Benieuwd ook wel hoeveel kinderen überhaupt hun ouders ervan op de hoogte brengenquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Volgens mij was het 14 jaar, met toestemming van ouders. Hara heeft wel ergens gelijk maar of de leeftijd precies klopt weet ik niet.
Ah ik vind het wel prettig want dan kan mijn schatje van het gras eten terwijl ik een drankje achterover mikquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
Juist wel, maar zo'n lijn...misschien moeten we het gewoon eens proberen![]()
Zou gvd wel handig zijn af en toe, een lijn voor Pokie, dat dan weer wel
Dat je het zelf mag bepalen, ja.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:46 schreef SicSicSics het volgende:
Volgens de Groenlinks site is de leeftijd waarop alles (behalve prostitutie) mag; 16 jaar.
Volgens mij ook ja. Anders had ik allang in de cel gezeten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in bronnen zoeken. Vanaf je 16e mag je in Nederland iig legit seks hebben, en als je eerder wil neuken ben je good to go met toestemming van je ouders.
Daaronder is het automatisch misbruik. Hoewel er in Nederland niemand voor veroordeelt is, kan je dus wel in het beklaagdenbankje terechtkomen als jehet met een jonger meisje doet!quote:
Ik zei het op mijn 14e wel eens tegen mijn toenmalige vriendje van 21; 'Als we ruzie krijgen vertel ik de politie dat we seks hebben!'quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Volgens mij ook ja. Anders had ik allang in de cel gezeten.
Nee, daaronder mag je neuken met toestemming van je ouders.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:52 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Daaronder is het automatisch misbruik. Hoewel er in Nederland niemand voor veroordeelt is, kan je dus wel in het beklaagdenbankje terechtkomen als jehet met een jonger meisje doet!
Trouwen mag vanaf 18; 16 of 17 als je zwanger bent en/ of toestemming hebt van ouders of voogd.
Wat heb je die jongen aan gedaan manquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:54 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik zei het op mijn 14e wel eens tegen mijn toenmalige vriendje van 21; 'Als we ruzie krijgen vertel ik de politie dat we seks hebben!'![]()
Meestal kreeg ik dan een meer dan terechte stomp
quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:54 schreef MohMi het volgende:
Ik zei het op mijn 14e wel eens tegen mijn toenmalige vriendje van 21; 'Als we ruzie krijgen vertel ik de politie dat we seks hebben!'![]()
Gasten van 21 die een vriendin van 14 hebben.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:54 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dafaq am I readingquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:54 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik begrijp werkelijk waar ook niet dat ik vroeger niet meer stompen heb gekregen van mijn omgevingquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat heb je die jongen aan gedaan man
Ik zie geen probleem? klinkt als een goede relatiequote:Op woensdag 2 mei 2012 09:56 schreef SicSicSics het volgende:
[..]Ik zie een relatie gebaseerd op geweld en misbruik. Ik zou hem alsnog aangeven!
Ja, dat ook.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gasten van 21 die een vriendin van 14 hebben.zwaar triest.
Je kan bij mij alle gemiste stompen nog krijgen hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik begrijp werkelijk waar ook niet dat ik vroeger niet meer stompen heb gekregen van mijn omgevingIrritant kutkind dat ik er was
![]()
![]()
Komt u maar met alle inkoppertjes!
Volgens mij staat dat niet in de wet en moet er tevens sprake zijn van een niet te groot leeftijdsverschil volgens de beschikbare jurisprudentie.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:55 schreef Harajuku. het volgende:
Nee, daaronder mag je neuken met toestemming van je ouders.
Mannenmishadeling is dan ook een onderbelicht begrip, zoals hier weer pijnlijk naar voren komt!quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:57 schreef shifto het volgende:
Ik zie geen probleem? klinkt als een goede relatie
Duurde ook wel even voordat ik em had overgehaald jaquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gasten van 21 die een vriendin van 14 hebben.zwaar triest.
Tegen alle mannen die mishandeld worden: Grow some fucking ballsquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:59 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Mannenmishadeling is dan ook een onderbelicht begrip, zoals hier weer pijnlijk naar voren komt!
Dat doe ik beter.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:00 schreef MohMi het volgende:
Zou alleen soms willen dat ik sommige dingen van vroeger niet meer wist zodat ik wat minder 'Oh God why...' momenten had
Je was 13 toen je hem achterna zat?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
Duurde ook wel even voordat ik em had overgehaald jaEn dat was toen nog niet met seks want dat duurde vervolgens nog een half jaar
![]()
Zó fijn, dat volwassen wordenZou alleen soms willen dat ik sommige dingen van vroeger niet meer wist zodat ik wat minder 'Oh God why...' momenten had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |