Idem dito ik had haar wel een rub willen geven if u know my feelquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:15 schreef shifto het volgende:
DafuqHad haar zeker wel gedaan hoor daar niet van. Maar wel een beetje raar verhaal
Christenen_!
Goedemorgen trouwens
Mijn eisen liggen heul niet zo hoog hoor, daarom valt ze zeker binnen die categoriequote:
no limit zone bij deze man check t uitquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Mijn eisen liggen heul niet zo hoog hoor, daarom valt ze zeker binnen die categorie
Mijn ezel heeft een longeer lijn zodat ie niet te ver weg looptquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Heeft jouw ezel ook zo'n tuigje zoals Hara's kat?
Ik ben niet goed in bronnen zoeken. Vanaf je 16e mag je in Nederland iig legit seks hebben, en als je eerder wil neuken ben je good to go met toestemming van je ouders.quote:
En als je seks hebt als 12 jarige met een andere 12 jarige ( en nog 1 andere van 13 erbij )??quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in bronnen zoeken. Vanaf je 16e mag je in Nederland iig legit seks hebben, en als je eerder wil neuken ben je good to go met toestemming van je ouders.
Ik zie mezelf nog steeds een keer aankomen. Ja meneer, uw dochter he!?! Ik weet dat ze 15 is, maar we zijn zo verliefd op elkaar. En... Hier; neem nog een jenever!quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:26 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben niet goed in bronnen zoeken. Vanaf je 16e mag je in Nederland iig legit seks hebben, en als je eerder wil neuken ben je good to go met toestemming van je ouders.
Ik zou hem de hand van mijn dochter gevenquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:30 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik zie mezelf nog steeds een keer aankomen. Ja meneer, uw dochter he!?! Ik weet dat ze 15 is, maar we zijn zo verliefd op elkaar. En... Hier; neem nog een jenever!
Hmm...not sure of dat het hem gaat worden voor Pokie en mij...quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn ezel heeft een longeer lijn zodat ie niet te ver weg loopt![]()
Ik geloof het niet. Of wil het niet geloven.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je bent niet van de tuigjes?quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:32 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hmm...not sure of dat het hem gaat worden voor Pokie en mij...
Je hebt een spin als UI kan die spin ook springen? Of is het een wol spinquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geloof het niet. Of wil het niet geloven.
Juist wel, maar zo'n lijn...misschien moeten we het gewoon eens proberenquote:
Wat is een Pokie? Poken?quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
Juist wel, maar zo'n lijn...misschien moeten we het gewoon eens proberen![]()
Zou gvd wel handig zijn af en toe, een lijn voor Pokie, dat dan weer wel
Volgens mij was het 14 jaar, met toestemming van ouders. Hara heeft wel ergens gelijk maar of de leeftijd precies klopt weet ik niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geloof het niet. Of wil het niet geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |