeee 900+ kcal excl friet en cola. Als je daar niet vet van word...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Beide, zo een burger van de buik van een vollere vrouw af etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je gaf me een stijfje.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beide, zo een burger van van de buik van een vollere vrouw af eten
Vleesch, lekkahquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:16 schreef Joysa het volgende:
Niet dat ik dat ding eet.. want kaas, sla en tomaat
ja dat stuk vlees met brood vreet ik wel op. sausje mag ook nog wel.. maar verder hoeft er niets opquote:
Ben je nog singlequote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
ja dat stuk vlees met brood vreet ik wel op. sausje mag ook nog wel.. maar verder hoeft er niets op
010101quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja op papier wel. Hoe oud ben jij dan?
Zet er dan ook geen punt achter, oekel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:30 schreef shifto het volgende:
[..]
Schrijf het dan goed.
0001 0101.
Binaire grammar nazi
Sterkte man.. Is maar ff, je moet er even doorheen! Dat weet je maar tochquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:31 schreef WasMachinator het volgende:
godverdomme, kut dag.. heb eigenlijk zin om mij nu flink te bezatten ofzo..
Zie het normale loslaten van je ex topic als je wilt weten waarom...
ja ik weet het, eigenlijk is het ook wel fijn dat ik het nu zeker weet. want ik had al een behoorlijk vermoeden, maarja aan een vermoeden heb je niks.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:33 schreef shifto het volgende:
[..]
Sterkte man.. Is maar ff, je moet er even doorheen! Dat weet je maar toch
Misschien heb je hier ook iets aanquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:43 schreef WasMachinator het volgende:
zo even alles van mij af schreeuwen met de Foo Fighters...
Schattig!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is kapot
Snel weer leven in blazen hapvpffffff ha pffffffff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |